PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را دیدن نمیکنید برای دیدن کامل نوشته‌یِ و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پاتوق شب نشینی



برگ ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

viviyan
07-26-2013, 05:49 PM
نه شما خیلی کینه ای تر آن چیزی هستید که فکرش را می کردم.. لا اقل قدری شخصیت برای خودتان در بحث ها بذارید ... یا شاید هم در ده کوره ای ، دهاتی چیزی بزرگ شده اید ... بدبخت اطرافیانتان از این حماقتتان چه ها که نمی کشند.

مرگ بر جنبش کثیف فمنیستی .. درود بر تمام مرد سالاران و زن ستیزان:e00e:


یادش بخیر، یه زمانی (حدود 3-4 سال پیش) هم من به یک مرد مسلمان گفتم بسیجی، فحش هایی در همین حد نثار من کرد، البته کمی متمدنانه تر در پی ام. میگن ترک عادت موجب مرض است. :e056:



معنای کوچه علی چپ را چطور؟
اشتباه سهوی بین تیپیک را با تاپیک متوجه نمیشوید؟


معنایش این است که زنان بیشتر به دانشگاه میروند،برایشان مدرک نقش تزئینی دارد و البته برای چانه زنی در هنگام خواستگاری.دوستان به تشریح دراینباره در تالار زنامرد توضیح داده‌اند، همانجایی که شما نخوانده درباره‌اش داستان سرایی میکنید.


کل فمینیسم اساسا شوخی‌ست،اینکه شما از آنها خبر ندارید و ما را به مدارک مستند شده در عالم غیب حواله میدهید خود نشان میدهد چه میزان هم این شوخی خنده‌دار است.
لینک هم البته در نوشتار داده شده بود که البته طبق معمول گویا صلاح نبود ببینید !!


اول نوشته بودید تاپیک و بعد ویرایش شد تیپیک. یا چشمای من ایراد دارن؟ :e40b:
یکی از شاخص های توسعه انسانی آموزش و پرورش و میزان تحصیلات هست، فکر نکنم کسی شک داشته باشه در نقش تحصیلات بالا در تغییر دید و تفکر و افزایش سطح کیفیت زندگی. اینکه زنان به دانشگاه میروند به خاطر مدرکی که برایشان نقش تزیینی دارد و برای چانه زنی در هنگام خواستگاری و .... هست بیشتر به توهم توطئه میماند. چیزی قابل اثبات یا قابل رد کرد نیست و ارزش بحث کردن هم ندارد. چیزی که واضح هست وضعیت بهتر زنان در ایران از نظر اجتماعی و فرهنگی و ... نسبت به 100 سال پیش هست که از حق تحصیل محروم بودند.
منظور من از شوخی اون قسمت وطن پرستی و این حرفها بود :|
من حرفهای امیر رو (نه در تاپیک مربوط) درباره زنان ایرانی تا حدودی قبول دارم ولی بیشینه زنان ایرانی فمنیست نیستند (زنان ایرانی به خاطر تبلیغات رسانه های ج.آ فکر میکنند خطاب فمنیست بهشان نوعی توهین هست)، ولی زنان فمنیست ایرانی که من دیدم اکثرا روی پای خودشان بوده اند و برای تامین نیازهایشان به هیچ مردی احساس نیاز نمیکردند و همچین توقعی هم نداشتند.



ویوی جان معنی این خیلی ساده هست...کافیه شما دقت کنی هر سال در کنکور حدود 70% از شرکت کننده ها دختر هستن در نتیجه به همین میزان هم وارد دانشگاه میشن از کل نفرات !! کافیست دقت کنید دختر ها سربازی ندارن که برن و مثل پسرها نیستن که 2 سال فقط قبل از سربازی رفتن فرصت کنکور دارن و میتونن هر چند سال که خواستن در کنکور شرکت کنن...دقت کنید که همین جامعه مردسالار به قول شما ، از دخترها انتظار کار و پول درآوردن و سرپرستی خانواده رو نداره و ضعفی برای دختر نیست در نتیجه ممکنه چندین سال تو خونه بشینه و کنکور بده و بالاخره در رشته مورد نظرش قبول شه ولی پسر به دلیل دغدغه ای که داره جهت پیدا کردن شغل و سرپرستی خانواده ، سرمایه گذاری کمتری روی کنکور میکنه و ترجیح میده وقتش رو تلف نکنه چند سال در دانشگاه...

پس این تحلیل شما برای اینکه ثابت کنه حضور 70% ای دختران در دانشگاه نشانه پیشرفت اونهاست فعلا خیلی لنگ میزنه !!


شما هم به تبعیض های جنسیتی برای ورود به دانشگاه دقت کنید، پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران میتوانند وارد دانشگاه شوند، در خیلی از رشته ها به دختران اجازه تحصیل داده نمیشود.

viviyan
07-26-2013, 06:04 PM
الان مستند "رضاشاه" از من و تو پخش میشه. ببینم چیه که اینقد ملت بدشون میاد. :e404:

viviyan
07-26-2013, 06:21 PM
الان من این پست را از جنگل‌های آمازون دارم ارسال می‌کنم و آخرین انسانی که دیده‌ام مربوط به شش سالِ پیش بود که با هلی‌کوپتر از فرازِ کلبه‌ام گذشت و برایم سوت زد و دست تکان داد:)))

اینها برایمان سخن نمی‌شوند، موضوع این است که خشونت علیه مردان اساسا دیده نمی‌شود. شما همین الان در جمعی باشید از دوستان خود که یک دختر به گوشِ دوست‌پسرِ خود سیلی بزند، خواهید خندید یا در بهترین حالت یک مقدار تعجب خواهید کرد و بعد سعی می‌کنید موضوعِ بحث را عوض کنید. چیزی که من بارها دیده‌ام که در شوخی و خوشمزه‌بازی دخترِ مربوطه همینطوری الکی یک سیلی به گوشِ دوست‌سرِ خود می‌زند یا یک مشتی به پشتِ او، همین را اگر مرد میکرد عملا او را با گوه یکسان می‌کردند. خشونتِ زبانی را هم شما نمی‌بینید که من می‌توانم با اطمینان بگویم که زنانِ ایرانی یکی از بد دهان‌ترین زنانی هستند که دیده‌ام، فحش همینطوری نوکِ زبان‌شان است. کافی‌ست به یک دختر در خیابان سخنی بگویید شبیه به این که «چه مانتوی قشنگی پوشیدی» پاسخ : «گمشو احمقِ عوضی کثافت، جنده هم مادرته». خشونتی که از سوی خواهران به برادران اعمال می‌شود را نمی‌بینید، اما من به مراتب دیده‌ام، چون سعی می‌کنم نادیده نگیرم. خشونتِ پسران علیه پدران را نمی‌بینید، پدران علیه پسران، مادران علیه پسران و هتا خشونت زنان علیه شوهران، شما تنها آنسوی سوی ماجرا را می‌بینیند که دوست دارید ببینید. شما هم اگر یکبار همچون من برای کمک کردن به یک زنِ جوان در حملِ وسائلِ سنگین‌اش از شوالیه‌ها کتک وحشتناکی خورده بودید، این را نمی‌گفتید. اگر شما هم همچون پسرهای پرشماری که به سببِ یک متلک به یک دخترک، تا حدِ مرگ کتک می‌خورند را می‌دیدید، اینگونه سخن نمی‌گفتید. پیشنهادِ من این است که قدری بیشتر چشمانِ خود را باز کنید و پیرامون را با انصافِ بیشتری بررسی کنید.

شما به جای فرهنگ و سنتی که در شکل‌گیریِ آن هم زن و هم مرد نقش دارند را محکوم کنید که در آن مردان بیشترین قربانیانِ خشونت‌های خیابانی هستند، به سرزنشِ قربانی روی می‌آورید که : مردان خودشان خودشان را می‌زنند.

جامعه سنتی هم الزاما به معنای ضدزن بودن نیست. یکی دیگر از دستاوردهای فمنیسم اتفاقا همین است که با برابر ساختنِ جامعه‌ی سنتی با جامعه ضدزن، عملا معیارِ مدرن بودن، انسانی بودن و درست بودنِ یک حکومت را تبدیل کرده به رفتارِ آن در برابرِ زنان و چگونگیِ رفتارِ آن با مردان هیچ اهمیتی ندارد. یعنی حقوقِ انسان تنها مهم نیست، حقوقِ زنان مهمتر است و آن اولویتِ بیشتری دارد. چنانکه همانطور که قبلا هم گفتم، مردانی هستند در زندانهای جمهوری اسلامی که از ابتدای جمهوری اسلامی در زندان هستند و اصلا کسی آنها را به خاطر نمی‌آورد. مثلا «سعید زینالی» را چه کسی می‌شناسد که چهارده سال است ربوده شده و اصلا هیچ خبری از او نیست؟ همین را مقایسه کنید با کمپین‌های بین‌المللی برای آزادی «نسرین ستوده». یعنی به طور غیرمستقیم این سخن را می‌شنویم که : ببینید رژیم جمهوری اسلامی چقدر جنایتکار است، نسرین ستوده را زندانی کرده. اگر این از نگاهِ شما یک بی‌عدالتی در مصروف داشتنِ بیشتر توجه‌ها و انرژی‌ها تنها برای یک گروه از انسان‌ها نیست، اگر این درست است و از نگاهِ شما پذیرفته است، پس سخن دیگری نمی‌رود.


مردا چقدر مظلومن :e413:
داریوش اغراق نکن، البته شاید دوروبر شما اینطور باشه ولی چیزی که من دیدم این بوده که زن باید در هر شرایطی احترام شوهرش/دوست پسرش را حفظ کند مخصوصا جلوی دیگران چون مرد غرور دارد ولی مرد میتواند اگر خواست زنش را/دوست دخترش را بزند، چون مرد هست و اختیار زنشو داره. آزارهایی هم که شما از مردان به خاطر کمک به یک زن جوان خوردید به خاطر دیدگاه سنتی جامعه است و نه به خاطر فعالیت های فمنیست ها. همونطور که شاهدیم (در همین دفترچه، مشت نمونه خروار هست) با وجود فعالیت های کم فمنیست ها در جامعه ایرانی مردان بسیاری علیه شان شوریده اند. اصلا جامعه مسلمان و مردسالار ایرانی برابری حقوق زن و مرد را برنمیتابد، لطفا در پشت ظلم به مردها خودتان را پنهان نکنید. در جامعه ما انواع خشونت ها علیه زنان و دختران بسیار شدیدتر از پسران هست و البته به هیچ کدام رسیدگی نمیشود. چیزیست که ما میبینیم. چیزیست که ما در مراکز بهداشت و در بیمارستان ها میبینیم.
بدبختانه به نظر میرسه شما هیچ درکی از وضعیت زنان ایرانی ندارید.

undead_knight
07-26-2013, 06:33 PM
البته این سخنان تیپیک فمینیستی توسط هر زنی که در ابرکوه یک مدرکی میگرد همواره مایه نشاط ما بوده.نکته خوب دیگر این است که خواهران فمینیست اهل فروم گردی نیستند و دفاع از عورت فمینیست نبوده و نیستند.

راسل پیشرفت کردیا به جای "زنانه" میگی "فمنیستی" :))

چرا که نیچه از فمنیسم انتقادی نکرده بلکه از Feminisation انتقاد کرده که معنایی شبیه به زنانگی است که امیر هم پیرامونِ آن جستاری دارد در تالار زنامرد. پیرامونِ نیچه و فمنیسم هم کتابها و مقالاتِ زیادی نگاشته شده که می‌توانید بدانها مراجعه کنید که اگرچه آن زمان اساسا فمنیسم وجود نداشته، همان ایده‌هایی که در ذهنِ روشنفکرانِ آن دوره بوده ، بطوری که همانها از شعارهای اساسی فمنیسم امروز است، مورد انتقادِ نیچه بوده.
من هم که قبلا گفتم؛مشکل اصلی با زنان و زنانگی هست و فمنیسم مشکل ثانویست:))
این جوک هاتون همچنان آپدیت میشه ها:))
من در چیزهایی که از اون موقع دیدم(چون حتما چیزهایی هست که من ندیدم) روی حقوق ابتدایی زنان تاکید شده،میشه دقیقا بخش هایی از حرف های نیچه رو بیاری که با ایده های خطرناک فمنیستی! جز اینها مبارزه کرده باشه یا اینها هم از خواسته های نامشروع خداوندگاران فمنیست بوده!؟:))
اسم کتاب رو هم بدی البته کفایت میکنه نمیخواد خودت رو زیاد به زحمت بندازی:)

meaning
07-26-2013, 06:38 PM
.. .

meaning
07-26-2013, 06:42 PM
ادش بخیر، یه زمانی (حدود 3-4 سال پیش)

1=4-3 سال پیش ؟؟ یا 3 الی 4 سال نوری پیش ؟؟یا 3 الی 4 ماه پیش ؟؟ آخه زمان ثبت نام شما 2011 آگست است ؛ یعنی ضریب ِ هوشی 160 های لِول.:e107:

Russell
07-26-2013, 06:57 PM
اول نوشته بودید تاپیک و بعد ویرایش شد تیپیک. یا چشمای من ایراد دارن؟
بعدش هم ویرایش نشده، وقتی رفتار تیپیک بودن موضوع بحث است:

اوه اوه، اینکه زنان در مسیر پیشرفت قرار دارن هم شد سخنان تیپیک فمنیستی؟
با یک اشتباه و عوض شدن یک‌ ی با الف کلا تشیف بردید به کوچه علی چپ:

1. معنی تاپیک را نمیدانم؟ کدوم تاپیک؟




یکی از شاخص های توسعه انسانی آموزش و پرورش و میزان تحصیلات هست، فکر نکنم کسی شک داشته باشه در نقش تحصیلات بالا در تغییر دید و تفکر و افزایش سطح زندگی. اینکه زنان به دانشگاه میروند به خاطر مدرکی که برایشان نقش تزیینی دارد و برای چانه زنی در هنگام خواستگاری و .... هست یشتر به توهم توطئه میماند. چیزی قابل اثبات نیست و ارزش بحث کردن هم ندارد، چیزی که واضح هست وضعیت بهتر زنان در ایران از نظر اجتماعی و فرهنگی و ... نسبت به 100 سال پیش هست که از حق تحصیل محروم بودند.
سحن گفتن از حقایق عینی جامعه شده تئوری توطئه !!
این داستان بامزه‌تر میشود وقتی چنین جکی را یک فمینیست بگوید که معتقد به "مردسالاری" و چه میدانم "سقف شیشه‌ای" و ... است که روی تئوری توطئه را سفید کرده‌اند !! در ایران میبینیم که با انفجار دانشگاه‌ها بطوری که از هر گوشه مثل قارچ سر در آورده‌اند وضع اشتغال و نیروی کار متخصص چگونه است.در 100 پیش در ایران چند نفر حق تحصیل داشتند که زنان از آن محروم بوده‌اند حالا !!
از همان زمان محمدرضا شاه هم میبینیم که تحصیل زنان در دانشگاه در ایران آزاد بوده و طوری سخن میگویید انگار در 100 سال پیش مردان در دانشگاه نشسته بودند و زنان در ورودی دانشگاه صف کشیده بودند !!

اینکه تحصیل عامل مهم و اصلی در پیشرفت و توسعه اقتصادی‌ست هم میدانیم که شدیدا مورد شک است،از منظر شهودی امروز به چشم میبینیم با رشد دانشگاه‌ها مانند قارچ روبرو هستیم ولی نیروی کار متخصص و شغل نیست و تازه آنها هم که کار میکنند رشته تحصیلی آنها ربطی به شغلشان ندارد.

این داستان آموزش و آنگاه توسعه (https://costofcollege.wordpress.com/2013/02/21/there-is-little-evidence-that-increased-education-spending-drives-economic-growth/)، بیشتر به یک افسانه شبیه است که بی اعتباری آن نشان داده شده.



Nasim Taleb, author of “Antifragile: Things That Gain From Disorder,” argues that education pays real benefits at a micro level because it allows families to lock in their economic status. An entrepreneurial father can ensure his kids will do OK by paying for them to become doctors and lawyers. But what is true at the micro level is not always true at the macro level.
Think about it this way: Growing economies spend a lot on education, but that doesn’t necessarily mean that spending makes them grow. During the so-called Gilded Age, the U.S. economy roared faster and longer than ever before or since, while the illiteracy rate went down. But the rising literacy didn’t cause the growth. Similarly, in the 20th century, in places like China, South Korea and India, the economic boom — and the policies that create it — always come first while the investments in education come later.






من حرفهای امیر رو (نه در تاپیک مربوط) درباره زنان ایرانی تا حدودی قبول دارم ولی بیشینه زنان ایرانی فمنیست نیستند (زنان ایرانی به خاطر تبلیغات رسانه های ج.آ فکر میکنند خطاب فمنیست بهشان نوعی توهین هست)، ولی زنان فمنیست ایرانی که من دیدم اکثرا روی پای خودشان بوده اند و برای تامین نیازهایشان به هیچ مردی احساس نیاز نمیکردند و همچین توقعی هم نداشتند.

همانطور که دوستان قبلا بخوبی گفتند، فمینیسم در ایران بدون نام رسمی و بعنوان یکسری ایده پادوانده چرا که نام باعث جلب نظر و توجه انتقاد میشود، وگرنه در ایران حق رای به زنان پیش از سوئد داده شده.

Russell
07-26-2013, 07:00 PM
راسل پیشرفت کردیا به جای "زنانه" میگی "فمنیستی" :))
آن سخن قبلی تیپیک زنانه بود ،اینیکی تیپیک فمینیستی. یک سخن هم میتواند تیپیک کمونیستی باشد یکی لیبرال و...
دیگر از چرند گفتن‌هایِ معمول هم گذشته‌ای و به هذیان گویی افتاده‌ای دوست محترم(؟) !!

undead_knight
07-26-2013, 07:05 PM
دوستان یکم توی سروکله هم بزنید تا من برم این فیلم Heartbreaker (http://www.imdb.com/title/tt1465487/)رو ببینم،موضوعش که جالبه ببینم خودش چطوره:)

Dariush
07-26-2013, 07:17 PM
اینکه مراکز درمانی فقط برای زنان مورد تجاوز قرار گرفته وجود داره به دلیل این هست که زنان بشیار بیشتر مورد تجاوز قرار میگیرند. و کسی پیش بینی نکرده برای مردان مورد تجاوز قرار گرفته. در ضمن مردان توسط چه کسی مورد تجاوز قرار میگیرن؟ توسط زنان؟ اگر مردی توسط زنی مورد تجاوز قرار گرفته مورد نادری هست. همچین اتفاقی خیلی کم پیش میاد. در ضمن اینکه همچین مراکزی برای مردان وجود نداره آیا زیر سر فمنیستها هست؟ آنها مانع به وجود اومدن همچین مراکزی شدن آیا؟ یه سازمانهایی حقوق بشری هم هستن که برای دفاع از حقوق کل انسانها تلاش میکنن. آیا فمنیستها مانع تراشی میکنن براشون؟ فمنیستها توجه ش به مشکلات زنان در جوامع هست. همینطور که از اسمشون معلومه. اگه مردان در حقشون اجحاف میشه و یا مرکز درمانی براشون وجود نداره به هیچوجه زیر سر فمنیستها نیست. به این دلیل هست که کسی نرفته پیگیری کنه و توجهی کنه . پس حمله کردن به نهادی که کارش دفاع از قشر خاصی هست بسیار مضحک و خنده دار هست. شما میگید فمنیستها نباید باشن چون در حق مردان ظلم میشه و کسی نیست پیگیری کنه. .

بازهم داستان‌سرایی داریم در اینجا. مضحک این است که شما تمامِ نوشته‌های ما را در این مورد نادیده گرفته‌اید و همه‌ی آنها را تقلیل می‌دهید به اینکه چون کسی به مردان توجه نمی‌کند و فمنیست‌ها تنها می‌خواهند به زنان و مشکلاتِ آنان توجه کنند. البته دوستانی هستند در اینجا که احتمالا با شما مخالف باشند و بگویند که فمنیست به دنبالِ رفع تبعیض‌های جنسیتی به نفعِ هم مردان و هم زنان است و فمنیسم یعنی حقوقِ بشر (If you want to know about freedom in any country, go and ask the women of that country). ما هم هرچه به ایشان می‌گوییم قبول نمی‌کنند، خوب حداقل شما به ایشان بگویید که فمنیسم تنها به دنبالِ حقوقِ زنان است وگرنه ما که این را از اول میدانستیم. اما چیزی که ما بیش از شما می‌دانیم این است که فمنیسم(حداقل موجِ سوم‌اش) در واقع تلاشی‌ست برای حفظ مزیت‌های پیشینِ زنان در عرصه‌های گوناگون، کاستن از مشکلاتِ آنان، شریک شدن در مزیت‌های مردان، باقی گذاشتنِ مشکلاتِ آنها به حالِ خود. حال اگر نفوذِ این جنبش در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بسیار زیاد باشد، معنایش چیست؟ مردانی که تا دیروز باید برای کسب «مردانگی»ِ با چنگ و دندان می‌جنگیدند، اکنون باید با توانِ بیشتر برایش بجنگند و زنانی که «زنانگی» برایشان از پیش آماده بود، اکنون آماده‌تر است. بله ، مردانگی اکتسابی‌ست و هر مرد باید برای بدست آوردنِ مردانگیِ خویش در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، در رقابت با دیگرِ مردان با شدت و توانِ بیشتری بجنگند، در حالیکه زنانگی برای زنان از پیش مهیاست و زن، «زن» بدنیا می‌آید.

بله از دستاوردهای فمنیسم این است موسسه دولتی آمریکایی در آمارگیریِ خود سکس به زور توسطِ یک زن را تجاوز به حساب نیاورد و آن در رده‌ی Other sexual abuses به حساب آورد و ریپِ یک زن به مرد را تنها زمانی به ریپ به حساب آورد که او انگشت یا چیزی دیگر در مقعدِ مرد فرو کرده باشد، به این دلیل:
Question: When is Rape Not Rape? Answer: When a Rapist Uses Her Vagina
و زمانیکه موسسه‌ای دولتی تحتِ تاثیرِ تبلیغاتِ فمنیستی، چنین آماری می‌دهد و از آن نتیجه‌گیری میکند 93 درصد از متجاوزان، مرد هستند، بعد چه خواهد شد؟ این در حالیست که اگر تجاوز توسط زنان به مردان را به حساب آوریم، در می‌یابیم که آمارِ حقیقی با آنچه که گفته شده و به آن توجه شده چقدر متفاوت است. من توصیه می‌کنم به دوستان که این مقاله (http://www.genderratic.com/p/836/manufacturing-female-victimhood-and-marginalizing-vulnerable-men/)را بخوانند تا عمقِ مطلب را بهتر دریابند و بدانند که فمنیسم چه دستاوردهای برجسته‌ای دارد. من پیرامونِ این آما در جستارِ خودش، به زمانِ حوصله بیشتر سخن خواهم گفت.

حال سوال این است که وقتی خشونت علیه مردان و زنان، در حالتِ خوش‌بینانه به یک اندازه اعمال می‌شود، اما مراکز پاسخگویی برای زنان 75 درصد بیشتر است، معنایش چیست؟

Dariush
07-26-2013, 07:51 PM
مردا چقدر مظلومن :e413:
داریوش اغراق نکن، البته شاید دوروبر شما اینطور باشه ولی چیزی که من دیدم این بوده که زن باید در هر شرایطی احترام شوهرش/دوست پسرش را حفظ کند مخصوصا جلوی دیگران چون مرد غرور دارد ولی مرد میتواند اگر خواست زنش را/دوست دخترش را بزند، چون مرد هست و اختیار زنشو داره. آزارهایی هم که شما از مردان به خاطر کمک به یک زن جوان خوردید به خاطر دیدگاه سنتی جامعه است و نه به خاطر فعالیت های فمنیست ها. همونطور که شاهدیم (در همین دفترچه، مشت نمونه خروار هست) با وجود فعالیت های کم فمنیست ها در جامعه ایرانی مردان بسیاری علیه شان شوریده اند. اصلا جامعه مسلمان و مردسالار ایرانی برابری حقوق زن و مرد را برنمیتابد، لطفا در پشت ظلم به مردها خودتان را پنهان نکنید. در جامعه ما انواع خشونت ها علیه زنان و دختران بسیار شدیدتر از پسران هست و البته به هیچ کدام رسیدگی نمیشود. چیزیست که ما میبینیم. چیزیست که ما در مراکز بهداشت و در بیمارستان ها میبینیم.
بدبختانه به نظر میرسه شما هیچ درکی از وضعیت زنان ایرانی ندارید.
من به طورِ خاص سالی حداقل دو بار به جای جایِ ایران سفر می‌کنم و به همین خاطر تقریبا تمامِ ایران را دیده‌ام. البته این معیاری نخواهد بود برای سخنانم، تنها این سخن که «شاید دور و برِ شما اینطور باشد» را باطل می‌کند.
شما آمارِ خشونت علیه مردان را دارید تا آنها را با آمارِ خشونت علیه زنان مقایسه کنید؟ آنچه مشاهداتِ من به من می‌گوید این است که خشونت علیه مردان بیشتر از خشونت علیه زنان است (خشونت مرد علیه مرد و زن علیه مرد). اما مشاهداتِ من و شما که معیار نمی‌شود. می‌شود؟ خشونت در سالهای اخیر معنایی جدید یافته : خشونتی که علیه زنان باشد، تازه آن هم تنها از سوی مردان باشد. دیگرِ انواعِ خشونت‌ها از قبیلِ خشونت مرد به مرد(دیده نمی‌شود)، زن به مرد( خیلی هم باحال و افتخارآمیز است)، خشونتِ زن به زن(دیپلماسیِ زنانه است) دیده نمی‌شوند، بلکه تنها خشونتِ مرد به زن، خشونت نام دارد. یعنی همانطور که مثلا در باورِ عامه مثلا ویندوز= سیستم عامل است، طوریکه لینوکس هم یک نوع ویندوز است، خشونت هم = خشونت مرد علیه زن و همینکه اسم خشونت به میان می‌اید، تصویر مردی دیومانند که با کمربند در حالِ زدنِ یک زنِ فرشته‌گون است، به ذهنِ شنونده خطور می‌کند.

در موردِ فمنیست‌ها هم نمی‌دانم بالاخره حرفِ چه کسی را باید باور کنیم؟ حاج خانوم، شیرین عبادی که می‌فرمایند فمنیسم در ایران بسیار قوی است و آنقدر قوی است که در پاسخ به پرسشِ مصاحبه‌گر که وضعِ مردمِ ایران چگونه است، اولین چیزی که به زبان می‌آورد همین است، بفرمائید 5 دقیقه زمان صرف کنید این چهار پست (http://www.daftarche.com/%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%AF-36/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%81%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85-881/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-13.html#post40797) را بخوانید. در ایران هم فمنیسم بخشی از آن علنا فمنیسم است، بخشِ بسیار بزرگتری از آن چراغ خاموش پیش می‌رود، همچون شما که خود را فمنیست نمی‌دانید اما تماما شعارهای آنان را تکرار می‌کنید. چنانکه تمامِ روشنفکران و رسانه‌های فارسی تحتِ تاثیر شعارهای فمنیستی هستند، اگرچه خود را فمنیست نمی‌نامند( از قبیل بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، من و تو، رادیو فردا و دیگران). من اکنون به فکرِ یک ابزارِ نرم‌افزاری هستم که بتوانید به سرعت نوشته‌های ما را پیرامون زنامرد پیدا کند؛ از بس که ناچار شده‌ام گفته‌های پیشین خود را تکرار کنم.

Alice
07-26-2013, 08:12 PM
امروز تلافی یک هفته کم‌خوابی را جبران کردم! تمام روز خواب بودم، و همه‌ی زمان بیداری‌ام همان
یکی دو باری بود که در دفترچه همگاه بودم :))
اینجا هم که هر دفعه سر می‌زنیم طبق معمول بانوان با آقایان انجمن بزنِ بزنِ ایدئولوژیک راه انداخته‌اند.

Theodor Herzl
07-26-2013, 08:26 PM
ایراد از فمینیسم نیست ، هرچه هست از نا فمینیستی ماست:troll:

Dariush
07-26-2013, 08:30 PM
من هم که قبلا گفتم؛مشکل اصلی با زنان و زنانگی هست و فمنیسم مشکل ثانویست:))
این جوک هاتون همچنان آپدیت میشه ها:))
من در چیزهایی که از اون موقع دیدم(چون حتما چیزهایی هست که من ندیدم) روی حقوق ابتدایی زنان تاکید شده،میشه دقیقا بخش هایی از حرف های نیچه رو بیاری که با ایده های خطرناک فمنیستی! جز اینها مبارزه کرده باشه یا اینها هم از خواسته های نامشروع خداوندگاران فمنیست بوده!؟:))
اسم کتاب رو هم بدی البته کفایت میکنه نمیخواد خودت رو زیاد به زحمت بندازی:)
من چه گفتم، شما چه می‌گویید آندد جان؟! من داشتم می‌گفتم که روشنفکرانِ ایرانی تحتِ تاثیرِ شدیدِ فمنیسم هستند، چنانکه شاهرخِ حقیقی از برجسته‌ترین روشنفکرانِ امروزِ ایران، نیچه را به سببِ انتقادات‌اش به فمنیسم، زیر سوال می‌برد. جمله‌اش دقیقا این است: نیچه به جنبش‌های اجتماعی قرن نوزدهم، همچون فمنیسم نگاهِ انتقادیِ شدیدی دارد. حال اینکه آن زمان فمنیسم نبوده (که از منظرِ من بوده) یا نیچه انتقادش به Feminisation بوده و مواردِ دیگر، اساسا موضوعِ سخنِ من نبوده. موضوعِ سخن این بوده که یک روشنفکرِ ایرانی تحتِ تاثیرِ فمنیسم، از نیچه به سبب انتقادهایی (به زعمِ روشنفکرِ مربوطه) از فمنیسم، انتقاد می‌کند. این برای این بود که نشان دهم روشنفکرانِ ایرانی تحتِ تاثیرِ فمنیسم هستند. حالا دوباره بیا برایمان ترجمه کن و جوک بگو + :)) بگذار که مواضعِ نیچه پیرامونِ زنان و زنانگی را به ما متصل کنید تا در مواقعِ بعد بتوانید ما را همچون او مثلا ضدزن توصیف کنید و... . خیلی جَلَب هستی آندد، از اینکارها بکنی تری‌سام را لغو میکنما:e105:

Dariush
07-26-2013, 08:33 PM
امروز تلافی یک هفته کم‌خوابی را جبران کردم! تمام روز خواب بودم، و همه‌ی زمان بیداری‌ام همان
یکی دو باری بود که در دفترچه همگاه بودم :))
اینجا هم که هر دفعه سر می‌زنیم طبق معمول بانوان با آقایان انجمن بزنِ بزنِ ایدئولوژیک راه انداخته‌اند.
چه بر سرِ خود آورده‌ای دختر؟ آن امضاء چیست، آن وضعیت چیست؟ نگرانت شدم، چه شده؟

Anarchy
07-26-2013, 08:46 PM
شما هم به تبعیض های جنسیتی برای ورود به دانشگاه دقت کنید، پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران میتوانند وارد دانشگاه شوند، در خیلی از رشته ها به دختران اجازه تحصیل داده نمیشود.

مواردی که من گفتم خیلی روشن هست ویوی جان و خودت هم میدونی که علت اصلی تعداد بیشتر دخترها در دانشگاه همونی بود که گفتم...هر چند در کل اگر نظر من رو بخوای نه کنکورشون قبول دارم نه دانشگاهشو نه دانشجوهاشو :e105: !! فرقم نمیکنه دختر باشن یا پسر...دیگه خودت میدونی بهترین دانشگاه ایران تو دنیا مقام چندم رو داره !! ایران هم تو هر ده کوره ای حداقل یه دانشگاه پیام نوری راه انداخته که کیلویی تعداد دانشجو رو ببره بالا در آمارها...

حالا چیزایی که شما گفتی...من نمیدونم مگه هنوز قانونی اعمال میشه که همه نصف ورودی همه رشته ها باید حتما پسر باشه؟ بعدم کجا در خیلی از رشته ها به دختران اجازه تحصیل داده نمیشه ؟ این خیلی چند ها و چیا هستن دقیقا ؟

Alice
07-26-2013, 08:49 PM
چه بر سرِ خود آورده‌ای دختر؟ آن امضاء چیست، آن وضعیت چیست؟ نگرانت شدم، چه شده؟

از یک دیوانه‌ی فکری چیز دیگری هم انتظار نمی‌رود.

Dariush
07-26-2013, 08:59 PM
از یک دیوانه‌ی فکری چیز دیگری هم انتظار نمی‌رود.
یا ابرفرض!
دیوانگی فکری خیلی حادتر از دیوانگی روانی‌ست!

Dariush
07-26-2013, 09:04 PM
مواردی که من گفتم خیلی روشن هست ویوی جان و خودت هم میدونی که علت اصلی تعداد بیشتر دخترها در دانشگاه همونی بود که گفتم...هر چند در کل اگر نظر من رو بخوای نه کنکورشون قبول دارم نه دانشگاهشو نه دانشجوهاشو :e105: !! فرقم نمیکنه دختر باشن یا پسر...دیگه خودت میدونی بهترین دانشگاه ایران تو دنیا مقام چندم رو داره !! ایران هم تو هر ده کوره ای حداقل یه دانشگاه پیام نوری راه انداخته که کیلویی تعداد دانشجو رو ببره بالا در آمارها...

حالا چیزایی که شما گفتی...من نمیدونم مگه هنوز قانونی اعمال میشه که همه نصف ورودی همه رشته ها باید حتما پسر باشه؟ بعدم کجا در خیلی از رشته ها به دختران اجازه تحصیل داده نمیشه ؟ این خیلی چند ها و چیا هستن دقیقا ؟

آنارشی جان، امیر به خوبی این موضوع را در اینجا (http://www.daftarche.com/%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%AF-36/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%81%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85-881/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-13.html#post40801)بررسی کرده.
آن چند پستِ متوالی را پیشنهاد می‌کنم بخوانید.

Alice
07-26-2013, 09:26 PM
یا ابرفرض!
دیوانگی فکری خیلی حادتر از دیوانگی روانی‌ست!

اگر احوال من بواسطه‌ی استاتوسی که نگاشته‌ام نگران‌کننده است پس
بسیاری از فلاسفه و اندیشمندان هم وضع وخیمی داشته‌اند.

دیوانه‌ی روانی از دید من و شما حاد است، وگرنه وضعیتِ به مراتب مطلوب‌تری
از مردم نرمال دارد.


آنارشی جان، امیر به خوبی این موضوع را در اینجا بررسی کرده.

بله؛ دخترها دل‌نگران دوسال سربازی و وضعیت اقتصادی‌شان نیستند (وضعیت
اقتصادی به معنایی که یک مرد آن را جستجو می‌کند، یعنی توانایی کفاف و
اداره‌ی یک خانواده)
این دو عامل چنان عظیم است که نیمی از مردان را بطور خودکار از ادامه‌ی تجصیل
بازمی‌دارد.

Dariush
07-26-2013, 09:32 PM
اگر احوال من بواسطه‌ی استاتوسی که نگاشته‌ام نگران‌کننده است پس
بسیاری از فلاسفه و اندیشمندان هم وضع وخیمی داشته‌اند.
دیوانه‌ی روانی از دید من و شما حاد است، وگرنه وضعیتِ به مراتب مطلوب‌تری
از مردم نرمال دارد.

من مردمِ نرمال را دیوانگانی زنجیری می‌دانم آلیس جان که تنها به سببِ اینکه اکثریتِ عظیم را شامل می‌شوند، آزاد هستند وگرنه حالِ درست را همان اندیشمندان و فلاسفه داشته‌اند! آدمِ سالم که اینقدر حالش خوب نباید باشد!

viviyan
07-26-2013, 10:42 PM
مواردی که من گفتم خیلی روشن هست ویوی جان و خودت هم میدونی که علت اصلی تعداد بیشتر دخترها در دانشگاه همونی بود که گفتم...هر چند در کل اگر نظر من رو بخوای نه کنکورشون قبول دارم نه دانشگاهشو نه دانشجوهاشو :e105: !! فرقم نمیکنه دختر باشن یا پسر...دیگه خودت میدونی بهترین دانشگاه ایران تو دنیا مقام چندم رو داره !! ایران هم تو هر ده کوره ای حداقل یه دانشگاه پیام نوری راه انداخته که کیلویی تعداد دانشجو رو ببره بالا در آمارها...

حالا چیزایی که شما گفتی...من نمیدونم مگه هنوز قانونی اعمال میشه که همه نصف ورودی همه رشته ها باید حتما پسر باشه؟ بعدم کجا در خیلی از رشته ها به دختران اجازه تحصیل داده نمیشه ؟ این خیلی چند ها و چیا هستن دقیقا ؟


اینو نمیدونم ولی قانونی هست که پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران قبول میشوند. یعنی سهمیه نرینگی وجود دارد برای ورود به دانشگاه.
وای آنارشی یعنی اطلاع نداری که هر سال به رشته هایی که دختران حق تحصیل در آنها رو ندارن اضافه میشه؟ خیلی از رشته های مهندسی دانشگاه اهواز دیگر دانشجوی دختر نمیپذیرد.

viviyan
07-26-2013, 10:46 PM
یا ابرفرض!
دیوانگی فکری خیلی حادتر از دیوانگی روانی‌ست!


دیوانگی فکری و روانی وجود ندارد. ولی اختلالات مغزی - فیزیولوژیکی وجود دارد.

Dariush
07-26-2013, 11:06 PM
دیوانگی فکری و روانی وجود ندارد. ولی اختلالات مغزی - فیزیولوژیکی وجود دارد.
دیوانگی که تنها معنای فیزیولوژیک و یا اصلا علمی ندارد! دو معنا برای آن متصور است، یکی کسی که رفتار یا افکارش متمایز و به خصوص متضاد با هنجارها و عرف‌های جامعه است و معنای دیگر کسی‌ست که مغزش از لحاظِ فیزیولوژیک دچارِ ناهجاری شده. من دیوانگی در معنای نخست را بیشتر می‌پسندم چرا که دومی یکنوع بیماری‌ست و من هیچ دوست نمی‌دارم دیوانگی را در رده‌ی بیماری‌ها به حساب آورم.
---------------
با امید به شبی خوش و زیبا برای شما دوستان، مدتی تقریبا کوتاه در خدمت‌تان نخواهم بود. از کوروشِ گرامی هم پوزش می‌خواهم که قرار بود آن ویدئو را آخرِ هفته‌ی پیش تحویل دهم، اما وقت نشد متاسفانه و البته بی‌تجربگیِ من در این زمینه هم باعث شد کار برایم سخت شود، اما حتما آن را در بدوِ بازگشت‌ام منتشر ‌میکنم. خوب و خوش باشید دوستان، تا آن‌موقع:e306:

slice_of_god
07-26-2013, 11:25 PM
روزگاری است که سودای بتان دین من است ....

sonixax
07-27-2013, 12:41 AM
این مستند رضاشاه چه قدر زیبا و البته حال گیرانه بود :e413:

Soheil
07-27-2013, 09:30 AM
این امامزاده ها هم بدجوری رو مخ هستند. آخه هر جای درست حسابی برای تفریح و گردش هست یه امامزاده اونجا رو مصادره کرده. اینجاست که میفهمی اسلام ایران رو به چه گندی کشیده. من پیشنهاد میکنم یه روز خاکستر همه این امام زاده ها رو برداریم به یه جای خاص منتقل کنیم تا اونایی که اعتقاد دارند برن اونجا زیارتشونو بجا بیارن. اینطوری میتونن همه امامزاده ها رو هم با هم زیارت کنند و ثواب چند برابر ببرند.:)) برای محلش هم پیشنهاد من کویر لوت هست.:e420:

Anarchy
07-27-2013, 11:17 AM
اینو نمیدونم ولی قانونی هست که پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران قبول میشوند. یعنی سهمیه نرینگی وجود دارد برای ورود به دانشگاه.
وای آنارشی یعنی اطلاع نداری که هر سال به رشته هایی که دختران حق تحصیل در آنها رو ندارن اضافه میشه؟ خیلی از رشته های مهندسی دانشگاه اهواز دیگر دانشجوی دختر نمیپذیرد.

ویوی جان این طوری که نمیشه...نمیدونم و اطلاع ندارم که نمیتونه مبنای استدلال به این بزرگی از طرف شما باشه !!

این سهمیه نرینگی که میگید رو من فقط 7 سال پیش در دو سه رشته میدونم که اعمال شد...شما حالا بفرمایید تو چند تا رشته هست و نهایتا جلوی ورور چند تا دختر رو میگیره؟

اون رشته هایی که دخترها رو راه نمیدن چند تا و در چه شهرهایی هست و نهایتا جلوی ورود چند تا دختر رو میگیره؟

آماری و مستند صحبت کنید تا نتیجه درستی بشه گرفت...

meaning
07-27-2013, 11:31 AM
یک سر و هزار سودا .. جناب راسل گفت این یک اخطار کتبی است دفعه ی برخورد می شود جناب سانیکساز همین که آنلاین شدند تنها برای استفاده از یک کلمه اخطار ِ قرمز دادند از روی قوانینی که هنوز به تصویب نهایی نرسیده است .. چه ؟؟ ولی حدس می زنم چرا جناب سانیکساز به من اخطار قرمز داده اند چه که اگر به قانونی بودند کار بود جناب راسل هم می توانست قانون را اجرا کند .. . شاید هم برخی مدیران تیغشان بیشتر می برد.

Russell
07-27-2013, 11:43 AM
یک سر و هزار سودا .. جناب راسل گفت این یک اخطار کتبی است دفعه ی برخورد می شود جناب سانیکساز همین که آنلاین شدند تنها برای استفاده از یک کلمه اخطار ِ قرمز دادند از روی قوانینی که هنوز به تصویب نهایی نرسیده است .. چه ؟؟ ولی حدس می زنم چرا جناب سانیکساز به من اخطار قرمز داده اند چه که اگر به قانونی بودند کار بود جناب راسل هم می توانست قانون را اجرا کند .. . شاید هم برخی مدیران تیغشان بیشتر می برد.
دوست گرامی قوانین قرار است اصلاح شوند، قوانین قبلی موجود و در حال اجرا هستند که در آنها توهین شخصی و استفاده از کلمات رکیک ممنوع است، در وضع بیقانونی بسر نمیبریم که.
این قوانین تنها برای شما نیست، کاربرانی قبلا به خاطر موارد شدید همین مورد خاطر اخراج شده‌اند.مساله‌یِ شخصی نیست و قانون قرار است برای همه اجرا شود.

Russell
07-27-2013, 11:49 AM
ویوی جان این طوری که نمیشه...نمیدونم و اطلاع ندارم که نمیتونه مبنای استدلال به این بزرگی از طرف شما باشه !!

این سهمیه نرینگی که میگید رو من فقط 7 سال پیش در دو سه رشته میدونم که اعمال شد...شما حالا بفرمایید تو چند تا رشته هست و نهایتا جلوی ورور چند تا دختر رو میگیره؟

اون رشته هایی که دخترها رو راه نمیدن چند تا و در چه شهرهایی هست و نهایتا جلوی ورود چند تا دختر رو میگیره؟

آماری و مستند صحبت کنید تا نتیجه درستی بشه گرفت...
محدودیت جنسیتی در پذیرش و حتی تک جنسیتی کردن رشته‌ها که هست آنارشی جان و در بسیاری رشته‌ها عامل جنسیت بسیار تعیین کننده است آنطور که شنیده‌ام.مساله این است که این‌ها در واکنش دولت به اشعال بخش بزرگی از صندلی‌ها توسط دختران انجام شد، یعنی همان عامل‌هایی که توضیح دادی باعث شد آنچنان آش شور شود که دولت بدلایلی که بخش مهمی از آن ایدئولوژیک است وارد شد و طبق معمول بجای حل مشکل در مرحله آخر یک فیلتر گذاشت که در بسیاری موارد خودش ناعادلانه است.

meaning
07-27-2013, 11:50 AM
قصه دردم همه عالم گرفت
در که نگیرد نفس آشنا
گر برسد ناله سعدی به کوه
کوه بنالد به زبان صدا

Russell
07-27-2013, 11:51 AM
این مستند رضاشاه چه قدر زیبا و البته حال گیرانه بود
من ندیدیم، چطور بود مگر؟

sonixax
07-27-2013, 02:25 PM
من ندیدیم، چطور بود مگر؟

خیلی خوب بود راسل جان .
به خیلی از دروغهایی که پشت سرش بود پاسخ داد .
حتمن ببینید .

sonixax
07-27-2013, 02:26 PM
یک سر و هزار سودا .. جناب راسل گفت این یک اخطار کتبی است دفعه ی برخورد می شود جناب سانیکساز همین که آنلاین شدند تنها برای استفاده از یک کلمه اخطار ِ قرمز دادند از روی قوانینی که هنوز به تصویب نهایی نرسیده است .. چه ؟؟ ولی حدس می زنم چرا جناب سانیکساز به من اخطار قرمز داده اند چه که اگر به قانونی بودند کار بود جناب راسل هم می توانست قانون را اجرا کند .. . شاید هم برخی مدیران تیغشان بیشتر می برد.

میخواستم زرد بدهم ! امتیازش را زدم 2 قرمز شد !!!!
باید این امتیازها را یک سر و سامانی بدهیم 2 که نباید قرمز باشه !

meaning
07-27-2013, 02:40 PM
چرا پیک ِ مرا بازگرداندید؟؟ ... یا مرا خیلی دوست دارید یا پیک هایم را یا هر دو.. عجب.:27:

sonixax
07-27-2013, 03:10 PM
چرا پیک ِ مرا بازگرداندید؟؟ ... یا مرا خیلی دوست دارید یا پیک هایم را یا هر دو.. عجب.

هر دو :e00e:

viviyan
07-27-2013, 06:06 PM
ویوی جان این طوری که نمیشه...نمیدونم و اطلاع ندارم که نمیتونه مبنای استدلال به این بزرگی از طرف شما باشه !!

این سهمیه نرینگی که میگید رو من فقط 7 سال پیش در دو سه رشته میدونم که اعمال شد...شما حالا بفرمایید تو چند تا رشته هست و نهایتا جلوی ورور چند تا دختر رو میگیره؟

اون رشته هایی که دخترها رو راه نمیدن چند تا و در چه شهرهایی هست و نهایتا جلوی ورود چند تا دختر رو میگیره؟

آماری و مستند صحبت کنید تا نتیجه درستی بشه گرفت...


تقریبا تمام رشته ها دارند این سهمیه نرینگی را.


اینا رشته هایی که پذیرش دختران توشون ممنوع شده.

خبرگزاری مهر :: Mehr News Agency - حذف پذیرش دختران از 77 رشته 36 دانشگاه/ مهندسی رکورددار حذف (http://www.mehrnews.com/detail/News/1666033)

۷۷ رشته تحصیلی مناسب دختران نیست --- بهروز صمدبیگی :: roozonline.com (http://www.roozonline.com/english/news3/newsitem/archive/2012/august/06/article/77.html)

meaning
07-27-2013, 06:14 PM
من کلاً با مدرک گرایی مخالف هستم حالا بقیه با ارشد و کارشناسی چه گُلی برسرزدند که دختر من بتواند . اگر این خدمت سربازی لعنتی را بر می داشتند همه برای ورود به دانشگاه کورس نمی گذاشتند که بعد هم بیایند وَر ِ دل بابا و ننه فلافلی در پارکینگ خانه بزنند .. از همان نَخُست پسر در 18 سالگی که دیگر خردش می رسد راه زندگی اش را انتخاب می کرد ... خدمت سربازی این تبعات را هم برای مردان دارد و هم برای زنان که الان وزارت علوم مجبور می شود بسیاری از رشته ها را نرینه کند شاید شانس آقایان را که هم به فکر تشکیل خانواده هستند هم خدمت سربازی هم شغل آینده و هزار و یک گرفتاری دیگر بیش تر کند ؛ تا جایی که خبر دارم برتراند راسل و آلبرت اینیشتن و زیگموند فروید از مخالفان اصلی خدمت اجباری سربازی بودند.

meaning
07-27-2013, 06:19 PM
راستی خارج ِ کشور هم مانند ایران شهرداری گاری مخصوص را هر از گاهی می برد سر چار راه متورهای خلق الله را جمع می کند و می برد پارکینگ تا بعد آدم برود با پارکینگ حساب کند و پولی به جیب شهر داری بریزد ؟؟:1:

Anarchy
07-27-2013, 07:32 PM
تقریبا تمام رشته ها دارند این سهمیه نرینگی را.

سند :e057:؟


اینا رشته هایی که پذیرش دختران توشون ممنوع شده.

خبرگزاری مهر :: Mehr News Agency - حذف پذیرش دختران از 77 رشته 36 دانشگاه/ مهندسی رکورددار حذف

۷۷ رشته تحصیلی مناسب دختران نیست --- بهروز صمدبیگی :: roozonline.com

خب نگفتی حدودا جلوی تحصیل چند دختر رو میگیره در مجموع؟

ضمنا همون طور که دوستان گفتن این تصمیم دولت در واقع ثانویه به همون حضور 70% ای دخترا و عدم اقبال پسرها به دانشگاه به دلایلی هست که گفتم نه اینکه فکر کنید دخترها در این شرایط هست که دارن 70% وارد دانشگاه میشن و پیشرفت علمی دارن...

viviyan
07-27-2013, 07:43 PM
آنارشی من مثلا چجوری سند اون رو برات بیارم؟ من خودم به عنوان شاهد عینی دارم میگم. در رشته های علوم پزشکی پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران وارد رشته هایی شدن که دختران با همان رتبه ها نتوانستند.
جلوی تحصیل تعدادی که کلا در این رشته ها پذیرش میشوند. (ما میتوانیم فرض را بر این بگذاریم که تمام ظرفیت یک رشته را دختران میتوانند بگیرند).
پببین آنارشی جان پسران از مقاطع تحصیلی پایین تر یعنی راهنمایی و دبیرستان ترک تحصیل میکنن، پس نمیتوانیم بپذیریم که به خاطر 2 سال سربازی اجباری تعداد کمتری پسر نسبت به دخترها وارد دانشگاه میشوند. به نظر من یکی از دلایلی که تعداد بیشتری دختر نسبت به پسرها وارد دانشگاه میشوند اینه که دخترها در جامعه ما برای پیشرفت راهی جز دانشگاه ندارند و تقریبا بیشترشون برای ورود به دانشگاه تلاششون رو میکنند.

meaning
07-27-2013, 07:45 PM
یک سال پیش همین شب ها رساله ملّی :

مسلمان : حاج آقا اگر من اختیار دارم که کارهایم را خودم انتخاب کنم و انجام دهم پس چرا باید در شب قدر دعا کنم تا خدا تقدیرم را تغییر دهد ؟

حاج آقا : شاید تقدیر ِ تو در این باشد که آنچه تقدیرت قرار داده اند با دعا تغییر کند.

:21:

Anarchy
07-27-2013, 08:40 PM
آنارشی من مثلا چجوری سند اون رو برات بیارم؟ من خودم به عنوان شاهد عینی دارم میگم.

باید سند محضری باشه حتما ویوی جان :e105: !! خب شما یک ادعایی میکنی من باید چطوری قبول کنم ؟ خب شما شاهد عینی، منم شاهد عینی که به این شدتی که شما میگی نیست...بعد تکلیف چیه ؟


در رشته های علوم پزشکی پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران وارد رشته هایی شدن که دختران با همان رتبه ها نتوانستند.
جلوی تحصیل تعدادی که کلا در این رشته ها پذیرش میشوند. (ما میتوانیم فرض را بر این بگذاریم که تمام ظرفیت یک رشته را دختران میتوانند بگیرند).

من حرف شما رو قبول دارم تا حدی اما شما مگه چند تا دانشگاه و شهر و چند ورودی رو دیدی ؟ همه رو خودت شاهد عینی بودی ؟ من میتونم حداقل آمار چند سال رو بیارم که سهمیه نرینه ای وجود نداشته و در چند شهر مختلف و چند سال مختاف هم بوده...این فرضی هم که شما گذاشتی اعتباری نداره چون پشتوانه آماری نداره ویوی جان !!




پببین آنارشی جان پسران از مقاطع تحصیلی پایین تر یعنی راهنمایی و دبیرستان ترک تحصیل میکنن، پس نمیتوانیم بپذیریم که به خاطر 2 سال سربازی اجباری تعداد کمتری پسر نسبت به دخترها وارد دانشگاه میشوند.

دلیل من فقط این نبود که 2 سال سربازی هست، جند دلیل دیگه هم گفتم...اما اینکه از نظر آماری دختر ها بیشتر در کنکور شرکت میکنن و وارد دانشگاه میشن به نظر خود شما چه دلیلی داره ؟؟ بعدم کی گفته پسرها در مقاطع پایین تر ترک تحصیل میکنن و نسبتش به دخترا بیشتره؟؟ آماری داری؟



ه نظر من یکی از دلایلی که تعداد بیشتری دختر نسبت به پسرها وارد دانشگاه میشوند اینه که دخترها در جامعه ما برای پیشرفت راهی جز دانشگاه ندارند و تقریبا بیشترشون برای ورود به دانشگاه تلاششون رو میکنند.

ببین ویوی جان به قول آخوندا خلط مبحث نکن :e105:...در این بحث فرض و حکم ما چی بود از اول ؟

1)شما گفتید حضور 70% ای دخترا در دانشگاه نشانه پیشرفت اونها در جامعه هست.
2)من گفتم به چندین دلیل چنین ادعایی قابل اثبات نیست ، چون اگر پارامترهایی که به نفع دخترها هست رو برداریم ، این معادله عوض خواهد شد...همون طور که در سال های پیشین داشتیم این وضع رو !!

حالا غیر از این، بابا این دانشگاه های مسخره ایران مگه اصلا نشونه پیشرفت هستن ؟ حالا چه برای پسرش چه دخترش...

و نکته آخر گفتم که همه این محدودیت های امروز برای ورود دخترا به دانشگاه ثانویه هست به شرایطی هست که منجر به حضور 70% ای اونها در دانشگاه شده نه اینکه دخترا در همین شرایط هست که دست بالا رو دارن !!

sonixax
07-27-2013, 08:48 PM
راستی خارج ِ کشور هم مانند ایران شهرداری گاری مخصوص را هر از گاهی می برد سر چار راه متورهای خلق الله را جمع می کند و می برد پارکینگ تا بعد آدم برود با پارکینگ حساب کند و پولی به جیب شهر داری بریزد ؟؟

مگر مریضند ؟!
بعد شهرداری چه کاره است که بخواهد در راهنمایی رانندگی دخالت کند ؟!
مادامی که جرمی مرتکب نشود کسی اینجا بهش کاری ندارند .

Alice
07-27-2013, 09:52 PM
دیوانگی فکری و روانی وجود ندارد. ولی اختلالات مغزی - فیزیولوژیکی وجود دارد.

هر چیزی در حوزه‌های گوناگون کرانمایی‌های (~ تعاریف) گوناگونی دارد، روشن است که منظور من از دیوانه‌ی فکری
معنای مستعمل و محاوره‌ی آن بود نه دانشیک و یا پزشکی و ...

Theodor Herzl
07-28-2013, 02:36 AM
بالاترین خیلی‌ نفرت انگیز شده! یا اصلاح طلب ، یا طرفدار بنی صدر یا از سازمان مزاحمین خلق!:e523:

meaning
07-29-2013, 02:12 AM
.. .

Alice
07-29-2013, 07:09 PM
جای همه‌ی کسانی که غایب‌اند، بویژه دوست‌های «صاحب‌نظر» خالی...

کافر_مقدس
07-30-2013, 03:03 PM
بالاترین خیلی‌ نفرت انگیز شده! یا اصلاح طلب ، یا طرفدار بنی صدر یا از سازمان مزاحمین خلق!:e523:

آره از همه ی گروه ها حضور دارند، فقط جای دوستان سلطنت طلب خیلی خالیه!!!


این مستند رضاشاه چه قدر زیبا و البته حال گیرانه بود :e413:

فکر کنم این لینک داونلودش باشه

http://www.texl.us/files/persianzone/3758.mov

demeter
07-30-2013, 11:20 PM
جواد طباطبایی در جلساتی که برای ماکیاولی برگزار کرده به داریوش آشوری با لغت بازی در متن بخصوص شهریار ماکیاولی انتقاد می کنه که بنظرم
به حق است و از ساختن لغات و ترجمه نادرست و نامفهوم در علوم انسانی که در طی تاریخ بسط پیدا کردن و اصلا مفهوم ترجمه فارسی را نمی رسانند شکایت می کند .

در واقع من در تعجبم که این همه وسواس برای مثلا ساختن لغات تخصصی چیست و چرا عین آن را به کار نمی برند تا برای مفهوم آن بیشتر مطالعه شود و با لغت سازی باعث امتناع فکری می شوند .

لینک صوتی نشست
makiavelli[1] (http://s1.picofile.com/file/7840621826/makiavelli_1_.mp3.html)

Russell
07-31-2013, 11:38 AM
ببین کی از سفر برگشته :e056:

Dariush
07-31-2013, 12:26 PM
درود راسل جان، امیدوارم خوب و خوش باشی برادر.
هنوز بازنگشته‌ام. اینجا هر از گاهی که آنتن بدهد، با این تبلتِ فکستنی یا موبایل، به زور آنلاین می‌شوم و اگر بتوانم پستی می‌دهم! حدودا 10 روز بازمی‌گردم.

Alice
07-31-2013, 12:36 PM
هنوز بازنگشته‌ام. اینجا هر از گاهی که آنتن بدهد، با این تبلتِ فکستنی یا موبایل، به زور آنلاین می‌شوم و اگر بتوانم پستی می‌دهم! حدودا 10 روز بازمی‌گردم.

چه خبر است؟ کجا اُتراق کرده‌اید؟ درون کلبه؟!! :e11b:

Dariush
07-31-2013, 12:42 PM
چه خبر است؟ کجا اُتراق کرده‌اید؟ درون کلبه؟!! :e11b:
1-از کجا دانستی یک نفر نیستم؟
2-کلبه را از کجا آوردی؟
3-بازیگرِ خوبی نیستی!:e404::e414:

Alice
07-31-2013, 12:59 PM
1-از کجا دانستی یک نفر نیستم؟
2-کلبه را از کجا آوردی؟
3-بازیگرِ خوبی نیستی!

من به بازیگری علاقه‌ای ندارم، اما فقط فیلمسازی! :)
خودت همه‌چیز را لو می‌دهی؛ اگرنه من در جریان اینکه اکنون کجا هستی و اینها نیستم! :e414:
خلاصه حواست باشد راهِ برگشت را گم نکنی تا سر از جزایر گمشده و آرتیست‌بازی‌ها و
اینها در بیاوری! :e404:
ولی جدا از شوخی شب‌هنگام آنجا باید ترسناک بشود؛ من از دو چیز همیشه هراسان
بودم : یکی تاریکی (البته جایی که آبادی نباشد)، دیگری هم محفوظ بماند.

Dariush
07-31-2013, 01:08 PM
خودت همه‌چیز را لو می‌دهی؛ اگرنه من در جریان اینکه اکنون کجا هستی و اینها نیستم!
خلاصه حواست باشد راهِ برگشت را گم نکنی تا سر از جزایر گمشده و آرتیست‌بازی‌ها و
اینها در بیاوری!
همین‌هایش کیف می‌دهد دیگر آلیس جان! البته اگر چند بار کی جا بروی، کم کم از هیجان‌اش کاسته می‌شود، اما خب بازهم خیلی خیلی بیشتر از زندگی روزمره دچارِ هیجان و غافلگیری می‌شوی.



ولی جدا از شوخی شب‌هنگام آنجا باید ترسناک بشود؛ من از دو چیز همیشه هراسان
بودم : یکی تاریکی (البته جایی که آبادی نباشد)، دیگری هم محفوظ بماند.
من آنقدر شب، مخصوصا آنجا که آبادی‌ای نباشد را دوست می‌دارم که خود را فرزندِ شب نامیده‌ام! به ویژه که به گاه نیمه شب می‌شود و صدای حیواناتِ وحشی(از قبیل جغد و گرگ) هم از دوردست‌ها به گوش رسد. یکی به شب اینچنین علاقه‌مندم، آن یکی را یادم نیست:e11b:

Alice
07-31-2013, 01:24 PM
من آنقدر شب، مخصوصا آنجا که آبادی‌ای نباشد را دوست می‌دارم که خود را فرزندِ شب نامیده‌ام! به ویژه که به گاه نیمه شب می‌شود و صدای حیواناتِ وحشی(از قبیل جغد و گرگ) هم از دوردست‌ها به گوش رسد.

من هرموقع در چنین شرایطی قرار می‌گیرم دچار توهم‌زایی می‌شوم! صدای جیرجیرک و
زوزه‌های گرگ هم به این ترس و وحشت دامن می‌زند! خوب شد نیامدم‌ها... :e108:


یکی به شب اینچنین علاقه‌مندم، آن یکی را یادم نیست

آن یکی زیادی شخصی‌ست و بهمین جهت از بیان آن معذورم! راستی تا یادم نرفته،
نیمی از لذت سفر به چاشنی این تنباکوی لعنتی آن است. بساطِ آب‌شنگولی هم
که خلاصه تمام لذتِ سُفره‌ی بزم آن را متشکل می‌شود! :)
در هر نقطه‌ از گستره‌ی بی‌مرز این جهان که هستی شادکام باشی و شادمان؛ من
بروم بخوابم که بعد از افطار داستان داریم! :) سفر خوش، بدرود.

Dariush
07-31-2013, 01:39 PM
من هرموقع در چنین شرایطی قرار می‌گیرم دچار توهم‌زایی می‌شوم! صدای جیرجیرک و
زوزه‌های گرگ هم به این ترس و وحشت دامن می‌زند! خوب شد نیامدم‌ها...
توهم معمولا در تنهایی به سراغِ آدم می‌آید، تو که تنها نبودی اگر می‌آمدی.
البته، من از این توهم هم خوشی می‌برم.


آن یکی زیادی شخصی‌ست و بهمین جهت از بیان آن معذورم! راستی تا یادم نرفته،
نیمی از لذت سفر به چاشنی این تنباکوی لعنتی آن است. بساطِ آب‌شنگولی هم
که خلاصه تمام لذتِ سُفره‌ی بزم آن است! :)
تنباکو را که ترک کرده‌ایم، شما هم بهتر است به جایِ رفیقِ ناباب بودن و سعی در انحراف، ما را به تفریح‌های سالم تشویق کنی، مثلا قدری موادِ نیمه مخدر که در آن تاریکیِ مطلق براستی همه چیز را تکمیل می‌کند! آب‌شنگولی هم گرمابخشِ این شب‌های سرد است.


در هر نقطه‌ از گستره‌ی بی‌مرز این جهان که هستی شادکام باشی و شادمان؛ من
بروم بخوابم که بعد از افطار داستان داریم! :) سفر خوش، بدرود.
سپاس آلیس جان. خوب و خوش باشی، اتاق‌ات را هم مرتب کن:e032:

Russell
07-31-2013, 01:54 PM
درود راسل جان، امیدوارم خوب و خوش باشی برادر.
هنوز بازنگشته‌ام. اینجا هر از گاهی که آنتن بدهد، با این تبلتِ فکستنی یا موبایل، به زور آنلاین می‌شوم و اگر بتوانم پستی می‌دهم! حدودا 10 روز بازمی‌گردم.

درود داریوش جان، خوشیم به خوشی دوستان. این دست نوشته را در همین سفر نوشته‌ای؟

Dariush
07-31-2013, 02:05 PM
درود داریوش جان، خوشیم به خوشی دوستان.
:e032:
جای شما و دیگر دوستان خالی.


این دست نوشته را در همین سفر نوشته‌ای؟
الان نوشتم‌اش، ایده‌اش مدتی بود در ذهنم می‌چرخید، اما امروز همینطور آمدم در آن جستار و ذره ذره تکمیل‌اش کردم.چطور؟ خیلی مزخرف است؟ تا دوستانِ دیگر ندیده‌اند بروم پاکش کنم:e10c:

Russell
07-31-2013, 02:11 PM
الان نوشتم‌اش، ایده‌اش مدتی بود در ذهنم می‌چرخید، اما امروز همینطور آمدم در آن جستار و ذره ذره تکمیل‌اش کردم. خیلی مزخرف است؟ تا دوستانِ دیگر ندیده‌اند بروم پاکش کنم
نه داریوش جان اتفاقا بسیار هم خوب بود و از خواندنش لذت بردم.
میخواستم بگویم حداقل این چند وقت نیستی، توانستی باز هم بنویس بعنوان سوغات برای دوستان دفترچه.

Dariush
07-31-2013, 02:26 PM
نه داریوش جان اتفاقا بسیار هم خوب بود و از خواندنش لذت بردم.
میخواستم بگویم حداقل این چند وقت نیستی، توانستی باز هم بنویس بعنوان سوغات برای دوستان دفترچه.
چشم، اگر آنتن بدهد و بتوانم واردِ سایت بشوم، حتما:e417:

Dariush
07-31-2013, 03:39 PM
تا رخصتی دیگر، بدرود دوستان. این شوالیه‌ هم گویا پریودِ مغزی‌اش خوب شدنی نیست. دوبار در سال، در دوره‌های شش ماهه گویاه پریود می‌شود:e40b::e405::e414::e40e:

undead_knight
07-31-2013, 05:57 PM
تا رخصتی دیگر، بدرود دوستان. این شوالیه‌ هم گویا پریودِ مغزی‌اش خوب شدنی نیست. دوبار در سال، در دوره‌های شش ماهه گویاه پریود می‌شود:e40b::e405::e414::e40e:
i'm not a human:))
من دو روزه میخوام یه فیلم کمدی(که کمتر حوصلم رو سر میبزند) نگاه کنم حوصله ندارم هنوز! کارای دیگه که جای خود داره:))
but do not fear i will bring your salvation soon enough:)))

Anarchy
07-31-2013, 06:24 PM
دوستانی که اطلاعاتشون بیشتر یه تاپیک در مورد کنسول های مختلف بازی و معرفی و نقدش میشه باز کنن :e417: ؟ مثلا بازی رو دستگاه پی سی بازی کنیم کلا بهتره یا این کنسول ها ؟

کافر_مقدس
07-31-2013, 07:09 PM
دوستانی که اطلاعاتشون بیشتر یه تاپیک در مورد کنسول های مختلف بازی و معرفی و نقدش میشه باز کنن :e417: ؟ مثلا بازی رو دستگاه پی سی بازی کنیم کلا بهتره یا این کنسول ها ؟

به عقیده ی من کنسول ها برای بازی کردن مناسب تر هست، گرچه بازی های کامپیوتر هم بد نیستند ولی خب کامپیوتر یک دستگاه چند کاره هست و استفاده های بسیاری میشه ازش کرد. در حالیکه کنسول ها فقط برای بازی کردن تولید شده اند

در حال حاضر پلی استیشن 1 و 2 بازی می کنیم

sonixax
07-31-2013, 07:25 PM
دوستانی که اطلاعاتشون بیشتر یه تاپیک در مورد کنسول های مختلف بازی و معرفی و نقدش میشه باز کنن ؟ مثلا بازی رو دستگاه پی سی بازی کنیم کلا بهتره یا این کنسول ها ؟

آنارشی جان قطعن کنسول بسیار مناسب تر برای بازی کردن هست تا PC هر چند که PC از نظر سخت افزاری خیلی خیلی قوی تر از هر کنسولیه . شاید PC منزل شما از هر کنسولی قوی تر باشه ولی مناسب تر برای بازی کردن نیست .

دلیل :

1 - در یک PC بخش بزرگی از منابع صرف سیستم عاملهای سنگینشون میشه ولی در کنسول منابع بسیار ناچیزی برای سیستم عامل در نظر گرفته میشه و بیشتر قدرت کنسول صرف خود بازی میشه . به طور مثال در کنسول جدید سونی یعنی ps4 از 8 گیگ رم 5 گیگش قابل استفاده در بازیها هستش . در صورتی که در یک کامپیوتر شخصی به خصوص با سیستم عامل ویندوز از 8 گیگ رم شیرین 4 گیگش برای خود سیستم عامل میره + کلی نرم افزارهای کناری شاید 2 تا 3 گیگ برای بازی بمونه . این در حالی هستش که سیستم عامل PC باقیمانده RAM رو کاملن به بازی اختصاص نمیده .

2 - بازیهایی که برای کنسولها تولید میشند به خصوص بازی های انحصاری بسیار بسیار بسیار از هر بازی PC زیباتر هستند .

3 - بازیهای مالتی پلتفرم روی کنسولهای بازی زودتر عرضه میشند .

4 - لوازم جانبی کنسولهای بازی مثل کینکت / موشن کنترلر / Ps Move و ... قابلیت این کنسولها رو چند برابر میکنند در صورتی که PC یک جورهایی بی بهره است از این لوازم .

5 - در یک کنسول بازی شما دردسر های سازگاری و نصب و ... بازی با کنسول رو ندارید .

6 - تلویزیون 50 اینچی LED فول HD سه بعدی کجا و مانیتور کامپیوتر کجا :دی

کافر_مقدس
07-31-2013, 10:16 PM
- تلویزیون 50 اینچی LED فول HD سه بعدی کجا و مانیتور کامپیوتر کجا :دی

البته برای ما که فرقی نمی کنه، چون هر دوش 14 اینچی هست! http://www.daftarche.com/images/imported/2012/10/29.gif

meaning
08-01-2013, 03:03 AM
نزدیکای صبح سرعت ساکس عالیه .. فکر کردم رضاشاه برگشته:25:

meaning
08-01-2013, 03:23 AM
فکر کردم رای می آرم با این آواتار دانشیک .. کاش واسه دل ِ بی باک جونم که شده اون اواتار سکسی رو می ذاشتم.. .:105: کی بشه این دو سه روزم بگذره از شرش خلاص شم .. یه چنتا آماده کردم هم خوشگلاً هم باب ِ دلن:11:

meaning
08-01-2013, 03:25 AM
واااااااای آناراشی بنده اسپاگتی .. این دوره کلاه رفت سرش :)) آخرش زد صندوقا رو به نشانه اعتراض له و لورده کرد =))

Dariush
08-01-2013, 05:05 PM
دوستان گویا همگی رفته‌اند افطار، قبول باشد :e40a:

Russell
08-01-2013, 05:48 PM
دوستان گویا همگی رفته‌اند افطار، قبول باشد
آری داریوش جان، من یکی که داشتم افطاری میخوردم.البته این غیر از افطارهایی‌ست که در طول روز میخورم، از خود بابی هندرسون شنیده‌ام این شیوه روزه گرفتن نزد اسپاگتی ثواب بیشتری دارد :e420:

undead_knight
08-01-2013, 06:31 PM
دوستان گویا همگی رفته‌اند افطار، قبول باشد :e40a:
من هم از درگاه اسپاگتی میخوام طاعات و عبادات دوستان قبول درگاه پر از سسش باشه:))

Dariush
08-01-2013, 06:49 PM
آری داریوش جان، من یکی که داشتم افطاری میخوردم.البته این غیر از افطارهایی‌ست که در طول روز میخورم، از خود بابی هندرسون شنیده‌ام این شیوه روزه گرفتن نزد اسپاگتی ثواب بیشتری دارد

من هم از درگاه اسپاگتی میخوام طاعات و عبادات دوستان قبول درگاه پر از سسش باشه:))
دوستان در این لحظاتِ ملکوتی و آسمانی، فراموش نکنید ما را دعا کنید، اسپاگتی در این مواقع خیلی بیشتر به دعای بندگان‌اش گوش می‌کند، نقل است از عبدالاسباقطی در کتابِ «اصولِ کافی برای پختِ اسپاگتی» که پیامبرش گفته در این مواقع، اسپاگتیِ اعظم درِ دیگِ خود را باز می‌کند تا امت‌اش بتوانند با او راحت‌تر راز و نیاز کنند...
خلاصه دعا را فراموش نکنید دیگر.

Soheil
08-01-2013, 07:36 PM
نقل است از منابع معتبر که مستحب است افطار را با اسپاگتی و شراب بیاغازید. :e41f:

کافر_مقدس
08-01-2013, 10:53 PM
من به یک مورد عجیب برخورد کردم! اینکه چرا بازدید کننده ها از پروفایل من اینقدر تعدادشون زیاد هست؟! (8000 تا!) در حالیکه هیچ کس این اندازه نیست و کاربرهای قدیمی از جمله میلاد و مهربد و راسل و ... تقریبن نصف این مقدار بازدید کننده دارند.http://www.daftarche.com/images/imported/2013/06/1.gif

غلط نکنم نصف این بازدیدها از طرف برادران گمنام انجام شده! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/04/14.gif

آخه این همه کاربر چرا من؟! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/08/3.gif

meaning
08-01-2013, 11:45 PM
خاموش کردن آنتی ویروس سرعت را به طرز وحشت ناکی افزایش میده فروریزش هم دیگه نداره مرورگر.. البته فکر کنم برای سیستم خطرناک هست.

meaning
08-02-2013, 04:34 PM
جنابان آندد سانیکساز تئودور هنگام سحری آن می شوند و بعد
جنابان راسل آنارچی داریوش بی باک کافر_مقدس هنگام افطاری آف.

حجکم مقبول و سعیکم مشکور ... دور دور رفتن به طواف آستان قدس حضرت اسپاگتی قبول باشد انشاالاسپاگتی.:e40d:

meaning
08-02-2013, 05:54 PM
توی پالتالک یه اتاق بدرد بخور پیدا میشه ؟؟ آرش بی خدا تو کدوم اتاق هست ؟؟

cool
08-02-2013, 07:19 PM
گمان میکنم به خاطر اسمبی که انتخاب کرده اید باشد:"کافر مقدس":e420:

sonixax
08-02-2013, 08:19 PM
آلت تناسلی نَران عالم (بدون توجه به گونه !) در این هوای تخمی آلمان :e421:

Soheil
08-04-2013, 02:18 PM
داشتم به این فکر میکردم که اگه نادره افشاری عزیز بود و این انتقادات تندِ دوستان نسبت به رضا شاه رو میدید چکار میکرد و چه واکنشی نشون میداد.:e056: تا اونجا که میدونم خانم افشاری از مدافعان پهلوی ها و بخصوص رضا شاه هست و از اول هم با انقلاب اسلامی مخالف بوده.

البته من ایشون رو یک آزادیخواه میدونم و دیدگاههای ایشون واقعا خوبه...

meaning
08-05-2013, 12:37 AM
این چند روز دسترسی به تالار نداشتم متاسفانه .. توی پالتاک یه روم خوب هست... امشب هم آقای محمد امینی"اگر در شبکه اندیشه دیده باشید ایشون رو" صحبت های زیبایی درباره انقلاب مشروطیت داشتند.

sonixax
08-05-2013, 12:38 AM
کسی از این کشتار کردها توسط مسلمانان سوریه خبری داره ؟!
وقتی خبرهای این طوری رو میشنوم داغ میکنم !

Anarchy
08-05-2013, 06:12 AM
این چند روز دسترسی به تالار نداشتم متاسفانه .. توی پالتاک یه روم خوب هست... امشب هم آقای محمد امینی"اگر در شبکه اندیشه دیده باشید ایشون رو" صحبت های زیبایی درباره انقلاب مشروطیت داشتند.

اسم روم چی هست ؟ اگر امکانش هست لینک رو بدید...

meaning
08-05-2013, 07:44 AM
اسم روم چی هست ؟ اگر امکانش هست لینک رو بدید...

Iran Anjoman Puyeshgaran

البته علی الظاهر در موقع خاصی باز و بسته می شود مثل الآن که بسته است.

Alice
08-05-2013, 06:20 PM
دلم شب‌ها و بارانِ پاییزی می‌خواهد... :e403::e04b:

meaning
08-05-2013, 06:36 PM
شب بارانی ، پاییز برگریزان ، ملکه فصل ها زیر چراغ خیابان مردی از دور نزدیک می شود .. کاش همه عمر همان یک شب می بودی.

Russell
08-07-2013, 11:20 PM
دوستان این ماه مبارک بالاخره رویت شد یا چه؟

Alice
08-07-2013, 11:44 PM
فیس‌بوق برای بقیه‌ هم بالا نمیاید؟!! :e059:

Dariush
08-07-2013, 11:56 PM
ماهِ مبارک هم بود واقعا!
فردا (در واقع امروز) هم به گمانم جزء این ماهِ مبارک باشد راسل جان، گویا هنوز رویت نشده. ماهِ مبارک گفتی و مرا به یادِ یکی از دوستانم انداختی که دوست دختری مسلمان، بسیار زیبا و بسیار حشری داشت که از قضا از پیروانِی‌ شریعتی هم بود و خلاصه داستان‌ها داشتند با هم و ایشان هنوز هم خود را مدیونِ شریعتی می‌داند:))

می‌گویم این ماهِ مبارک بیش از همه برای ما بندگانِ اسپاگتی موجبِ آزار و اذیت بود و گرنه الله‌پرستان گویی بیش از ما بدان بی‌محلی می‌کردند، چنانکه آن زمان که در شهر بودم، مردمی که در ظاهر مسلمان بودند، خیلی راحت در حالِ خوردن، نوشیدن، سیگار کشیدن بودند! من یک آب معدنی می‌خواستم بخورم می‌رفتم در یک پستویی مخفی می‌شدم مبادا که کسی سگ‌های نظام مرا بگیرند! بعد دمِ ظهر که می‌شد، این خانه‌ها چنان بوی خورشت و پلو ازشان بلند می‌شد که روزهای عادی چنان نبود. فقط یک نمایش یا سیرک است گویی! همه می‌دانند که طرفِ مقابل روزه ندارند، به هم دروغ که می‌گویند و خودشان هم می‌دانند که دارند دروغ می‌شوند و ... و همچنان این بازی را ادامه می‌دهند، حقیقتا ملتِ عجیبی هستیم.

Dariush
08-07-2013, 11:57 PM
فیس‌بوق برای بقیه‌ هم بالا نمیاید؟!!
من که مشکلی ندارم و اتفاقا این روزها بهتر از همیشه کار می‌کند!

Alice
08-08-2013, 12:02 AM
من که مشکلی ندارم و اتفاقا این روزها بهتر از همیشه کار می‌کند!

برای من گوگل هم نمیاید، ولی دفترچه باز می‌شود. چه کار کنم؟! :e058: راستی «ماه مبارک» چه ربطی به دوست‌دختر دوستت داشت؟!!

Dariush
08-08-2013, 12:20 AM
برای من گوگل هم نمیاید، ولی دفترچه باز می‌شود. چه کار کنم؟!
با چه چیزی آن می‌شوی؟ اگر تور کار نمی‌کند، می‌توانی از فری‌گیت استفاده کنی که این روزها گویا خوب کار می‌کند. برای فیسبوک هم نیازی به امنیتِ تور نیست، چرا که ارتباطِ شما رمزگزاری‌شده خواهد بود و غیرقابلِ شنود؛ یعنی با هرچه که توانستی بروی، مشکلِ امنیتی ندارد.


راستی «ماه مبارک» چه ربطی به دوست‌دختر دوستت داشت؟!!
هیچی دوستم که بی‌خدا بود، همیشه خود را مدیونِ شریعتی می‌دانست که به واسطه‌ی آن همخوابگی و اورال سکس در حینِ ماهِ مبارک و روزه جایز و پرصواب شده بود! البته ربطِ مستقیمی به شریعتی نداشت، اما خب گزینه‌ی بسیار خوبی‌ست برای شیره مالیدن بر سرِ دختران و پسرانِ مسلمانِ جوجه روشنفکرِ جداناشدنی از اسلام! داستانها داشتند آلیس جان، باور کن همین الان که دارم این را می‌نویسم از چیزهایی که دوستم تعریف می‌کرد و به خاطرم می‌‌آید، شدیدا خنده‌ام می‌گیرد! مشکل این بود که دخترک خودش بسیار حشری بود و همین سبب شده بود که در تنگنای شدید قرار بگیرد و یک مسائلی از مرجعِ تقلیدِ خود پرسیده بود که یعنی اگر واقعا آن مرجعِ تقلیدِ بیچاره(به گمانم مکارم بود) آنها را خوانده بود، آلتِ مبارک‌شان پس از چهارصدسال دوباره از خواب برخواسته و بعید نبود که به دنبالِ یک صیغه‌ای چیزی رفته باشند:24:

Alice
08-08-2013, 12:47 AM
با چه چیزی آن می‌شوی؟ اگر تور کار نمی‌کند، می‌توانی از فری‌گیت استفاده کنی که این روزها گویا خوب کار می‌کند. برای فیسبوک هم نیازی به امنیتِ تور نیست، چرا که ارتباطِ شما رمزگزاری‌شده خواهد بود و غیرقابلِ شنود؛ یعنی با هرچه که توانستی بروی، مشکلِ امنیتی ندارد.

نه بابا، با هویت واقعی که ذره‌ای هم فعالیت ضد اسلامی نمی‌کنم تا نگران امنیت باشم؛ با این آشغال
کانکت می‌شوم : Hotspot Shield


باور کن همین الان که دارم این را می‌نویسم از چیزهایی که دوستم تعریف می‌کرد و به خاطرم می‌‌آید، شدیدا خنده‌ام می‌گیرد!

من را یاد خنده‌های کلاس که استاد به چشمانت خیره شده و تو باید جلوی آن مرگ‌خنده‌ی لعنتی را بگیری انداختی! :e415:
سخت‌ترین و دشوارترین چالشی بود که یک زمانی به آن دچار بودم... گهگاه پیش میامد برای پاسخ به سوال و یا
درخواستی استاد من را صدا می‌زد، و بعد همینطور که با لب و دهانم ور می‌رفتم و دستم را روی صورتم می‌کشیدم
تا مبادا خنده‌ام نمایان شود، یک مهملاتی که خودم هم نمیفهمیدم، تحت عنوان پاسخ بهم میبافتم تا سریعاً دست از
سرم بردارد برود پی دیگری. :)))

البته امروزه کم‌تر چیزی برایم واقعاً خنده‌دار جلوه می‌کند، از همین رو معضل مذکور موقتاً برطرف شده است.

Dariush
08-08-2013, 01:07 AM
نه بابا، با هویت واقعی که ذره‌ای هم فعالیت ضد اسلامی نمی‌کنم تا نگران امنیت باشم؛ با این آشغال
کانکت می‌شوم : Hotspot Shield

این نرم‌افزار که چرند است آلیس جان! با همان فریگیت یا سایفون وصل شوی به گمانم سریعتر باشد.


من را یاد خنده‌های کلاس که استاد به چشمانت خیره شده و تو باید جلوی آن مرگ‌خنده‌ی لعنتی را بگیری انداختی! :e415:
سخت‌ترین و دشوارترین چالشی بود که یک زمانی به آن دچار بودم... گهگاه پیش میامد برای پاسخ به سوال و یا
درخواستی استاد من را صدا می‌زد، و بعد همینطور که با لب و دهانم ور می‌رفتم و دستم را روی صورتم می‌کشیدم
تا مبادا خنده‌ام نمایان شود، یک مهملاتی که خودم هم نمیفهمیدم، تحت عنوان پاسخ بهم میبافتم تا سریعاً دست از
سرم بردارد برود پی دیگری. :)))
آه! این براستی یکی از بهترین خاطراتِ من در تمامِ مدتِ تحصیلم بوده. اصلا همان موقع فقط حال می‌داد که بخندی، بیرون که می‌آمدی دیگر خنده‌ات نمی‌گرفت.
در دورانِ کارشناسی ما یک استادی داشتیم که خیلی تندخود و از خودراضی بود و با یک لهجه‌ی پاکستانی/هندی حرف می‌زد که خیلی خنده‌دار بود. آن درسی که با او داشتیم بسیار تنفربرانگیز بود برای بچه‌های رشته‌ی ما و همه یک جوری می‌خواستیم آن را پاس کنیم برود و به همین دلیل به زور سر کلاس حاضر می‌شدیم و اصلا توجهی نمی‌کردیم که چه می‌گوید. از طرفی خیلی حساس بود که کسی در کلاسش حرف نزند و حواسش خیلی جمع بود! من و یکی از دوستانم می‌رفتیم انتهای کلاس می‌نشستیم و دوستم که بسیار ناآرام و شیطان بود و از استاد بسیار عالی تقلید می‌کرد، ادایش را در‌می‌آورد و ما هم فقط به او فحش می‌دادیم که ساکت بنشین و حرف نزن، چرا که واقعا نمی‌شد خنده‌ها را در آن شرایط کنترل کرد! اینطور شد که من و او کلاس‌هایمان را با هم تنظیم می‌کردیم تا بتوانیم انتهای کلاس‌ها بنشینیم و بخندیم. یکبار در سرِ کلاسِ همین استاد که گفتم، من دیر رسیدم، استاد هم که خیلی حساس بود، دم در مرا نگاه داشته بود و با آن لهجه‌ و اداهایش، مرا سین جیم می‌کرد؛ یک لحظه نگاهم افتاد به دوستم که داشت می‌خندید؛ دیگر نتوانستم خنده‌ام را کنترل کنم و ناگهان منفجر شدم و پس از من کلاس هم رفت روی هوا! استادِ بیچاره داشت دیوانه می‌شد و با چهره‌ای برافروخته همش فریاد می‌زد:«خفه شید، خفه شید». خلاصه اگر کلی التماس و خواهش نمی‌کردم، ‌می‌بایست آن واحد را حذف می‌کرد!

Alice
08-08-2013, 01:32 AM
من و یکی از دوستانم می‌رفتیم انتهای کلاس می‌نشستیم و دوستم که بسیار ناآرام و شیطان بود و از استاد بسیار عالی تقلید می‌کرد، ادایش را در‌می‌آورد و ما هم فقط به او فحش می‌دادیم که ساکت بنشین و حرف نزن، چرا که واقعا نمی‌شد خنده‌ها را در آن شرایط کنترل کرد!

هر کلاسی یکی دو فقره جوانک بذله‌‌پران که ایستگاه استاد را می‌گیرند دارد، وانگهی کمتر کسی در این کار مهارت دارد.
این افراد معمولا حضورشان ناخودآگاه جو کلاس را به استضحاک متبرک می‌کند؛ چنانکه هر چرت و پرتی بگویند آدم از
خنده دل‌درد می‌گیرد. :e40a:
خب،
من دیگر بروم بخوابم داریوش‌جان، طاعات و عباداتت مقبول درگاه حق، تا بعد.

Dariush
08-08-2013, 01:38 AM
من دیگر بروم بخوابم داریوش‌جان، طاعات و عباداتت مقبول درگاه حق، تا بعد.
شب (صبح) بخیر و خوش باشی آلیس جان، من هم بروم بخوابم که فردا برنامه زیاد هست.

Russell
08-08-2013, 04:35 PM
درود داریوش جان، چه خبرها از سفر، برگشتی؟

Dariush
08-08-2013, 04:58 PM
درود داریوش جان، چه خبرها از سفر، برگشتی؟
درود راسل جان. آری، بازگشتیم. راستش آنقدر بدشانس هستیم که برای رفتن به دریا هم یک آقتابه آب باید با خود ببریم. قرار بود برویم مناطق شمالی کشور، اما این مدت آنقدر آب و هوا اینجا خراب و بارانی بود که مجبور شدیم سفر را نیمه کاره رها کرده و بازگردیم تا سیل نیامده و ما را نبرده :e108:

Russell
08-08-2013, 06:49 PM
دوستان رفتار روحانی تا اینجا را گونه میبینید، فرد امنیتی‌ست و اساسا کارش کس و شعر گفتن در ملا عام و داد و ستد مخفی و پشت پرده است البته و خواندن بازی در ج.ا اگر سخت است برای او سختتر از معمول است.

Dariush
08-08-2013, 10:30 PM
دوستان رفتار روحانی تا اینجا را گونه میبینید، فرد امنیتی‌ست و اساسا کارش کس و شعر گفتن در ملا عام و داد و ستد مخفی و پشت پرده است البته و خواندن بازی در ج.ا اگر سخت است برای او سختتر از معمول است.
راسل جان، اینان همگی مشتی موجودِ اهریمنی هستند و تفاوت‌ها در اینها تنها در چند نکته‌ی کوچک خلاصه می‌شود و حقیقتا فرقِ خیلی زیادی نمی‌کند که حالا شخص امنیتی باشد یا نباشد! همه در واقع به نوعی امنیتی هستند دیگر. اصلاح‌طلب‌ترینِ اصلاح‌طلبان، یعنی امثالِ حجاریان و گنجی از امنیتی‌ترین امنیتی‌ها هم بوده‌اند(حجاریان که وزیر اطلاعات بود و اساسا خودش سازوکارِ وزارتِ اطلاعات را بنیان نهاد و گنجی هم که بلندپایه‌های سپاه بوده). بنابراین گمان نمی‌کنم فاکتورِ امنیتی بودن در موردِ روحانی چندان تاثیرگذار باشد. تا اینجا به نظرم بد عمل نکرده و از همان مراسمِ تنفیذش شکافِ نگرشهای او با خامنه‌ای، ولو در ظاهر، مشخص شد. چه در مراسمِ تنفیذ و چه در مراسمِ تحلیف، آنچه از او انتظار داشتم که بگوید تقریبا همانی بود که گفت!

کافر_مقدس
08-09-2013, 11:47 AM
لکن روحانی متشکریم! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/08/19.jpg

Soheil
08-12-2013, 05:07 PM
یک چیزی که به ذهنم رسید اینکه چقدر جالبه در آینده یک فیلم یا هتا سریال ساخته بشه که شخصیت های اصلی اون کاربران خردگرا/اسلامستیز فرومها باشند و در اون به این بحث های فرومی پرداخته بشه. اینکه زندگی یک فروم نویس چگونه سپری میشه و این بحث ها چه تاثیری روی روحیات شخص داره. شکست ها و پیروزیها در بحثها. تلاش ناکام یا موفق برای تغییر عقاید دیگران. ...:e420:

Dariush
08-12-2013, 09:59 PM
درود، دوستان امروز تویله را دیدید چه خبر بود؟ با اغراقی بسیار بسیار جزئی، من در انتظارِ فحشِ ناموسی بودم!

sonixax
08-12-2013, 10:55 PM
درود، دوستان امروز تویله را دیدید چه خبر بود؟ با اغراقی بسیار بسیار جزئی، من در انتظارِ فحشِ ناموسی بودم!

کدام طویله ؟

Dariush
08-12-2013, 11:02 PM
کدام طویله ؟
طویله شورای اسلامی را میگویم دیگر میلاد جان! فکر کنم اسمِ طویله آنقدر برایش شناخته شده هست که همه او را با این نام میشناسند!
من فقط صبح را تا اندازه‌ای دیدم: افتخار به چماقِ لری،اذعان به اینکه نیازبعضی از وزرا برای کار در وزارت نیاز به سرم دارند، چاپلوس خواندنِ طرفدارانِ کابینه، دستمالکش خواندنِ طرفدارانِ احمدی‌نژاد، نگرانی از روی کار آمدنِ دوباره‌ی دله‌دزدهایی چون مهدی هاشمی و... تنها بخشی منازعاتِ درونِ این تویله بود.

sonixax
08-12-2013, 11:13 PM
طویله شورای اسلامی را میگویم دیگر میلاد جان! فکر کنم اسمِ طویله آنقدر برایش شناخته شده هست که همه او را با این نام میشناسند!
من فقط صبح را تا اندازه‌ای دیدم: افتخار به چماقِ لری،اذعان به اینکه نیازبعضی از وزرا برای کار در وزارت نیاز به سرم دارند، چاپلوس خواندنِ طرفدارانِ کابینه، دستمالکش خواندنِ طرفدارانِ احمدی‌نژاد، نگرانی از روی کار آمدنِ دوباره‌ی دله‌دزدهایی چون مهدی هاشمی و... تنها بخشی منازعاتِ درونِ این تویله بود.

مگه اینها رو هم شما میبینید ؟! خیلی حال دارید بابا !!!

Dariush
08-12-2013, 11:33 PM
مگه اینها رو هم شما میبینید ؟! خیلی حال دارید بابا !!!
:e40a:
:e05a::e140::e01a::e530::e528::e52d:(مجلس)
:e404:
قسم به امامنا نقی(شق) که لذتی فراوان دارد دیدنِ جنگ گرگها.
---------
خودت چطوری میلاد جان؟ چه خبرها؟ خوش میگذرد؟

undead_knight
08-13-2013, 04:58 AM
ضمن تائید صحبت های داریوش گرامی باید بگم فیلم مجلس بسیار مفرح و لذت بخش بود:))

Dariush
08-13-2013, 05:45 AM
ضمن تائید صحبت های داریوش گرامی باید بگم فیلم مجلس بسیار مفرح و لذت بخش بود:))
بفرمائید، حالا من از تلویزیون دیدم، آندد اینقدر مشتاق بوده که رفته فیلمش را از جایی دانلود کرده و دیده.:e40a::e404:

sonixax
08-13-2013, 09:05 AM
خودت چطوری میلاد جان؟ چه خبرها؟ خوش میگذرد؟

سپاس :e032:ای بد نیستیم . گرمای مزخرف تمام شده خوشبختانه و داریم یک نفسی میکشیم :e420:
شما خوبید انشا الاسباغیتی ؟

Russell
08-13-2013, 09:15 AM
چطورید دوستان؟
چندیست شب نشینی و سبح نشینی نکردیم اینجا !!

اینقدر داستان مجلس جالب بوده؟
چند وقت است پارازیت تمام کانال‌هایِ فارسی ما را به فنا داده، صدا و سیمای آغا هم که حال ما را بهم میزند، اینست که از اخبار سیاسی دنیا بیخبر شده‌ایم.
حالا جدی در تیریبون مجلس گفتند «دلتمالکش»؟

Dariush
08-13-2013, 09:34 AM
سپاس ای بد نیستیم . گرمای مزخرف تمام شده خوشبختانه و داریم یک نفسی میکشیم
به این زودی گرما آنجا تمام شد؟! بعد می‌گویید هوای اروپا و آلمان فلان است و بیسار است! اینجا ما تا اواسطِ پاییز هم باید با گرما دست و پنجه نرم کنیم.


شما خوبید انشا الاسباغیتی ؟
منم بد نیستم به لطفِ اسباغیتی اعظم میلاد جان.
بهتر از قبل نیستم، بدتر از بعد هم به گمانم نباشم! فقط این تلاشهای اخیرِ ما برای خروج از یک نواختی با شکست مواجه شد! گرفتاری‌ها هم که تمامی ندارند، همچون آن اژدهای هزار سری که با بریدنِ هر سرش، دو سرِ دیگر جایش بیرون می‌آیند(اسمِ لعنتی‌اش را به خاطر نمی‌‌آورم)!


چطورید دوستان؟
مخلصیم راسل جان. خودت خوبی؟ ایامِ درس و دانشگاه در آستانه‌ی آغازش است و مرا شور و شوقِ گذشته با حسی نوستالژیک فرا می‌گیرد ولی زهی خیالِ باطل که دانشگاهی که دانشگاه باشد رویایی تعبیر نشده باقی خواهد ماند!

اینقدر داستان مجلس جالب بوده؟
چند وقت است پارازیت تمام کانال‌هایِ فارسی ما را به فنا داده، صدا و سیمای آغا هم که حال ما را بهم میزند، اینست که از اخبار سیاسی دنیا بیخبر شده‌ایم.
حالا جدی در تیریبون مجلس گفتند «دلتمالکش»؟
یک چیزی می‌گوییم، یک چیزی می‌شنوی راسل جان! دستمالکش که گفتند هیچ، بزرگی، یکی از نمایندگانِ لُر می‌گفت با وزرایی که پررو بازی درآورند با چماقِ لُری برخورد می‌کنیم! بعد هم می‌گفت بعضی از این وزرا را باید با سرم ببریم در ساختمانِ وزارت کار کنند! «دوباره می‌خواهید آقازاده‌های دله‌دزد مثل مهدی هاشمی را بیاورید بر سرکار آقای روحانی» و خیلی چیزهای دگر! از گوشه کنارهای مجلس هم فحش و بد و بیره همینطور سرازیر بود! کافی بود اندکی گوش را تیز کنید تا «خفه شو»، « تو بشین سر جات » و.... را بشنوید. طویله‌ایست برای خودش انصافا!

undead_knight
08-13-2013, 09:42 AM
منم بد نیستم به لطفِ اسباغیتی اعظم میلاد جان.
بهتر از قبل نیستم، بدتر از بعد هم به گمانم نباشم! فقط این تلاشهای اخیرِ ما برای خروج از یک نواختی با شکست مواجه شد! گرفتاری‌ها هم که تمامی ندارند، همچون آن اژدهای هزار سری که با بریدنِ هر سرش، دو سرِ دیگر جایش بیرون می‌آیند(اسمِ لعنتی‌اش را به خاطر نمی‌‌آورم)!

http://www.daftarche.com/images/imported/2013/08/27.jpg
اسمش هیدرا بود:))

Russell
08-13-2013, 09:53 AM
مخلصیم راسل جان. خودت خوبی؟ ایامِ درس و دانشگاه در آستانه‌ی آغازش است و مرا شور و شوقِ گذشته با حسی نوستالژیک فرا می‌گیرد ولی زهی خیالِ باطل که دانشگاهی که دانشگاه باشد رویایی تعبیر نشده باقی خواهد ماند!
سپاس، من هم بد نیستم داریوش جان، کمی این حس رخوت کم شده شکر اسپاگتی.
گفتی "دانشگاهی که دانشگاه باشد" یا خمینی افتادم، بگمانم یکی از آن جمله‌هایِ افسانه‌ایش درباره دانشگاه بود !!

Dariush
08-13-2013, 10:11 AM
اسمش هیدرا بود:))
:e420:

حدس بزن چه شده؟ چند قسمت از بیگ‌بنگ تئوری را همراه با پسر داییم دیدم، عاشقِِ شلدون شده، هر روز زنگ می‌زند که قسمت‌های جدیدش را دانلود کرده‌ام یا نه تا بپرد اینجا و تماشا کند! با اصرارهای او تا پایانِ فصلِ سوم را دانلود کرده و با هم دیده‌ایم وگرنه اگر او نبود شاید الان تازه فصلِ یک را تمام کرده بودم!


سپاس، من هم بد نیستم داریوش جان، کمی این حس رخوت کم شده شکر اسپاگتی.
این حسِ رخوت قدری طبیعی‌ست راسل جان. تابستان آدم را بدجوری بی‌حال می‌کند. من در این مدت هتا نتوانستم زیر کولر هم بیست صفحه کتاب در یک روز بخوانم!:e404::e40f:


گفتی "دانشگاهی که دانشگاه باشد" یا خمینی افتادم، بگمانم یکی از آن جمله‌هایِ افسانه‌ایش درباره دانشگاه بود !!
آری :
دانشگاهی که دانشگاه نباشد، دانشگاه نیست
:popo_07:

undead_knight
08-13-2013, 11:31 AM
:e420:
حدس بزن چه شده؟ چند قسمت از بیگ‌بنگ تئوری را همراه با پسر داییم دیدم، عاشقِِ شلدون شده، هر روز زنگ می‌زند که قسمت‌های جدیدش را دانلود کرده‌ام یا نه تا بپرد اینجا و تماشا کند! با اصرارهای او تا پایانِ فصلِ سوم را دانلود کرده و با هم دیده‌ایم وگرنه اگر او نبود شاید الان تازه فصلِ یک را تمام کرده بودم!
دانشگاهی که دانشگاه نباشد، دانشگاه نیست
:popo_07:
من خودم ماهی یدونشو دانلود میکردم این پسرعموت روی دست من بلندت کرده ها:))
اظهار نظر های شلدون در مورد چیزهای ماورایی یا احساسی گاهی وقت ها خیلی باحاله:))
لئونارد هم یک جمله معروف دربارش داره:

Leonard

Oh, Penny. You don’t want to get into it with Sheldon. The guy is one lab accident away from being a supervillain.

این حسِ رخوت قدری طبیعی‌ست راسل جان. تابستان آدم را بدجوری بی‌حال می‌کند. من در این مدت هتا نتوانستم زیر کولر هم بیست صفحه کتاب در یک روز بخوانم!:e404::e40f:
آری :
من قبلا فقط با بهار این مشکل رو داشتم الان تابستونم بهش اضافه شده،همه گیر هست!؟:))

Dariush
08-13-2013, 11:55 AM
من خودم ماهی یدونشو دانلود میکردم این پسرعموت روی دست من بلندت کرده ها:))
آثارِ پریود گویا تمامی ندارد! پسر دائی:e414:


اظهار نظر های شلدون در مورد چیزهای ماورایی یا احساسی گاهی وقت ها خیلی باحاله:))
من که بیش از همه به هاوارد و لزلی علاقه دارم!


من قبلا فقط با بهار این مشکل رو داشتم الان تابستونم بهش اضافه شده،همه گیر هست!؟:))
بهار که کاملا همه گیر است، خیالت راحت باشد. تابستان هم دوره‌ای‌ست به گمانم، من تا چند سالِ پیش در تابستان بسیار پرجنب و جوش بودم، الان اما اصلا حال و حوصله‌ی هیچ چیز را ندارم! یک چیزِ شبه علم یک جایی خوانده بودم که میگفت انسان هر دوازده سال واردِ مرحله‌ای نو و حالتی جدید از زندگی می‌شود، گویا راست گفته:e11b:

undead_knight
08-13-2013, 12:06 PM
آثارِ پریود گویا تمامی ندارد! پسر دائی:e414:
:e11b:
خوشم میاد میفهمی:))

من که بیش از همه به هاوارد و لزلی علاقه دارم!
گفتم که من نه از شلدون خوشم میا د و نه بدم میاد ولی بخش زیادی از کمیک بودن کار به عهدشه.
هاوارد هم خیلی خوبه مخصوصا عاشق این جملشم:
im a horny engineer, i never joke about math or sex :))))


بهار که کاملا همه گیر است، خیالت راحت باشد. تابستان هم دوره‌ای‌ست به گمانم، من تا چند سالِ پیش در تابستان بسیار پرجنب و جوش بودم، الان اما اصلا حال و حوصله‌ی هیچ چیز را ندارم! یک چیزِ شبه علم یک جایی خوانده بودم که میگفت انسان هر دوازده سال واردِ مرحله‌ای نو و حالتی جدید از زندگی می‌شود، گویا راست گفته
خیالم راحت شد:))
دوازده سال نیست مال من جز اثرات پریوده ظاهرا، فکر کنم این پریود همه گیری داره مواظب باشید:)))

Dariush
08-13-2013, 12:15 PM
دوازده سال نیست مال من جز اثرات پریوده ظاهرا، فکر کنم این پریود همه گیری داره مواظب باشید:)))
این را با تمامِ وجود موافقم. مخصوصا اگر دوست دخترت پریود باشد:e105::e40f:
من هروقت می‌بینم حالِ یکی از دوستانم خوب نیست اولین سوالی که از او می‌پرسم این است: چیه؟ دوست دخترت پریوده؟

undead_knight
08-13-2013, 12:29 PM
این را با تمامِ وجود موافقم. مخصوصا اگر دوست دخترت پریود باشد:e105::e40f:
من هروقت می‌بینم حالِ یکی از دوستانم خوب نیست اولین سوالی که از او می‌پرسم این است: چیه؟ دوست دخترت پریوده؟
damn you damn you damn you
چیزی که دوستش احتمالا توی دلش میگه:))
البته برای شفاف سازی باید بگم پریود من به شکل پریود دخترا سرایت نمیکنه ها:)))

Dariush
08-13-2013, 12:37 PM
البته برای شفاف سازی باید بگم پریود من به شکل پریود دخترا سرایت نمیکنه ها:)))
:Facepalm:
این شفاف‌سازی را نمی‌کردی خیلی بهتر بود!

sonixax
08-13-2013, 03:22 PM
به این زودی گرما آنجا تمام شد؟! بعد می‌گویید هوای اروپا و آلمان فلان است و بیسار است! اینجا ما تا اواسطِ پاییز هم باید با گرما دست و پنجه نرم کنیم.

خوب به جایش رطوبت 95% ندارید !
ما هر سال نزدیک دو ماه در سونای بخار زندگی میکنیم :( آن هم بدون ایر کاندیشن و کولر و اینها چون نمای شهر رو میریزه به هم :e421: با همه اینها من سال دیگه یکی میخرم یه جوری نصب میکنم که نمای شهر رو نریزه به هم .
پدر ما را درآورده اند با این قوانینشان . دایی ام از آمریکا اومده بود همین امروز صبح برگشت قاطی کرده بود :))

Anarchy
08-14-2013, 08:06 AM
خب به سلامتی انگار دوستان همگی پر انرژی هستن :e057: !! دوستان جای شما خالی دیروز ظهر خواب بودم اومدم کش و قوسی به خودم بدم دیدم عضله پای مبارک ناگهان درد شدیدی گرفته ، من هم که گیج خواب بودم طبق معمول گفتم پام رو اگر دراز کنم درست میشه ، هر کاری کردم دیدم انگار این دفعه فرق میکنه...دیگه داشتم به گریه میوفتادم از درد ، خلاصه عضله مورد نظر رو که در اثر اسپاسم شدید حالت فرورفتگی پیدا کرده بود به هزار زحمت جا انداختم :e409:

undead_knight
08-14-2013, 08:33 AM
خب به سلامتی انگار دوستان همگی پر انرژی هستن :e057: !! دوستان جای شما خالی دیروز ظهر خواب بودم اومدم کش و قوسی به خودم بدم دیدم عضله پای مبارک ناگهان درد شدیدی گرفته ، من هم که گیج خواب بودم طبق معمول گفتم پام رو اگر دراز کنم درست میشه ، هر کاری کردم دیدم انگار این دفعه فرق میکنه...دیگه داشتم به گریه میوفتادم از درد ، خلاصه عضله مورد نظر رو که در اثر اسپاسم شدید حالت فرورفتگی پیدا کرده بود به هزار زحمت جا انداختم :e409:
بسیار چیز مزخرفی هست مخصوصا بعد از بیدار شدن:))
این بندگان خدا منگول گاهی وقت ها میگن اثرات خود ارضاییه:)))

کافر_مقدس
08-14-2013, 04:10 PM
این بندگان خدا منگول گاهی وقت ها میگن اثرات خود ارضاییه:)))نه هیچ ربطی به خودارضایی ندارد، این ها اثرات جلق زدن است! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/07/9.png

http://www.daftarche.com/images/imported/2013/08/6.gif

کافر_مقدس
08-14-2013, 04:14 PM
درود، دوستان امروز تویله را دیدید چه خبر بود؟

ما که هر روز ماجراهای طویله ی عاغا رو دنبال می کنیم! شوربختانه امروز هیجانش کمتر از دیروز و پریروز بود! کمتر فحش می دادند و کمتر چماق می کشیدند!

به گمونم فردا روز آخر رای اعتماد به وزرا هست، ببینیم به کجا خاهد رسید

Dariush
08-14-2013, 06:17 PM
آن پست مربوط به روزِ اولِ جلسهی مجلس بود کافر جان. امروز هم اگرچه چون روزِ اول جذاب نبود، اما باز بد نبود:

http://www.youtube.com/watch?v=FGBhs8ms2V8

Dariush
08-15-2013, 07:33 AM
قدوسی، نماینده‌ی مشهد اکنون در حالِ سخنرانی در موردِ وزیرِ معرفی شده برای وزارتِ ارشاد است، چنان می‌گوید«در دورانِ اصلاحات چه فیلم‌هایی پروانه‌ی ساخت و نشر گرفت»، آدم با خودش فکر میکند نکند فیلم پورنو منتشر شده آن موقع!

Russell
08-15-2013, 11:19 AM
قدوسی، نماینده‌ی مشهد اکنون در حالِ سخنرانی در موردِ وزیرِ معرفی شده برای وزارتِ ارشاد است، چنان می‌گوید«در دورانِ اصلاحات چه فیلم‌هایی پروانه‌ی ساخت و نشر گرفت»، آدم با خودش فکر میکند نکند فیلم پورنو منتشر شده آن موقع!
رای گیری بعد از معرفی همه وزاراست داریوش جان؟
با این اوصاف احتمالا چند نفری رای نیاورند.

Dariush
08-15-2013, 11:38 AM
آری، به گمانم همین امروز رای‌گیری شود و احتمالا دو وزیر حداقل رای نخواهند آورد.

Russell
08-15-2013, 03:51 PM
دوستان جلسه امروز تویله را هم دنبال میکنند؟ چه خبر است.
من خواندن نام تویله را به آن سیرک مذکور را اولین و البته مکرر از دهان حسین فرجی شنیده‌ام، اولین نفر چه کسی این نام را بنام خود ضرب کرده بالاخره؟!!

Soheil
08-15-2013, 07:48 PM
من هیچ حسی برای دیدن جلسات تویله پیدا نکردم. حوصله ام نشد هتا تلویزیون رو روشن کنم! ولی تو خیابون و تاکسی دیدم مردم با علاقه جلسات رو دنبال میکنند..

Dariush
08-16-2013, 08:46 AM
دوستان جلسه امروز تویله را هم دنبال میکنند؟ چه خبر است.
درود. سه نفر از وزرا رای اعتماد نگرفتند: وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و وزیر ورزش و جوانان. آن دوتای نخست نیمه اصلاح‌طلب بودند گویا. من امیدوارم روحانی عارف را برای وزارتِ علوم پیشنهاد دهد.


من خواندن نام تویله را به آن سیرک مذکور را اولین و البته مکرر از دهان حسین فرجی شنیده‌ام، اولین نفر چه کسی این نام را بنام خود ضرب کرده بالاخره؟!!
من که کپی‌رایتِ کسی را نقض نکرده‌ام! البته شاید من هم اولین بار از ایشان دیده یا شنیده‌ام ولی در هر حال کاملا نامِ برازنده‌ای‌ست.

کافر_مقدس
08-16-2013, 11:16 AM
محمد علی نجفی در کنار میرحسین موسوی و خانم رهنورد

عکسی که موجب عدم اعتماد نمایندگان به او شد

http://www.daftarche.com/images/imported/2013/08/48.jpg

Dariush
08-16-2013, 06:28 PM
یک چیزی که به ذهنم رسید اینکه چقدر جالبه در آینده یک فیلم یا هتا سریال ساخته بشه که شخصیت های اصلی اون کاربران خردگرا/اسلامستیز فرومها باشند و در اون به این بحث های فرومی پرداخته بشه. اینکه زندگی یک فروم نویس چگونه سپری میشه و این بحث ها چه تاثیری روی روحیات شخص داره. شکست ها و پیروزیها در بحثها. تلاش ناکام یا موفق برای تغییر عقاید دیگران. ...
من در موردِ فیلم ساختن در این مورد نظری ندارم، اما در موردِ خود فروم نویسی می‌توانم بگویم که کارِ دشوار، وقت‌گیر و چالش‌برانگیزی‌ست. هرچه شما می‌نویسید بخشی از شما خواهد شد؛ چنانکه داریوش و بیباکِ انجمنِ دفترچه را سراسر نوشته‌هایش می‌سازند. ما همیشه در معرضِ قضاوت پیرامون این نوشته‌ها هستیم. اگر قرار باشد نوشته‌هایتان بدونِ تناقض، صادقانه، درست، خردگرایانه و منطبق بر واقعیت باشد، کاری شدیدا دشوار را پیشِ رو دارید. البته در اکثریتِ فرومهای ایرانی نیازی به این چیزها نیست، اما در تعدادِ بسیار اندکی از آنها( همچون پرشین تولزِ پنج شش سالِ پیش، یا همین جا) نیاز است که شما همیشه و همیشه حواس‌تان باشد که چه می‌گویید، هر اشتباهی را بی‌رحمانه خواهند تاخت و هتا اگر چنین نشود، اعتبارتان دچارِ خدشه خواهد شد و بازسازیِ آن تقریبا غیرممکن است. بزرگترین مزیتِ فروم‌نویسی این است که تمرینی‌ست برای منسجم‌اندیشی و درست و منظم نویسی و همچنین چالش‌هایی که خود را در معرضِ آنها قرار می‌دهید موجب می‌شوند همیشه در تکاپو باشید برای دریافتِ آگاهی و دانشِ بیشتر. تلاشی مداوم که همراه است با اندیشیدنِ مداوم که در حینِ درگیری در یک بحثِ طولانی و چالشی، شما در همه حال به آن می‌اندیشید(راه رفتن، غدا خوردن و...) تا اشتباهاتِ خود و اشتباهاتِ رقیب را دریابید و هرچه مقاومت و دانشِ شما و طرفِ مقابل بیشتر باشد، بحث نیز جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر و البته چالشی‌تر خواهد شد؛ هرچه بیشتر در این بحث‌ها شرکت کنید و هر چه بیشتر زمان بیشتری می‌گذرد علاوه بر اینکه فنونِ بحث کردن در شما تقویت می‌شود ( که در آن مثلا شما از مغلطه کردن پرهیز خواهید کرد)، دانش و آگاهیِ شما افزوده خواهد شد و همچنین تواناییِ‌تان در بهره گیری از زبان نیز به نحوی قابلِ توجه بهبود خواهد یافت. در همه‌ی اینها نیاز است که شما حتما یک قوانینی را در نظر داشته باشید و از آنها عدول نکنید تا این بازی تبدیل به یک تمرینِ تمام عیار شود.

علاوه بر اینها، فروم‌نویسی مزایای دیگری از قبیلِ پنهان بودنِ بعدهای مختلفِ شخصیتی و کیستیِ افراد نیز دارد که در آن تنها ترواشاتِ ذهنی و فکریِ شخص موردِ مشاهده خواهد بود و اینکه شخص خوش‌تیپ است یا نه، پولدار است یا نه، مدرکِ تحصیلی دارد یا نه، شغلش چیست و.... هیچ اهمیتی نخواهند داشت و همه‌ی افراد با تمامِ سطوح به طورِ برابر فرصت برای گفتگو خواهند داشت. مزایای دیگری هم دارد که آنها را دیگر همگان می‌دانند.

Soheil
08-16-2013, 08:00 PM
من در موردِ فیلم ساختن در این مورد نظری ندارم، اما در موردِ خود فروم نویسی می‌توانم بگویم که کارِ دشوار، وقت‌گیر و چالش‌برانگیزی‌ست. هرچه شما می‌نویسید بخشی از شما خواهد شد؛ چنانکه داریوش و بیباکِ انجمنِ دفترچه را سراسر نوشته‌هایش می‌سازند. ما همیشه در معرضِ قضاوت پیرامون این نوشته‌ها هستیم. اگر قرار باشد نوشته‌هایتان بدونِ تناقض، صادقانه، درست، خردگرایانه و منطبق بر واقعیت باشد، کاری شدیدا دشوار را پیشِ رو دارید. البته در اکثریتِ فرومهای ایرانی نیازی به این چیزها نیست، اما در تعدادِ بسیار اندکی از آنها( همچون پرشین تولزِ پنج شش سالِ پیش، یا همین جا) نیاز است که شما همیشه و همیشه حواس‌تان باشد که چه می‌گویید، هر اشتباهی را بی‌رحمانه خواهند تاخت و هتا اگر چنین نشود، اعتبارتان دچارِ خدشه خواهد شد و بازسازیِ آن تقریبا غیرممکن است. بزرگترین مزیتِ فروم‌نویسی این است که تمرینی‌ست برای منسجم‌اندیشی و درست و منظم نویسی و همچنین چالش‌هایی که خود را در معرضِ آنها قرار می‌دهید موجب می‌شوند همیشه در تکاپو باشید برای دریافتِ آگاهی و دانشِ بیشتر. تلاشی مداوم که همراه است با اندیشیدنِ مداوم که در حینِ درگیری در یک بحثِ طولانی و چالشی، شما در همه حال به آن می‌اندیشید(راه رفتن، غدا خوردن و...) تا اشتباهاتِ خود و اشتباهاتِ رقیب را دریابید و هرچه مقاومت و دانشِ شما و طرفِ مقابل بیشتر باشد، بحث نیز جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر و البته چالشی‌تر خواهد شد؛ هرچه بیشتر در این بحث‌ها شرکت کنید و هر چه بیشتر زمان بیشتری می‌گذرد علاوه بر اینکه فنونِ بحث کردن در شما تقویت می‌شود ( که در آن مثلا شما از مغلطه کردن پرهیز خواهید کرد)، دانش و آگاهیِ شما افزوده خواهد شد و همچنین تواناییِ‌تان در بهره گیری از زبان نیز به نحوی قابلِ توجه بهبود خواهد یافت. در همه‌ی اینها نیاز است که شما حتما یک قوانینی را در نظر داشته باشید و از آنها عدول نکنید تا این بازی تبدیل به یک تمرینِ تمام عیار شود.

علاوه بر اینها، فروم‌نویسی مزایای دیگری از قبیلِ پنهان بودنِ بعدهای مختلفِ شخصیتی و کیستیِ افراد نیز دارد که در آن تنها ترواشاتِ ذهنی و فکریِ شخص موردِ مشاهده خواهد بود و اینکه شخص خوش‌تیپ است یا نه، پولدار است یا نه، مدرکِ تحصیلی دارد یا نه، شغلش چیست و.... هیچ اهمیتی نخواهند داشت و همه‌ی افراد با تمامِ سطوح به طورِ برابر فرصت برای گفتگو خواهند داشت. مزایای دیگری هم دارد که آنها را دیگر همگان می‌دانند.
:e303:

منم به این فکر کرده بودم که از یک جنبه دیگر هم خوب هست که ما کاربران فرومها چندان اطلاعات شخصیمون رو بروز نمیدیم و از بیرون هم ارتباطی با هم نداریم. این باعث میشه بحث های مفید تر و علمی تری بدون تشریفات شکل بگیرند.. بجای گذاشتن عکس از خودمون و لایک کردنشون بحث های جدی انجام میشه..

واقعا اگر روزی این امکان بوجود بیاد که کاربران فرومها از بیرون با هم ارتباط داشته باشند به این قبیل بحث هایی که الان انجام میشه ضربه وارد نمیشه؟!

Dariush
08-16-2013, 08:33 PM
منم به این فکر کرده بودم که از یک جنبه دیگر هم خوب هست که ما کاربران فرومها چندان اطلاعات شخصیمون رو بروز نمیدیم و از بیرون هم ارتباطی با هم نداریم. این باعث میشه بحث های مفید تر و علمی تری بدون تشریفات شکل بگیرند.. بجای گذاشتن عکس از خودمون و لایک کردنشون بحث های جدی انجام میشه..
واقعا اگر روزی این امکان بوجود بیاد که کاربران فرومها از بیرون با هم ارتباط داشته باشند به این قبیل بحث هایی که الان انجام میشه ضربه وارد نمیشه؟!

آ......
راستش من چندباری با دوستانِ فرومیِ خود دوستی‌های نزدیک‌تری هم داشته‌ام(چت تصویری و هتا ملاقاتِ حضوری) و مشکلِ خاصی پیش نیامده(البته در فرومهایی چون اینجا به شدت تاکید می‌شود که حواستان جمع باشد). باید در نظر داشته باشید که شما چقدر در یک فروم با خودِ واقعی‌تان همسان هستید. یعنی مثلا آیا می‌توانید به یکی از دوستانِ نزدیکِ خود بگویید در اینجا فعالیت کند و آی دی خود را به او بدهید؟ (در موردِ این فروم باید حواستان جمع باشد البته!). من اینکار را کرده‌ام و یکی دو تا از دوستانِ نزدیکِ خودم را که بهشان اعتماد داشتم به اینجا معرفی کرده‌ام(یکی از آنها هم مدتی اینجا فعال بود). البته از نظرِ من مهم نیست که شما در اینجا چقدر با خودِ واقعی‌تان متمایز هستید، مهم این است که اینها بالاخره تاثیرشان را در زندگی واقعی‌تان خواهد گذاشت و نمی‌توانید نادیده‌شان بگیرید. همانطور که گفتم در فضاهای اینچنینی شما می‌توانید از دستِ قضاوت‌هایی که در جهانِ واقعی پیرامون‌تان می‌شود فرار کرده و یک نوع آزادی را به دست خواهید آورد که در آن شما همانی هستید که می‌خواهید باشید(بر خلافِ آنچه در تولدِ فیزیکی رخ می‌دهد).

mosafer
08-16-2013, 10:43 PM
ممنون میشوم اگر لینک جستاری که مربوط به شطرنج هست رو اینجا قرار بدهید

Russell
08-16-2013, 10:55 PM
ممنون میشوم اگر لینک جستاری که مربوط به شطرنج هست رو اینجا قرار بدهید
شترنگ (http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D9%86%DA%AF-744/)

Alice
08-17-2013, 07:31 PM
بجای گذاشتن عکس از خودمون و لایک کردنشون بحث های جدی انجام میشه..

مثل عکس‌ دخترها در فیسبوک؟! :))))

- Atefeh : عزیزم چه خوشگل افتادی عشقول! :** ::****
Nazgol : وای این دخمل خوشگله کیه؟؟؟ :********** 3> 3> 3> 3>
very nice pic : Mehran
R0mina : خیلی خوبه خانمی :-* :-*
...
...

Dariush
08-17-2013, 07:37 PM
چه عجب؛ بالاخره به سخن آمدی، آهسته می‌آمدی و آهسته می‌رفتی گمان می‌کردی کسی حواس‌اش نیست؟

Alice
08-17-2013, 07:50 PM
چه عجب؛ بالاخره به سخن آمدی، آهسته می‌آمدی و آهسته می‌رفتی گمان می‌کردی کسی حواس‌اش نیست؟

سلام! :))
واقعاً گمان نمی‌کردم کسی حواسش به رفت‌وآمدهای من باشد؛ ولی از عید سعید فطر تا یک هفته بعده آن
مسافرت بودم. به اینترنت دسترسی داشتم؛ ولی به تور نه، برای همین هم غایب بودم!
نکته: تور من فقط و فقط در لپتاپم کار می‌کند، نمی‌دانم چرا! همین تور را روی سیستم دیگری بریزم باز کار
نمی‌کند...

Dariush
08-17-2013, 08:01 PM
سلام! :))
های
:)

واقعاً گمان نمی‌کردم کسی حواسش به رفت‌وآمدهای من باشد؛
ولی از عید سعید فطر تا یک هفته بعده آن
مسافرت بودم. به اینترنت دسترسی داشتم؛ ولی به تور نه، برای همین غایب بودم!
خوب است، من گفتم می‌خواهم بروم سفر،تو رفتی ؛ خوب شد نگفتم می‌خواهم خودکشی کنم یا چیزی شبیه به این، دفعه‌ی بعد که قصدِ سفر داشتم نخست با تو هماهنگ می‌کنم:e11b:

Alice
08-17-2013, 08:13 PM
خوب است، من گفتم می‌خواهم بروم سفر،تو رفتی ؛ خوب شد نگفتم می‌خواهم خودکشی کنم یا چیزی شبیه به این، دفعه‌ی بعد که قصدِ سفر داشتم نخست با تو هماهنگ می‌کنم

خیر! :e059:
من که گفته بودم وقت و حوصله سفر را در این روزها ندارم، همه‌چیز ناگهانی بود. وقتی خانواده در اعیاد
بار و بندیل را برای مسافرت می‌بندد دیگر نظر من موضوعیت ندارد! :e108:

Dariush
08-17-2013, 08:20 PM
من که گفته بودم وقت و حوصله سفر را در این روزها ندارم، همه‌چیز ناگهانی بود. وقتی خانواده در اعیاد بار و بندیل را برای مسافرت می‌بندد دیگر نظر من موضوعیت ندارد! :e108:
خب من هم همین را می‌گویم که یک وقت نشود من قصدِ سفر بکنم و تو ناخواسته مجبور شوی سفر بروی :e056:
حالا داستانِ این نمایار و حالت‌ات چیست؟ نکند به آسیای دور یا جنوب شرقی سفر داشته‌‌ای؟!

Alice
08-17-2013, 08:35 PM
خودت چرا همواره و همواره شوریده‌ای و خجالتی؟؟!
بهرحال چه بهتر که با گروه شما نیامدم، اگرنه میامدم و مثل شما برگشت می‌خوردم. آنوقت باید یقه‌ی چه کسی را می‌گرفتم؟!

Dariush
08-17-2013, 08:48 PM
خودت چرا همواره و همواره شوریده‌ای و خجالتی؟؟!
خب من کلا قدری انسانِ کمرویی هستم اما این خجالتیِ این روزها دلایلِ شخصیِ دیگری هم دارد و البته تضادِ شوریدگی و کمرویی هم تضادِ جالبی‌ست، شوریدگی نوعی طغیانِ درونی‌ست و شاملِ خودویرانگریِ شخصیتی تا عقیدتی می‌شود. من این روزها به شدت احساس می‌کنم باید همه چیز را درونم نابود کنم و خود را آبستنِ داریوشی نو کنم؛ همه چیز درونم دگرگون شده و من دیگر به هیچکدام از آنها باور ندارم...


بهرحال چه بهتر که با گروه شما نیامدم، اگرنه میامدم و مثل شما برگشت می‌خوردم. آنوقت باید یقه‌ی چه کسی را می‌گرفتم؟!
ما را ببین؛ اگر اینبار دعوت‌ات کردیم، بعد بگو ...

undead_knight
08-18-2013, 01:38 PM
فردا با ریش و موی و لباسِ ژولیده بروید در خیابان، اگر توانستید به یک دختر شماره بدهید، بیایید من از موضعِ مردسالارِ زنخوار به موضعِ زن‌سالارِ مردخوار تغییر موضع خواهم داد. در همان حال زنی با همان نسبتِ ژولیدگی را به خیابان بفرستید و ماشین‌هایی که جلوی پایش می‌ایستند را رصد کنید
شرط ریش رو وردار بقیش قبوله:))
در راستای منحرف نکردن اون تاپیک و متهم نشدن به ترول بازی و... اینجا گذاشتمش:))

Dariush
08-18-2013, 01:58 PM
این بحث های جنسیتی پتانسیل خارق العاده ای برای منحرف شدن داره!:))
mana من هم در حال تموم شدن و بازگشت به حالت پریوده مغزیه:)
من هم انرژی‌ام در حالِ پایان یافتن است؛ بروم یک ریکاوری کنم و بازگردم برای ادامه...
پ.ن: برای منحرف نشدنِ آن جستار گفتم...

Anarchy
08-18-2013, 02:25 PM
واقعاً گمان نمی‌کردم کسی حواسش به رفت‌وآمدهای من باشد

آلیس جان مطمئن باش بعد از رفتن مهربد ، حداقل اگر یک نفر باشه که اینجا همه چیز رو زیر نظر داره خود من هستم :e405: !!

Nevermore
08-18-2013, 05:52 PM
چه عجب.پس از مدت ها یک لایک از مهربد عزیز دیدیم.گرامی دلمان برایت تنگ شده.:e418:

Reactor
08-18-2013, 06:03 PM
اینجا همه رفتن ریکاوری کنن. منم برم یه چرخی تو خیابون بزنم و ریکاوری کنم و انرژی بگیرم:e00e::e404:

کسی اگر ایمیل مهربد رو داره بهش بگه برگرده بیاد بابا جدا خیلی دوستش داشتم.:e032:

Russell
08-18-2013, 06:39 PM
راکتور جان چند وقتی سر نزده بودی نگرانت شده بودیم.

Alice
08-18-2013, 07:39 PM
در راستای منحرف نکردن اون تاپیک و متهم نشدن به ترول بازی و... اینجا گذاشتمش:))

در قسمت نِشان‌ها هم به پاس این همه ترول‌پراکنی یک مدال «اسپمر» بهت اهدا کرده‌اند! هممم؟

2281

Dariush
08-18-2013, 07:46 PM
انصافا هیچ‌چیز بدتر از مزاحم داشتن نیست... کلی حرف دارم برای گفتن اما نمی‌گذارد تمرکز کنم که :e40f::e407:

Alice
08-18-2013, 07:54 PM
انصافا هیچ‌چیز بدتر از مزاحم داشتن نیست...

خب بگذار بیشتر با هم آشنا بشوید؛ تلفن می‌زند یا زنگ در خانه را؟!

Dariush
08-18-2013, 08:01 PM
خب بگذار بیشتر ببا هم آشنا بشوید؛ تلفن می‌زند یا زنگ در خانه را؟!
هیچکدام، همینجاست، تقریبا کنارم نشسته است، سرش تقریبا درونِ لپ‌تاپم است و اگر هم نباشد بطورِ مستمر در حالِ وراجی‌ست؛ واقعا بدجوری روی اعصاب است؛ بروم یک فیلم بگذارم ببینیم تا حداقل ورورهایش را مجبور نباشم تحمل کنم...

یه نفر
08-18-2013, 08:01 PM
آلیس جان مطمئن باش بعد از رفتن مهربد ، حداقل اگر یک نفر باشه که اینجا همه چیز رو زیر نظر داره خود من هستم

منظورتون از یک نفر همان یه نفر است؟ :-) من؟؟؟!

just kidding

Reactor
08-18-2013, 08:55 PM
راکتور جان چند وقتی سر نزده بودی نگرانت شده بودیم.

ممنونم راسل جان از بابت نگرانی.

چند وقتی درگیر مسائل مالی بودم. بازار ارز و سکه ناگهان ریخت. مسکن راکد شد. مشغول نقد کردن دارایی و کوچ به بازار سهام بودم.

بحبوحه ی قبل و بعد از انتخابات بود. از این طرف تور هم اذیت میکرد و وصل نمیشد. وقت سر و کله زدن با این نرم افزار بی صاحب رو هم نداشتم.

چندین بار جویای احوال شما و دوستان شدم و با پروکسی اومدم و شما و دوستان رو زیارت کردم ولی اثری از مهربد نبود. چون تور ام وصل نمیشد نمیتونستم پیام بفرستم.

اگر تور باز بازی در نیاره از حضور شما و دوستان کماکان فیض میبرم:e032:

undead_knight
08-19-2013, 06:48 AM
من هم انرژی‌ام در حالِ پایان یافتن است؛ بروم یک ریکاوری کنم و بازگردم برای ادامه...
پ.ن: برای منحرف نشدنِ آن جستار گفتم...
ببین همینکه اونجا رو منحرف نمیکنم علامت دیگه از از پریود ذهنیه:))
میترسم نهیلیست بشم بخوام دنیا رو بترکونم:))))

undead_knight
08-19-2013, 06:49 AM
آلیس جان مطمئن باش بعد از رفتن مهربد ، حداقل اگر یک نفر باشه که اینجا همه چیز رو زیر نظر داره خود من هستم :e405: !!
بر منکرش لعنت:))
نظارت تو کمتر از برادران اینفورمینشنی نیست:))

undead_knight
08-19-2013, 06:55 AM
در قسمت نِشان‌ها هم به پاس این همه ترول‌پراکنی یک مدال «اسپمر» بهت اهدا کرده‌اند! هممم؟

2281
ترول های من اهداف اسپاگتی پسند داره متاسفانه هفت رنگ نشدم:))
نه اون یه چیز دیگس که با این چیز فرق داره:))))

Dariush
08-19-2013, 10:27 AM
آن پستی که گفته بودم در کافه، بروزرسانی شد راسل جان.

Alice
08-19-2013, 01:46 PM
شَـــرابِ تَـلخ می‌خواهم که مَـرد افکـن بُوَد زورَش :::

تا که یک دَم بیـاسایـَم ز دُنیا و شَرّ و شورَش :::

:e108: :e30c: :e30e:

Dariush
08-19-2013, 02:18 PM
ترول های من اهداف اسپاگتی پسند داره متاسفانه هفت رنگ نشدم:))
نه اون یه چیز دیگس که با این چیز فرق داره:))))
آری به همین خاطر است که به من Activity Award می‌دهد و به تو Spammer...:modern_27:

Alice
08-19-2013, 10:08 PM
هرچند من عضو جدید دفترچه هستم و هنوز همتون با من سر جنگ دارید :-)) و من را قبول نکرده اید...

یاد اولین روزهای نام‌نویسی خودم در این انجمن افتادم! :) یکی چند هفته دیگر فکر کنم یکسالی بشود که اینجا حضور دائم دارم.
تنها دلیل پایندگی و تداوم حضورم در اینجا، گپ و گفتگوی دانشیک میانِ کاربرانِ خردمند و صاحب‌نظری بود که نظیر آنان در فروم‌های
دیگر (که در دام «جذب کاربر» کیفیت را به کمیت باخته‌اند) کمتر یافت می‌شود.

Dariush
08-20-2013, 04:54 AM
دفترچه تقدیم به دوستانِ حاضری که گمان می‌کنم برایشان نیاز شود پاتوقِ سحرخیزان براه افتد.
فعلا بدرود.

undead_knight
08-20-2013, 10:41 PM
آری به همین خاطر است که به من Activity Award می‌دهد و به تو Spammer...:modern_27:

این هفته : بهترین کاربر

undead_knight
امتیازها: 40604
رنک: 100
:)))
بعد طرف با 59 تا پست هم فرکوئنت پوستر گرفته و هم اکتیویتی اوارد،ی خود دلتو به عنوانت خوش نکن:)))
نمایش مشخصات: D@mneD - دفترچه (http://www.daftarche.com/members/d%40mned-197/)

Dariush
08-20-2013, 10:48 PM
دوستانِ عزیز و گرامی، مدتی را در خدمت‌تان نخواهم بود. خوش باشید و خرسند تا آن موقع...:e032:

Russell
08-20-2013, 10:57 PM
دوستانِ عزیز و گرامی، مدتی را در خدمت‌تان نخواهم بود. خوش باشید و خرسند تا آن موقع...
ای بابا!
ربطی به بحث با دوستان و اسپاگتی نکرده دلخوری و اینها ندارد که داریوش جان؟
امیدوارم هر چه که هست زودتر باز ببینیمت :e303:

یه نفر
08-20-2013, 11:14 PM
شب خوش. امشب یک درخواست دوستی از آلیس داشتم. :-) فکر کنم واسه اولین بار بود که وارد صفحه کنترل پنل و مشخصات کاربریم شدم :-) و با دقت نگاهی کردم.
کلی چیزای جدید پیدا کردم. !!!
این عکس زیر توجه منو جلب کرد. یعنی چی چی؟
یعنی صفحه کنترل پنل من 6550 بار بازدید شده؟!
کی این همه بازدید کرده؟ مگه بقیه چی چی میبینن که من نمیبینم؟؟! :-(
کلا قضیه اش چیه و چه فایده ای داره؟؟
2308

sonixax
08-20-2013, 11:15 PM
شب خوش. امشب یک درخواست دوستی از آلیس داشتم. :-) فکر کنم واسه اولین بار بود که وارد صفحه کنترل پنل و مشخصات کاربریم شدم :-) و با دقت نگاهی کردم.
کلی چیزای جدید پیدا کردم. !!!
این عکس زیر توجه منو جلب کرد. یعنی چی چی؟
یعنی صفحه کنترل پنل من 6550 بار بازدید شده؟!
کی این همه بازدید کرده؟ مگه بقیه چی چی میبینن که من نمیبینم؟؟! :-(
کلا قضیه اش چیه و چه فایده ای داره؟؟

احتمالن زیر 100 تاش کاربران سایت بودند و بقیه کاربران میهمان و موتورهای جستجو !
میفهمند دخترید میان ببینن توی پروفایل ایمیل گذاشتید یا نه .

Dariush
08-20-2013, 11:17 PM
ربطی به بحث با دوستان و اسپاگتی نکرده دلخوری و اینها ندارد که داریوش جان؟
خیر راسل جان؛ خیال‌تان راحت باشد، دوستان دوست می‌مانند هر چقدر هم که با هم در میدانِ تقابلِ ایده‌ها و اندیشه‌ها بجنگند...
من هم در اسرع وقت حتما در خدمتِ شما و دیگرِ دوستان خواهم بود. جایِ ما را خالی کنید. فعلا بدرود:e032:

یه نفر
08-20-2013, 11:21 PM
احتمالن زیر 100 تاش کاربران سایت بودند و بقیه کاربران میهمان و موتورهای جستجو !
میفهمند دخترید میان ببینن توی پروفایل ایمیل گذاشتید یا نه .
ایمیل به چه دردشان میخورد؟! بگویند تا ایمیلم را بدهم.. :-)
در کل شمارنده در این صفحه چه کاربردی دارد؟!

sonixax
08-21-2013, 12:08 AM
ایمیل به چه دردشان میخورد؟! بگویند تا ایمیلم را بدهم.. :-)
در کل شمارنده در این صفحه چه کاربردی دارد؟!

ایمیل یک دختر به چه درد یک پسر میخورد ؟!
شمارنده به درد خاصی نمیخوره فقط آمار میده .

undead_knight
08-21-2013, 04:46 AM
ای بابا!
ربطی به بحث با دوستان و اسپاگتی نکرده دلخوری و اینها ندارد که داریوش جان؟
امیدوارم هر چه که هست زودتر باز ببینیمت :e303:
اگر داریوش بخواد اینطوری باشه رابطمو باهاش به هم میزنم:)))

Russell
08-21-2013, 09:00 AM
اگر داریوش بخواد اینطوری باشه رابطمو باهاش به هم میزنم:)))
بعد به ما میگویند زنخوار !!
رابطه‌یِ سه طرفه را که نمیتوانی همینجور بهم بزنی، فکر احساسات آن F ماجرا را نمیکنی !!

undead_knight
08-21-2013, 09:26 AM
بعد به ما میگویند زنخوار !!
رابطه‌یِ سه طرفه را که نمیتوانی همینجور بهم بزنی، فکر احساسات آن F ماجرا را نمیکنی !!
:))))
اینطور تری سام تموم میشه همچنان F ماجرا میتونه به جای یک رابطه سه نفره ، دو تا رابطه ولی به صورت تکی با ما داشته باشه:))
undead logic :))

کافر_مقدس
08-21-2013, 12:37 PM
این عکس زیر توجه منو جلب کرد. یعنی چی چی؟

یعنی صفحه کنترل پنل من 6550 بار بازدید شده؟!

کی این همه بازدید کرده؟ مگه بقیه چی چی میبینن که من نمیبینم؟؟! :-(

کلا قضیه اش چیه و چه فایده ای داره؟؟

2308

این پرسشی بود که چند ماه قبل برای من هم پیش اومد.

صفحه ی پروفایل من حدود 8500 بازدید کننده داشته و تقریبن میشه گفت بیشترین بازدید رو داشته که موجب شگفت زدگی ام شد!

در ضمن دختر هم نیستم که این گمانه پیش بیاد شاید در جستجوی ایمیلم بوده اند!

Anarchy
08-22-2013, 03:45 PM
احتمالا چون کلمه "یه نفر" خیلی عام هست در آمار موتورهای جستجو باید رنک بالایی داشته باشه !!

Russell
08-22-2013, 05:51 PM
احتمالا چون کلمه "یه نفر" خیلی عام هست در آمار موتورهای جستجو باید رنک بالایی داشته باشه !!
باز هم آنارشی معما را حل کرد !!
آری همینه احتمالا، هم یه نفر و هم کافر مقدس در نامشون کلماتی استفاده شده که زیاد جستجو میشوند، مثلا برای آندد_نایت با اینکه فعالیتش هم بسیار زیاد بوده و دوستان زیادی هم داره یازدیدهاش تنها 995 تا بوده یا برای منی که از اعضای اولیه‌یِ دفترچه هستم 4,693 تاست،

یه نفر
08-22-2013, 10:09 PM
درود بر آنارشی :)
ولی من کلمه یه نفر رو گوگل کردم، لینکی از دفترچه نیومد..
ولی قطعا همینطوره که شما میگویید.
راستی یه تاپیکی در مورد وجود یا عدم وجود روح صحبت می کردیم. نمی تونم پیداش کنم. میشه لینکش رو بدید؟ میخوام نتیجه یه تحقیق علمی رو بگذارم..

Alice
08-22-2013, 10:24 PM
راستی یه تاپیکی در مورد وجود یا عدم وجود روح صحبت می کردیم. نمی تونم پیداش کنم. میشه لینکش رو بدید؟ میخوام نتیجه یه تحقیق علمی رو بگذارم..

من هم پیدا نکردم، می‌توانید اینجا هم بگذارید: (:e108:)

http://www.daftarche.com/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-10/%D8%A7%D8%AB%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-830/

Anarchy
08-22-2013, 10:29 PM
درود بر آنارشی :)
ولی من کلمه یه نفر رو گوگل کردم، لینکی از دفترچه نیومد..
ولی قطعا همینطوره که شما میگویید.
راستی یه تاپیکی در مورد وجود یا عدم وجود روح صحبت می کردیم. نمی تونم پیداش کنم. میشه لینکش رو بدید؟ میخوام نتیجه یه تحقیق علمی رو بگذارم..

درود بر "یه نفر" گرامی...

البته من به عنوان یک فرضیه این رو مطرح کردم :e415: ، دلیل دیگه ای به ذهنم نمیرسه !!

این تاپیک منظورتون هست ؟

سوالی که ذهن من رو هنوز مشغول کرده (http://www.daftarche.com/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-10/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B0%D9%87%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%B1%D9%88-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%BA%D9%88%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-1168/)

Russell
08-22-2013, 10:36 PM
درود بر آنارشی :)
ولی من کلمه یه نفر رو گوگل کردم، لینکی از دفترچه نیومد..
ولی قطعا همینطوره که شما میگویید.
همین جستجوی دفترچه Google search است، من واژه‌یِ "یک نفر" را جستجو کردم 158 نتیجه آورد.
Google Custom Search (https://www.google.com/cse?cx=007868295164857301691%3Abf9tpiobjlo&q=%D8%B1%D9%88%D8%AD&oq=%D8%B1%D9%88%D8%AD&gs_l=partner.12...58003.61585.0.67320.5.5.0.0.0.0. 1854.3605.3-3j6-1j0j1.5.0.gsnos%2Cn%3D13..0.0.3619j6868141j5j1..1a c.1.symFUpWRSKE#gsc.tab=0&gsc.q=%22%DB%8C%D9%87%20%D9%86%D9%81%D8%B1%22&gsc.sort=)




راستی یه تاپیکی در مورد وجود یا عدم وجود روح صحبت می کردیم. نمی تونم پیداش کنم. میشه لینکش رو بدید؟ میخوام نتیجه یه تحقیق علمی رو بگذارم..
بگمانم دنبال این (http://www.daftarche.com/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-10/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B0%D9%87%D9%86-%D9%85%D9%86-%D8%B1%D9%88-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%BA%D9%88%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-1168/) می‌گردید.

یه نفر
08-22-2013, 10:42 PM
ها. خودشه. ممنون :-*

یه نفر
08-23-2013, 09:06 PM
وای خدا. این شکلک ها چقدر نازن! :-)
:prampaa_11::prampaa_20::prampaa_17::prampaa_05::p rampaa_13::qq_63:

اگر میشه پست هایی بگذارید که در جوابتان از این شکلک ها استفاده کنم. :-))
خیلی ناز و خوشکل و بامزه اند. خخخخخ :-) :e437:

Reactor
08-23-2013, 10:26 PM
اینجا همه آواتارها عوض شده انگار من همش دارم کاربر های جدید میبینم.

یک مدت مدیدی آواتار بچه ها یک شکل بود الان همه هر روز مدل به مدل آواتار و لباس عوض میکنن.

منم که کون لختم.

باور کنید همین الان "آنارشی" رو دیدم!

خوبی آنارشی جان؟

راستی یک کاربر "امیر" بود که آخر نام کاربریش چند تا عدد هم داشت.

بحث های خیلی خوبی میکرد. اطلاعات خیلی خوبی داشت.

اخیرا هم زده بود تو برجک خانوم ها:e404:

کجاست این بنده ی اسپاگتی؟

Russell
08-24-2013, 09:28 AM
درود Rationalist عزیز، خوب و خوش هستی؟ خوشحالم مجدد اینجا میبینیمت.

sonixax
08-24-2013, 10:48 PM
تا حالا به گا رفتید ؟! من امروز رفتم :(

همش 3 ساعت خوابیدم بر خلاف همیشه که صبح تا شب نشستم واسه خودم دستور میدم عین خَر امروز دویدم . اه اه . چه روز گُهی بود .

Anarchy
08-24-2013, 10:58 PM
اینجا همه آواتارها عوض شده انگار من همش دارم کاربر های جدید میبینم.

یک مدت مدیدی آواتار بچه ها یک شکل بود الان همه هر روز مدل به مدل آواتار و لباس عوض میکنن.

منم که کون لختم.

باور کنید همین الان "آنارشی" رو دیدم!

خوبی آنارشی جان؟

راستی یک کاربر "امیر" بود که آخر نام کاربریش چند تا عدد هم داشت.

بحث های خیلی خوبی میکرد. اطلاعات خیلی خوبی داشت.

اخیرا هم زده بود تو برجک خانوم ها:e404:

کجاست این بنده ی اسپاگتی؟

این مسابقه آواتار برتر باعث این تغییرات شده...منم خوبم ، نگرانت بودیم که چی شدی این چند ماه !!!

Ouroboros هم که تبدیل شد به Ouroboros (http://www.daftarche.com/members/ouroboros-66/) !!

در این پست ها هم کناره گیریش از فورم نویسی رو اعلام کرد :

شادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها - برگ 23 (http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B4%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-99/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-23.html#post42283)

شادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها - برگ 25 (http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B4%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-99-%D9%BE%DB%8C%DA%A9-42355/#post42355)

cool
08-25-2013, 05:28 AM
چند روزیه که نبودم.دلم برای دفترچه و دوستان تنگ شده بود(:
راستش یه چند وقتی بود مریض بودم برام در پیش گاه اسپاگتی دعا کنید:ghdgir:

Anarchy
08-25-2013, 06:43 AM
چند روزیه که نبودم.دلم برای دفترچه و دوستان تنگ شده بود(:
راستش یه چند وقتی بود مریض بودم برام در پیش گاه اسپاگتی دعا کنید:ghdgir:


دوست گرامی ما هم دلمون برات تنگ شده بود...منتظر تاپیک های خوبت هستیم :e056: !!

Rationalist
08-25-2013, 08:14 AM
درود Rationalist عزیز، خوب و خوش هستی؟ خوشحالم مجدد اینجا میبینیمت.
سپاس راسل گرامی؛ تمایلی ندارم همچون تعارفات روزمره به دروغ بگویم خوب و خوش هستم!
ولی از اینکه دوباره در جمع شما هستم احساس خوبی دارم.:e303:

Anarchy
08-25-2013, 12:16 PM
دوستان کسی میدونه چه بلایی سر سایت زندیق (http://www.zandiq.com)اومده ؟ در حال آپدیت شدن هست شاید...

cool
08-25-2013, 12:26 PM
در سایت زندیق قبلا بعضی نوشته ها فونت هاشون بهم ریخته بود.شاید دارن درستش میکنن
================================================== ==========
آنارشی جان عاشق شدی ما خبر نداریم؟:e105:

Anarchy
08-25-2013, 12:52 PM
در سایت زندیق قبلا بعضی نوشته ها فونت هاشون بهم ریخته بود.شاید دارن درستش میکنن
================================================== ==========
آنارشی جان عاشق شدی ما خبر نداریم؟:e105:

آره خود آرش گفته بود که دیگه وقتش هست سایت رو مرتب کنه و کسانی که داوطلب هستن اعلام آمادگی کنن... اما نمیدونستم که سایت رو پایه wordpress هست !!

بله عاشق شدم ، خیلی وقت هست که اینو گذاشتم که :e417:

cool
08-25-2013, 12:56 PM
آره خود آرش گفته بود که دیگه وقتش هست سایت رو مرتب کنه و کسانی که داوطلب هستن اعلام آمادگی کنن... اما نمیدونستم که سایت رو پایه wordpress هست !!

بله عاشق شدم ، خیلی وقت هست که اینو گذاشتم که :e417:
یعنی چی کسانی که داوطلب هستند اعلام آمادگی کنند؟
منم فکر نمیکردم سایت بر پایه ورد پرس درست شده
.................................................. ....
عاشق چند صد نفر شده بیدی؟یعنی چند تا زن میخوای بگیری؟:e415:

cool
08-25-2013, 01:00 PM
امروز یکی از دوستام که مسلمان است یک کلیپ برام اورده بود که یک فرشته جسد یک شخصی که مرده است رو بلند میکنه و با خودش میبره.کلی خندیدم....

Anarchy
08-25-2013, 01:04 PM
یعنی چی کسانی که داوطلب هستند اعلام آمادگی کنند؟
منم فکر نمیکردم سایت بر پایه ورد پرس درست شده


یعنی این :
کمک به تر و تمیز کردن زندیق (http://arashbikhoda.wordpress.com/2013/05/21/%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1-%d9%88-%d8%aa%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b2%d9%86%d8%af%db%8c%d9%82/)

عاشق چند صد نفر شده بیدی؟یعنی چند تا زن میخوای بگیری؟:e415:

چه خبره بابا...نه همچین اجازه ای دارم نه همچین توانی !! دست از پا خطا کنم دیگه معشوقه محترم به خدمتمون خواهد رسید :e105:

cool
08-25-2013, 01:20 PM
یعنی این :
کمک به تر و تمیز کردن زندیق
شوخی کردم!کار من نبید!:e40b:



چه خبره بابا...نه همچین اجازه ای دارم نه همچین توانی !! دست از پا خطا کنم دیگه معشوقه محترم به خدمتمون خواهد رسید
یه چند تا سوال میپرسم اگه فضولی نباشه:e40f:
1-اگه معشوقه محترم اجازه داد و توانش رو هم داشتی چتد تا زن میگیری؟:e40c:
2-معشوقه محترم خبر دارن که جنابعالی بیخدا تشریف دارید؟آیا خودشان بیخدا هستند؟:e107:
3-ایا با قانون چند همسری موافقید؟چرا؟
در آخر اگه میخوای منو بزنی قبلش یه اشاره ای چیزی بکن که الفرار کنم:e528:

Anarchy
08-25-2013, 01:51 PM
یه چند تا سوال میپرسم اگه فضولی نباشه:e40f:
1-اگه معشوقه محترم اجازه داد و توانش رو هم داشتی چتد تا زن میگیری؟:e40c:
2-معشوقه محترم خبر دارن که جنابعالی بیخدا تشریف دارید؟آیا خودشان بیخدا هستند؟:e107:
3-ایا با قانون چند همسری موافقید؟چرا؟
در آخر اگه میخوای منو بزنی قبلش یه اشاره ای چیزی بکن که الفرار کنم:e528:

میگم میخوای تاپیک صندلی داغ خودمو باز کنم بیای همونجا بپرسی :e415:

1) اگر اجازه هم بدن و توان جسمیش رو داشته باشم ، مطمئن باش توان مالیش رو ندارم :e410: !! حالا جدا از شوخی ، اگر منظورت همسر دیگه ای هست خب نه همچین کاری نمیکنم چون به نظرم شدنی نیست و از نظر احساسی واقعا همه طرف های درگیر مشکل پیدا میکنن...اما شریک جنسی دیگه جدا از همسر ، که خیلی از آقایون دارن... به طور ذاتی شاید برای مردها تنوع طلبی خوشایند باشه و به صورت تئوری برای منم هست :e407: ولی عملی کردنش رو نمیدونم !! منظورم البته با اطلاع همسر هست نه به صورت مخفیانه...در زمانی که فرد از نظر جنسی برانگیخته میشه به خیلی از مسائل و فانتزی ها علاقمند میشه و براش خوشاینده، اما با فروکش کردنش و برگشتن به حالت نرمال اون تمایل هم از بین میره...

2) بله ایشون کاملا در جریان هستن و خودشون هم در جرگه اگنوستیک آتئیست ها هستن و از این نظر مشکلی نیست...اصولا من نمیتونستم با یک مسلمان کنار بیام و تجربه چنین ارتباطی رو هم داشتم که هی باید خودم رو سانسور میکردم...

3) نظر خاصی ندارم :e105: !! هر کس هر جور دوست داره و میتونه کنار بیاد باید آزاد باشه عمل کنه...فقط یه سری بحث حقوقی شاید ایجاد کنه !! در طول تاریخ حیات بشر چند همسری هم بین مردها رواج داشته هم بین زن ها...همین الانشم فرقه ای (http://en.wikipedia.org/wiki/Mormonism) هست در آمریکا که به چند همسری معتقدن و انجامش میدن !!

sonixax
08-25-2013, 02:56 PM
آره خود آرش گفته بود که دیگه وقتش هست سایت رو مرتب کنه و کسانی که داوطلب هستن اعلام آمادگی کنن... اما نمیدونستم که سایت رو پایه wordpress هست !!

سایتی که میدیدیم به نظر نمیرسید وردپرس باشه !
من فکر کنم داره از نو همی چیز رو درست میکنه . چون یادمه قدیمها نوشته بود که سایت جدید زندیق (یعنی همون قبلیه) PHP نیست ! معنیش اینه که Wordpress هم نمیتونسته باشه .

به هر حال استفاده از Wordpress کار درستی نیست به نظر من چون از نظر امنیت وضعش خرابه .

اگر از جوملا یا دروپال استفاده کنه خیلی بهتره .

یه نفر
08-25-2013, 09:14 PM
از دوچرخه سواری بهتره؟؟؟ :-( خوش به حال پسرها..... :-(

sonixax
08-26-2013, 01:44 AM
من دیروز فهمیدم موتورسواری چه لذتی دارد و از آن بی‌بهره بودیم! :)

ازش نفرت دارم ! من وقتی که برای اولین بار اسکای دایوینگ کردم کمتر احساس خطر کردم تا زمانی که برای اولین بار پشت موتور تمرگیده بودم :e421:

undead_knight
08-26-2013, 06:39 AM
ازش نفرت دارم ! من وقتی که برای اولین بار اسکای دایوینگ کردم کمتر احساس خطر کردم تا زمانی که برای اولین بار پشت موتور تمرگیده بودم :e421:
me too:))

Alice
08-26-2013, 02:36 PM
از دوچرخه سواری بهتره؟؟؟ :-(

نمی‌دانم، منظورم همینطور پشت موتور یکی نشستن بود نه رانندگی با موتور! :)


ازش نفرت دارم ! من وقتی که برای اولین بار اسکای دایوینگ کردم کمتر احساس خطر کردم تا زمانی که برای اولین بار پشت موتور تمرگیده بودم

یعنی انقدر راننده‌ی موتور بودن ترسناک است؟؟!! :e40b:

sonixax
08-27-2013, 12:27 AM
یعنی انقدر راننده‌ی موتور بودن ترسناک است؟؟!!

برای من که هست .به خصوص که هیچ حفاظی در برابر سرما و گرما و برف و باران و ... هم نداری .

cool
08-29-2013, 04:38 PM
دووستان عزیز قرار است پسرم تا یک ماه دیگر بدنیا بیاید.نمیدانم چه اسمی برایش انتخاب کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.
+
سپاس:e032:

Anarchy
08-29-2013, 05:28 PM
دووستان عزیز قرار است پسرم تا یک ماه دیگر بدنیا بیاید.نمیدانم چه اسمی برایش انتخاب کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.
+
سپاس:e032:

مبارک باشه...نگفته اصلا متاهلی چه برسه به اینکه داری بچه دار میشی :e056: !! آقا تو رو به اسپاگتی هر اسمی میذاری بذار، فقط از این اسمای مذهبی نباشه :e140:

Russell
08-29-2013, 05:31 PM
دووستان عزیز قرار است پسرم تا یک ماه دیگر بدنیا بیاید.نمیدانم چه اسمی برایش انتخاب کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.
+
سپاس
تبریک دوست گرامی، خوب یک کمی راهنمایی بفرمایید حداقل دوستان بتوانند پیشنهاد بدهند.شما و همسرتان اسم اصیل ایرانی میپسندید، میخواهید خیلیل معنا‌دار باشد راحت و مقبول جامعه باشد بریا آینده‌یِ او و... ؟

sonixax
08-30-2013, 01:22 AM
یعنی یه چیزی پیدا کردم در حد تیم ملی :دی

Muslim Matrimonials, Muslim Marriage, Muslim Women Muslim Dating at Muslima.com (http://www.muslima.com/)

دوستان برید اینجا زن بستونید :))) احتمالن امکان صیغه و دریافت کنیز هم داشته باشه :))))))

Rationalist
08-30-2013, 07:14 AM
یعنی یه چیزی پیدا کردم در حد تیم ملی :دی

Muslim Matrimonials, Muslim Marriage, Muslim Women Muslim Dating at Muslima.com

دوستان برید اینجا زن بستونید :))) احتمالن امکان صیغه و دریافت کنیز هم داشته باشه :))))))
در مورد نمونه های وطنی آن هم، پیش تر شنیده بودم:e402:

Soheil
08-30-2013, 01:05 PM
مثل اینکه با توجه به تحولات سوریه، آقایون باز دیدن هوا پسه یه بلایی سر اینترنت در آوردن. شما هم اینترنتتون مشکل پیدا کرده؟ برای من بعضی وقتا سرعت به شدت میاد پایین. :((

---
حزب اللهی های ایران خیلی حال و روز خوبی ندارند چون امید چندانی به پیروزی اسد در سوریه نیست. فکر میکنم با سقوط دیکتاتور قصاب، دچار افسردگی بشن.:)))

sonixax
08-30-2013, 01:27 PM
من یک دوستی داشتم که بعد از بیرون اومدنم از ایران ازش هیچ خبری ندارم . یک شماره تلفن داشتم که زنگ زدم دیدم از اونجا رفتند .
اکانت فیس بوک هم نداره :( یعنی گویا کلن توی نت حضور نداره یا اگر داره با اسم و رسم خودش نیست .
چند وقتیه خوابش رو میبینم میخوام پیداش کنم . دوستان چه راهی رو پیشنهاد میدند ؟!
بدبختی اینه که دوست مشترک هم نداشتیم ، یعنی من دوستهای خودم رو داشتم اون مال خودش رو :دی

Alice
08-30-2013, 01:29 PM
چند وقتیه خوابش رو میبینم میخوام پیداش کنم . دوستان چه راهی رو پیشنهاد میدند ؟!

امان از عشق و عاشقی‌های شیرین دوران نوجوانی! :)

sonixax
08-30-2013, 01:36 PM
امان از عشق و عاشقی‌های شیرین دوران نوجوانی! :)

طرف پسره ، من هم همجنسگرا نیستم :دی

Soheil
08-30-2013, 01:43 PM
من یک دوستی داشتم که بعد از بیرون اومدنم از ایران ازش هیچ خبری ندارم . یک شماره تلفن داشتم که زنگ زدم دیدم از اونجا رفتند .
اکانت فیس بوک هم نداره :( یعنی گویا کلن توی نت حضور نداره یا اگر داره با اسم و رسم خودش نیست .
چند وقتیه خوابش رو میبینم میخوام پیداش کنم . دوستان چه راهی رو پیشنهاد میدند ؟!
بدبختی اینه که دوست مشترک هم نداشتیم ، یعنی من دوستهای خودم رو داشتم اون مال خودش رو :دی
خب میتونی یکی رو بفرستی اونجایی که سابقا زندگی میکرده. از اهل محل بپرسه بالاخره شاید یکی اونجا ازش خبری داشته باشه.

من هم یک دوست جدیدی پیدا کرده بودم هتا اسمشم نمیدونستم(یعنی فرصت نشد بپرسم). فقط سنش و تا حدودی آدرس جایی که کار میکرد رو میدونستم. بعد یک داستان پیش اومد که بهتره اینجا نگم. بعد از اون دیگه ندیدمش هر چقدر هم دنبال محل کار و نشانه ای ازش گشتم هیچی پیدا نکردم.:e421:

sonixax
08-30-2013, 01:54 PM
خب میتونی یکی رو بفرستی اونجایی که سابقا زندگی میکرده. از اهل محل بپرسه بالاخره شاید یکی اونجا ازش خبری داشته باشه.

من هم یک دوست جدیدی پیدا کرده بودم هتا اسمشم نمیدونستم(یعنی فرصت نشد بپرسم). فقط سنش و تا حدودی آدرس جایی که کار میکرد رو میدونستم. بعد یک داستان پیش اومد که بهتره اینجا نگم. بعد از اون دیگه ندیدمش هر چقدر هم دنبال محل کار و نشانه ای ازش گشتم هیچی پیدا نکردم.

آره مگر اینکه همین کار رو بکنم .
ما با هم هم مدرسه ای و همسایه دیوار به دیوار بودیم . برای همین نه نیازی داشتیم ایمیل هم رو بدونیم و نه چیز دیگه :دی همین هم شده دردسر الان .
اینکه اون هم دنبال من نیست یک کمی نگرانم کرده . نکنه بلایی چیزی سرش اومده باشه (از قبیل بلای خانمانسوز ازدواج :دی) . به هر حال 7-8 سال تمام هر روز با هم بودیم .

cool
08-31-2013, 10:04 AM
مبارک باشه...نگفته اصلا متاهلی چه برسه به اینکه داری بچه دار میشی :e056: !! آقا تو رو به اسپاگتی هر اسمی میذاری بذار، فقط از این اسمای مذهبی نباشه :e140:
ممنونم آنارشی عزیز
پیش نیامده بود که بگویم ازدواج کرده ام.البته با توجه به سنت های خانوادگی من در سن 21 سالگی ازدواج کرده ام.بگذریم....
اگه قرار بود اسم مذهبی بذارم که از شما نمیپرسیدم.شما چه اسمی پیشنهاد میدهید دوست من؟:e056:

cool
08-31-2013, 10:06 AM
تبریک دوست گرامی، خوب یک کمی راهنمایی بفرمایید حداقل دوستان بتوانند پیشنهاد بدهند.شما و همسرتان اسم اصیل ایرانی میپسندید، میخواهید خیلیل معنا‌دار باشد راحت و مقبول جامعه باشد بریا آینده‌یِ او و... ؟
ممنونم راسل عزیز
میخوام یک اسم اصیل ایرانی براش انتخاب کنم.در ضمن تلفضش هم راحت باشه آخه مادر بزرگم نمیتونه اسم های طولانی رو حفظ کنه!:e415:

cool
08-31-2013, 10:09 AM
من یک دوستی داشتم که بعد از بیرون اومدنم از ایران ازش هیچ خبری ندارم . یک شماره تلفن داشتم که زنگ زدم دیدم از اونجا رفتند .
اکانت فیس بوک هم نداره :( یعنی گویا کلن توی نت حضور نداره یا اگر داره با اسم و رسم خودش نیست .
چند وقتیه خوابش رو میبینم میخوام پیداش کنم . دوستان چه راهی رو پیشنهاد میدند ؟!
بدبختی اینه که دوست مشترک هم نداشتیم ، یعنی من دوستهای خودم رو داشتم اون مال خودش رو :دی
از اسپاگتی کمک بگیر یا بیخیالش شو و فکر کن اون دوستت منم:e105:

Nevermore
08-31-2013, 12:49 PM
من احتمالا اگر روزی بچه دار بشوم،نام او را سورنا (http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%A7) می گذارم.

sonixax
08-31-2013, 02:30 PM
از اسپاگتی کمک بگیر یا بیخیالش شو و فکر کن اون دوستت منم

از سایت 118 جمهوری اسلامی کمک گرفتم :دی نتیجه ای حاصل نشد :))
ولی پیداش میکنم بلاخره .

cool
08-31-2013, 02:44 PM
از سایت 118 جمهوری اسلامی کمک گرفتم :دی نتیجه ای حاصل نشد :))
ولی پیداش میکنم بلاخره .
اگه کمکی از دستم برمیاد در خدمتم(:

sonixax
08-31-2013, 02:50 PM
اگه کمکی از دستم برمیاد در خدمتم(:

سپاس ، حالا فعلن میگردیم ببینیم چی میشه . چون فامیلیشون خیلی کمه و توی تهران کلن 50 تا شماره به این نام خانوادگی ثبت شده باید بشه پیداش کرد . بلاخره فکی فامیلی چیزی توی اون 50 تا هستند دیگه :دی

kourosh_bikhoda
08-31-2013, 03:12 PM
سپاس ، حالا فعلن میگردیم ببینیم چی میشه . چون فامیلیشون خیلی کمه و توی تهران کلن 50 تا شماره به این نام خانوادگی ثبت شده باید بشه پیداش کرد . بلاخره فکی فامیلی چیزی توی اون 50 تا هستند دیگه :دی

ببین میتونی بترکونیشون؟

Reactor
08-31-2013, 08:53 PM
ازش نفرت دارم ! من وقتی که برای اولین بار اسکای دایوینگ کردم کمتر احساس خطر کردم تا زمانی که برای اولین بار پشت موتور تمرگیده بودم

من موتور سنگین خیلی دوست دارم


اینکه اون هم دنبال من نیست یک کمی نگرانم کرده

نترس. احتمالا زن گرفته

sonixax
08-31-2013, 11:10 PM
من موتور سنگین خیلی دوست دارم

من میترسم :دی


نترس. احتمالا زن گرفته

احتمالن همینه .

mosafer
09-01-2013, 09:30 PM
من یک دوستی داشتم که بعد از بیرون اومدنم از ایران ازش هیچ خبری ندارم . یک شماره تلفن داشتم که زنگ زدم دیدم از اونجا رفتند .
اکانت فیس بوک هم نداره :( یعنی گویا کلن توی نت حضور نداره یا اگر داره با اسم و رسم خودش نیست .
چند وقتیه خوابش رو میبینم میخوام پیداش کنم . دوستان چه راهی رو پیشنهاد میدند ؟!
بدبختی اینه که دوست مشترک هم نداشتیم ، یعنی من دوستهای خودم رو داشتم اون مال خودش رو :دی



ما با هم هم مدرسه ای و همسایه دیوار به دیوار بودیم

اگر مادرتان ایران اقامت دارند بهتر از هر کسی میتوانند به شما کمک کنند
معمولا خانمها در این رابطه، صبورتر هستند و تا به نتیجه نرسند دست بردار نیستند

sonixax
09-01-2013, 11:21 PM
اگر مادرتان ایران اقامت دارند بهتر از هر کسی میتوانند به شما کمک کنند
معمولا خانمها در این رابطه، صبورتر هستند و تا به نتیجه نرسند دست بردار نیستند

نه متاسفانه من هیچ کسی رو ایران ندارم . حتا یک نفر :(
به جز یکی دو تا دوست که اونها هم مشغول زندگی خودشون هستند .

mosafer
09-02-2013, 02:38 PM
نه متاسفانه من هیچ کسی رو ایران ندارم . حتا یک نفر :(
به جز یکی دو تا دوست که اونها هم مشغول زندگی خودشون هستند .
....!
امیدوارم بزودی براتون خبری بیاد از ایشون:e032:

google
09-02-2013, 06:06 PM
درود بر هموندان گرامی
من تازه واردم. اگر کسی لطف کنه و برایم بگوید در این فروم بیشتر در مورد چه موضوع هایی صحبت میشه که تازگی داره و نکات جالبی در خود دارد ، ممنون می شوم.
تاپیک ها را که نگاهی سر سری میکردم، مدتهاست که پیک جدیدی قرار نگرفته..
من تالار ادبسار را بسیار سودمند دیدم. آیا همچنان رواج دارد؟ مدیران این تالار و علاقه مندان این تالار چه کسانی هستند؟
آیا تالار تاریخ و فرهنگ همچنان فعال است؟
در مورد بحث های دین و روح و خدا و جن و ... برایم بی اهمیت است. دانستن این چیزها به درد لای جرز دیوار هم نمی خورد. فقط خواستم با تفکر من آشنا شوید...
از لحاظ باور مذهبی، شاید کمی مهر پرست باشم. آن هم بخاطر فرهنگ قدیمی ایرانی.... نه اعتقاد قلبی..

Hezbollah_YaHasan
09-02-2013, 06:19 PM
دووستان عزیز قرار است پسرم تا یک ماه دیگر بدنیا بیاید.نمیدانم چه اسمی برایش انتخاب کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.
+
سپاس:e032:
تبریک. انشالله پسرت خادم ائمه اطهار شود.
از این اسمهای دوران جاهلیت نذاری!؟ کوروش و بردیا و ...:e11b:
از نظر من ابولفضل و عبدالحسین بذاری از هر نظر زیباست

sonixax
09-02-2013, 07:04 PM
درود بر هموندان گرامی
من تازه واردم. اگر کسی لطف کنه و برایم بگوید در این فروم بیشتر در مورد چه موضوع هایی صحبت میشه که تازگی داره و نکات جالبی در خود دارد ، ممنون می شوم.
تاپیک ها را که نگاهی سر سری میکردم، مدتهاست که پیک جدیدی قرار نگرفته..
من تالار ادبسار را بسیار سودمند دیدم. آیا همچنان رواج دارد؟ مدیران این تالار و علاقه مندان این تالار چه کسانی هستند؟
آیا تالار تاریخ و فرهنگ همچنان فعال است؟
در مورد بحث های دین و روح و خدا و جن و ... برایم بی اهمیت است. دانستن این چیزها به درد لای جرز دیوار هم نمی خورد. فقط خواستم با تفکر من آشنا شوید...
از لحاظ باور مذهبی، شاید کمی مهر پرست باشم. آن هم بخاطر فرهنگ قدیمی ایرانی.... نه اعتقاد قلبی..

اینجا بحث ها دوره ای هست ! مثلن یک دفعه همه علاقمند میشند به بحثهای فمینیستی ! یا یهو همه میرند سراغ اسلام . فعلن بحث آینده و فندآوری و فلسفه داغه .

google
09-02-2013, 07:09 PM
فمنیست! :e330::e330:
زنان دنیا رو خورده اند. چه از جان ما میخواهند؟!
امیدوارم زودتر بحث ادبسار رواج پیدا کند..

Soheil
09-02-2013, 07:46 PM
فمنیست! :e330::e330:
زنان دنیا رو خورده اند. چه از جان ما میخواهند؟!
امیدوارم زودتر بحث ادبسار رواج پیدا کند..
:Facepalm:

یک آنتی-فمینیسم دیگه به جمعمون اضافه شد! ماشاء الله همه دوستانی که میان اینجا، زن خوار از آب درمیان.

(مزاح)

Rationalist
09-02-2013, 08:09 PM
تعریف من از زن ستیزی با تعریف من از انسان ستیزی یکی هست. یعنی استفاده از کلمات تحقیر آمیز علیه زنان مثل انگل صفت و زالو صفت و مفت خور و جنس پست تر و خنگ و احمق ذاتی و... صفتهای ناپسند و ناروا و دروغ نسبت دادن به زنان مثل دروغگویی و سواستفاده گری و فرصت طلبی و . ..توهین و استفاده از کلمات زشت و رکیک علیه زنان و....
این ها را اینجا (http://www.daftarche.com/%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D8%A 7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7-5/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-1182/#post43522) خواندم؛
براستی که دفاع جانانه ی کاربر شیرین، از حقوق(؟!) زنان؛ اسباب نشاط و شادمانی من است.:e415::e057::e057:
کسی از ایشان خبری ندارد؟:e405:

Soheil
09-02-2013, 09:09 PM
این ها را اینجا (http://www.daftarche.com/%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D8%A 7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7-5/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-1182/#post43522) خواندم؛
براستی که دفاع جانانه ی کاربر شیرین، از حقوق(؟!) زنان؛ اسباب نشاط و شادمانی من است.:e415::e057::e057:
کسی از ایشان خبری ندارد؟:e405:
درود جناب Rationalist

نمیدونم چرا اینقدر شبیه امیر گرامی هستید. اینجا دیگه اونقدر شباهتو احساس کردم که نشد نگم. شما هم مثل امیر یه کم ترسناک هستید!(یه کم از یه کم بیشتر)

به هر حال هر کس شخصیت مستقلی برای خودش داره ولی این شباهتِ جالبی بود.

google
09-02-2013, 09:59 PM
یک آنتی-فمینیسم دیگه به جمعمون اضافه شد!

اینگونه نیست. من از این بحث های برتری جنسیتی بیزارم... من یک آزاد اندیشم. نه اینکه تفکراتم قالب بندی باشد. بیزارم از اینکه تفکراتم را در چهارچوب یک ایدولوژی محفوظ کنم.

ولی واقعا زن ها دنیا را خورده اند..
قبلش مرد ها خورده بودند! این همه بامبول نبود!
کم کم جامعه به سمتی می رود که گروه های مبارزه با مرد ستیزی بوجود آمده است ! :e420:

sonixax
09-02-2013, 11:47 PM
براستی که دفاع جانانه ی کاربر شیرین، از حقوق(؟!) زنان؛ اسباب نشاط و شادمانی من است.
کسی از ایشان خبری ندارد؟

شیرین اصولن کم پیداست ، موجی است (منظورم موجی جنگ نیست :دی) . می آید و میرود !

Anarchy
09-03-2013, 11:28 AM
این ها را اینجا (http://www.daftarche.com/%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D8%A 7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7-5/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-1182/#post43522) خواندم؛
براستی که دفاع جانانه ی کاربر شیرین، از حقوق(؟!) زنان؛ اسباب نشاط و شادمانی من است.:e415::e057::e057:
کسی از ایشان خبری ندارد؟:e405:


درود جناب Rationalist

نمیدونم چرا اینقدر شبیه امیر گرامی هستید. اینجا دیگه اونقدر شباهتو احساس کردم که نشد نگم. شما هم مثل امیر یه کم ترسناک هستید!(یه کم از یه کم بیشتر)

به هر حال هر کس شخصیت مستقلی برای خودش داره ولی این شباهتِ جالبی بود.

بی باک جان... Rationalist از دوستان قدیمی هستن که مدتی ناپدید شده بودن و چندین بار هم ازشون خواستم دوباره برگردن!! به هر حال دوباره برگشتن و بسیار خوشحالم از حضورشون...

این شباهتی که گفتید ، اتفاقا نقل قولی کنم از خود امیر عزیز که گفت از معدود افرادی ( شاید هم تنها فرد) که کنجکاوی امیر رو برانگیخته بود برای شناخت شخصیتش ، همین دوستمون جناب Rationalist هست !!

---------------------------------------------------------

یادی هم از امیر بکنیم...امیر جان خیلی دلم برات تنگ شده رفیق :e418: !! امیدوارم زود برگردی اینجا :e403:

cool
09-03-2013, 05:26 PM
تبریک
سپاس



نشالله پسرت خادم ائمه اطهار شود.
مگر پسر من کنیز یا برده است که خادم ائمه شما شود؟!



از این اسمهای دوران جاهلیت نذاری!؟ کوروش و بردیا و ...
جاهل ان امامان شما بودند که از مردم بیچاره خمس میگرفتند


از نظر من ابولفضل و عبدالحسین بذاری از هر نظر زیباست
کسی نظر شما رو نخواست.اگر اسپاگتی به شما پسری داد میتوانید اسمش را بگذارید نوکر الحسین:e415:

cool
09-03-2013, 05:28 PM
یادی هم از امیر بکنیم
آنارشی عزیز امیر کیست؟

mosafer
09-03-2013, 08:16 PM
تبریک. انشالله پسرت خادم ائمه اطهار شود.
از این اسمهای دوران جاهلیت نذاری!؟ کوروش و بردیا و ...:e11b:
از نظر من ابولفضل و عبدالحسین بذاری از هر نظر زیباست
دوران جاهلیت دقیقا چه دورانی هست جناب حزب الله؟

Russell
09-03-2013, 09:00 PM
داریوش عزیز هم خبری ازش نیست.بدون حضور این دوستان این روز‌ها من هم حوصله‌‌یِ چندانی برای نوشتن ندارم. :e403: