گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی mbk نمایش پست ها

ارزشمند آن هست که درباره چیزی نمیدانیم داوری نکنیم هم دنبال گذشته گرفتن جایی ارزشمند هست که پندی گیریم نه خیلی فرورویم غرق شده
اتفاقا ایشان هم همین را می گویند که ما نباید داوری کنیم البته نه در مورد اسلام و پیامبرش! به خدا من داوری نکردم خودش برایم همه اش مطالب دینی مسیحی می آورد و فیلم در مورد مسیحیت و کلی مقاله راجع به اسلام و... به بنده داده و خب بنده از ابتدا از ایشان اجازه خواستم در مورد هر آنچه که برایم گنگ است از ایشان پرسش کنم و خود ایشان هم استقبال کرد. بنده از همان ابتدا هم گفتم که پرسش در مورد انجیل و توراه زیاد دارم و خب ایشان هم بسیار خوشحال شد و گفت من کمکت می کنم تا پاسخشان را پیدا می کنی .. اما بعد سر یک پرسش ساده ی من در مورد توراه ایشان خیلی خشمگین شد و گفت تو حق قضاوت نداری و تو کی هستی که بخواهی خدا را مورد داوری قرار بدهی..
ببنید جناب mbk نمی شود که گذشته را رها کرد می شود؟ اگر گذشته را رها می کردیم که الان دین وجود نداشت! می گفتیم این ادیان برای هزران سال پیش است و جز خدا نباید به کسی دل بست و.. پس دیگر مسلمان و مسیحی و یهودی نبودیم. به هر حال گذشته رها نشدنی است اینکه منبع و چشمه ی اعتقادی ما به گذشته باز می گردد.
گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی mbk نمایش پست ها
نه اون آموزگار زمان راهنمایی بود ،دلبستگی به دانشگاه نداریم آنهمه آمارُ شمارشگری ریاضی سامانه کاری سیستم عامل به چه دردمان میخورد؟بایستی درآمدُ دگر سودمندی باشد تا دلبستگی رخ دهد،هم نیاز باشد
راستش من به شما غبطه می خورم احساس می کنم خیلی راحت و آسوده هستید بی هیچ تنش و غم و غصه ای. قانع هستید به یک زندگی ساده و به دنبال یافتن پاسخِ پرسشهای بی پاسخ هم نمی روید. خوش بحالتان!
گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی mbk نمایش پست ها
ببینید آیین کجا گفت جز خداوندُ دوست گماشته گیریم زمانی که سودمند نیست ، خداوند همیشه زنده آسمان زمین برایمان گذاشته نه دیگری ها، رفتار این آقا نشانه آیینمدی ایشان نیست شاید جورِ پدر ابراهیم درود خداوند برشان باد خودخواه میباشد،
ایشان آیینمند نیست؟! ایشان کشیش هستند یعنی آخوندِ مسیحی ها:)
گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی mbk نمایش پست ها
ببینید یوسف درود خداوند برش باد پدرش زمان خودش چشم براهش بود هم دانشی داشته که او برگردد نه پیروهای مسیح درود خداوند برش باد دوهزار سال گذشته ، اگر هم برگشت اوهم بنده ای چون دگر بنده ها که خورد خوابد
ببینید پس چرا خداوند میگوید اندیشه را کار بزنید چیزی که برایتان سودمند نیست پی اش نگیرید چیزی که دسترستان نیست بنده اش نباشید ،نمونه کسی که جای دگرستُ ندیدمش هم ندیده مرا هم نه خوراکم نه پوشاکم فراهم میکند کاری دستش بر نمی آید را دوست گماشته گیریم چه سودست؟مگر خداوند که اندیشه داد بخورم راه روم هم زمین گذاشت کار کنم از درختُ خانه آب کوه دریا بهره برم هم زمانی جانم گیردُ دگر سرا زنده ام میکند برای بازخواست، خداوندا مرا برپاساز پیوست نماز دار به یادت
شما همیشه همین را می گویید که نباید دلبسته ی کسانی شد که از دنیا رفته اند و از اینرو نبایست دلبسته ی پیامبر و اهل بیت و .. شد. اما در قران آمده که شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند و خب اگر آن آیه را تعمیم دهیم پیامبران و امامان هم زنده اند و آگاه به ما! و اینکه اصلا هرکسی که می میرد بنا برآنچه که اسلام می گوید از بین نمی رود که بلکه در جهان دیگری حیات می یابد و ناظر بر احوال ماست. در ضمن پس الگو پذیری چه می شود؟ یعنی شما الگویتان را فقط خودِ خدا قرار داده اید؟ پیامبران را به عنوان الگو قرار نداده اید؟ اصلا کاری به پیامبر و اهل بیت و خلفای راشدین ندارید؟!