Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
هنجارشکنی
  • Empty
  • قاطی کردم
  • مهربون
  • موفق
  • متعجب
  • مریض
  • مشغول
  • معترض
  • ناراحت
  • هیچ
  • کنجکاو
  • کسل
  • گیج شدم
  • گریه
  • پکر
  • اخمو
  • از خود راضی
  • بی تفاوفت
  • بد جنس
  • بد حال
  • خونسرد
  • خواب آلود
  • خوشحال
  • خجالتی
  • خسته
  • دلواپس
  • رنجور
  • ریلکس
  • سپاسگزار
  • سر به زیر
  • شوکه
  • شاد و سر حال
  • عاشق
  • عصبانی
  • غمگین
  • غافلگیر
  • User Tag List

    نمایش پیکها: از 1 به 10 از 17

    جُستار: هنجارشکنی

    Threaded View

    1. #11
      دفترچه نویس
      Points: 83,861, Level: 100
      Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
      Overall activity: 99.8%
      دستاوردها:
      First 1000 Experience PointsGot three Friends
      HE
       
      Empty
       
      Dariush آواتار ها
      تاریخ هموندی
      Oct 2012
      ماندگاه
      No man's land
      نوشته ها
      3,040
      جُستارها
      30
      امتیازها
      83,861
      رنک
      100
      Post Thanks / Like
      سپاس
      3,020
      از ایشان 8,977 بار در 2,888 پست سپاسگزاری شده است .
      یافتن همه‌یِ سپاسهای گرفته شده
      یافتن همه‌یِ سپاسهای داده شده
      Mentioned
      60 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی Ouroboros نمایش پست ها
      .....
      چرا این اندازه شخصیت‌های دنیای ساختگی شما تک‌بعدی و
      احمق و یکسان انگاشته شده‌اند؟ چرا تصور نمی‌کنید هیچ گونه
      عقلانیتی هرگز وارد پروسه‌ی هنجارشکنی شود؟ این احتمالا از
      اثرات بیش از حد بازیکن بودن نیست؟

      اینکه هنجارشکنی از یکجایی آغاز می‌شود درست است، اما
      هنجارشکنی بی‌شک اولین چیزی نیست که رخ می‌دهد؛ در آن
      سلسه رویداد‌ها، که قرار است به یک نقطه عطف اجتماعی منتهی
      بشود، هنجارشکنی حتما در آن میانه‌ها جای دارد. آبجکت‌های
      موجود در هر خُردجهان که قرار است مدلی برای این شبیه‌سازی
      ذهنی بسازند، به گمان من باید پیش از هر چیز اندازه‌‌ای حداقلی
      از هوش و عقلانیت داشته باشند که توانسته باشند هنجار را بشناسند
      و منافع خویش را بر فروریختن ِ دیوار ِ آن ریسک کرده باشند؛ چرا که گاه
      چنین هنجارشکنی‌هایی (تابوشکنی) هزینه‌ای بس گران برای شخص
      دربر خواهد داشت. بنابراین مطمئنا نخست یک سلسله اتفاقات رخ خواهند
      داد که باعث ایجاد انگیزه و فضا و فرصتی برای هنجارشکنی پدید خواهند
      آورد. اینکه آن علل نخست چیست را من دقیقا نمی‌توانم تشریح بکنم
      (فرتوت شدن آتوریته مرکزی؟، اضمحلال پایبندی به سنت‌های گذشتگان؟
      ترقی‌خواهی انقلابی و چپی؟، باتلاق تکنولوژی؟هر چه هست، به نظر من
      «یکی» نیست، باید آن را بیش از اینها مورد کند و کاو قرار داد).


      ضمن آنکه به گمان من هنجارشکنی هرگز این فرصت را پیدا نخواهد که تبدیل
      به هنجار بشود، چرا که هیچ امر یا رفتار اجتماعی آنقدر فرصت پیدا نخواهد کرد
      که تبدیل به هنجار بشود.
      Confusion will be my epitaph
      As I crawl a cracked and broken path
      If we make it we can all sit back
      And laugh
      But I fear tomorrow I'll be crying,
      Yes I fear tomorrow I'll be crying
      .Yes I fear tomorrow I'll be crying

    2. 5 کاربر برای این پست سودمند از Dariush گرامی سپاسگزاری کرده اند:

      Alice (09-14-2015),iranbanoo (11-26-2015),Ouroboros (09-15-2015),sonixax (09-15-2015),undead_knight (09-26-2015)

    داده‌های جُستار

    کاربری که سرگرم دیدن این جُستار هستند

    هم‌اکنون 1 کاربر سرگرم دیدن این جُستار است. (0 کاربر و 1 مهمان)

    مجوز های پیک و ویرایش

    • شما نمیتوانید جُستار نوی بفرستید
    • شما نمیتوانید پیکی بفرستید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •