چرا عدم اجتماع نقیضین را آروینناپذیر میدانید؟
نخست بایستی دید دو چیز متناقض چه هستند، با این تعریف میگوییم
دو چیز متناقض دو چیزی هستند که نمیتوانند هر دو در یک زمان در جریان باشند.
برای نمونه، مرگ و زندگی دو چیز متناقض هستند و یک جاندار، نمیتواند هم مرده و هم زنده باشد.
پس روشن است که با نگاه به پیرامون و آروین کردن «جمع ناپذیری نقیضین» این اصل منطقی را در آوردهایم.
اینکه استقراگرایی کاستی دارد و .. بهانه اینکه اصل منطقی که
از آروین گرفتهایم را با تردستی یک چیز دیگر جا بزنیم نیز نیست.
اگر زد و فردا ناگهان این امر شدنی شد و جاندار میتوانست هم زنده باشد
هم مرده، اصل عدم اجتماع نقیضین ما که تا دیروز منطقی بود، ناگهان نامنطقی نیز خواهد شد.
نوشته اصلی از سوی kourosh_bikhoda
من متوجه نمیشوم، شما اینکه من ریشه شناخت
از جهان را آروین دانستهام را اعتراف به چیز بدی میدانید؟


















































پاسخ با گفتآورد