Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
کافه دومگو
  • Empty
  • قاطی کردم
  • مهربون
  • موفق
  • متعجب
  • مریض
  • مشغول
  • معترض
  • ناراحت
  • هیچ
  • کنجکاو
  • کسل
  • گیج شدم
  • گریه
  • پکر
  • اخمو
  • از خود راضی
  • بی تفاوفت
  • بد جنس
  • بد حال
  • خونسرد
  • خواب آلود
  • خوشحال
  • خجالتی
  • خسته
  • دلواپس
  • رنجور
  • ریلکس
  • سپاسگزار
  • سر به زیر
  • شوکه
  • شاد و سر حال
  • عاشق
  • عصبانی
  • غمگین
  • غافلگیر
  • User Tag List

    نمایش پیکها: از 1 به 10 از 1754

    جُستار: کافه دومگو

    Threaded View

    1. #11
      دفترچه نویس
      Points: 186,080, Level: 100
      Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
      Overall activity: 99.9%
      دستاوردها:
      First 1000 Experience PointsGot three Friends
      نِشان‌ها:
      Activity Award
      آغازگر جُستار
      A Believer
       
      Empty
       
      Ouroboros آواتار ها
      تاریخ هموندی
      Dec 2010
      نوشته ها
      3,484
      جُستارها
      55
      امتیازها
      186,080
      رنک
      100
      Post Thanks / Like
      سپاس
      3,212
      از ایشان 10,931 بار در 3,331 پست سپاسگزاری شده است .
      یافتن همه‌یِ سپاسهای گرفته شده
      یافتن همه‌یِ سپاسهای داده شده
      Mentioned
      53 Post(s)
      Tagged
      1 Thread(s)
      گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی mamad1 نمایش پست ها
      درست متوجه نشدم امیر جان
      یعنی اشعار انتخاب شده بی معنا هستند؟
      نه یعنی در آواز ایرانی (در بیشتر دستگاه‌ها) «نغمه» به نحوی خوانده می‌شود که «معنا» در آن‌ فدای «آهنگین بودن» می‌شود، صدای خواننده خود به مثابه‌ی یک ساز عمل می‌کند و جایی مثلا وارد تک‌نوازی می‌شود و به جواب دادن به کمانچه می‌پردازد.. اینست که شنونده دیگر «شعر» را نمی‌شنود، و اگرهم بشنود معنا فرصت چندانی برای ابراز خود نمی‌یابد، به آواز گوش می‌سپارد. برای مثال «تلخی نکند» محسن نامجو را مقایسه بکنید با همان ِ شهرام ناظری، در اولی نامجو جرئت به خرج می‌دهد و معنای دم‌دستی شعر را می‌گیرد و تمام حس و حال موجود در آن را بیرون می‌کشد(چنانکه چه بسی سکسی‌ترین آهنگ موجود در زبان فارسی باشد)، حال آنکه دومی کاری با شعر ندارد، آوازی‌ست بسیار دلنشین با صدایی قدرتمند که می‌توانست هرچیز دیگری را هم با همان لحن و صدا بخواند، و جزئی‌ست از موسیقی، نه بخشی سوار برآن(همانقدر زیبا، دلچسب و بی‌معنا):

      اجرای ناظری
      اجرای نامجو
      زنده باد زندگی!

    2. 3 کاربر برای این پست سودمند از Ouroboros گرامی سپاسگزاری کرده اند:

      mamad1 (11-05-2012),Russell (11-05-2012),sonixax (11-05-2012)

    داده‌های جُستار

    کاربری که سرگرم دیدن این جُستار هستند

    هم‌اکنون 1 کاربر سرگرم دیدن این جُستار است. (0 کاربر و 1 مهمان)

    مجوز های پیک و ویرایش

    • شما نمیتوانید جُستار نوی بفرستید
    • شما نمیتوانید پیکی بفرستید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •