گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی kourosh_bikhoda نمایش پست ها
معمولن آمرین دستشون رو به خون آلوده نمیکنند. خلخالی یک استثنا هست در این زمینه. کسانی که کارو تمام میکنند قدرت فکر کردن ندارن و ماشین کشتار هستند.
سعید امامی در متن بازجویی های خود گفته بود علی فلاحیان مستقیم دستور ترورها را نمی داد، بلکه پیش از آن فتوای آن را از چند آیت الله می گرفت( آیت الله خوشوقت، آیت الله مصباح ، آیت الله جنتی و آیت الله خزعلی)

حساب همه جایش را هم کرده بوده!!

گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی kourosh_bikhoda نمایش پست ها
من یه پیشنهاد دارم. شما برای ما ثابت کنید که موسوی در جریان قتل های دهه 60 دست داشته اونوقت من خودم اینجا پشت سر شما راه میفتم بهش فحش میدم از همه مواضعم در پشتیبانی از او دست میکشم. روی وبلاگمم قرار میدم و اصلن شاید یک ویدئو هم در این رابطه ساختم چون موضوع مهمی هست. خوبه؟
ابتدا می گفتند موسوی دستش به خون آلوده است و خودش چند نفر را کشته! سپس گفتند موسوی فقط دستور اعدام ها را داده . وقتی دیدند مدرکی در دست نیست عقب نشینی کردند و فرمودند موسوی قاتل نیست فقط تماشاگر جنایت ها بوده ولی هیچ اقدامی نکرده. اگر همینطور پیش برود همین فردا پس فرداست که شرمگین و نادم یک نامه ی سرگشاده برای موسوی بنویسند و از او به خاطر تهمت هایی که به او زدند پوزش خاهی کنند!!

برخی عادت کرده اند ابتدا طرف را محاکمه کنند سپس پرونده ی او را بررسی کنند ببینند اصلن گناهکار هست یا خیر!!

خلخالی هم همینگونه بود! فرد نگون بخت را تیرباران می کرد، سپس آشکار میشد که مرحوم بداقبال بی گناه بوده!