خیر شمای مبل ساز بازارتون مشخصه و مشتریتون مشخصه. بنابر این رقباتون هم مشخصه. رقبای شما کسایی غیر از IKEA هستند. در واقع ماهیت کار شما بازار هدف شما رو مشخص میکنه. برای اینکه بتونید رقیب IKEA بشید یه چیز بیشتر میخواهید و اون سرمایست. برای رشد در کار نیاز به جذب سرمایه دارید. در واقع ایرادی که شما دارید میگیرید رو درستش رو من به جاتون میگم: بدون جذب سرمایه نمیشه رقیب IKEA شد و این در سرمایه داری ممکن نیست که هرکسی بتونه با IKEA رقابت کنه. ایراد شما باید این باشه نه اونی که شما میگید. و بله بدون جذب سرمایه نمیشه. لازمه کارو گسترش بدید. این اتفاق داره روزانه در دنیای سرمایه داری میفته و امتحان خودش رو پس هم داده.

















































پاسخ با گفتآورد