گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی sonixax نمایش پست ها
پس استالین میلیونها انسان را برای پدافند از خود کشت!!!
هیتلر هم همین کار کرد با این حساب!!!
تفاوت استالین با هیتلر این هست که استالین با اهداف سیاسی کشت ، هیتلر نسل کشی کرد ، میتوانید بگویید استالین جنایت کار هست ، خرشچوف هم همین رو گفت ، ولی‌ مقایسه استالین با هیتلر درست نیست. در ضمن من خودم در جبهه تروتسکی هستم ، قبل اینکه کسی‌ تخم کند به ضدّ استالین باشد این تروتسکی بود که با استالین در جنگ افتاد و آخر هم کشته شد ، پس تا فردا هم به استالین بتازید برای من فرقی‌ نمیکند.



گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی sonixax نمایش پست ها
مردم شوروی بارها خود را در برابر کمونیسم به آب و آتش زدند، ولی به جایش در خیابانهای شهرشان تانک رژه میرفت!
این استدلال شما درست مانند همان استدلال جمهوری اسلامیست که میگوید اگر مردم ایران به راستی مخالف این رژیم هستند به خاطرش در جنگ خود را پاره پاره نمیکردند و همه ساله میلیونی به پای صندوق های رای اش نمیرفتند!
همیشه انقلاب و شورش خیابانی بر حق نیست! الان ژنرال سیسی یکم شل بگیره اخوان المسلمین میاد بیرون شورش خیابانی میکنه حکومت رو میگیره! این آیا نشون میده که این شورش بر حق هست؟



گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی sonixax نمایش پست ها
ه قبلش و به عبارتی شوروی با چاپیدن اوکراین و خوردن ویتنام و افغانستان و کشورهای اطراف و ... شد شوروی! دست آخر هم که همان ملتها شوروی را جر دادند تا مستقل باشند و زیر سایه کمونیسم له نشوند.
مثلا این افغانستان و ویتنام و بقیه بلوک شرق یا کوبا چه داشتند که شوروی آنها رو چپاول کنه؟ همه این کشور‌ها میلیون میلیون تازه از شوروی پول می‌گرفتند!