خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد
در فربد هم بین قتل یک نفر و قتل سریالی و نسل کشی فرق هست. پس بین گوسفند کشی سراسری و سازماندهی شده و کشتار برای خوردن و زندگی کردن باز هم فرق هست.
منافاتی نداره. اگر یک عملکرد کوچک ولی غلط رو هم نقد کنیم کار نادرستی نکردیم. قرار نیست برای نقد هم چارچوب و مرز تعیین کنیم که.
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
خردگرایی و ایمان ستیزی
sonixax (11-19-2014)
به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
"(ما خلقکم و لا بعثکم الا کنفس واحدة ان الله سمیع بصیر)" "چه آفرینشتان هم نباشد برانگیختنتان جز جور تن یگانه ای چون خداوند خیلی شنوایی خیلی بینایی است "
شما بی دانشی جنگ دارید که خودتان نمی دانید دنبال چه هستید ما همه کارمان برای خداوند است نه برای گمان پرستی هایی که شما در چنگالشان گیر کردید اینجا نه تنها برای جشن پیشکش برای نزدیکی پیش خداوند قربانی که از بهترین چیزها را که همان گوسفند یا گاو یا بز یا شتر چاق چله است برای خداوند می کشیم که بخوریم در دیگر روزها گوسفند بزرگ می کنیم تا قربانی اش کنیم بخوریم هم پاس خداوند بجا می آوریم اگر پوستشو می دانم پیشکشتون کنند فردا گویید کار خوبی است یا جایی زندگی می کنید که گوشت قربانی مفت نخوردید یا چه اندیشه ای دارید که اگر خوردید بدتان آمد یا سرمایه داری چشم تنگید که یک گوسفند برایتان گران می افتد خداوندا این آیین را استوارتر کن
اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین الرحمن الرحیم مالک یوم الدین ایاک نعبدوایاک نستعین اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم ولاالضالین پناه می برم به خداوندازسرکش خیلی رانده به نام خداوندمهرگسترخیلی مهربان پسندیده گفتن براخداوندپرورنده جهانیان مهرگسترخیلی مهربان دارای روزی آییندار آره ای تورا بنده ایم هم آره ای تورایاوری می خواهیم نشان بده مان راستراه خیلی پابرجاشده راستراه کسانی سراسر بخشانيشان دیگری خشمهاشده برشان هم نه گمراهان
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
خردگرایی و ایمان ستیزی
sonixax (11-21-2014)
اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین الرحمن الرحیم مالک یوم الدین ایاک نعبدوایاک نستعین اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم ولاالضالین پناه می برم به خداوندازسرکش خیلی رانده به نام خداوندمهرگسترخیلی مهربان پسندیده گفتن براخداوندپرورنده جهانیان مهرگسترخیلی مهربان دارای روزی آییندار آره ای تورا بنده ایم هم آره ای تورایاوری می خواهیم نشان بده مان راستراه خیلی پابرجاشده راستراه کسانی سراسر بخشانيشان دیگری خشمهاشده برشان هم نه گمراهان
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
خردگرایی و ایمان ستیزی
sonixax (11-22-2014),مزدك بامداد (11-24-2014)
به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
" فَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ" "باز نباشد گمان می کنید خداوند پشت کننده گشته ء پیش پیمانش است فرستاده هایش را چون خداوند خیلی شکست ناپذیر دارای پی جویی کردن است"
یک که نشان از سستی من در پیشگاهش که ازش درخواست می کنم دو برای ناخوش سازی روپوشندگان سه که درخواستم را از خداوند یگانه کردم که به من هر چه نیازدارم می دهد نه که رو باد دیگری که کوچکترین صدایی از من نمی شنود را صدا کنم که اگر هم بشنود نمی بوده بخواهد پاسخی به من دهد خداوندا تو را بیشتر پاس
اعوذبالله من الشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین الرحمن الرحیم مالک یوم الدین ایاک نعبدوایاک نستعین اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم ولاالضالین پناه می برم به خداوندازسرکش خیلی رانده به نام خداوندمهرگسترخیلی مهربان پسندیده گفتن براخداوندپرورنده جهانیان مهرگسترخیلی مهربان دارای روزی آییندار آره ای تورا بنده ایم هم آره ای تورایاوری می خواهیم نشان بده مان راستراه خیلی پابرجاشده راستراه کسانی سراسر بخشانيشان دیگری خشمهاشده برشان هم نه گمراهان
آنها گوشتها را میان مردم پخش کرده و میخورند و سازماندهی آن هم
به تاریخ باستان برمیگردد که مردم در سال، یکی دو بار بیشتر نمیتوانستد
دام هارا برای گوشتشان بکشند. هتّا من یادم است که خود ما هم یکبار
یا دوبار در سال، بویژه پیش از زمستان، دو سه گوسفند را مانند دیگر
مردم، میکشتیم و قورمه کرده و در خیک روغن نگه داری مینمودیم. همه
هم چون این کار را میکردند، یکباره شمار فراوانی از گوسپندان کشته
میشدند. پس مهند نیست که سازماندهی دارد یانه، تا زمانی که گوشتش
را میخورند، داستان در فربود یکی است! تازه سالگاه آبلیمو گیری
و آبغوره گیری و ... اینها را بگونه ی سازماندهی شده ! داشتیم !!
•
خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
خردگرایی و ایمان ستیزی
sonixax (11-21-2014)
خب، من هم گفتم همان نتیجه این است که این گوشتها را میان مردم بخش میکنند و میخورند،
هم پس برای فراهم سازی کوشت است و هم یک گام سوسیال برای ندار ها. و این بگونه ی
آیین بجای مانده گرچه امروزه عرب های سعودی پولدارترند ولی همچنان مسلمین بیچیز هم
بسیار فراوان تر ماباشند. بر این پایه ما نباید به هر آیین اسلامی ( و این را اسلام از پیش از
اسلام گرفته بوده) بتازیم چون اسلام ستیز می باشیم. باید به سستیگاه های اسلام بتازیم وگرنه
هرزگساری زمان است
سستیگاه ها = نقات ضعف
•
خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد
kourosh_bikhoda (11-20-2014)
هماکنون 1 کاربر سرگرم دیدن این جُستار است. (0 کاربر و 1 مهمان)