گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی Theodor Herzl نمایش پست ها
چرا مزخرف می‌گید؟ استدلال شما این هست


۱-مهم نیست که یک کلمه از محمد در هیچ کتاب یهودی نیست
همانطور که خودتان گفتید مدعی نیستید که همه کتابهای یهودیان دست نخورده باقیمانده باشد،
آیا انتظار امانت داشتن از قومی لجوج و عنود
انتظار به جایی است؟
۲-چون یک عده یهودی رفتند عربستان قبل محمد زندگی‌ کنند ؛ تاییدی بر پیامبری محمد است!
در کنار قرائن و شواهد دیگر چرا نباشد؟

آیا این عبارت قرآن که می گوید:
وَ لَمَّا جاءَهُمْ كِتابٌ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ مُصَدِّقٌ لِما مَعَهُمْ وَ كانُوا مِنْ قَبْلُ یَسْتَفْتِحُونَ عَلَى الَّذینَ كَفَرُوا فَلَمَّا جاءَهُمْ ما عَرَفُوا كَفَرُوا بِهِ فَلَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الْكافِرینَ
و هنگامى كه از طرف خداوند، كتابى براى آنها آمد كه موافق نشانه‏هایى بود كه با خود داشتند، و پیش از این، به خود نوید پیروزى بر كافران مى‏دادند (كه با كمك آن، بر دشمنان پیروز گردند.) با این همه، هنگامى كه این كتاب، و پیامبرى را كه از قبل شناخته بودند نزد آنها آمد، به او كافر شدند لعنت خدا بر كافران باد!
عبارتی بین زمین و آسمان بدون هیچ معنا و مفهوم است؟
نباید جامعه آن روز یثرب از گوینده این سخن توضیح بخواهد؟

در ضمن اینطور هم نیست که در عهدین هیچ اشاره ای به این مطلب نشده باشد:

پیامبر اکرم (ص) در عهد قدیم و عهد جدید (1)
در عهد عتیق بشارت هاى بسیارى وجود دارد. در میان آن ها، مواردى هست که در
طول تاریخ تنها بر پیامبر اکرم(ص) قابل تطبیق است. از این نمونه است آنچه
در خطاب به حضرت موسى علیه السلام در سفر تثنیه
از عهد عتیق آمده است: «نبى اى را از براى ایشان از میان برادران ایشان
مثل تو مبعوث خواهم کرد و کلام خود را در دهانش خواهم گذاشت و هر آنچه به
او امر فرمایم به ایشان خواهد گفت و هر کسى که سخنان مرا، که او به اسم من
مى گوید، نشنود من از او مطالبه خواهم کرد» (تثنیه، 18:18 و 19). مسیحیان
به بیانى که در کتاب اعمال رسولان آمده است، مصداق این بشارت را حضرت عیسى مسیح(علیه السلام) مى دانند(اعمال رسولان، 3:22).
در ضمن شما اسرائیل نرفتی ، صحرای Negev در اسرائیل بروید می‌فهمید گرما یعنی چه!
در ایران هم بیابان زیاد است اما کسی آنجا ساکن نیست.