• Empty
  • قاطی کردم
  • مهربون
  • موفق
  • متعجب
  • مریض
  • مشغول
  • معترض
  • ناراحت
  • هیچ
  • کنجکاو
  • کسل
  • گیج شدم
  • گریه
  • پکر
  • اخمو
  • از خود راضی
  • بی تفاوفت
  • بد جنس
  • بد حال
  • خونسرد
  • خواب آلود
  • خوشحال
  • خجالتی
  • خسته
  • دلواپس
  • رنجور
  • ریلکس
  • سپاسگزار
  • سر به زیر
  • شوکه
  • شاد و سر حال
  • عاشق
  • عصبانی
  • غمگین
  • غافلگیر
  • User Tag List

    نمایش پیکها: از 1 به 10 از 307

    جُستار: شترنگ

    Hybrid View

    1. #1
      دفترچه نویس
      Points: 471,639, Level: 100
      Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
      Overall activity: 2.0%
      دستاوردها:
      First 1000 Experience PointsGot three Friends
      نِشان‌ها:
      Most Popular
      سرور خویـشتـن
       
      Empty
       
      Mehrbod آواتار ها
      تاریخ هموندی
      Oct 2010
      ماندگاه
      لاجیکستان
      نوشته ها
      8,712
      جُستارها
      188
      امتیازها
      471,639
      رنک
      100
      Post Thanks / Like
      سپاس
      12,116
      از ایشان 21,650 بار در 7,581 پست سپاسگزاری شده است .
      یافتن همه‌یِ سپاسهای گرفته شده
      یافتن همه‌یِ سپاسهای داده شده
      Mentioned
      62 Post(s)
      Tagged
      1 Thread(s)

      Sticky بجای وادادن در برابر واقعیت تلخ، بهتر است آدمی بكوشد كه واقعیت را بسود خود دگرگون كند و اگر بتواند حتی یك واژه ی تازی را هم از زبان شیرین مادری خود بیرون بیندازد بهتر از این است كه بگوید چه كنم ! ناراحتم! ولی همچنان در گنداب بماند و دیگران را هم به ماندن در گنداب گول بزند!!

      —مزدک بامداد


    2. 3 کاربر برای این پست سودمند از Mehrbod گرامی سپاسگزاری کرده اند:

      shahin (10-20-2013),sonixax (10-20-2013),مزدك بامداد (10-20-2013)

    3. #2
      سخنور یکم
      Points: 13,575, Level: 75
      Level completed: 82%, Points required for next Level: 75
      Overall activity: 99.0%
      دستاوردها:
      First 1000 Experience Points
      بدون وضعیت
       
      خالی
       
      mosafer آواتار ها
      تاریخ هموندی
      Sep 2012
      نوشته ها
      912
      جُستارها
      9
      امتیازها
      13,575
      رنک
      75
      Post Thanks / Like
      سپاس
      448
      از ایشان 1,533 بار در 771 پست سپاسگزاری شده است .
      یافتن همه‌یِ سپاسهای گرفته شده
      یافتن همه‌یِ سپاسهای داده شده
      Mentioned
      10 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی Mehrbod نمایش پست ها
      «مَر شانون» برآوردی است از شُمار آمایش‌هایِ شایندِ بازی‌ها در شترنگ که 1043 میباشد.

      همینجور برآورده شده شُمار ریزگان گیتی 10100 باشد! (:

      پارسیگر
      این پیک شما شبیه درسهایی ست که باید به زبان محاوره ای برمی گرداندیم و به قول دوستان، پدرمان در می آمد تا معنایش را می فهمیدیم
      هنگامی که کسی آگاهانه افکار تو را نمی فهمد
      خودت را برای توجیه خسته نکن . . .

    4. یک کاربر برای این پست سودمند از mosafer گرامی سپاسگزاری کرده اند:

      sonixax (10-20-2013)

    5. #3
      دفترچه نویس
      Points: 471,639, Level: 100
      Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
      Overall activity: 2.0%
      دستاوردها:
      First 1000 Experience PointsGot three Friends
      نِشان‌ها:
      Most Popular
      سرور خویـشتـن
       
      Empty
       
      Mehrbod آواتار ها
      تاریخ هموندی
      Oct 2010
      ماندگاه
      لاجیکستان
      نوشته ها
      8,712
      جُستارها
      188
      امتیازها
      471,639
      رنک
      100
      Post Thanks / Like
      سپاس
      12,116
      از ایشان 21,650 بار در 7,581 پست سپاسگزاری شده است .
      یافتن همه‌یِ سپاسهای گرفته شده
      یافتن همه‌یِ سپاسهای داده شده
      Mentioned
      62 Post(s)
      Tagged
      1 Thread(s)
      گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی mosafer نمایش پست ها
      این پیک شما شبیه درسهایی ست که باید به زبان محاوره ای برمی گرداندیم و به قول دوستان، پدرمان در می آمد تا معنایش را می فهمیدیم
      پس از مغزتان کار میکشد, شترنگ اتان هم بیگمان بهتر میشود! (;

      Sticky بجای وادادن در برابر واقعیت تلخ، بهتر است آدمی بكوشد كه واقعیت را بسود خود دگرگون كند و اگر بتواند حتی یك واژه ی تازی را هم از زبان شیرین مادری خود بیرون بیندازد بهتر از این است كه بگوید چه كنم ! ناراحتم! ولی همچنان در گنداب بماند و دیگران را هم به ماندن در گنداب گول بزند!!

      —مزدک بامداد


    6. 4 کاربر برای این پست سودمند از Mehrbod گرامی سپاسگزاری کرده اند:

      mosafer (10-20-2013),shahin (10-20-2013),sonixax (10-20-2013),مزدك بامداد (10-20-2013)

    7. #4
      سخنور دوم
      Points: 14,262, Level: 77
      Level completed: 53%, Points required for next Level: 188
      Overall activity: 0%
      دستاوردها:
      First 1000 Experience Points
      بدون وضعیت
       
      خالی
       
      MEHDI آواتار ها
      تاریخ هموندی
      Sep 2013
      نوشته ها
      521
      جُستارها
      4
      امتیازها
      14,262
      رنک
      77
      Post Thanks / Like
      سپاس
      24
      از ایشان 894 بار در 441 پست سپاسگزاری شده است .
      یافتن همه‌یِ سپاسهای گرفته شده
      یافتن همه‌یِ سپاسهای داده شده
      Mentioned
      9 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)

      A lot has been said recently about how super-computers will put an end to chess. Is chess really finite?

      KRAMNIK:
      It’s finite, no doubt, but it’s a number with 27 or 28 zeros – for the human mind it’s still infinite. Checkers, and particularly Russian checkers, really has been exhausted by computers, if you can put it like that. Chess is too complex: even the most powerful computers we use to train can analyse positions to a maximum of about 30 moves ahead. Games, meanwhile, can sometimes stretch to 200 moves. Yes, computers are strong, but they don’t calculate the game to the end and sometimes they make mistakes.

      You actually competed against a computer and started off leading but finally drew. Kasparov once lost!

      KRAMNIK:
      He lost more due to carelessness, because at that point computers were much weaker. Back then he just collapsed, as he began to imagine that someone was helping the computer. He was clearly stronger than the machine, and if he’d been more mentally stable he’d have beaten the computer. I played a few years later against a much more powerful machine. After the first half of the match I was leading by two points, but then I lost two games in a row. It was probably tiredness: when you play against a machine you have to maintain fantastic concentration, much greater than against a human being – the machine never gets tired! In the end it was a 4:4 draw. In 2006 it was almost impossible to beat the machines as they were already very powerful. The most you could hope for was to draw, which I was close to doing. Since then computers have moved far ahead and such a match no longer has any sporting interest. A human being is doomed to lose.

      Kramnik: “Intellectual effort gives me enormous pleasure”

    8. یک کاربر برای این پست سودمند از MEHDI گرامی سپاسگزاری کرده اند:

      sonixax (10-20-2013)

    داده‌های جُستار

    کاربری که سرگرم دیدن این جُستار هستند

    هم‌اکنون 2 کاربر سرگرم دیدن این جُستار است. (0 کاربر و 2 مهمان)

    کلیدواژگان این جُستار

    مجوز های پیک و ویرایش

    • شما نمیتوانید جُستار نوی بفرستید
    • شما نمیتوانید پیکی بفرستید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •