خوبه دیدید که علائم مشترکن.
اون علائم هم توی دفترچه راهنمای ایران هم وجود داره؟
واقعا فکر میکنی نشانه ی میدون توی ایران خیلی غریب و نا آشناست؟:)))))
ما در برهوت ایران از ماشینی که فلاشرش رو روشن کرده و داره هشدار میده فاصله میگیریم.
اگرم اتوبوس باشه که صبر میکنیم مسافراشو یا پیاده کنه یا سوار....
یکی از گند های جامعه ی ماست؟:)))
همین؟:))
حتما تقصیر فرهنگ مردمه که شهر سازی تو ایران دست یک مشت آدم دزد و غیر متخصصه:)
مثل اینکه بگیم چون پارکینگ ما تنها توش یه ماشین جا میشه همسایمون حق نداره ماشین بخره.
خوب نسبت نا متقارن تراکم جمعیت با مساحت وتوان خرید نسبتا بالای خرید ماشین تو یارن باعث شده که تو ساعتای شلوغی ترافیک بالایی به وجود بیاد.
این چه ربطی به فرهنگ مردم داره؟
حالا مثلا چه قدر فرق معامله شد؟
مهم اینه که غیر استانداردی خیابونای تهران نسبت به برلین براتون محرز شد
منم ترجیح میدم تو ماشین خودم آسوده بشینم تا اینکه تو مترو و اتوبوس هل بدم و سوار بشم و بوی بدن و دهن مردمو دوساعت تحمل کنم!
منم گفتم بافت قدیمی خیابونای تهرون چیزی فراتر از تنگ و باریکه...
برادر خیابونای بی سر و ته چه ربطی به قوانین دارن.
مثلا خیابون عجیب و غریبی مثل هفت تیر که قدم به قدم پلیس راهنمایی رانندگی توش وجود داره چه ربطی به قوانین داره.ملت توش گیج میزنن میخوان از خیابون رد بشن.از بی فرهنگیشونه؟؟
مگه من گفتم ایران کوچیکتره؟
گفتم حجم ترافیک رو که نباید در یک کل سنجید .باید تو کلان شهرا بررسی کرد

















































پاسخ با گفتآورد