آیا اینجا نباید نگرشی هم به تکنولوژی داشته باشیم؟ آیا روز به روز از هزینههایِ سقط جنین کاسته نمیشود, ولی هزینههایِ بارداری کمابیش یکسان میمانند؟
روشنه که من هم میپذیرم که زن اگر با کسی خوابیده و آبستن شد و در اینجا پدر بچه را میخواست ولی رفت بچه را انداخت کاری «نااخلاقی» و «نکوهیدنی» انجام
داده (اگر بچه نمیخواست چرا پیشگیری نکرد؟ اگر نمیخواست چرا همخوابگی کرد؟), ولی بارِ نااخلاقی آن را آن اندازه نمیبینم که به دامنهیِ قانونگذاری کشیده شود.
رویکرد درست ما همین بار - دادنِ نااخلاقی به کنش است, نه ناقانونی کردن خود کنش.
این استدلال مضحک میگوید که شما با خوابیدن با یک آدم روحتان (یا تن اتان) را به او نفروختهاید و میتوانید روی سرنوشت تنِ خودتان تصمیم بگیرید!
حق یک آدم زنده روی تنِ و مغز خودش بالاترین و ابرترین حقی است که ما داریم و با این دستاویزهایی که نگوییم پوچ, ولی در این تراز که راهِ کلاهبرداری و بهرهکشی زن را باز گذاشته و ... نمیشود آنرا گرفت.
امیر جان این دیگر از خویشکاریهایِ[1] من و شما است که به مردان بدریابانیم هزینهای که میپردازند برای چیست و چرا دارد سرشان کلاه میرود.نوشته اصلی از سوی Ouroboros
زمانیکه کسی هم زاده شد «حق انسانیت» بدست میاورد و چه سودمند باشد چه نه ما باید او را بپذیریم (بگوییم کودکان درخودمانده).
همینگونه که چه مسلمانان بدرد خور باشند چه نه در جایگاه آدم باید آنها را بپذیریم و حق و حقوق به ایشان بدهیم.
من که قرار نیست از این استانداردهای دوگانه پدافندی[2] کنم. اینها سیاستهایِ یک بام و دو هوای سیستم همان زنپرستانهایه که ما در آن زندگی میکنیم.نوشته اصلی از سوی Ouroboros
----
1. ^ xwiš+kâr+i{pasvand}::Xwiškâri || خویشکاری: وظیفهشناسی; انجام کار درست MacKenzie proper function
2. ^ pad+âfand+idan::Padâfandidan || پدافندیدن: دفاع کردن Ϣiki-En to defend



















































پاسخ با گفتآورد