این هم اندرباب نوشیدن ادرار شتر از دید اسلام و علم :

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: zimg_001_6.jpg
دیدن: 579
حجم: 36.2 کیلو بایت

به گزارش پارسینه، سازمان بهداشت جهانی (WHO)، اعلام کرد: بهتر است از مصرف شیر شتر و گوشت آن پرهیز شود، در غیر این صورت شیر شتر باید پیش از مصرف استرلیزه و گوشت آن باید خوب پخته شود.
به نوشته روزنامه عربستانی سبق، سازمان بهداشت جهانی همچنین درباره نزدیک شدن به شترها یا نوشیدن مستقیم شیر از آن ها و یا خوردن گوشت آن ها بدون پاک کردن و خوب پختن، هشدار داد و به شدت بر ضرورت پرهیز از نوشیدن ادرار شتر تاکید کرد.


روزنامه انگلیسی ایندیپندنت تاکید کرد که پژوهش های پزشکی مشخص کرده اند که مبتلایان به بیماریِ خطرناکِ کرونا، به سبب نزدیک شدن به شترها و لمسِ مستقیمِ آن ها به این ویروس آلوده شده اند.

این پژوهش، منشأ ویروس کرونا را خفاش ها می داند که از این جانوران به شترها منتقل شده است.
بر پایه این پژوهش، بیماران دچار دیابت، نارسایی کلیه و همچنین بیماران ریوی بیش از دیگران در معرض دچار شدن به ویروس کرونا و انتقالِ آن از شترها و حیوانات به انسان هستند.

برخی از مردم عربستان، با استناد به فتوای عجیب شماری از مفتیان وهابی، ادرار شتر را دارویی شفابخش می دانند و برای درمان بسیاری از بیماری های خود آن را می نوشند.

عربستان، به عنوان کانون بیماری خطرناک کرونا شناخته می شود.
حالا چرا این رو گذاشتم ؟ به خاطر این بخشش :

برخی از مردم عربستان، با استناد به فتوای عجیب شماری از مفتیان وهابی، ادرار شتر را دارویی شفابخش می دانند و برای درمان بسیاری از بیماری های خود آن را می نوشند.
اسلامگراین و مسلمانان به خصوص از نوع ایرانیش مثل شما برای ماست مالی هر نوع پلیدی که در اسلام هست رو میبندند به ناف وهابی ها و این طوری بقیه اسلام و خودشون رو از اون عمل پلید تبرئه میکنند. در صورتی که بنا به منابع یک پست بالاتر! بر اساس نظر منتظری! بر اساس روایات اسلامی! بر اساس نظر امامان شیعه! بر اساس نظر خود پیامبر اسلام، بر اساس نظر حر عاملی، بر اساس نظر خوئی و بر اساس نظر خیلی از مراجع اسلامی نوشیدنش شفابخش، بلا مانع، شفابخش و مانند اینهاست که هیچ کدام از اینها اتفاقن مفتی وهابی نیستند! بر همین اساسه که ادعاهای شما در مورد گوشت سوسمار و نظر مراجع و اینکه این کار رو وهابیا میکنند و ... ادعاهای کذب و از جنس همین ادعا هستند.