گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی Ouroboros نمایش پست ها
کی از جمله اشتباهات ما، نمایاندن چهره‌ای یکدست و یکدل از تیم میریتی بود، این توافق نانوشته که عملکرد مدیر دیگری را در حضور کاربران به چالش نکشیم.
من به عنوان یکی از کاربران دفترچه که گویا به کم سخنی شهره دارم و بیشتر خواننده گفتگوهای شما دوستانم؛ آنچنان هم از شما مدیران چهره و عملکرد یکدستی ندیدم. چه گه گاهی که با پیام های شخصی تان به کاربران دیگر پشت هم به بدگویی یا شیرین زبانی سرگرم بوده اید؛ و چه در مواردی نیز این کینه ورزی و پراکندگی تان چون آبسه چرکین سر باز می کند و از تالار پنهان به تالارهای عمومی کشیده می شود...!

همانطور که کاربر Philo نیز اشاره داشتند من نمی دانم در آن پس پرده چه ها می گذرد ولی چندیست که در نگرم چیزهایی بود که در شما دیدم و برایم نکوهیده بود:
شما خود ( بیشتر مدیران) هر گاه که کسی را در جبهه روبرویتان دیدید، جای آنکه با خونسردی او را به چالش بکشید و نقدش کنید، زود برافروخته شدید و با زبانی که گاهی با واژگان تحقیرآمیز بسیار آمیخته بود گفتگو کردید. هر از گاهی کاربری به شما خرده گرفت ولی هوش نکردید و سودی نداشت...فرمایش کردید:" چه کسی گفته که این ناسزاست و این تابوی دوری جستن از دشنام و سخنان جنسی را باید شکست..."
کنون خود به آن دچار شدید...
چاره کار را به روشنی نمی دانم در چیست ولی بی شک در تاختن به هم و پراکنده شدنتان نیست!

می دانم که داوری من و سایر کاربران شاید نادرست باشد ولی با اینحال شایسته نبود که امیر اینجور برافروخته و خشمگین شوند و تمام پیشینه و رفافت با کسری و یا سایر مدیران را فراموش کنند.