گفت‌آورد نوشته اصلی از سوی Russell نمایش پست ها
اینجا قوانین برای همه یکسان است.توهین جنسی و فحش خواهر و مادر و جاکش گفتن به این و آن و Kike گفتن به یهودیان و ... با عرض معذرت (!!) اینجا ممنوع است.

ولی سخن دیگران را ابلهانه و بی ارزش و ناشی از بی سوادی و... دانستن هیچگاه اینجا جرم نبوده و نیست.خاله بازی که نیست،بحث است.

البته شما اگر دوست دارید میتوانیم در مورد شما یک تبصره‌ای چیزی قرار دهیم،هرجا سخنی گفتید که مدیران خوششان نیامد سانسورش کنند،آخرش هم یک گل و سپاسگزارم و موفق باشید هم آخرش بگذاریم ببینیم چقدر دوستش دارید.
و البته،البته توهین به یهودیان و توهین جنسی فقط در زمانی که درباره آنهایی است که شما با آنها مشکل دارید است که باید مجاز باشد،اگر به خودتان یا کاربر دیگری که با او مشکل ندارید باشد آنوقت بهتان قول میدهم که یادتان میافتد که چرا اینطور مطالب باید ناقانونی باشند !!

من گفتم در بعضی موارد سانسور وجود داشته باشد و در بعضی موارد نه؟ اینکه شما سعی میکنید به صحبت های کاربران فروم به دلخواه خودتون جهت بدید کم از سانسور در فروم های جمهوری اسلامی ندارد. فکر نکنم حرفها و سخنان ضدزن امیر که علیه نصف جمعیت انسانهاست کمتر از توهین به یهودیان و توهین جنسی باشد، ولی تاکنون هیچ کدام از کاربران درخواست سانسور این تفکرات رو داشته؟ من یکی که حتی یه لحظه هم فکر نکردم این حرفها نباید زده بشن.
شما همین الان هم هرجا کسی سخنی گفت که خوشتان نیامد حذفش میکنید از فروم غیر از اینکه به شدت بهش توهین میکنید، مگر رفتارتان با شیلا یا کاربر فلانی غیر از این بود؟ شما چون مخالف تفکر اسلامی - دینی هستید با بحث های اینچنینی مشکلی ندارید وگرنه به جای خود بسیار دیکتاتور و سانسورچی میشوید.
شما حق هیچ گونه اعتراض و انتقادی نسبت به قوانین فروم های داخلی ندارید چون اگر در قوانین دفترچه ذکر شده که درباره فلان موضوع و بیسار موضوع نباید بحث شود؛ در قوانین آنها هم آمده که صحبت از این موضوعات ممنوع است.
ضمنا در بحث اینکه شما برگردید به طرف بحثتان بگویید حرفات بی ارزش و ابلهانه است، نشان از بی ادبی شما و عدم علاقه تون به مباحثه و در مواردی نادانیِ شما دارد. قرار نیست هرچیزی که ما فکر میکنیم بی ارزش و ابلهانه است حتما بی ارزش و ابلهانه باشد، این فقط نظر ماست و با قاطعیت اعلام کردنش نشان از نادانیمون داره.

و اینکه اگر من از حق کسی برای حرف زدن دفاع میکنم معنیش این نیست که با حرفاش موافقم.