PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را دیدن نمیکنید برای دیدن کامل نوشته‌یِ و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها



برگ ها : 1 [2]

Soheil
07-07-2013, 05:37 PM
فکر کردم ترک کردن اینجا بدون خداحافظی و قدردانی از تمامی زحمات و تلاش های دوستان و مدیران اینجا کاری به دور از ادب و انصاف است.
به هر سو گرچه مدتی کم اما لحظات بسیار خوبی را اینجا سپری کرده ام و بی شک آشنا شدن با دفترچه و کاربران فوق العاده اش برای من یکی از بهترین اتفاق هایی بود که میتوانست رخ دهد.
از تمامی دوستان خوبی که افتخار هم صحبتی با آنان برایم فراهم شد و از اینکه اطلاعات و دانششان را اینجا به اشتراک نهادند و توانستم به نوعی از آن بهره مند شوم سپاسگزارم.
برای یکایک دوستان آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم :e032:

ایرانبانو جان، شما یکی از کسانی هستید که اینجا باهاش بیشترین توافق فکری رو داشتم، به خاطر همین خیلی ناراحت میشم اگر اینجا نیایید و دوست دارم برگردید. یادمه اولین پستهای شما رو در تاپیک تیمارستان خوندم.:)))
تیمارستان (http://www.daftarche.com/%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85%DB%8C-3/%D8%AA%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D 9%86-771/)

به هر حال برای شما دوست خوب، آرزوی موفقیت میکنم.:e303:

iranbanoo
07-07-2013, 08:19 PM
درود ایرانبانوی گرامی. من تصور نمیکنم شما حقیقتا بخواهید به سببِ دلگیری از مدیری، ما را بدرود بگویید! من اینجا از شما خواستم که بازگردید و در کنارِ ما باشید. اگر آنرا خوانده‌اید و همچنان تصمیم‌تان بر رفتن است، به تصمیم‌تان احترام میگذارم و با بهترین آرزوها برایتان، شما دوستِ نازنین را بدرود می‌گویم. اما امیدوارم در تصمیم‌تان تجدید نظر کنی
اطمینان داشته باشید که هیچ گونه دلخوری ای وجود ندارد بلکه برعکس از اینکه طی این مدت توانستم با حضورم در چنین فضایی دوستان خوبی چون شما بیابم خوشحال هم هستم:)
حقیقت این است که مشغله هایی که پیش رو دارم آنقدر انرژی و وقتم را میگیرد که فکر نمیکنم تا مدتها بتوانم هیچ گونه فعالیتی داشته باشم تا این حد که فکر میکنم تا مدتها جایی ثابت هم نداشته باشم.ضمن اینکه طی مدتی که در اینجا بوده ام صادقانه میگویم که به واسطه ی هم صحبتی با فرهیختگانی چون شما و سایر دوستان نیاز یک جمع بندی و سر وسامان دادن به آنچه که یافته ام را در افکارم میبینم:))
وگرنه که در این مدت علاقه ام به فضای اینجا به حدی رسیده است که با یک بگو مگوی ساده(:e10c:)اینجا را ترک نکنم و خود را از داشتنش دریغ کنم:)
از شما هم سپاسگزارم داریوش جان و عمیقا برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی میکنم.
ضمن اینکه قولم را هم فراموش نکرده ام و امیدوارم روزی فرابرسد که بتوانیم در کنار دیگر دوستان به سلامتی اینجا جامی به هم زنیم و به یاد این روز ها بنوشیم:e032:




بانو گرامی شما بنده را دعوت میکنید که در این تالار گفتارهایی را بیان کنم و به هم اندیشی بپردازیم
انگاه خود میروید؟
اینگونه فراخواندن را دیگر ندیده بودم
اگر مشکلی دارید که نمی توانید در این تالار حضور یابید برای شما ارزوی موفقیت می کنم ولی در غیر این صورت از شما خواهشمندم که از دیدگاه خود بنده و دیگر دوستان را بهره مند کنیدو فعالیت خود را از سرگیرید

جناب mmns2001 گرامی
این واقعا از بدشانسی من بوده که نتوانسته ام با شما در اینجا حضور داشته باشم.اما مطمئن باشید در اینجا دوستان
خوبی خواهید یافت و امیدوارم لحظات خوبی را در کنارشان سپری کنید...
تمامی تلاشهای شما را در روشنگریهایی که در انجمن هایی که با یکدیگر بوده ایم تحسین میکنم و امیدوارم همیشه و همه جا موفق و سربلند باشید
:e032:

iranbanoo
07-07-2013, 08:48 PM
حداقل بیا یه پست دیگه بده که سر راست بشه هزار تا بعد برو ایرانبانوی عزیز
دقیقا آنارشی جان تو گلوم مونده بود این یکی:))


! جدا از شوخی ، من فکر میکنم به دلیل یه بحث و ناراحتی نباید این جوری انجمن رو رها کنی بری...دیگه این جور دلخوری ها پیش میاد و این محیط هم مجازی هست !! پس اگر امکانش هست یه تجدید نظری بکن در این تصمیمت
نه آنارشی جان ما از اونجور خونه واده هاش نیستیم:))
و اتفاقا باید همینجا از تمامی تلاشهای مدیران اینجا خصوصا شما,میلاد عزیز,مهربد گرامی مادامی که حضور داشتند و سایر عزیزان بابت هرچه سالم تر و کارا کردن محیط انجمن تشکر ویژه کنم.به هر سو هر انجمنی مسائل خود را دارد و اگر گلایه ای هم احیانا از طرف کاربران میشود تنها به خاطر احساس علاقه و تعلقشان است.
ممنون و سپاسگزار:e032:


ایرانبانو جان، شما یکی از کسانی هستید که اینجا باهاش بیشترین توافق فکری رو داشتم، به خاطر همین خیلی ناراحت میشم اگر اینجا نیایید و دوست دارم برگردید. یادمه اولین پستهای شما رو در تاپیک تیمارستان خوندم.:))) تیمارستان
به هر حال برای شما دوست خوب، آرزوی موفقیت میکنم.
ممنونم بی باک جان.
برای منهم همینطور بوده و از اینکه دوستی چون شما را توانستم بیابم خوشحالم و امیدوارم روزی فرا رسد که بتوانیم
یکدیگر از نزدیک ببینیم.
من هم برای شما دوست نازنین آرزوی بهترینها رو دارم:e032:

+
باز هم سپاسگزارم و امیدوارم روزی فرارسد که باز بتوانم در کنار دوستان باشم.....


.
.
.
.
راستی راسل خوش گذشت:e10c:

Russell
07-08-2013, 06:31 AM
راستی راسل خوش گذشت
همانطور که پیشتر گفتم در این راستی ،راستی نیست و وقتی که خوش میگذرد نمیروند قهر کنند !! :e402:
این داستان تکراری که ایرانیان حتی در محیط مجازی که هزینه‌ای ندارد با طرف قهر میکنند به هم در لفافه ناسزا میگویند و در آخر برای هم گل و بلبل میگذارند هم حکایتی‌ست که نمیدانم باید برایش گریست یا تنها به آن خندید.

اینجا هم من بارها گفته‌ام که برخی سخن‌ها مدیریتی‌ست و برخی نیستند،خنده‌دار است وقتی که طرف از مدیر میخواهد بر خلاف قوانین بیاید اخراجش کند بعد پرسش همان فرد را که آنها که هر از چندی میایید هر چه از دهانشان در میاید نثار دفترچه میکنند تبدیل میکنند به توهین ِ مدیر و بی قانونی و... !!
چرا؟چون اینجا محلی آزاد است و بحثهایی مانند بحثهای جنسیتی اینجا شده که آنها را خوش نیامده و حالا باید امیر گرامی و مریدانش (!!) حساب‌ها تسویه میشده!!

به هر روی من بجز یکی دو نفر ترول که رسما خواستار توقف فعالیتشان در اینجا بوده‌ام و دوستانی که با آنها رفاقت دارم و با وجود اختلاف‌ها احترام ویژه‌ای قائلم، مابقی کاربران هر قدر هم در بحث با آنها اختلاف داشته‌ام یا حتی از شخص آنها خوشم نمیامده کار و حتی علاقه‌ای به رفتن آنها از اینجا نداشته‌ام و بودن و نبودنشان هم به شخصه فرق چندان زیادی به حال من نمیکند (از نظر شخصی میگویم باز کسی نگوید این توهین به کاربران است و...).

اینجا گویا انتظار برخی اینست طرف بیاید بگوید اینجا سیرک است و گور نداشته قربانیان هلوکاست را شخم بزند و به مدیران اتهام بزند و مدیر مربوط هم بنشیند این حملات شخصی را بشوند و چیزی نگوید ،احترام متقابل است و با فرستادن گل و بلبل و در عین حال زدن اتهام و حمله شخصی بطرف ندارد هم حاصل نمیشود و نه جنسیت احترام میاورد.به فروم و قوانین و مدیریت آن (نه شخص مدیران آن) هر چقدر احترام گذاشته شود همانقدر هم احترام میبنند.
اینجا نه منتی بر کسی گذاشته میشود و نه منت کسی کشیده میشود.کس وقتی میاید میگوید که من میخواهم اینجا باشم و بعد هم میگوید اگر دوست ندارید من اینجا بیایم من را سرخود بن کنید نامش منت است،جالب این است که مدیران اینجا خودشان از وقت و جیب خودشان هزینه میکنند و ماحصل بحثها و گفتگو هم عام المنفعه است و کسی فکر نکنم اینجا بحثی کند بخاطر مدیران اینجاست.این داستان خنده آور فحش و اتهام شنیدن مدیران اینجا و دم برنیاوردنشان هم باید یکجایی پایان پیدا میکرد که کرد.

Nevermore
07-08-2013, 07:51 AM
حیف است که دوستان یک به یک تصمیم به ترک اینجا می گیرند.من هم برای شما ایرانبانو گرامی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هرگاه مشغله های زندگی تان کاهش یافت دوباره از حضور شما بهره مند شویم.به امید دیدار دوباره:e032:

پ.ن:راستش را بخواهید من دلیل خداحافظی دوستان را متوجه نمی شوم.اگر مشغله هایتان افزون شده اشکالی ندارد.دلیلی ندارد در بحث های فرسایشی و ملال آور شرکت کنید یا اگر وقت نکردید در تاپیکی پاسخ دهید دیگران ناراحت شوند.همین حضور اندک کافی است.مگر در این زمانه انسان می تواند بدون اینترنت زندگی کند؟قرار نیست حضور در دفترچه بار اضافی بر دوش شما باشد که بخواهید روزانه وقت معینی را به آن اختصاص دهید.هرگاه انرژی و "حال" بحث کردن را داشتید در آنها شرکت کنید و گرنه به گپ و گفت با دوستان تان مشغول باشید.
در این دوران سیاه و نکبت بار جمهوری اسلامی دانستن همینکه کسانی هستند که مانند من می اندیشند و من می توانم گپ و گفتی هرچند مختصر با ایشان داشته باشم برای من بسی انرژی زا و مایه ی امید و دلگرمی است.دیگر دوستان را نمی دانم.:e303:

Alice
07-08-2013, 06:33 PM
من امیدوارم این دوستان بی‌وفایی که اخیراً جمع ما را بدرود
گفته‌اند به زودی تجدید نظر کنند. شهریار درست می‌گوید؛
نیازی هم نیست در جُستارهای فرسایشیک مشارکت کنید،
(مثل من که وقت و انرژی پرداختن به آن‌ها را ندارم و هتا بروی
سندلی داغ هم ننشسته‌ام) همینکه دفترچه را به مثابه یک
کافه یا سفره‌خانه‌ی دوستانه گرم نگه بدارید و دور هم باشیم
کفایت می‌کند. دفترچه متشکل از جوان‌های به شدت دیوانه و
اهل نظر می‌باشد، حیف است که اینجا را به بهای مشکلات
زندگی رها کنید.

Dariush
07-09-2013, 02:14 AM
جوان‌های به شدت دیوانه و
هر روز بیشتر به این واقعیت پی میبرم که زندگی را نمی‌توان تحمل کرد مگر اینکه دیوانگی چاشنی آن باشد.
نیچه،در نامه به پیتر گاست.

Soheil
07-12-2013, 09:34 AM
:modern_45:
درود
فک کنم اشتباهی دستت رفته رو دکمه، لوگ این کردی، نه؟ پس ما هم یه خوش آمد اشتباهی بهت میگیم...:e417:
بدون ما خوش بگذره...

kourosh_bikhoda
07-14-2013, 07:20 PM
ای بابا چقدر دوستان رفتند! خداحافظی رو من نمیفهمم یعنی چی. مگه مثلن یه پیشه یا حرفست اینجا بودن؟

اگر مشغله باشه میشه بدون خداحافظی هم با ماهی دو ماهی یکبار سر زدن به مسائل و کارهای شخصی رسیدگی کرد. ولی خب اگر به جایی رسیده باشید که حضور در انجمن نه براتون جنبه یادگیری و نه آموزش داشته باشه دلسرد میشید. فکر میکنم مشکل قدیمی کمبود کاربر اینجا رو اینجوری کرده باشه. خود من که زیاد انگیزه ای برای ورود به اینجا ندارم. وگرنه حرفه و شغلم دیگه انقدر وقت گیر نیست برام

kourosh_bikhoda
07-14-2013, 07:24 PM
امیر یکی از کاربران مورد علاقه من بود. همیشه منتظر بودم نظر بده ببنیم در مورد "این یکی" دیگه چی میگه! امیدوارم بازم ببینیمش.

shirin
07-14-2013, 08:30 PM
به نظر من هم خداحافظی یه کار لوس و بیمعنی هست. مگه اینجا یه مکان حقیقی هست که میخوان ازش به مسافت طولانی دور بشن؟ خب هر وقت دلشون برای دوستاشون تنگ شد بیان احوالپرسی کنن. مگه یه صفحه مجازی باز کردن چقدر وقت میگیره؟ اگه هم میخوان کلا کسی رو نبینن صفحه رو ببندن دیگه هیچوقت بازش نکنن. به همین راحتی. :-)

agha Roozbeh
08-19-2013, 10:22 PM
واسه ورود من هم شادباشی باشه بد نیستا؟!‌:D
روزبه ام ٬ خوشبختم

sonixax
08-19-2013, 10:49 PM
واسه ورود من هم شادباشی باشه بد نیستا؟!‌:D
روزبه ام ٬ خوشبختم

روزبه گرامی به درفترچه خوش آمدید ! :e032:

viviyan
08-26-2013, 10:12 AM
ورود "بابک" رو به فروم دفترچه خوشامد میگم. امید که اوقات خوشی رو در اینجا سپری کنید کاپیتان :e032:

بابک
08-26-2013, 10:24 AM
از سوی دوست گرامیم Viviyan با این تارنما آشنا شدم
با یاری Viviyan، دیروز یکی از مدیران که نام نمی برم برایم پیشخوان فرستاد و به دفترچه پیوستم. از هر دو سپاسگزارم
اینکه چندی از دوستان زبان شناش هستند و پارسی شیرین می نویسند را دوست دارم و از آنها خواهم آموخت
راستش را بخواهید، یک ساعتی اینجا چرخ زدم تا راه نوشتن و فرستادن را یاد بگیرم. خیلی دنبالش گشتم و کم مانده بود گله کنم که این چه جای دشواری است!
چرا دگمۀ پست جدید آن بالا نیست؟ :e415: مانند بیشتر مردم که وقتی دستگاهی را می خرند، نخست روشنش می کنند و اگر گیر کردند، راهنمایش را می خوانند، من هم بناچار راهنما را خواندم و دستگیرم شد که باید به تالار ویژه بروم
سرتان را درد نیاورم، فقط آمدم که به همه درود بفرستم و از تلاش های گردانندگان سپاسگراری کنم. من اینجا بیشتر خواننده خواهم بود، ولی اگر چیزی توی نوشته هایم پیدا کنم که درخور دفترچه باشد، فرابار خواهم کرد

پاینده و سرافراز باشید

viviyan
08-26-2013, 10:29 AM
کاپیتان خوش آمدید. این تاپیک مخصوص شادباش هاست. :e414:

http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B4%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-99/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-27.html#post45643

بابک
08-26-2013, 10:53 AM
با سپاس از مهر شما ویویانِ گرامی
باشد که هرگز بدرود همیشگی نگونیم و امیدوارم که بتالار اشتباهی نیامده باشم:e11b: دارم نویگیشن یاد می گیرم :e415:

یه نفر
08-27-2013, 06:07 AM
دوستان گرامی، به علت یک سری فعالیت ها و مشکلات شخصی مدتی در جمع شما نخواهم بود. امروز رو هستم. ولی از فردا برای حداقل 1ماه نمیبینمتون....
میدونم دلتون برای ترولم تنگ میشه :)) خخخخخخخ
دوستتون دارم. بای

Nevermore
08-27-2013, 10:48 AM
مزدک گرامی خوش آمدید به دفترچه.امیدوارم حضورتان تداوم داشته باشد.:e303::e00e:

sonixax
08-27-2013, 01:59 PM
بسیار خوشحالیم که مزدک گرامی پس از این همه مدت که از نام نویسیشان میگذشت جمع ما را پذیرفته و با ما همسخن شدند :e032:

Rationalist
08-27-2013, 02:39 PM
بسیار خوشحالیم که مزدک گرامی پس از این همه مدت که از نام نویسیشان میگذشت جمع ما را پذیرفته و با ما همسخن شدند
من هم امیدوارم ایشان در اینجا ماندگار شوند.
گویا تاکنون مزدک دانشمند؛ جمع مسلمانان و هم سخنی با آنها را بر ما ترجیح می دادند. :e405:

kourosh_bikhoda
08-27-2013, 07:48 PM
میدونم دلتون برای ترولم تنگ میشه :)) خخخخخخخ

دل من که برای آواتارت تنگ میشه. برو زود بیا.

Anarchy
08-27-2013, 08:14 PM
دل من که برای آواتارت تنگ میشه. برو زود بیا.

کوروش جان بهت نمیخورد تو کار پدوفیلیا باشی :e105: !!

kourosh_bikhoda
08-27-2013, 08:28 PM
کوروش جان بهت نمیخورد تو کار پدوفیلیا باشی !!

آهان قضیه 15 ساله و اینا؟ از فرتورش که بر نمیاد 15 سالش باشه. من فکر میکردم 19-20 ساله باشه. ولی خب من برادر زاده 15 ساله دارم! تصورش هم برام مشکله.

یه نفر
08-27-2013, 08:32 PM
دل من که برای آواتارت تنگ میشه. برو زود بیا.

موجود عجیبی هستی مومن :-)
چشم

Anarchy
08-27-2013, 08:33 PM
آهان قضیه 15 ساله و اینا؟ از فرتورش که بر نمیاد 15 سالش باشه. من فکر میکردم 19-20 ساله باشه. ولی خب من برادر زاده 15 ساله دارم! تصورش هم برام مشکله.

شوخی بود کوروش جان

:e032:

google
09-02-2013, 06:19 AM
درود. امیدوارم در جمع شما لحظات مفیدی رو تجربه کنم
هوامو داشته باشید...
:e306:

مزدك بامداد
09-02-2013, 11:43 AM
من هم امیدوارم ایشان در اینجا ماندگار شوند.
گویا تاکنون مزدک دانشمند؛ جمع مسلمانان و هم سخنی با آنها را بر ما ترجیح می دادند. :e405:
من برای زنده و پویا نگه داشتن مغزم نیاز به درگیری و چالش دارم. با شما که همگی فرهیخته هستید جنگ راستین نمیتوانم !

Rationalist
09-02-2013, 12:49 PM
من برای زنده و پویا نگه داشتن مغزم نیاز به درگیری و چالش دارم. با شما که همگی فرهیخته هستید جنگ راستین نمیتوانم !
اگر شما براستی ما را فرهیخته می پندارید؛ در گفتمان های مهند تر و پیشرفته تری پیرامون خردگرایی ۱، می توان بازدادهای سودمند تری نسبت به گفتمان های پیش پا افتاده همچون نقد اسلام نایل آمد. مگر اینکه به عنوان هدفی پایدار؛ بخواهید به خرافه ستیزی اجتماعی بپردازید که من آن را هم مردود می شمارم۲.
به هر روی؛ موجب افتخار من است اگر به نقد دیدگاه های من بپردازید(ضمن اینکه، هنوز پاسخی به پیامم نداده اید.)

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــ-
۱. امید است که با پرداختن به جستارهایی مهند و چالش برانگیز؛ بتوان در سطحی فراتر از نقد اسلام، به گفتگو نشست. و لزومی به اختلاف عقیده در بازه بی خدایی و اسلام گرایی نیست؛ در حالیکه
بیشینه آن گفتگوها به جایی ختم نخواهند شد.
۲. این باور من نشات گرفته از سیستم فکری ام می باشد؛ که در آن هرگونه فعالیت اجتماعی در نظریه "آنارشسیم خردگرایی" معنا می یابد.

sonixax
09-02-2013, 02:25 PM
من برای زنده و پویا نگه داشتن مغزم نیاز به درگیری و چالش دارم. با شما که همگی فرهیخته هستید جنگ راستین نمیتوانم !

راستش مسلمین اینجا پیدایشان نمیشود
خاطراتان باشد در گفتگو یک کاربری بود با نام k.k.k.k که در عَندیشه ها با نام کمال فعالیت میکرد . آمد اینجا ثبت نام کرد ولی به محض اینکه دید در اینجا از طرف تیم مدیریتی کوچکترین تفاوتی بین ایشان با بقیه وجود ندارد و امتیاز ویژه ای به عنوان مدافع اسلام دریافت نمیکند گذاشت و رفت !
چندین مسلمان دیگر هم اینجا آمدند ولی رفتند سراغ همان هم میهن و هوپا و ...

از طرفی روزهای نخست اینجا جوی بسیار سنگین داشت و تمام بحث ها جدی دنبال میشد به همین جهت کاربرانی که درگیر بحثهای مذهبی نبودند و در عین حال علاقه ای هم به بحث های جدی نداشتند به اینجا نیامدند . نتیجه شد جمعی از دوستان که میبینید :e00e:

یک مدتی هم تلاش کردیم که از هر قشری کاربر بگیریم ولی سرانجام به این نتیجه رسیدیم که کیفیت مطالب از کمیتشان و شمار کاربران مهم تر است . اگر در حوصله تان بود و خودتان علاقه داشتید یک نیم نگاهی به بحثهای قدیم در رابطه با خود فاروم بیندازید در جریان کامل داستان قرار میگیرید .


درود. امیدوارم در جمع شما لحظات مفیدی رو تجربه کنم
هوامو داشته باشید...

گوگل گرامی به دفترچه خوش آمدید :e032:

مزدك بامداد
09-03-2013, 02:38 PM
اگر شما براستی ما را فرهیخته می پندارید؛ در گفتمان های مهند تر و پیشرفته تری پیرامون خردگرایی ۱، می توان بازدادهای سودمند تری نسبت به گفتمان های پیش پا افتاده همچون نقد اسلام نایل آمد. مگر اینکه به عنوان هدفی پایدار؛ بخواهید به خرافه ستیزی اجتماعی بپردازید که من آن را هم مردود می شمارم۲.
به هر روی؛ موجب افتخار من است اگر به نقد دیدگاه های من بپردازید(ضمن اینکه، هنوز پاسخی به پیامم نداده اید.)

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــ-
۱. امید است که با پرداختن به جستارهایی مهند و چالش برانگیز؛ بتوان در سطحی فراتر از نقد اسلام، به گفتگو نشست. و لزومی به اختلاف عقیده در بازه بی خدایی و اسلام گرایی نیست؛ در حالیکه
بیشینه آن گفتگوها به جایی ختم نخواهند شد.
۲. این باور من نشات گرفته از سیستم فکری ام می باشد؛ که در آن هرگونه فعالیت اجتماعی در نظریه "آنارشسیم خردگرایی" معنا می یابد.
سخن شما درست است دوست گرامی، ولی از سوی دیگر نمیتوان همواره سالاد خورد, گاهی کله پاچه هم بد نیست.
بزبان دیگر، گفتمان های سودمند، بی برو بگرد، آماج های برتر هستند ولی بایستی همچنین چیزهایی خوشایند تر ( مانند کوبیدن اسلامیست ها برای من) هم باشند تا از یکنواختی و تراز بالای گفتمان خسته نشوم.

کافر_مقدس
09-04-2013, 08:54 PM
نمیتوان همواره سالاد خورد, گاهی کله پاچه هم بد نیست.کله پاچه؟؟؟!http://www.daftarche.com/images/imported/2013/09/1.gif http://www.daftarche.com/images/imported/2013/09/1.gif

حالا نمیشد این وسط تبلیغ گوشتخاری نکنی؟! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/09/13.jpg


درود. امیدوارم در جمع شما لحظات مفیدی رو تجربه کنم

هوامو داشته باشید...:e306:

خوش آمدی دوست گرامی

یکی باید هوای خود ما رو داشته باشه! http://www.daftarche.com/images/imported/2012/10/28.gif

sonixax
09-04-2013, 09:30 PM
حالا نمیشد این وسط تبلیغ گوشتخاری نکنی؟!

خوب کلم پخته :))

google
09-04-2013, 09:54 PM
خوش آمدی دوست گرامی

یکی باید هوای خود ما رو داشته باشه!

فکر کنم شما از قدیمی های این فروم هستید.. از پست هایتان استفاده ها کردیم..
راستی شخصیت های ترول در این فروم چه کسانی هستند؟؟ چه کسانی رو به باد هوا هم حساب نکنیم؟ :-)
چه کسانی نظریه پرداز هستند؟
چه کسانی کارشون خیلی درسته؟؟
فمنیست ها کدام هستند؟ بی خدایان چه کسانی اند؟؟ مسلمان ها کدومند؟؟

مزدك بامداد
09-08-2013, 10:10 PM
حالا نمیشد این وسط تبلیغ گوشتخاری نکنی؟
دوست گرامی، اگر ما گوشتخواری نکنیم، که زادمان (نسل) مرغ و گوسفند و خوک و بوقلمون و اینها بر میافتد!
ببینید گوسپندان چه زندگی آسوده ای از سر ما دارند؟ نه باید بروند در پی یافتن خوراک، نه باید با گرگ بجنگند، نه باید لانه بسازند چون ما برایشان آغـُـل گرم و نرم ساخته ایم، نه نیاز به خانه ی سالمندان دارند که یکی لگن زیر شان بگیرد، نه میروند پیش دکتر، بساکه دکتر میاید به دست بوشی شان و نه نیاز به پول انباشتن برای همسریابی و دادن کنکور و نماز جمعه و اینها دارند...
خب شما باین کارتان، به زادمان این بیچارها ، خنجری خونریز و مرگبار میزنید.

مزدك بامداد
09-09-2013, 08:43 AM
جدّ تاریخی‌ ما یهودیان ایرانی‌ ، ملکه استر می‌شه
شاید بدانید که پژوهش های نوین بدانسوست که شهبانو استری هرگز هستی راستین نداشته. این داستان را یک الگوری ( داستان نمادین) از رویداد تاریخی بزرگ چیرگی آسور بر ایلام و نابودی ایلام میدانند. استر همان خدایبانو ایشتار و مردخای که عمو و پدرخوانده ی استر بود، همان مردوخ است که او هم با ایشتار چنین پیوندی دارد. نامهای وشتی و هامان هم از نامهای خدایان ایلامی هامان و مشتی گرفته شده اند. بر پایه ی فرهنگ آنزمان، این پیروزی را پیروزی خدایان میاندورود بر خدایان ایلامی شمردند. پس از چیرگی آسور/بابل ، هرسال به این یادبود جشنی برگزار میشده و چون یهود در بند بابل بوده اند، سالها در آیین در فرهنگ آنان هم راه یافت و این داستان نمادین، که نمونه هایش در شاهنامه هم گاه یافت میشود، پدید آمد.

بنمایه : سایت تاریخ پژوهی لیویوس & ....

Mehrbod
09-23-2013, 03:23 PM
به هموند تازه امان بانو isabel دوست داشتنی خوشآمد میگویم :e306:



ایشان به سخن خودشان هم مردستیز هستند و کوشیده بودند مرا از crusade باشکوه امان در راه ستیز با مردستیزی با ظرافت‌هایِ دخترانه بازداشته و ناامید کنند, بسی پندار پوچ! (:

izabel
09-23-2013, 03:36 PM
به هموند تازه امان بانو isabel دوست داشتنی خوشآمد میگویم :e306:



ایشان به سخن خودشان هم مردستیز هستند و کوشیده بودند مرا از crusade باشکوه امان در راه ستیز با مردستیزی با ظرافت‌هایِ دخترانه بازداشته و ناامید کنند, بسی پندار پوچ! (:




تشکر بابت خوش امد گویی جناب مهربد :e032:
بنده کوششی نکردم فقط حرکتی بود بابت دست گرمی!

یه نفر
09-23-2013, 04:59 PM
تشکر بابت خوش امد گویی جناب مهربد
بنده کوششی نکردم فقط حرکتی بود بابت دست گرمی!
خوش آمدید...
امیدوارم زیاد با اینا هم کلام نشی.. موجوداتی هستند بی کله!

sara
09-23-2013, 10:18 PM
به هموند تازه امان بانو isabel دوست داشتنی خوشآمد میگویم :e306: ایشان به سخن خودشان هم مردستیز هستند و کوشیده بودند مرا از crusade باشکوه امان در راه ستیز با مردستیزی با ظرافت‌هایِ دخترانه بازداشته و ناامید کنند, بسی پندار پوچ! (: تبریک میگم به ایزابل عزیز خوش اومدی بانو

izabel
09-23-2013, 10:25 PM
تبریک میگم به ایزابل عزیز خوش اومدی بانو


مرسی گلم خودت میدونی که من به خاطر وجود خودت و جناب مهربد اینجام! :e303:

izabel
09-23-2013, 10:28 PM
خوش آمدید...
امیدوارم زیاد با اینا هم کلام نشی.. موجوداتی هستند بی کله!


تشکر بابابت خوش آمد گویی دوست عزیز :)
نه ایشون دوست خوب بنده هستن با اینکه در جبهه مخالف هستن! ولی واسشون احترام قائلم

Mehrbod
09-23-2013, 10:34 PM
تبریک میگم به ایزابل عزیز خوش اومدی بانو

سارا جان یک شعبه‌یِ همانند از جستار پارسیگویی اینجا هم بزنی بد نیست, ما اینجا یک سیستم پارسیگویی
هم داریم که با نوشتن یک "پارسیگر" در رج پایانی نوشته, واژه‌هایِ به گوش ناآشنا خودکار برچسب میخورند, مانند همینی که من نوشتم.

پارسیگر

sara
09-23-2013, 10:45 PM
سارا جان یک شعبه‌یِ همانند از جستار پارسیگویی اینجا هم بزنی بد نیست, ما اینجا یک سیستم پارسیگویی
هم داریم که با نوشتن یک "پارسیگر" در رج پایانی نوشته, واژه‌هایِ به گوش ناآشنا خودکار برچسب میخورند, مانند همینی که من نوشتم.

پارسیگر

سپاس بابت راهنمایی شما
به روی چشم مهربد عزیز این جستار آغاز خواهم نمود
و در اینجا در صورت اغاز جستار ، روال به همان صورت تمرین خواهد بود ؟یا برنامه ی دیگری دارید ؟

Mehrbod
09-23-2013, 10:51 PM
سپاس بابت راهنمایی شما
به روی چشم مهربد عزیز این جستار آغاز خواهم نمود
و در اینجا در صورت اغاز جستار ، روال به همان صورت تمرین خواهد بود ؟یا برنامه ی دیگری دارید ؟

نه, به نگر ام یک نسک را برداریم و آن را با یاری خودت و ایزابل و دیگر هموندان[1] اینجا که خواستند خورد خورد برای یادگیری پارسیک[2] کنیم!


نمونه:

این خودش ١٠٠% پارسیکه:


• رنج امروزین آسودن فردائین بود و آسودن امروزین رنج فردائین . (قابوسنامه )


یا این:


به روزگار خسرو، اندر وقت وزارت بزرجمهر، فرستاده‌ای از روم آمد. خسرو به فرستاده، اجازه ورود داد. خسرو بسیار مایل بود بزرگی و بلندمرتبگی وزیرش بر فرستاده آشکار شود، از این‌رو، در حضور فرستاده به وزیر گفت: فلانی! آیا تو در عالم همه چیز را می‌دانی؟ بزرجمهر وزیر جواب داد: نه ای پادشاه! همه چیز را همگان می‌دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده‌اند. هر که خود را داناتر از همه بداند، نادان‌ترینِ آن‌هاست، که سقراط نیز با همه بزرگی، چنین می‌گوید: اگر از بزرگان اهل خرد نمی‌ترسیدم که بر من خرده بگیرند، می‌گفتم من عاجزم و به هیچ چیز دانا نیستم. بوشکور بلخی نیز چنین گوید:
○ تا بدان‌جا رسید دانش من
○ که بدانم همی که نادانم

پس به دانش خودت مغرور نشو، اگر چه دانا باشی.




یا یک کتاب همانند دیگر که بشود بیشتر کار کرد, این بالایی‌ها ١٠% کمتر واژه بیگانه دارند.




----
1. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member
2. ^ pârs+ik+idan::Pârsikidan || پارسیکیدن: پارسیک کردن; ترزبان به پارسیک Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Persianize) to persianize

sara
09-23-2013, 11:20 PM
نه, به نگر ام یک نسک را برداریم و آن را با یاری خودت و ایزابل و دیگر هموندان[1] اینجا که خواستند خورد خورد برای یادگیری پارسیک[2] کنیم!


نمونه:

این خودش ١٠٠% پارسیکه:

• رنج امروزین آسودن فردائین بود و آسودن امروزین رنج فردائین . (قابوسنامه )


یا این:

به روزگار خسرو، اندر وقت وزارت بزرجمهر، فرستاده‌ای از روم آمد. خسرو به فرستاده، اجازه ورود داد. خسرو بسیار مایل بود بزرگی و بلندمرتبگی وزیرش بر فرستاده آشکار شود، از این‌رو، در حضور فرستاده به وزیر گفت: فلانی! آیا تو در عالم همه چیز را می‌دانی؟ بزرجمهر وزیر جواب داد: نه ای پادشاه! همه چیز را همگان می‌دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده‌اند. هر که خود را داناتر از همه بداند، نادان‌ترینِ آن‌هاست، که سقراط نیز با همه بزرگی، چنین می‌گوید: اگر از بزرگان اهل خرد نمی‌ترسیدم که بر من خرده بگیرند، می‌گفتم من عاجزم و به هیچ چیز دانا نیستم. بوشکور بلخی نیز چنین گوید:
○ تا بدان‌جا رسید دانش من
○ که بدانم همی که نادانم

پس به دانش خودت مغرور نشو، اگر چه دانا باشی.




یا یک کتاب همانند دیگر که بشود بیشتر کار کرد, این بالایی‌ها ١٠% کمتر واژه بیگانه دارند.




----
1. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member
2. ^ pârs+ik+idan::Pârsikidan || پارسیکیدن: پارسیک کردن; ترزبان به پارسیک Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Persianize) to persianize


این هم کار خوبیست .
بعد از آغاز جستار ، میتوانیم در مورد چگونگی آن صحبت کنیم :e032:
در حال حاضر شبتان خوش که واقعا خسته ام :e405:
بدرود

Mehrbod
09-24-2013, 07:27 PM
به به, دوست گرامی Aria Farbud (http://www.daftarche.com/members/aria+farbud-446/)‌ را از ناکجا اینجا میبینم!

خوش آمدید آریا جان :e306:


Aria Farbud
Mehrbod
Anarchy
admin

یه نفر
09-24-2013, 07:35 PM
aria farbud آمده اند؟ ایشان از بهترین دوستان مجازی ام در فیسبوک هستند.. تفکراتش را بسیار دوس دارم. لحن سخن گفتنش بسیار لطیف است ولی با من کاملا مخالف... :-)
امیدوارم بتونید از این گل پسر یاد بگیرید..
خوش آمدی آریا جان.. :e032:

Mehrbod
09-24-2013, 08:36 PM
به دفترچه خوش آمدید LUCIFER گرامی :53:


امیدوارم از دانش و اندیشه‌یِ شما اینجا هم بهره‌مند شویم.

sara
09-24-2013, 08:40 PM
LUCIFER عزیز
دوست بسیار خوبم به دفترچه خوش آمدی :e303:

Alice
09-27-2013, 10:03 PM
از رویی که به مدت یک سال و اندی در این انجمن همواره بودگی داشتم، دریغم آمد که بی‌آگاهی و بدرود
اینجا را رها کنم. به شوند گرفتاری‌های خودین و بیرونی، من از همینجا و در این پُست از این انجمن در جایگاه
کاربر کناره‌گیری می‌کنم. از یکایک شما بزرگواران چیزها فرهیختم که گاه نگرش من به زندگی را دگرگونه ساخت،
از این رو دست تک‌تک‌تان را دوستانه و مهربانه می‌فشارم و برایتان همیشه آروزی بهروزی و سرفرازی دارم.
بدرود.
:e306:

Anarchy
09-27-2013, 10:48 PM
از رویی که به مدت یک سال و اندی در این انجمن همواره بودگی داشتم، دریغم آمد که بی‌آگاهی و بدرود
اینجا را رها کنم. به شوند گرفتاری‌های خودین و بیرونی، من از همینجا و در این پُست از این انجمن در جایگاه
کاربر کناره‌گیری می‌کنم. از یکایک شما بزرگواران چیزها فرهیختم که گاه نگرش من به زندگی را دگرگونه ساخت،
از این رو دست تک‌تک‌تان را دوستانه و مهربانه می‌فشارم و برایتان همیشه آروزی بهروزی و سرفرازی دارم.
بدرود.
:e306:

مطمئن باشیم جریان این بحث آخر و محیط فاشیستی اینجا و آزادی بی حد و حصر انجمن هوپا نیست ؟ ولی به قول کوروش گرامی این بدرود گفتن ها هم اگر فقط به دلیل گرفتاری هست ، خیلی منطقی نیست...

Mehrbod
09-27-2013, 11:09 PM
مطمئن باشیم جریان این بحث آخر و محیط فاشیستی اینجا و آزادی بی حد و حصر انجمن هوپا نیست ؟ ولی به قول کوروش گرامی این بدرود گفتن ها هم اگر فقط به دلیل گرفتاری هست ، خیلی منطقی نیست...

اینجا سخنگاهی است نیمه-مرده و رو به مرگ, این رفتن‌ها هم بیشتر از آنکه میاندیشید منطقی است (;

من تنها خوشنودم که یک بایگانی ماندگار از مزدک ارجمند درست شد, همراه با دیگر نوشته‌هایِ درخوری و اندیشاننده‌ای که من از همه‌یِ
آنها رونوشت و پشتیبانی گرفته‌ام و همانجور که تاکنون بایگانی‌هایِ کهن را اینجا آورده بودم, اینها را هم در آینده به دست دیگران خواهم رسانید.

دیگر هموندان هم هر گلی زدند به سر خودشان زده‌اند.


پارسیگر

sonixax
09-27-2013, 11:20 PM
اینجا سخنگاهی است نیمه-مرده و رو به مرگ, این رفتن‌ها هم بیشتر از آنکه میاندیشید منطقی است (;

اینجا از روز نخستش همین طوری بوده و دلیل متفاوت بودن و جلوتر بودنش از تمامی انجمن های فارسی زبان همین است .
اگر بنا بود مسیر را به سمتی بکشانیم که تاپیکهایی مثل "موهای زیر بغلتو میزنی یا نه" بوجود بیاد اکنون از ایران پراود و هم میهن و هوپا و ... بیشتر کاربر داشتیم .

Theodor Herzl
09-27-2013, 11:50 PM
این بانوان عادت کردند ادمین‌های فروم‌های دیگر کس لیسی‌ آنها را بکنند ، اینجا می‌بینند خبری نیست و کسی‌ حقوق اضافی به آنها نمیدهد بعد مدتی‌ میروند!

مزدك بامداد
09-28-2013, 12:52 AM
از رویی که به مدت یک سال و اندی در این انجمن همواره بودگی داشتم، دریغم آمد که بی‌آگاهی و بدرود
اینجا را رها کنم. به شوند گرفتاری‌های خودین و بیرونی، من از همینجا و در این پُست از این انجمن در جایگاه
کاربر کناره‌گیری می‌کنم. از یکایک شما بزرگواران چیزها فرهیختم که گاه نگرش من به زندگی را دگرگونه ساخت،
از این رو دست تک‌تک‌تان را دوستانه و مهربانه می‌فشارم و برایتان همیشه آروزی بهروزی و سرفرازی دارم.
بدرود.
:e306:

این دومین بدرود من از شماست، یکبار هم در هوپا بدرود گفته بودیم !
پاینده باشید.



مزدك بامداد
09-28-2013, 12:56 AM
این بانوان عادت کردند ادمین‌های فروم‌های دیگر کس لیسی‌ آنها را بکنند ، اینجا می‌بینند خبری نیست و کسی‌ حقوق اضافی به آنها نمیدهد بعد مدتی‌ میروند!

شاید سخن شما درست باشد و شاید هم نه ولی: پس از رفتن
ایشان، گفتن این جور سخنان یک جور نمک روی زخم پاشیدن
بوده و براستی نیازی نبود که گفته شود و سنگی هم به کسی
که دارد میرود/ رفته است، پرتاب کنیم.

Theodor Herzl
09-28-2013, 01:11 AM
من خسته شدم جناب مزدک گرامی‌ از اینها که در فروم‌های رژیمی جیکشان در نمی‌آید اینجا یکی‌ به مدیر می‌گوید دیوث او را برای ۷ روز اخراج میکنند به این لکّاته‌ها به قول صادق هدایت بر می‌خورد!

مزدك بامداد
09-28-2013, 01:37 AM
من خسته شدم جناب مزدک گرامی‌ از اینها که در فروم‌های رژیمی جیکشان در نمی‌آید اینجا یکی‌ به مدیر می‌گوید دیوث او را برای ۷ روز اخراج میکنند به این لکّاته‌ها به قول صادق هدایت بر می‌خورد!

درست است سرپرست گرامی و کوشا. کار شما سخت است
و شکیبایی تان لبریز میشود ولی بازهم فروزه ی بزرگواری از ما
درمیخواهد که رفتگانِ هرچند گستاخ-نمون را به خودشان رها کنیم.
اگر چنین کنیم اینرا به پای سستی و ناتوانی و بی زبانی ما نخواهند نوشت

Mehrbod
09-28-2013, 01:39 AM
این دومین بدرود من از شماست، یکبار هم در هوپا بدرود گفته بودیم !
پاینده باشید.





من هم برای آلیس نازنین از هماکنون دلتنگ شده ام و برایش کامیابی هر چه بیشتر را در زندگی آرزو میکنم, به امید بازدیدار.

Nevermore
09-28-2013, 07:20 AM
فارغ از بحث ها و درگیری های چند وقت اخیر،من هم دلم برای آلیس تنگ خواهد شد.به نظرم ایشان خردمندترین کاربر زن این انجمن بود و امیدوارم شرایطی پیش آید که باز هم او را در این انجمن ببینیم.
آلیس جان در همان روز موعود(قرارمان در یکی از کافه های تهران) یک شامپاین دست نخورده برایت گذاشته ایم.:e032:قال امان نگذاری.

موفق و سرافراز باشی.:e303:

Angela
09-28-2013, 08:27 AM
سربلند و شاد باشی آلیس گرامی

Dariush
09-28-2013, 01:03 PM
ای بابا؛ آلیس جان تو دیگر چرا دختر؟ یک ماهی نبودیما!
آلیس انصافا دوست‌ترین بانو با من در این سایت بود و یکی از دوست‌ترین دوستانِ دفترچه. رفتن‌اش مایه یاس و شگفتی بود برایم! امیدوارم آنقدر بی‌معرفت نباشد که بخواهد دیگر کانالهای ارتباطی که مشترکا داریم را خراب کند. دوستانی چون آلیس حقیقتا کمیاب هستند(آن هم از میانِ دختران). علاوه بر اینکه امیدورام هرچه زودتر بازگردد به جمعِ ما، از او می‌خواهم که با دفترچه اگر قهر کرده‌، با گسترشِ خردگرایی و آگاهی قهر نکند.
:e303:

SAMKING
09-28-2013, 03:49 PM
خداحافظی چرا آخه؟ مگه فوتباله:e056:

من که خودم اعتراض ها رو باب کردم که هنوز اینجام که...:e406:
البته درسته
منم وقتی شیلا رو بن دائمی کردید به نشانه اعتراض رفتم، ولی بعد که از دائمی به محدود تغییرش دادید برگشتم...
امیدوارم آلیس هم با تموم شدن مدت محرومیت یه نفر برگرده...

Mehrbod
09-30-2013, 05:00 PM
از آنجاییکه سیاست‌هایِ این سخنگاه آنچه من میاندیشیدم دیگر نیستند و کم کم دارد به کژروی می‌گراید, نمونه‌وار سرپرست sonixax با کُنشی سراسر زشت و نکوهیدنی
همه‌یِ پستهای پاک شده از سوی کاربر آلیس, که تاریخ اشان هتا به یک سال پیش میرسیدند را سرخود بازگردانده تا در درگیری‌هایِ تازه‌ای که با همدیگر داشته‌اند زهر خودش! را بگونه‌ای ریخته باشد,
و همچنین دیگر گردانندگان همچون Anarchy و sonixax میخواهند توانایی زدایش پستها, این ابزار بدیهی را نیز از هموندان[1] بگیرند, در برایند[2] من کار این سخنگاه — که روزی آزادترین و بهترین آنها بود — را پایان یافته میبینم و کناره‌گیری همیشگی[3] خودم از اینجا از جایگاه‌هایِ گردانندگی و هموندی[4] را به آگاهی میرسانم.

دیگر هموندان بهتر است بدانند که اینجا دیگر توانایی زدایش نوشته هایشان را ندارند و دور از باور نیست فردا ابزاری برای پیشگیری از ویرایش[5]
هم گذاشته شود, پس بهتر است پیش از فرستادن هر نوشته‌‌ای بخوبی به پیامد‌هایِ آن بیاندیشند و به این سخنگاه (مانند من) اعتماد افزوده و بیخود نکنند.


با آرزوی سربلندی برای دوستان و یاران و به اُمیـدِ بازدیدارِ همگیِ شما در تارنماهایِ دیگر :e306:,

— مـهربـد وارسته




پ.ن.
با پوزش از مزدك بامداد گرامی, نرم‌افزار پارسیگر (pn2 (http://www.daftarche.com/%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%D8%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8 C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-18/%D9%86%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A 7%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%DA%A9%E2%80%8C%D9%8 6%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%90-%D9%BE%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3-pn%C2%B2-1103/)) تا جاییکه میدانم تا آینده‌یِ پیش رو کار خواهد کرد (من نرم‌افزار اش را دست نخورده گذاشتم), ولی
دسترسی برای ویرایش و افزایش واژگان نو را دیگر ندارم, اگر خواستید بمهر بگویید تا نگارش ناهمگاه[6] آنرا برایتان بفرستم (راه اندازی اش کمی زمان میبرد).





----
1. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member
2. ^ bar+ây+and::Barâyand || برایند: منتجه; نتیجه ϢDict-Pâ (http://fa.wiktionary.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF), Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Resultant) resultant
3. ^ hamiš+eg+i::Hamišegi || همیشگی: یوند تنگاتنگی با پنداره‌یِ زمان دارد, آنچه در همه‌یِ زمان‌ها باشد; میتواند «هستنده» باشد و بباید «باشنده» نیست. Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Eternal), Ϣiki-Pâ (http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%DA%AF%DB%8C) eternal
4. ^ ham+vand+i::Hamvandi || هموندی: عضویت Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Membership) membership
5. ^ vi+râstan::Virâstan || ویراستن: وه+راستن; ویرایش کردن; تصحیح کردن to edit
6. ^ nâ+ham+gâh::Nâhamgâh || ناهمگاه: آفلاین Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Offline), Ϣiki-Pâ (http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D9%81%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86) offline

google
09-30-2013, 05:09 PM
از آنجاییکه سیاست‌هایِ این سخنگاه آنچه من میاندیشیدم دیگر نیستند و کم کم دارد به کژروی می‌گراید, نمونه‌وار سرپرست @sonixax با کُنشی سراسر زشت و نکوهیدنی
همه‌یِ پستهای پاک شده از سوی کاربر @آلیس, که تاریخ اشان هتا به یک سال پیش میرسیدند را سرخود بازگردانده تا در درگیری‌هایِ تازه‌ای که با همدیگر داشته‌اند زهر خودش! را بگونه‌ای ریخته باشد,
و همچنین دیگر گردانندگان همچون @Anarchy و @sonixax میخواهند توانایی زدایش پستها, این ابزار بدیهی را نیز از هموندان[1] بگیرند, در برایند[2] من کار این سخنگاه — که روزی آزادترین و بهترین آنها بود — را پایان یافته میبینم و کناره‌گیری همیشگی[3] خودم از اینجا از جایگاه‌هایِ گردانندگی و هموندی[4] را به آگاهی میرسانم.
دیگر هموندان بهتر است بدانند که اینجا دیگر توانایی زدایش نوشته هایشان را ندارند و دور از باور نیست فردا ابزاری برای پیشگیری از ویرایش[5]
هم گذاشته شود, پس بهتر است پیش از فرستادن هر نوشته‌‌ای بخوبی به پیامد‌هایِ آن بیاندیشند و به این سخنگاه (مانند من) اعتماد افزوده و بیخود نکنند.

همه چی از زیر سر این دختره پا پتی شروع شد!!
اخراجش کنیددددد ! اخراج مانا ! (دائم)
به چه زبونی بگم ریشه همه ی این دعواها و دلخوری ها بخاطراین دختره ست!
من تنها تالار ادبسار رو دنبال میکردم و برای خودم ذخیره سازی میکردم. حب اگر مهربد بره کی دیگه میمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب مهربد تجدید نظر کنید.


پیشنهاد میکنم امکان ویرایش پست بعد از 2دقیقه از ارسالش از بین بره و امکان حذف پست بعد از ارسال وجود نداشته باشه..
بعض ها پستی میفرستند و طبق نوشته اش پاسخ هایی میگیرند. بعدش میره پستشو ویرایش میکنه میگه من اینجوری نگفتم. اونجوری گفتم!!
برای جلو گیری از این رفتار ها بهتره امکان ویرایش بعد از 2 دقیقه غیر فعال بشه

sonixax
09-30-2013, 05:13 PM
از آنجاییکه سیاست‌هایِ این سخنگاه آنچه من میاندیشیدم دیگر نیستند و کم کم دارد به کژروی می‌گراید, نمونه‌وار سرپرست @sonixax (http://www.daftarche.com/member.php?u=6) با کُنشی سراسر زشت و نکوهیدنی
همه‌یِ پستهای پاک شده از سوی کاربر @آلیس (http://www.daftarche.com/member.php?u=286), که تاریخ اشان هتا به یک سال پیش میرسیدند را سرخود بازگردانده تا در درگیری‌هایِ تازه‌ای که با همدیگر داشته‌اند زهر خودش! را بگونه‌ای ریخته باشد,
و همچنین دیگر گردانندگان همچون @Anarchy (http://www.daftarche.com/member.php?u=31) و @sonixax (http://www.daftarche.com/member.php?u=6) میخواهند توانایی زدایش پستها, این ابزار بدیهی را نیز از هموندان[1] بگیرند, در برایند[2] من کار این سخنگاه — که روزی آزادترین و بهترین آنها بود — را پایان یافته میبینم و کناره‌گیری همیشگی[3] خودم از اینجا از جایگاه‌هایِ گردانندگی و هموندی[4] را به آگاهی میرسانم.

دیگر هموندان بهتر است بدانند که اینجا دیگر توانایی زدایش نوشته هایشان را ندارند و دور از باور نیست فردا ابزاری برای پیشگیری از ویرایش[5]
هم گذاشته شود, پس بهتر است پیش از فرستادن هر نوشته‌‌ای بخوبی به پیامد‌هایِ آن بیاندیشند و به این سخنگاه (مانند من) اعتماد افزوده و بیخود نکنند.


با آرزوی سربلندی برای دوستان و یاران و به اُمیـدِ بازدیدارِ همگیِ شما در تارنماهایِ دیگر :e306:,

— مـهربـد وارسته




پ.ن.
با پوزش از @مزدك بامداد (http://www.daftarche.com/member.php?u=43) گرامی, نرم‌افزار پارسیگر (pn2 (http://www.daftarche.com/%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%D8%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8 C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-18/%D9%86%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A 7%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%DA%A9%E2%80%8C%D9%8 6%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%90-%D9%BE%DB%8C%E2%80%8C%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3-pn%C2%B2-1103/)) تا جاییکه میدانم تا آینده‌یِ پیش رو کار خواهد کرد (من نرم‌افزار اش را دست نخورده گذاشتم), ولی
دسترسی برای ویرایش و افزایش واژگان نو را دیگر ندارم, اگر خواستید بمهر بگویید تا نگارش ناهمگاه[6] آنرا برایتان بفرستم (راه اندازی اش کمی زمان میبرد).





----
1. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member
2. ^ bar+ây+and::Barâyand || برایند: منتجه; نتیجه ϢDict-Pâ (http://fa.wiktionary.org/wiki/%D8%A8%D8%B1%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF), Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Resultant) resultant
3. ^ hamiš+eg+i::Hamišegi || همیشگی: یوند تنگاتنگی با پنداره‌یِ زمان دارد, آنچه در همه‌یِ زمان‌ها باشد; میتواند «هستنده» باشد و بباید «باشنده» نیست. Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Eternal), Ϣiki-Pâ (http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%DA%AF%DB%8C) eternal
4. ^ ham+vand+i::Hamvandi || هموندی: عضویت Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Membership) membership
5. ^ vi+râstan::Virâstan || ویراستن: وه+راستن; ویرایش کردن; تصحیح کردن to edit
6. ^ nâ+ham+gâh::Nâhamgâh || ناهمگاه: آفلاین Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Offline), Ϣiki-Pâ (http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D9%81%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86) offline

میخواهید كناره گیری كنید ، خوب بكنید ولی دیگر دست به تخریب و تحریف و دروغ نزنید !

Mehrbod
09-30-2013, 05:16 PM
همه چی از زیر سر این دختره پا پتی شروع شد!!
اخراجش کنیددددد ! اخراج مانا ! (دائم)
به چه زبونی بگم ریشه همه ی این دعواها و دلخوری ها بخاطراین دختره ست!
من تنها تالار ادبسار رو دنبال میکردم و برای خودم ذخیره سازی میکردم. حب اگر مهربد بره کی دیگه میمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب مهربد تجدید نظر کنید.

نه اینجور نیست گرامی, رویهمرفته هر کسی یا هر سازواره‌ای[1] (مانند خودِ این سخنگاه) تنها زمانیکه به دشواری و
گرفتاری برمیخورد است که چهره‌یِ راستینِ خود را می‌نمایاند. نمونه, اینجا روز یکم توانایی ویرایش[2] نوشته‌ها یک ماه بود, سپس شد سه روز, از دیروز
شده یک روز. پیشتر شما میتوانستید پست یک ماه پیشتان را بی نگرانی بزدائید, اکنون پستهایی که ٦ ماه پیش زدوده‌اید را برمیگردانند, چون آنرا از آنِ سخنگاه میدانند!

من چهره‌یِ سیاه یا سپیدی برای شما از اینجا نمی‌پنگارم[3], اینجا خوبی‌هایِ ویژه‌ و بسیار خودش را دارد (تا اینجا که داشته دستکم) و بدی‌هایِ خودش که شوربختانه دارند کم کم روی هم انباشته میشوند.

از همینرو, به دید من رویکرد سخنگاه به کژرویِ بدی افتاده و این کارها (e.g. گرفتن حق بدیهی زدایش از کاربر), در کنار یارگیریِ کمابیش آشکار گروه گردانندگی
در برابر هموندان[4] — که من همواره با آن ستیزیده‌ام, زیرا همیشه خودم را اینجا نخست یک هموند میدانسته‌ام تا چیز دیگر — و ... دورنمایِ زیبا و خواستنی‌ای ندارند.


از پاسخ دادن بیشتر هم شرمنده‌ام (;





----
1. ^ Sâzvâre || سازواره: جاندار زنده; هر ساز و کاری که همانندیک موجود زنده با مجموعه ای از اجزا و دستگاههای دارای کنش متقابل با یکدیگر عمل می کند. [/URL] organism
2. ^ vi+râstan::Virâstan || ویراستن: وه+راستن; ویرایش کردن; تصحیح کردن to edit
3. ^ pen+gâštan::Pengâštan || پنگاشتن: نقش کردن; رسم کردن [URL=http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-c3e418aae105444095a65f8dedafaf87-fa.html]Dehxodâ (هر ساز و کاری که همانندیک موجود زنده با مجموعه ای از اجزا و دستگاههای دارای کنش متقابل با یکدیگر عمل می کند.) to depict
4. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member

Theodor Herzl
09-30-2013, 05:27 PM
در هیچ انجمنی هر زمانی‌ که دلتان خواست نمیتوانید پست‌های خود را پاک کنید ، برای اینکه نظم حفظ شود باید یک محدودیتی برای حذف پست‌ها باشد. مثلا ۲۰ صفحه با یکی‌ بحث می‌کنید بعد شخص میرود نوشته خود را ویرایش یا پاک می‌کند ، آیا این صحیح است ، حق آن یکی‌ طرف چه میشود؟

google
09-30-2013, 06:12 PM
در هیچ انجمنی هر زمانی‌ که دلتان خواست نمیتوانید پست‌های خود را پاک کنید ، برای اینکه نظم حفظ شود باید یک محدودیتی برای حذف پست‌ها باشد. مثلا ۲۰ صفحه با یکی‌ بحث می‌کنید بعد شخص میرود نوشته خود را ویرایش یا پاک می‌کند ، آیا این صحیح است ، حق آن یکی‌ طرف چه میشود؟

کاملا درسته. بعضی وقتا یه بحث داغ میشه و در 1 روز 100 تا جواب میگیره. حتی این پست هم نباید در 3روز اجازه پاک کردن داشته باشه. بخصوص اگر پست اول باشه که کل پست ها هم پاک میشه!
ولی بنظرم اگر یه پست ترول باشه و یا نامرتبط این امکان وجود داشته باشه تا 3روز پاک بشه.
با این حال پاک نشه هم بهتره. بلاخره نوشته شده. میتونه بره بایگانی بشه. تالار آشغالدانی..
امکان ویرایش ابدی با 1ماه هیچ تفاوتی نداره! بهتره کمتر بشه. مثلا 3روز..
ولی اگر کسی پستی رو پاک کرده دیگه نباید ریکاور بشه.

Russell
09-30-2013, 07:49 PM
از آنجاییکه سیاست‌هایِ این سخنگاه آنچه من میاندیشیدم دیگر نیستند و کم کم دارد به کژروی می‌گراید, نمونه‌وار سرپرست @sonixax با کُنشی سراسر زشت و نکوهیدنی
همه‌یِ پستهای پاک شده از سوی کاربر @آلیس, که تاریخ اشان هتا به یک سال پیش میرسیدند را سرخود بازگردانده تا در درگیری‌هایِ تازه‌ای که با همدیگر داشته‌اند زهر خودش! را بگونه‌ای ریخته باشد,
و همچنین دیگر گردانندگان همچون @Anarchy و @sonixax میخواهند توانایی زدایش پستها, این ابزار بدیهی را نیز از هموندان[1] بگیرند, در برایند[2] من کار این سخنگاه — که روزی آزادترین و بهترین آنها بود — را پایان یافته میبینم و کناره‌گیری همیشگی[3] خودم از اینجا از جایگاه‌هایِ گردانندگی و هموندی[4] را به آگاهی میرسانم.

دیگر هموندان بهتر است بدانند که اینجا دیگر توانایی زدایش نوشته هایشان را ندارند و دور از باور نیست فردا ابزاری برای پیشگیری از ویرایش[5]
هم گذاشته شود, پس بهتر است پیش از فرستادن هر نوشته‌‌ای بخوبی به پیامد‌هایِ آن بیاندیشند و به این سخنگاه (مانند من) اعتماد افزوده و بیخود نکنند.


با آرزوی سربلندی برای دوستان و یاران و به اُمیـدِ بازدیدارِ همگیِ شما در تارنماهایِ دیگر ,

— مـهربـد وارسته
مهربد جان من ازت خواهش میکنم نرو.من خودم بیشترین اختلاف نظر رو سر موارد نامبرده باهات دارم ولی میگویم همه انها قابل حل هستند، فقط شما یک مدت این استعفایت را به خالت تعلیق درآور تا یکبار سر فرصت و گام بگام صحبت کنیم و با یکمقدار کوچکی کاغذبازی (و نه بیشتر) اینها را درست کنیم.اساسا اینجا آنقدر تصمیم پیرامون گردانندگی ندارد که کسی بخواهد بخاطر اختلاف نظر اینجا را بکل ترک کند، چنانچخ من هم با خودت به اختلاف برخوردم از دخالت در تصمیمگیری درباره‌یِ کاربران استعفا دادم نه کل فعالیتم..پیرامون این داستان حذف پست هم این موضع‌گیری‌هایِ رادیکال درست نیست و هر دو طرف حق دارند، بیا من یک راه حلی دارم ببین چطور است.

Dariush
09-30-2013, 08:08 PM
راست‌اش من هم به قویا مخالفِ حذفِ امکانِ ویرایش یا زدایشِ پست‌ها هستم. و با اینکه نوشته‌های پیشین آلیس (یا هر کاربر دیگری را) بازگردانید بس مخالف‌تر. این حق هر کاربر است که پست‌هایش را بتواند در زمانی محدود (مثلا یک هفته) ویرایش کند و بزداید. علاوه بر اشتباهاتِ نگارشی و دستوری، گاهی پیش می‌آمد که به اشتباه اطلاعاتِ شخصی خود را وارد می‌کنیم و ناچار می‌شویم آنها را بزداییم. این مورد برای من بارها پیش آمده و هتا چندبار از آلیس هم خواسته‌ام که پست‌اش را که در موردِ من بوده بزداید. حالا این به کنار، به چه توجیحی پست‌هایی که کاربری به اختیارِ خود ( و به حقِ خود) در زمانیکه امکانِ حذفِ پست‌ها را داشته، آنها را بازگردانده‌اید؟ یکبار که تمامِ پیام‌های خودینه را زدودید به این دلیل که داده‌های خودینه در آنها بوده (حالا چطور بدونِ خواندنِ خودِ پیامها دانسته‌اید که در آنها داده‌های خودینه بوده بماند) اینبار هم تمامِ پست‌های زدوده شده توسطِ یک کاربر را بازگردانیده‌اید! اینها را از نظر من قابلِ قبول نیستند (در نهایتِ احترامی که برای دوستانِ مدیر قائلم و سپاسگذاری‌هایی که همیشه بابتِ زحمات‌شان کرده‌ام). تصور می‌کنم اینجا به یک سری قوانینِ جامع برای روتین بودن نیاز دارد که مدیرانِ گرامی نیز تنها حقِ این را داشته باشند که برای نظم دادن به تالار نقشِ هماهنگ کننده را داشته باشند، نه اینکه شب بخوابیم و صبح بیدار شویم ببینیم مثلا تمامِ پست‌هایی که شش ماهِ پیش ویرایش کرده‌ایم به حالتِ اول بازگشته‌اند چرا که یکی از مدیران چنین صلاح دیده است! اگرچه من راهکارِ مهربد عزیز را نمی‌پسندم و باور دارم رفتن راه حل نیست، بلکه باید کوشید در برابر این چیزها ایستاد و نگذاشت اقتدار شکل گیرد، اما دلسردی ایشان برایم قابل درک است. من نیز از حاشیه‌ها کاملا بیزار هستم ، مخصوصا که بخواهد بچه‌بازی و لجبازی شود و به همین خاطر از مشارکت در چنین بحث‌هایی پرذهیز می‌کنم. با اینحال درخواست می‌کنم که پست‌هایی که آلیس پاک کرده و بازگردانده شده‌اند، دوباره پاک شوند(حداقل این را در نگر داشته باشید که او زمانیکه آن پست ها را می‌نوشته فکر می‌کرده که حق دارد آنها را بزداید و اگر می‌دانست که این حق را ندارد یا آنها زمانی دگر همگی یکجا بازگردانده می‌شوند، جور دیگری آنها را می‌نوشت)، حداقل سه روز مهلت برای ویرایش یا زدایش پست‌ها نیز در نظر گرفته شود.

Russell
09-30-2013, 08:31 PM
راست‌اش من هم به قویا مخالفِ حذفِ امکانِ ویرایش یا زدایشِ پست‌ها هستم. و با اینکه نوشته‌های پیشین آلیس (یا هر کاربر دیگری را) بازگردانید بس مخالف‌تر. این حق هر کاربر است که پست‌هایش را بتواند در زمانی محدود (مثلا یک هفته) ویرایش کند و بزداید. علاوه بر اشتباهاتِ نگارشی و دستوری، گاهی پیش می‌آمد که به اشتباه اطلاعاتِ شخصی خود را وارد می‌کنیم و ناچار می‌شویم آنها را بزداییم. این مورد برای من بارها پیش آمده و هتا چندبار از آلیس هم خواسته‌ام که پست‌اش را که در موردِ من بوده بزداید. حالا این به کنار، به چه توجیحی پست‌هایی که کاربری به اختیارِ خود ( و به حقِ خود) در زمانیکه امکانِ حذفِ پست‌ها را داشته، آنها را بازگردانده‌اید؟ یکبار که تمامِ پیام‌های خودینه را زدودید به این دلیل که داده‌های خودینه در آنها بوده (حالا چطور بدونِ خواندنِ خودِ پیامها دانسته‌اید که در آنها داده‌های خودینه بوده بماند) اینبار هم تمامِ پست‌های زدوده شده توسطِ یک کاربر را بازگردانیده‌اید! اینها را از نظر من قابلِ قبول نیستند (در نهایتِ احترامی که برای دوستانِ مدیر قائلم و سپاسگذاری‌هایی که همیشه بابتِ زحمات‌شان کرده‌ام). تصور می‌کنم اینجا به یک سری قوانینِ جامع برای روتین بودن نیاز دارد که مدیرانِ گرامی نیز تنها حقِ این را داشته باشند که برای نظم دادن به تالار نقشِ هماهنگ کننده را داشته باشند، نه اینکه شب بخوابیم و صبح بیدار شویم ببینیم مثلا تمامِ پست‌هایی که شش ماهِ پیش ویرایش کرده‌ایم به حالتِ اول بازگشته‌اند چرا که یکی از مدیران چنین صلاح دیده است! اگرچه من راهکارِ مهربد عزیز را نمی‌پسندم و باور دارم رفتن راه حل نیست، بلکه باید کوشید در برابر این چیزها ایستاد و نگذاشت اقتدار شکل گیرد، اما دلسردی ایشان برایم قابل درک است. من نیز از حاشیه‌ها کاملا بیزار هستم ، مخصوصا که بخواهد بچه‌بازی و لجبازی شود و به همین خاطر از مشارکت در چنین بحث‌هایی پرذهیز می‌کنم. با اینحال درخواست می‌کنم که پست‌هایی که آلیس پاک کرده و بازگردانده شده‌اند، دوباره پاک شوند(حداقل این را در نگر داشته باشید که او زمانیکه آن پست ها را می‌نوشته فکر می‌کرده که حق دارد آنها را بزداید و اگر می‌دانست که این حق را ندارد یا آنها زمانی دگر همگی یکجا بازگردانده می‌شوند، جور دیگری آنها را می‌نوشت)، حداقل سه روز مهلت برای ویرایش یا زدایش پست‌ها نیز در نظر گرفته شود.
درود
داریوش جان سخنت درست است و اصل کار همانطور که خودت گفتی همان نیاز به روشن شدن قوانین است که من قبلا هم به آن تاکید داشتم برای همین مواقع.
در مورد حذف پیغام‌هایِ خصوصی هم داریوش جان یکی از کاربران به خود من درخواست داد که پیغام‌های رئ و بدل شده بین او و کاربر دیگری پاک شود چرا که خبری از او نیست و بخاطر وجود داده‌یِ شخصی در آن‌ پیغام‌ها خطر امنیتی برای او وجود دارد.حالا اینکه حذف (به ناچار) کل پیغام‌ها درست بود یا نه(که بنظر من بود) بحث دیگری ست ولی داستان پشت پرده‌ای هرگز در کار نبوده.
در مورد قانون حذف پست هم درست میگویید، تاکنون هر چه قانون بوده باید رعایت شود و قوانین جدیدی هم اگر گذاشته شود (که لازم است بشود) باید برای ارسال‌هایِ جدید باشد.
به نظر من در نوشتن فروم هم کاربر و هم فروم (مدیران و ادمین) حقوق و وظایفی دارند.هم مدیران نمیتوانند سرخود کاری بکنند و هم نمیشود کاربر به یکباره انبوهی از پست‌ها را که پیرامونش بحث شده بزداید و بگوید حق من است.در مواقعی که خطر امنیتی واقعی هست بحثی در این نیست که پست‌ها باید پاک شوند ولی در هنگام حذف فله‌ای پست‌ها مدیران و کاربران دیگری هم که در بحث شرکت کرده‌اند حق دارند و اینطور نیست که ما در ساخت یک دیوار مشارکت کنیم، بعد از اتمام آجرهای خودمان را برداریم برویم و دیوار را به پنیر سوئیسی تبدیل کنیم، بعد این هم برود به حساب حق مطلقی که دیگران در آن سهمی ندارند.

kourosh_bikhoda
09-30-2013, 08:32 PM
نه اینجور نیست گرامی, رویهمرفته هر کسی یا هر سازواره‌ای[1] (مانند خودِ این سخنگاه) تنها زمانیکه به دشواری و
گرفتاری برمیخورد است که چهره‌یِ راستینِ خود را می‌نمایاند. نمونه, اینجا روز یکم توانایی ویرایش[2] نوشته‌ها یک ماه بود, سپس شد سه روز, از دیروز
شده یک روز. پیشتر شما میتوانستید پست یک ماه پیشتان را بی نگرانی بزدائید, اکنون پستهایی که ٦ ماه پیش زدوده‌اید را برمیگردانند, چون آنرا از آنِ سخنگاه میدانند!

من چهره‌یِ سیاه یا سپیدی برای شما از اینجا نمی‌پنگارم[3], اینجا خوبی‌هایِ ویژه‌ و بسیار خودش را دارد (تا اینجا که داشته دستکم) و بدی‌هایِ خودش که شوربختانه دارند کم کم روی هم انباشته میشوند.

از همینرو, به دید من رویکرد سخنگاه به کژرویِ بدی افتاده و این کارها (e.g. گرفتن حق بدیهی زدایش از کاربر), در کنار یارگیریِ کمابیش آشکار گروه گردانندگی
در برابر هموندان[4] — که من همواره با آن ستیزیده‌ام, زیرا همیشه خودم را اینجا نخست یک هموند میدانسته‌ام تا چیز دیگر — و ... دورنمایِ زیبا و خواستنی‌ای ندارند.


از پاسخ دادن بیشتر هم شرمنده‌ام (;





----
1. ^ Sâzvâre || سازواره: جاندار زنده; هر ساز و کاری که همانندیک موجود زنده با مجموعه ای از اجزا و دستگاههای دارای کنش متقابل با یکدیگر عمل می کند. [/URL] organism
2. ^ vi+râstan::Virâstan || ویراستن: وه+راستن; ویرایش کردن; تصحیح کردن to edit
3. ^ pen+gâštan::Pengâštan || پنگاشتن: نقش کردن; رسم کردن [URL=http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-c3e418aae105444095a65f8dedafaf87-fa.html]Dehxodâ (هر ساز و کاری که همانندیک موجود زنده با مجموعه ای از اجزا و دستگاههای دارای کنش متقابل با یکدیگر عمل می کند.) to depict
4. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member


جناب Mehrbod اگر کسی با گفته خودش مشکل داشته باشه میتونه با یک نقل قول اون رو تصحیح کنه. ممکنه اصلن نظرش در زمانی تغییر کرده باشه. دلیل نمیشه بره پیکی رو که بهش پاسخ داده شده و پیش رفته رو دستکاری کنه و در روند انجمن اختلال ایجاد کنه. همونطور که تئودور گفت انجمن های زیادی همینطور هستند. دلیل موجهی برای تغییر و دست بردن در پیک ها وجود نداره. کسی که پیکی مینویسه درست مانند کسی که سخنرانی میکنه نباید بتونه سخنانش رو دستکاری کنه ولی میتونه تصحیحشون کنه که این امر با نقل قول ممکن هست.

بنابر این خواهش میکنم با تبلیغ و پروپاگاندا فضای اینجا رو آلوده نکنید و طوری نشان ندید که اینجا گویا داره غیر منصفانه اداره میشه. اگرچه ادمین محترم تعهدی نسبت به استقرار دموکراسی و آزادی بیان در اینجا نداره ولی رفتار و تصمیماتش همواره در این راستا بوده و این مساله اخیر هم خدشه ای به این موضوع وارد نمیکنه.

mosafer
09-30-2013, 08:39 PM
کاربر به یکباره انبوهی از پست‌ها را که پیرامونش بحث شده بزداید و بگوید حق من است
امکان حذف پستهایی را که از آنها نقل قول شده را از کاربر بگیرید
گاهی پستی ارسال می شود و بالافاصله قصد زدایشش(درست است دگر؟) را داریم
همانیز ویرایش
من وقتی سرعتم خیلی پایین هست مطالب پیکم در هم گره می خوردند و زمانی که سرعت متعادل باشد ویرایش می کنم و فاصله های لازم را ایجاد می کنم گاه حتی غلط املایی ..

Russell
09-30-2013, 08:46 PM
امکان حذف پستهایی را که از آنها نقل قول شده را از کاربر بگیرید
گاهی پستی ارسال می شود و بالافاصله قصد زدایشش(درست است دگر؟) را داریم
همانیز ویرایش
من وقتی سرعتم خیلی پایین هست مطالب پیکم در هم گره می خوردند و زمانی که سرعت متعادل باشد ویرایش می کنم و فاصله های لازم را ایجاد می کنم گاه حتی غلط املایی ..
آری اصلا امکان ویرایش پست همه جا برای همین است و بنظر من چند روز قابل ویرایش بودن لازم است، من هم پست‌هایِ خودم را بخاطر غلط‌هایِ معمول کم ویرایش نمیکنم. حذف فله‌ای چیز دیگریست که شامل اینها که گفتید نمیشود.مثلا من اگر بروم همه پستهای یکسال آخر خود را در یک شب تا صبح بزدایم. این میشود حذف فله‌ای.

mosafer
09-30-2013, 08:55 PM
. حذف فله‌ای چیز دیگریست که شامل اینها که گفتید نمیشود.مثلا من اگر بروم همه پستهای یکسال آخر خود را در یک شب تا صبح بزدایم. این میشود حذف فله‌ای.
من کار به حذف فله ای ندارم
اگر قرار هست امکان حذف برای پیکها نباشد حداقل برای آنهایی که نقل قول نگرفته اند را استثنا قائل شوید

sonixax
09-30-2013, 09:03 PM
راست‌اش من هم به قویا مخالفِ حذفِ امکانِ ویرایش یا زدایشِ پست‌ها هستم. و با اینکه نوشته‌های پیشین آلیس (یا هر کاربر دیگری را) بازگردانید بس مخالف‌تر. این حق هر کاربر است که پست‌هایش را بتواند در زمانی محدود (مثلا یک هفته) ویرایش کند و بزداید. علاوه بر اشتباهاتِ نگارشی و دستوری، گاهی پیش می‌آمد که به اشتباه اطلاعاتِ شخصی خود را وارد می‌کنیم و ناچار می‌شویم آنها را بزداییم. این مورد برای من بارها پیش آمده و هتا چندبار از آلیس هم خواسته‌ام که پست‌اش را که در موردِ من بوده بزداید. حالا این به کنار، به چه توجیحی پست‌هایی که کاربری به اختیارِ خود ( و به حقِ خود) در زمانیکه امکانِ حذفِ پست‌ها را داشته، آنها را بازگردانده‌اید؟ یکبار که تمامِ پیام‌های خودینه را زدودید به این دلیل که داده‌های خودینه در آنها بوده (حالا چطور بدونِ خواندنِ خودِ پیامها دانسته‌اید که در آنها داده‌های خودینه بوده بماند) اینبار هم تمامِ پست‌های زدوده شده توسطِ یک کاربر را بازگردانیده‌اید! اینها را از نظر من قابلِ قبول نیستند (در نهایتِ احترامی که برای دوستانِ مدیر قائلم و سپاسگذاری‌هایی که همیشه بابتِ زحمات‌شان کرده‌ام). تصور می‌کنم اینجا به یک سری قوانینِ جامع برای روتین بودن نیاز دارد که مدیرانِ گرامی نیز تنها حقِ این را داشته باشند که برای نظم دادن به تالار نقشِ هماهنگ کننده را داشته باشند، نه اینکه شب بخوابیم و صبح بیدار شویم ببینیم مثلا تمامِ پست‌هایی که شش ماهِ پیش ویرایش کرده‌ایم به حالتِ اول بازگشته‌اند چرا که یکی از مدیران چنین صلاح دیده است! اگرچه من راهکارِ مهربد عزیز را نمی‌پسندم و باور دارم رفتن راه حل نیست، بلکه باید کوشید در برابر این چیزها ایستاد و نگذاشت اقتدار شکل گیرد، اما دلسردی ایشان برایم قابل درک است. من نیز از حاشیه‌ها کاملا بیزار هستم ، مخصوصا که بخواهد بچه‌بازی و لجبازی شود و به همین خاطر از مشارکت در چنین بحث‌هایی پرذهیز می‌کنم. با اینحال درخواست می‌کنم که پست‌هایی که آلیس پاک کرده و بازگردانده شده‌اند، دوباره پاک شوند(حداقل این را در نگر داشته باشید که او زمانیکه آن پست ها را می‌نوشته فکر می‌کرده که حق دارد آنها را بزداید و اگر می‌دانست که این حق را ندارد یا آنها زمانی دگر همگی یکجا بازگردانده می‌شوند، جور دیگری آنها را می‌نوشت)، حداقل سه روز مهلت برای ویرایش یا زدایش پست‌ها نیز در نظر گرفته شود.

داریوش گرامی مهربد میگوید کاربر باید حق داشته باشد هر زمان که خواست پستهایش را ویرایش و حذف کند ولو اینکه دیگران از پست وی کوت گرفته باشند چرا که حقش است !

این حرف مهربد چند ایراد داره :

1 - حق و حقوق آنهایی که با کوت گرفتن از نوشته کاربر به وی پاسخ داده اند چه میشود ؟! (حق که فقط مال یک نفر نیست)
2 - حق و حقوق تارنما چه میشود که باحذف فله ای (مانند کاری که آلیس کرد) آسیب جدی میبیند ! (به یکباره رتبه سایت پایین می آید)
3 - کاربران هنگام نام نویسی با این بند موافقت کرده اند :

• تارنمای دفترچه مالک تمام آنچیزی است که در آن نوشته شده و میتواند در هر زمان آنها را ویرایش ، حذف و یا در جایی دیگر استفاده کند .

به همین جهت من در جای دیگر هم گفته ام که تنها با حذف پستهایی موافقم که :

1 - برای کاربر مشکل ایجاد کند (امنیتی ، شخصی ، ...)
2 - کاربر دیگری از آن کوت نگرفته باشد .

Russell
09-30-2013, 09:05 PM
من کار به حذف فله ای ندارم
اگر قرار هست امکان حذف برای پیکها نباشد حداقل برای آنهایی که نقل قول نگرفته اند را استثنا قائل شوید
خُب شما کار داشته باشید یا نداشته باشید حذف فله‌ای با ما و شما کار دارد.فعلا که قانون این است که تا 24 ساعت امکان ویرایش وجود دارد، پس از آن برای زدایش نیاز به درخواست از تیم مدیریت است.تا کنون هم تقریبا هر چه کاربران خواسته‌اند حذف شده بود تا همین مورد آخری، ولی از این به بعدش چطور باشد نیاز به بحث دوباره‌ دارد.

sonixax
09-30-2013, 09:08 PM
نمونه, اینجا روز یکم توانایی ویرایش[2] نوشته‌ها یک ماه بود, سپس شد سه روز, از دیروز
شده یک روز. پیشتر شما میتوانستید پست یک ماه پیشتان را بی نگرانی بزدائید

خوب چون کاربران دیگر در جریان نیستند !

از روز یکم ! بر خلاف گفته شما مدت ویرایش یک روز بود ، پس از آن شما بدون مشورت با سایر گردانندگان آن را کردید 1 ماه که اعتراض کاربران را از جمله امیر گرامی را در پی داشت که به 3 روز کاهش یافت . اکنون هم به همان روز یکمش که مدت زمانش یک روز بوده باز گشته . دلیل این کار عدم سوء استفاده برخی کاربران از این امکانات و همچنین بر هم نخوردن نظم سایت است . قطعن 24 ساعت مدت زمان مناسبیست برای اینکه کاربر تشخیص دهد پستش ایراد دارد و باید ویرایش یا حذف شود .

مشخصن کاربر حق زدودن پستی که بیش از یک هفته پیش زده و سایر کاربران به آن پاسخ داده اند را ندارد چون :

1 - حق و حقوق سایر کاربران پایمال میشود .
2 - به سایت آسیب میرسد .

کار گردانندگان همین است که در صورتی کاربری بعد از مدت زمان محدودیت متوجه شد پستش مورد دار است به گرداننده میگوید و گرداننده برایش عمل ویرایش یا حذف را انجام میدهد .

Dariush
09-30-2013, 09:38 PM
با درود با دوستان (من نمی‌توانم به خط جدید بروم و به همین دلیل نوشته‌هایم پیوسته خواهند بود). ببینید در این تالار ما با محدودیت‌هایی مواجه هستیم که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت و کاربرانی که از خارج از ایران با سایت تعامل داشته‌اند نباید انتظار داشته باشند که ما نیز همچون آنها براحتی با سایت کار کنیم. نخست آنکه محدودیتِ فیلترینگ و سرعتِ پایین سبب می‌شود که ما خیلی از اوقات نتوانیم به سایت دسترسی داشته باشیم و این یعنی اینکه ممکن است پستی ارسال کنیم و تا مدتی نتوانیم آن را ویرایش کنیم (مشکلی که من زیاد دارم). سپس آنکه ریسک‌های امنیتی‌ای که کاربران در هنگامِ کار با این سایت با آنها دست به گریبان هستند، موضوع را بحرانی‌تر می‌کند. بنابراین کاملا معقول است که حداقل سه روز فرصت برای ویرایشِ پست‌های ارسالی وجود داشته باشد. و برای اینکه از حالتِ سلیقه‌ای خارج شود باید یک قانونی برای این موضوع وضع شود که همه پیروِ آن باشند و کسی معترض نشود. من پیشنهاد می‌کنم :سه روز فرصت برای ویرایشِ پست‌ها توسط کاربر و همچنین امکانِ درخواست از مدیران برای ویرایشِ پستی که ممکن است از لحاظِ امنیتی برای کاربران مشکل ایجاد کند، در صورتی که بیش از سه روز از ارسالِ آن گذشته باشد. همچنین درخواست می‌کنم که پست‌های آلیس برگردانده شود چرا که پست‌های ایشان زمانی پاک شده‌اند که ایشان حقِ آن را داشته(خودِ تالار این حق را به او داده). نکته جالب این است که دوستان در هنگامِ مواجه با منتقدان می‌گویند که قوانینِ سایت کپی بوده و اصلا قوانین اصلی اینها نیست، ولی اینجا می‌گویند که بر اساسِ قوانین سایت ، محتویاتِ سایت از آنِ خود سایت است!

Mehrbod
09-30-2013, 09:44 PM
مهربد جان من ازت خواهش میکنم نرو.من خودم بیشترین اختلاف نظر رو سر موارد نامبرده باهات دارم ولی میگویم همه انها قابل حل هستند، فقط شما یک مدت این استعفایت را به خالت تعلیق درآور تا یکبار سر فرصت و گام بگام صحبت کنیم و با یکمقدار کوچکی کاغذبازی (و نه بیشتر) اینها را درست کنیم.اساسا اینجا آنقدر تصمیم پیرامون گردانندگی ندارد که کسی بخواهد بخاطر اختلاف نظر اینجا را بکل ترک کند، چنانچخ من هم با خودت به اختلاف برخوردم از دخالت در تصمیمگیری درباره‌یِ کاربران استعفا دادم نه کل فعالیتم..پیرامون این داستان حذف پست هم این موضع‌گیری‌هایِ رادیکال درست نیست و هر دو طرف حق دارند، بیا من یک راه حلی دارم ببین چطور است.

از مهرت سپاسگزارم دوست گرامی, ولی چنانکه میبینی اینجا میلاد (که دوست بسیار خوبی است, ولی بدا به حالتان اگر به دنده‌یِ لج بیافتد)
سر راه آمدن و پذیرش لغزش‌هایِ خود را ندارد و ابزار زدایش را هم که برداشتند (با سه رای, Anarchy, sonixax و
اکنون kourosh_bikhoda), فردا هم شاید ویرایش[1] را بردارند, چون گویا این سه تن احساس مالکیت بیش از اندازه‌ای روی
نوشته‌هایِ کاربران میکنند و باید ببخشایند[2] که من نوشته‌هایِ خودم و هموندان[3] را از آنِ کسی نمیدانم و به هر کس حق میدهم
دستکم در ٣ روز اگر خواست[4], هر پستی از خود را بزداید, آنهم بی اینکه نگران باشد ٦ ماه! دیگر یکی بدلخواه برگرداند اشان.

پستهای بانو آلیس (بیش از ١٠٠ و اندی پست) هم به ١ سال پیش برمیگشتند که خود وی, در بازه‌یِ[5] زمانی
روشنِ نامبرده (٣ روز) آنها را زدوده بود, ولی از روی لجبازیِ و دعوای پیش آمده‌ میان او و sonixax میبینیم که همگی بزور برگردانده
شده‌اند; تازه بامزه است به سخن کوروش بیخدا اینجا منصفانه هم گردانندگی میشود, خوب است نامنصفانه نمیشود, اگر نه چه ‌ها که نمیشد!!

هر زمان که شما توانستی این گند‌ها‌یِ بزرگ را برداری (که نمیتوانی), من هم
در خدمت شما اینجا خواهم بود, اگر نه این سه تن میدانند و سخنگاه خود اشان! (;





----
1. ^ vi+râstan::Virâstan || ویراستن: وه+راستن; ویرایش کردن; تصحیح کردن to edit
2. ^ baxš+udan::Baxšudan || بخشودن: عفو کردن Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Forgive), ϢDict-Pâ (http://fa.wiktionary.org/wiki/%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%88%D8%AF%D9%86), Dehxodâ (http://loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-fef10779ca834aea81147a5bd9b2f8b1-fa.html) to forgive verzeihen
3. ^ ham+vand::Hamvand || هموند: عضو Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Member), Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-ccbd9c1f56c549cdb0ebb8c9398b29af-fa.html) member
4. ^ Xwâst || خواست: اراده Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Will), Ϣiki-De (http://de.wikipedia.org/wiki/Wille), ϢDict-Pâ (http://fa.wiktionary.org/wiki/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA), Dehxodâ (http://loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-4d672b5132734b90b8a17ec90c1742a8-fa.html) will Wille
5. ^ bâz+e::Bâze || بازه: فاصله Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Interval), Ϣiki-Pâ (http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%87) interval

Russell
09-30-2013, 10:00 PM
با درود با دوستان (من نمی‌توانم به خط جدید بروم و به همین دلیل نوشته‌هایم پیوسته خواهند بود). ببینید در این تالار ما با محدودیت‌هایی مواجه هستیم که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت و کاربرانی که از خارج از ایران با سایت تعامل داشته‌اند نباید انتظار داشته باشند که ما نیز همچون آنها براحتی با سایت کار کنیم. نخست آنکه محدودیتِ فیلترینگ و سرعتِ پایین سبب می‌شود که ما خیلی از اوقات نتوانیم به سایت دسترسی داشته باشیم و این یعنی اینکه ممکن است پستی ارسال کنیم و تا مدتی نتوانیم آن را ویرایش کنیم (مشکلی که من زیاد دارم). سپس آنکه ریسک‌های امنیتی‌ای که کاربران در هنگامِ کار با این سایت با آنها دست به گریبان هستند، موضوع را بحرانی‌تر می‌کند. بنابراین کاملا معقول است که حداقل سه روز فرصت برای ویرایشِ پست‌های ارسالی وجود داشته باشد. و برای اینکه از حالتِ سلیقه‌ای خارج شود باید یک قانونی برای این موضوع وضع شود که همه پیروِ آن باشند و کسی معترض نشود. من پیشنهاد می‌کنم :سه روز فرصت برای ویرایشِ پست‌ها توسط کاربر و همچنین امکانِ درخواست از مدیران برای ویرایشِ پستی که ممکن است از لحاظِ امنیتی برای کاربران مشکل ایجاد کند، در صورتی که بیش از سه روز از ارسالِ آن گذشته باشد. همچنین درخواست می‌کنم که پست‌های آلیس برگردانده شود چرا که پست‌های ایشان زمانی پاک شده‌اند که ایشان حقِ آن را داشته(خودِ تالار این حق را به او داده). نکته جالب این است که دوستان در هنگامِ مواجه با منتقدان می‌گویند که قوانینِ سایت کپی بوده و اصلا قوانین اصلی اینها نیست، ولی اینجا می‌گویند که بر اساسِ قوانین سایت ، محتویاتِ سایت از آنِ خود سایت است!
آری داریوش جان این را درست میگویی.مشکل از این است که بر سر قوانین هیچگاه دزست و حسابی بحث نشده و هر بار که به مشکلی بر میخوریم تازه به فکر قانونمند کردن آن میافتیم.
در این مورد هم این داستان حذف همواره جسته و گریخته بوده و مشکلی هم نبوده و احتمالا برای دیگران تا چند ده سال دیگر هم نخواهد بود.این داستان بیشتر از هر چیز مساله‌یِ کاربر آلیس است.مشکل هم اینجاست که پیشتر بسیاری از پستهای ایشان توسط خودش پاک شده بود یا بگفته‌یِ او بدلایل امنیتی باید پاک میشده و توسط میدران برای او پاک شده، سر این داستان بسیاری مدیران (یکی دوبار خود من) بسیاری از پستهای او را پاک کردیم که اصلا برای ما معلوم نبوده چرا باید همه‌یِ پست‌ها ی او و حتی نقل قولهایی که از او در پست دیگران بوده ویرایش شود و مورد امنیتی مشهودی در آنها نبوده.
از این رو این مورد آخری هم بیش از هر چیز لجبازی و ... است تا چیز دیگری وگرنه اصلا پیچیدگی وجود ندارد.اگر کاربر تنها برای ویرایش و غلط گیری املایی ... از ویرایش استفاده کند (که علت اصلی وجود آن است) 3 روز که سهل است 3000 روز باید بتواند پاک کند . ولی اگر این اعتماد با این پاسخ داده شود که کاربر بیاید از این امکان برای نابود کردن یک بحث و آسیب به سایت استفاده کند دوستان هم حق دارند ناراحت شوند.در مورد پست‌های الیس هم اکنون یکمقدار ماجرا پیچیده شده و ممکن است در این بین برای ایشان خطر امنیتی بوجود بیاید به همین خاطر بنظر من بهتر است پستهای ایشان فعلا معلق شوند (از دسترس خارج شوند) تا بعد فکری بحال آنها کنیم.

Russell
09-30-2013, 10:07 PM
از مهرت سپاسگزارم دوست گرامی, ولی چنانکه میبینی اینجا میلاد (که دوست بسیار خوبی است, ولی بدا به حالتان اگر به دنده‌یِ لج بیافتد)
سر راه آمدن و پذیرش لغزش‌هایِ خود را ندارد و ابزار زدایش را هم که برداشتند (با سه رای, @Anarchy, @sonixax و
اکنون @kourosh_bikhoda), فردا هم شاید ویرایش[1] را بردارند, چون گویا این سه تن احساس مالکیت بیش از اندازه‌ای روی
نوشته‌هایِ کاربران میکنند و باید ببخشایند[2] که من نوشته‌هایِ خودم و هموندان[3] را از آنِ کسی نمیدانم و به هر کس حق میدهم
دستکم در ٣ روز اگر خواست[4], هر پستی از خود را بزداید, آنهم بی اینکه نگران باشد ٦ ماه! دیگر یکی بدلخواه برگرداند اشان.

پستهای بانو @آلیس (بیش از ١٠٠ و اندی پست) هم به ١ سال پیش برمیگشتند که خود وی, در بازه‌یِ[5] زمانی
روشنِ نامبرده (٣ روز) آنها را زدوده بود, ولی از روی لجبازیِ و دعوای پیش آمده‌ میان او و @sonixax میبینیم که همگی بزور برگردانده
شده‌اند; تازه بامزه است به سخن کوروش بیخدا اینجا منصفانه هم گردانندگی میشود, خوب است نامنصفانه نمیشود, اگر نه چه ‌ها که نمیشد!!

هر زمان که شما توانستی این گند‌ها‌یِ بزرگ را برداری (که نمیتوانی), من هم
در خدمت شما اینجا خواهم بود, اگر نه این سه تن میدانند و سخنگاه خود اشان! (;
مهربد جان، وارد شدن از این منظر که ویرایش حق کاربر است تنها بحث را به بن بست میکشاند.ویرایش اعتمادی ست که مجموعه‌یِ مدیریت به کاربر میکند تا او در راستای تصحیح از آن استفاده کند.کاربران هم در هر فرومی سهم دارند هر کدامشان ولی این حق مطلق جذف را به آنها نمیدهد که.حداقل این برای من که در این بحث به سخن خودت نه نقشی داشته‌ام و نه هیچ چیز بدیهی به نظر نمیرسد.اینجا هر دو طرف لجبازی دارند میکنند.بیا با آرامش صحبت کنیم، اگر مرا قانع کردی من هم پرچم مخالفت دست خواهم گرفت.

Anarchy
09-30-2013, 10:14 PM
مهربد جان، وارد شدن از این منظر که ویرایش حق کاربر است تنها بحث را به بن بست میکشاند.ویرایش اعتمادی ست که مجموعه‌یِ مدیریت به کاربر میکند تا او در راستای تصحیح از آن استفاده کند.کاربران هم در هر فرومی سهم دارند هر کدامشان ولی این حق مطلق جذف را به آنها نمیدهد که.حداقل این برای من که در این بحث به سخن خودت نه نقشی داشته‌ام و نه هیچ چیز بدیهی به نظر نمیرسد.اینجا هر دو طرف لجبازی دارند میکنند.بیا با آرامش صحبت کنیم، اگر مرا قانع کردی من هم پرچم مخالفت دست خواهم گرفت.

اینجا دو طرفی در کار نیست راسل جان... مهربد به طور ناگهانی و انتحاری داره این خط کشی ها رو میکنه !! مثلا نام من رو چند بار به عمد در پست هاش آورده که بگه من موافق محدود کردن کاربر ها هستن !! فعلا سکوت میکنم تا ببینیم چی پیش میاد :e058:

mosafer
09-30-2013, 10:27 PM
من هیچ ربطی بین این مباحث اخیر بهشادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها پیدا نمیکنم


لطفا یکی از مدیران ربطش بده

Anarchy
09-30-2013, 10:31 PM
من هیچ ربطی بین این مباحث اخیر بهشادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها پیدا نمیکنم


لطفا یکی از مدیران ربطش بده



ربطش از این پست شروع شد : شادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها - برگ 32 (http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B4%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D9%8 7%D8%A7%D8%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7-99/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-32.html#post48009)

Russell
09-30-2013, 10:31 PM
من هیچ ربطی بین این مباحث اخیر بهشادباش‌ها، دلداری‌ها، درودها و بدرودها پیدا نمیکنم

لطفا یکی از مدیران ربطش بده
اینها را پس از چندی به تالار پیشنهادات و انتقادات منتقل میکینم.

Mehrbod
09-30-2013, 11:34 PM
مهربد جان، وارد شدن از این منظر که ویرایش حق کاربر است تنها بحث را به بن بست میکشاند.ویرایش اعتمادی ست که مجموعه‌یِ مدیریت به کاربر میکند تا او در راستای تصحیح از آن استفاده کند.کاربران هم در هر فرومی سهم دارند هر کدامشان ولی این حق مطلق جذف را به آنها نمیدهد که.حداقل این برای من که در این بحث به سخن خودت نه نقشی داشته‌ام و نه هیچ چیز بدیهی به نظر نمیرسد.اینجا هر دو طرف لجبازی دارند میکنند.بیا با آرامش صحبت کنیم، اگر مرا قانع کردی من هم پرچم مخالفت دست خواهم گرفت.

اینها همه بیهوده هستند. کسیکه اینجا پاسخ میدهد quote میگیرد, پس ویرایش یا زدایش هرگز آسیب چندانی نرسانده و نخواهند رساند.

من هم باورم نمیشود برای این حق بدیهی که کسی چیزی نوشت بتواند آنرا دست‌بالا در ٣ روز بزداید دارم مینویسم, شما چند سخنگاه تاکنون
بوده‌اید؟ من جاهای دیگر از گرداننده درخواست کرده ام و برایم همه‌یِ پستهایم را بی چون و چرا زدوده, اینجا ما باید برای اینکه پست خودمان در ٣ روز را
بتوانیم بزداییم این همه کاغذبازی کنیم و تازه بگویند لطف کرده‌اند که زدوده‌اند, چون نوشته‌ای که من انرژی سوزانده‌ام نوشته‌ام از آنِ دفترچه بوده!؟ Thanks, but no thanks.


بماند که اگر ٦ ماه دیگر من با سرپرست دعوایم شد میتوانند همین پستی که با لطف پاک شده بود را هم recover کنند!!

بسیاری از پستهای آلیس هم بی اینکه quote شده باشند بدست خودش زدوده شده بودند, پس رفتار sonixax در اینجا بی
هیچ سخن افزوده‌ای نادرست بوده (میتواند یک من خروار اینجا چیزی بنویسد, سخن ساده است و خواننده‌یِ آگاه آنرا میگیرد).

Mehrbod
09-30-2013, 11:36 PM
اینجا دو طرفی در کار نیست راسل جان... مهربد به طور ناگهانی و انتحاری داره این خط کشی ها رو میکنه !! مثلا نام من رو چند بار به عمد در پست هاش آورده که بگه من موافق محدود کردن کاربر ها هستن !! فعلا سکوت میکنم تا ببینیم چی پیش میاد :e058:

مگر شما در تالار گردانندگان ننوشته‌اید بهتر است زدایش از کاربر گرفته شود و ویرایش هم مرزمند شود؟

Mehrbod
10-01-2013, 12:12 AM
با سپاس از همه‌یِ دوستان, چنانکه میگویند خسروان صلاح مملکت خویش دانند.

من اینجا خویشکاریِ[1] خودم میدانستم این را گزارش بدهم و تا جاییکه توانستم پل‌هایِ پشت سرم را هم ویراندم تا از من اینجا ردی دیگر دیده نشود,‌این گفتگو‌ها نیز زمانبر و خسته‌کننده هستند, زیرا فرهشت[2] سخن بسیار ساده و دریافتنی بود.

تنها از مزدك بامداد خواهش میکنم اگر گذر اشان به اینجا خورد دنباله‌یِ صندلی داغ اشان را پی بگیرند, زیرا کنجکاوانه و بی شکیبانه نوشته‌هایشان را میدنبالم[3].





----
1. ^ xwiš+kâr+i::Xwiškâri || خویشکاری: وظیفه‌شناسی; انجام کار درست MacKenzie proper function
2. ^ far+hešt::Farhešt || فرهشت: تم; زمینه; موضوع; مضمون Dehxodâ (http://www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-e3c8f87180f24f3eac916438b0d19687-fa.html) theme
3. ^ donb+âl+idan::Donbâlidan || دنبالیدن: پیرفتن; دنبال کردن Ϣiki-En (http://en.wikipedia.org/wiki/Follow) to follow

Russell
10-01-2013, 12:22 AM
اینها همه بیهوده هستند. کسیکه اینجا پاسخ میدهد quote میگیرد, پس ویرایش یا زدایش هرگز آسیب چندانی نرسانده و نخواهند رساند.

من هم باورم نمیشود برای این حق بدیهی که کسی چیزی نوشت بتواند آنرا دست‌بالا در ٣ روز بزداید دارم مینویسم, شما چند سخنگاه تاکنون
بوده‌اید؟ من جاهای دیگر از گرداننده درخواست کرده ام و برایم همه‌یِ پستهایم را بی چون و چرا زدوده, اینجا ما باید برای اینکه پست خودمان در ٣ روز را
بتوانیم بزداییم این همه کاغذبازی کنیم و تازه بگویند لطف کرده‌اند که زدوده‌اند, چون نوشته‌ای که من انرژی سوزانده‌ام نوشته‌ام از آنِ دفترچه بوده!؟ Thanks, but no thanks.


بماند که اگر ٦ ماه دیگر من با سرپرست دعوایم شد میتوانند همین پستی که با لطف پاک شده بود را هم recover کنند!!

بسیاری از پستهای @آلیس هم بی اینکه quote شده باشند بدست خودش زدوده شده بودند, پس رفتار @sonixax در اینجا بی
هیچ سخن افزوده‌ای نادرست بوده (میتواند یک من خروار اینجا چیزی بنویسد, سخن ساده است و خواننده‌یِ آگاه آنرا میگیرد).
من هم چندتایی از فروم‌هایِ مختلف بوده‌ام و این متعلق بودن نوشتارها به فروم (درست یا غلط) بسیار مزسوم است.تازه برخی فروم‌هایِ انگلیسی تعهد هم میگیرند که ما میتوانیم اطلاعات شما را تحویل دولت میدهیم در صورت پیگیری قانونی.
اینکه دیگری یک کاری را کرده نشان نمیدهد تکرار آن وظیفه‌یِ بقیه است که مهربد جان.این بازگرداندن پستهای قدیمی آلیس هم از نظر من اشتباه بوده و اگر پیشتر جواز آن داده شده (درست یا غلط)، داده شده دیگر و قبلا باید فکر آن میشده.ولی همانطور که گفتم کلا فعالیت در فروم مشارکتی است از همه‌یِ کاربران و اصلا دلیلی برای من قابل تصور نیست که چرا نوشته‌هایِ کاربران که با هویت مجازی نوشته شده (بجز نگرانی امنیتی) میخواهد حذف شود.در همان آنارشیسم هم وقتی شما در ساخت یک دیوار مشارکت کردی که نمیشود بگویی حالا من آجرهایم را یمخواهم که.من با آسیب آن کار ندارم، چون آنقدر نادر است و اصلا کل چیزی که درباره‌یِ آن صحبت میکنیم آنقدر نیست که بخواهیم درباره‌اش نگران باشیم و برای من هم نیست و پولی هم از اینجا در نمیآوریم که بگوییم حالا نوشتارهای مسروقه را میفروشیم پولشان را به جیب میزنیم.هر کس خواست میتواند براحتی یک نسخه از کل فروم را دانلود کند، ولی آنچه گفتم بنظرم سخن خردمندانه‌ای‌ست.برایت از موضوعات مشابه دیگر هم میتوانم مثال بزنم، مثلا شما یک مطلبی را در یک مجله روزنامه و... چاپ کردی چند مدت بعد نمیتوانی مطلبت را از نسخه‌هایِ فروخته شده و آرشیو در آوری یا بگویی اینها سخن من نیست.میشود اصلاحیه داد و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کرد ولی آنچه که گفته شده گفته شده.درست یا غلط میرود بخشی از تاریخچه‌یِ فرد.من هم پست‌هایِ همین چند سال پیش خودم را میبینم، سخنی که بنظرم امروز نادرست است کم در آ«ها نمیبینم، ولی دلیلی برای حذف انها نمیبینم.
من با عادلانه بودن شرایط هیچ مخالفتی ندارم که پای آن هم ایستاده‌ام ولی حقیقتا نمیدانم چطور چنین موضوع ساده‌ای اینجور بزرگ شده و موضوعی شده که حتی باورت نمیشود درباره‌یِ آن قرار است بحث شود.شما بحثت با میلاد است که راه حل آن این است که اینجا قانون را یکبار درست و روشن بنویسیم و گرفتاری نبود اندکی کاغذبازی ست نه زیاد بودن آن.شما میگویی در این مورد میلاد نباید دخالت کند.من هم میگویم مدیر دیگری باید رسیدگی کند.وگرنه قانون اینکه چند روز امکان ویرایش نیاز است بحثی منطقی است و اصلا جنجال و بحثی پیرامون آن نیست.

sonixax
10-01-2013, 01:49 AM
ابزار زدایش را هم که برداشتند (با سه رای, @Anarchy, @sonixax و
اکنون @kourosh_bikhoda)

هنوز سر جایش است ! قرار شد در باره اش صحبت کنیم و اگر کسی مخالفتی داره باهاش بیان کنه .

Theodor Herzl
10-01-2013, 02:39 AM
در انجمن قبلی‌ ما یعنی‌ انجمن گفتگو تا جایی که من یادم هست هیچ کس امکان حذف پست‌هایش را نداشت ، ولی‌ نمیدونم زمان امکان ویرایش چقدر بود.مهربد هم فکر می‌کند بقیه به او بدهکار هستند و باید حرف او باشد همیشه ، اکنون همه مدیران نظر مخالف ایشان را دارند ، بعد وقتی‌ می‌بیند کارش به جایی نمیرسد ماشین پروپاگاندا خود را روشن می‌کند و به تخریب همگی‌ می‌پردازد و در جای دیگر می‌گوید این فروم رو به مرگ است و اینها ! ۳ سال هم هست این قانون که مطلب پست شده اینجا متعلق به انجمن هست وجود دارد ، حالا یک دفعه انقلابی گری یاد مهربد افتاده ؟ خود ایشان ده‌ها بار جستار‌های دیگران و خود من را بدون اجازه ویرایش کرده ، منتقل کرده و غیره چطور آنها حق مثلم کاربر نیست چون و این‌یکی هست

مزدك بامداد
10-01-2013, 08:47 AM
و ابزار زدایش را هم که برداشتند (با سه رای, @Anarchy, @sonixax و
اکنون @kourosh_bikhoda), فردا هم شاید ویرایش[1] را بردارند
پس کاربران باید مانند من نخست پاسخ خود را در یک ویرایشگر دیگر بنویسند،
یکی دو بار بازخوانی نمایند و سپس در سخنگاه اندرآورند ،
همچو تیری که رها شده و دیگر شایائی بازگشت به ترکش را ندارد!

پارسیگر

kourosh_bikhoda
10-01-2013, 09:14 AM
همچو تیری که رها شده و دیگر شایائی بازگشت به ترکش را ندارد!

بله غیر از اینهم نیست مزدک گرامی. مگه وقتی شما حرفی از دهنتون بیرون میاد میتونید برگردید درستش کنید؟

kourosh_bikhoda
10-01-2013, 09:15 AM
چون گویا این سه تن احساس مالکیت بیش از اندازه‌ای روی
نوشته‌هایِ کاربران میکنند

من نمیدونم شما چرا همش حمله شخصی میکنید! داریم بحث میکنیم که این حق کاربر نیست که هر زمان بخواد بره حرفهاشو برگردونه. دلایلش هم ذکر شده. حق و حقوق بر دیکران و این مزخرفات چیه شما همش تکرار میکنید؟

google
10-01-2013, 09:34 AM
مسبب همه این دلخوری ها و دعوا ها «یه نفر» هست..
قهر کرد و دعوا کرد و تهمت زد و لوس بازی در آورد و قانون ها رو به چالش کشید
آلیس و 2و3 نفر دیگه حمایتش کردن. اونا هم قهر کردن و خدافظی
مهربد هم حامی آلیس شد
به قول خودش پل پشت سرش هم خراب کرد
الانم این شده که همه نسبت به هم تهاجمی حرف میزنن

باید این دختره پریودی رو سلاخی کرد!

mosafer
10-01-2013, 09:47 AM
هنوز سر جایش است ! قرار شد در باره اش صحبت کنیم و اگر کسی مخالفتی داره باهاش بیان کنه .
مطمئن هستید هنوز سر جایش است؟
من هم اکنون خواستم پستم (http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D9%86%DA%AF-744/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-9.html#post48077) را ویرایش کنم آن هم فقط در حد ایجاد فاصله یا احیانا غلط املایی ولی این گزینه نبود
البته چون هنوز اول کار ست به نظر سخت می آید با گذر زمان میامویم که قبل از ارسال چندین بار نوشته یمان را بخوانیم :e108:

مزدك بامداد
10-01-2013, 09:49 AM
بله غیر از اینهم نیست مزدک گرامی. مگه وقتی شما حرفی از دهنتون بیرون میاد میتونید برگردید درستش کنید؟
خودتان هم میدانید که این سنجش چندان درستی نیست.
در سخنگاه های اروپایی و آمریکایی هم بنگرید، اینجور نیست
که نشود ویراست و یا زدود. بهتر است ما هم از رفتاری که
سخنگاه های دیگر روا داشته اند، پیروی کنیم، چرا که ارزش این
رفتار ها در گذشت زمان درستی خود را نشان داده و پایوَر شده است.

پارسیگر

SAMKING
10-01-2013, 10:18 AM
با خوندن این چند صفحه ی آخر باید گفت:
چه خوش گفت نَمُرده ی پاکزاد...

راستش نگرش خیلی ها به آزادی و یا آزادی بیان از دید من انحصارطلبانست.
یعنی وقتی چیزی رو که باهاش موافقند میگن(فارق از باورهاشون) یا کسی داره میگه در برابر سانسور شدنش به شدت مقاومت میکنند و خواهان آزادی میشند و وقتی چیزی عکسش پیش میاد رفتارشون مصداق بارز Zero tolerance میشه! یا اینکه در مقابل سانسور و سرکوب سکوت میکنند.
یعنی آزادی خوبه وقتی "آزادی ما" باشه، آزاد بودن دیگران به درک:))
:e523::e523:

Russell
10-01-2013, 12:45 PM
خودتان هم میدانید که این سنجش[1] چندان درستی نیست.
در سخنگاه های اروپایی و آمریکایی هم بنگرید، اینجور نیست
که نشود ویراست[2] و یا زدود. بهتر است ما هم از رفتاری[3] که
سخنگاه های دیگر روا داشته اند، پیروی کنیم، چرا که ارزش این
رفتار ها در گذشت زمان درستی خود را نشان داده و پایوَر[4] شده است.

مزدک گرامی نظر شما چیست و چه میزان امکان ویرایش مناسب است؟
3 روز تا یک هفته کافی ست؟
مساله همانطور که دوستان گفتند بحث حذف فله‌ای است یا مثلا من به شما یک چیزی بگویم بعد یک هفته مثلا به تناقض بخورم یا هر چه بعد بروم سخن خود را ویرایش کنم و منکر سخن قبلی خودم شوم.اینها مسائلی ست که در ذهن من است وگرنه اگر اعتماد باشد که چنین اتفاقاتی نمیافتد اصلا محدودیت زمانی نیاز نیست.محدودیت زمانی تلاشیست برای حداقل کردن آسیب‌هایی که نام بردم.بالاخره بحث شدید کم در نمیگیرد و دلخوری هم زیاد پیش میاید و امکان دارد کسی ناراحت شود و بیکباره بزند تمام پست هایش را پاک کند تا بحثها ناقص شوند.

مزدك بامداد
10-01-2013, 02:55 PM
مزدک گرامی نظر شما چیست و چه میزان امکان ویرایش مناسب است؟
3 روز تا یک هفته کافی ست؟
مساله همانطور که دوستان گفتند بحث حذف فله‌ای است یا مثلا من به شما یک چیزی بگویم بعد یک هفته مثلا به تناقض بخورم یا هر چه بعد بروم سخن خود را ویرایش کنم و منکر سخن قبلی خودم شوم.اینها مسائلی ست که در ذهن من است وگرنه اگر اعتماد باشد که چنین اتفاقاتی نمیافتد اصلا محدودیت زمانی نیاز نیست.محدودیت زمانی تلاشیست برای حداقل کردن آسیب‌هایی که نام بردم.بالاخره بحث شدید کم در نمیگیرد و دلخوری هم زیاد پیش میاید و امکان دارد کسی ناراحت شود و بیکباره بزند تمام پست هایش را پاک کند تا بحثها ناقص شوند.
دوست گرامی، سخن شما خردمندانه است،
اگر از این کنج نگاه کنیم که این سخنگاه نمیخواهد که پیک های هموندان خود را از دست بدهد.
شوربختانه، برخی از ما ایرانی ها مانند بچه ها قهرو هستیم و گاه برای کینه جویی میرویم همه ی
پیک هایمان را پاک میکنیم. من کمتر دیدم کسی در سخنگاه های فرنگی چنین کار افسوس برانگیزی
انجام بدهد. از اینرو، گمان میکنم که به وارون گفته ی پیشین خود، ما نمیتوانیم از سخنگاه های فرنگی
پیروی کنیم چون فرهنگش را نداریم. این است که یک راه میانه بهتر بنگر میرسد که برای نمونه پیشنهاد بجای شما:
١- ویرایش تا سه روز کاری
٢- زُدایش * تا ۷ روز کاری
شدنی باشد. اگر شما این را درخور دانسته و میپسندید.



*زُدایش = حذف removal
پارسیگر

Russell
10-01-2013, 03:27 PM
دوست گرامی، سخن شما خردمندانه است،
اگر از این کنج نگاه کنیم که این سخنگاه نمیخواهد که پیک های هموندان[1] خود را از دست بدهد.
شوربختانه، برخی از ما ایرانی ها مانند بچه ها قهرو هستیم و گاه برای کینه جویی میرویم همه ی
پیک هایمان را پاک میکنیم. من کمتر دیدم کسی در سخنگاه های فرنگی چنین کار افسوس برانگیزی
انجام بدهد. از اینرو، گمان میکنم که به وارون گفته ی پیشین خود، ما نمیتوانیم از سخنگاه های فرنگی
پیروی کنیم چون فرهنگش را نداریم. این است که یک راه میانه بهتر بنگر میرسد که برای نمونه پیشنهاد[2] بجای شما:
١- ویرایش[3] تا سه روز کاری
٢- زُدایش * تا ۷ روز کاری
شدنی باشد. اگر شما این را درخور دانسته و میپسندید.
البته مزدک جان من تنها تصمیم گیرنده نیستم و دوستان دیگر هم باید موافقت کنند ولی من هم بنظرم راهکار بسیار خوبی میاید.همین یک هفته بسیار خوب است، چرا که اساسا در یک هفته هرچقدر هم کاربری سختکوش باشد تعداد پستهایش آنقدر است که در مقایسه با کل قابل صرف نظر کردن است.در مقابل از کاربران هم خواهش میکنیم سعی کنند مطالب خودشان را با ملاحظه تغییر دهند و این بخثها را دارایی همگانی بدانند.پیشتر هم گفته بودیم اینجا با یک دستور ساده‌یِ Export هر کس به آسانی میتواند کل فروم را دانلود کند.اینجا نفع مالی هیچ کس ندارد که برای ادمین اینجا هزینه هم از جیب میدهد و مطالب تولید شده هم برای عموم است و کپی رایتی چیزی ندارد.

sonixax
10-01-2013, 03:44 PM
مطمئن هستید هنوز سر جایش است؟
من هم اکنون خواستم پستم را ویرایش کنم آن هم فقط در حد ایجاد فاصله یا احیانا غلط املایی ولی این گزینه نبود
البته چون هنوز اول کار ست به نظر سخت می آید با گذر زمان میامویم که قبل از ارسال چندین بار نوشته یمان را بخوانیم

بله سر جایش است تنها فرصت ویرایش از 3 روز به 24 ساعت به شکل موقتی کاهش یافته تا مدت زمان 3 روز برای آلیس بگذرد تا باز نیاید سر خود 100 تا 100 تا نوشته هاش رو پاک کنه .
شما بگویید کدام پستتان را میخواهید ویرایش کنید ؟! من تاریخش را میکشم عقب که بتوانید این کار را بکنید .

sonixax
10-01-2013, 03:59 PM
دوست گرامی، سخن شما خردمندانه است،
اگر از این کنج نگاه کنیم که این سخنگاه نمیخواهد که پیک های هموندان[1] خود را از دست بدهد.
شوربختانه، برخی از ما ایرانی ها مانند بچه ها قهرو هستیم و گاه برای کینه جویی میرویم همه ی
پیک هایمان را پاک میکنیم. من کمتر دیدم کسی در سخنگاه های فرنگی چنین کار افسوس برانگیزی
انجام بدهد. از اینرو، گمان میکنم که به وارون گفته ی پیشین خود، ما نمیتوانیم از سخنگاه های فرنگی
پیروی کنیم چون فرهنگش را نداریم. این است که یک راه میانه بهتر بنگر میرسد که برای نمونه پیشنهاد[2] بجای شما:
١- ویرایش[3] تا سه روز کاری
٢- زُدایش * تا ۷ روز کاری
شدنی باشد. اگر شما این را درخور دانسته و میپسندید.



*زُدایش = حذف removal

شوربختانه نمیشود امکان ویرایش و زدایش را در بازه های زمانی متفاوت از هم تعریف کرد . یعنی مدت زمان هر دو باید برابر باشد .
قدیم تر یعنی از روزهای نخستی که این انجمن راه افتاد پیش بینی رفتار اینچنینی از کاربران میشد . برای همین مدت زمان 24 ساعت در نظر گرفته شده بود .
ناگهان یک روز و بدون اطلاع باقی گردانندگان این مدت به یک ماه افزایش یافت و این کار رو مهربد سرخود انجام داد بدون مشورت و کسب نظر بقیه تیم مدیریتی . چند وقتی همین طوری بود تا زمانی که برخی مدیران و دوستان قدیمی که امروزه دیگر در اینجا حضور ندارند (مانند امیر گرامی) به این میزان زیاد و رفتار همین کاربر آلیس اعتراض کردند و این مدت به 3 روز کاهش یافت .
که معلوم شد همین سه روز هم برای کاربرانی که قصدشان تخریب محیط است مدت زمانی بس اندازه و کافیست و اینطور شد که کاربر آلیس هر چند پست که توانش را داشت پاک کرده بود .
زمانی که مشغول درست کردن خرابکاری کاربر آلیس شدم سری هم به پستهای قدیمی ترش انداختم و دیدم که بیشتر از نیمی از پستهایش را پاک کرده که بسیاری از آنها را کاربران دیگر نقل قول کرده بودند و به ایشان پاسخ داده بودند . از آنجایی که امکان بررسی یک به یک پستها نبود (نزدیک به 700 نوشته) تمام نوشته های کاربر آلیس را برگرداندم . این که چنین کاری چه آسیب هایی میزند و کاربرانی که تازه تر در جریان بحث قرار گرفته اند فکر میکنند باقی کاربران خُل وضع هستند و با در و دیوار سخن میگویند !! به کناری دیگر .

به همین جهت این مدت زمان از 3 روز به 24 ساعت کاهش پیدا کرد که به نظرم مدت زمان مناسبیست برای اینکه کاربر تشخیص دهد نوشته اش ایراد دارد و باید ویرایش یا حذف شود . ولی امکان حذف و ویرایش کماکان هست .
حالا اگر دوستان میگویند 24 ساعت کافی نیست و مدت زمان بیشتری نیاز است یک داستان دیگر است و میشود روی این بازه زمانی بحث کرد و به یک توافقی رسید .

ولی در حال حاضر با توجه به تصمیمی که اسپانسر مالی اینجا (مانی بهروز) و ادمین گرفته اند انتقال سرور به آمریکا در دستور کار است تا بشود بخشی از محدودیت ها در قوانین مانند (ممنوعیت انکار هلوکاست ، دفاع از نازیسم و ...) را با نظر تیم مدیریتی یک بازبینی کرد و شاید برداشت . ولی محدودیتهایی مانند ممنوعیت نژادپرستی ، فحاشی به کاربران و نقض کپی رایت همواره باقی خواهند ماند و جای بحث هم ندارند .

مزدك بامداد
10-01-2013, 04:12 PM
شوربختانه نمیشود امکان ویرایش و زدایش را در بازه های زمانی متفاوت از هم تعریف کرد . یعنی مدت زمان هر دو باید برابر باشد .
....

پس از میانگین* ایندو سود بجویید که کمابیش، ۴ روز کاری است( با روز آدینه، ۵ روز)


*میانگین = حد متوسط، معدّل


پارسیگر

Alice
10-01-2013, 06:11 PM
با سپاس از یارانی که با بدرودهای خود مرا دلگرم کردند، و با سپاس از دوستانی که به گفته‌ی مزدک در گاه
رفتن با پرتاب سنگ و ... همراهی‌ام کردند.
هرچند برای من براستی مایه‌ی شگفتی بود که پس از رفتنم، این بی مهری ها را از یارانی ببینم که دست
پایین یکسال بایکدیگر هم‌نشین و همگفتار بودیم... من پیشترها هم از میلاد گرامی درخواست زدایش پیکهایم
را داشتم و ایشان با گشاده رویی برایم انجام دادند. ولی اینکه پس از ستیز پیشین، (که دیگر در کار نیست)
در دم پُست هایم را برگردانند و سنگی هم به دوست خرابکارشان پس از فروگذاشتن و رفتن بزنند کار زیبایی نبود.
من نه از کسی گله‌مندم و نه دوست دارم کسی از یاران برای من اینجا را فروگذارد؛ مهربدجان برای پشتیاری و
دلگرمی شما به من سپاسمندم، ولی خوش ندارم ستیز شما میان گردانندگان اینجا که از بیخ به من برمی‌گردد
شما را از اینجا برهاند. امیدوارم بازنگری کنید، شما برای این انجمن و پایستگی آن ارزش والایی دارید.
---
پیرامون پُست هایی که بازگردانده شدند و گویا کسانی هم دیدگاه را به من واگذاردند، نگر من اینست هر روندی
که در پیش می‌گیرید آن را پس از زدایش این پیکها پیشه کنید. چراکه بازگشت پیکها چیزی به جز دشمنی و
سنگ زدن به من نیست، یا دستکم من اینگونه دریافت می‌کنم. (بقول داریوش زمانیکه پیکهایم را می‌نوشتم با
این گمان و «امتیاز» که تا چندی می‌توانم آن را بزدایم می‌فرستادم، این جا هوده‌ی (حق) من بود که با این دستیافت
از سوی مدیران آنان را بنگارم، اگر قانون اینگونه بود خب شاید جور دیگری می نوشتم)
----
فزون بر این، گمان نمی‌برم پس از بدرودم کسی از یاران همچنان بخواهد با من در ارتباط بماند، پس دوستانی که
چوب‌کاری می‌کنند و من را از مهر خود شرمنده و سرشار، امید دارم این عدم ارتباط را به پای «بی‌معرفتی» من
ننویسند.

sonixax
10-01-2013, 06:26 PM
با سپاس از یارانی که با بدرودهای خود مرا دلگرم کردند، و با سپاس از دوستانی که به گفته‌ی مزدک در گاه
رفتن با پرتاب سنگ و ... همراهی‌ام کردند.
هرچند برای من براستی مایه‌ی شگفتی بود که پس از رفتنم، این بی مهری ها را از یارانی ببینم که دست
پایین یکسال بایکدیگر هم‌نشین و همگفتار بودیم... من پیشترها هم از میلاد گرامی درخواست زدایش پیکهایم
را داشتم و ایشان با گشاده رویی برایم انجام دادند. ولی اینکه پس از ستیز پیشین، (که دیگر در کار نیست)
"در دم" پُست هایم را برگردانند و سنگی هم به دوست خرابکارشان پس از فروگذاشتن و رفتن بزنند کار زیبایی نبود.
من نه از کسی گله‌مندم و نه دوست دارم کسی از یاران برای من اینجا را فروگذارد؛ مهربدجان برای پشتیاری و
دلگرمی شما به من سپاسمندم، ولی خوش ندارم ستیز شما میان گردانندگان اینجا که از بیخ به من برمی‌گردد
شما را از اینجا برهاند. امیدوارم بازنگری کنید، شما برای این انجمن و پایستگی آن ارزش والایی دارید.
---
پیرامون پُست هایی که بازگردانده شدند و گویا کسانی هم دیدگاه را به من واگذاردند، نگر من اینست هر روندی
که در پیش می‌گیرید آن را پس از زدایش این پیکها پیشه کنید. چراکه بازگشت پیکها چیزی به جز دشمنی و
سنگ زدن به من نیست، یا دستکم من اینگونه دریافت می‌کنم. (بقول داریوش زمانیکه پیکهایم را می‌نوشتم با
این گمان و «امتیاز» که تا چندی می‌توانم آن را بزدایم می‌فرستادم، این جا هوده‌ی (حق) من بود که با این دستیافت
از سوی مدیران آنان را بنگارم، اگر قانون اینگونه بود خب شاید جور دیگری می نوشتم)
----
فزون بر این، گمان نمی‌برم پس از بدرودم کسی از یاران همچنان بخواهد با من در ارتباط بماند، پس دوستانی که
چوب‌کاری می‌کنند و من را از مهر خود شرمنده و سرشار، امید دارم این عدم ارتباط را به پای «بی‌معرفتی» من
ننویسند.

آلیس گرامی دلیل برگرداندن تمام پیک های شما نه بحث من با شما بلکه پاک کردن فله ای و وسواس گونه شما بود که امکان بررسی تک به تک پستها را نمیداد .
اتفاقن میخواستیم با شما تماس بگیریم که خودتان تشریف آوردید .
اگر برایتان امکان دارد فهرستی از پیکهایی که نمیخواهید اینجا باشد تهیه کنید و به ما بدهید تا همه را پاک کنیم . (توجه داشته باشید که پیکهایی که سایر کاربران آنها را کوت گرفته اند از دایره حقوق مطلق شما خارجند و نیاز به کسب رضایت کوت گیرنده هم هست)
پیکهایی که شخصن خودم برای شما پاک کرده بودم ، زدایش همیشگی شده اند و دیگر قابل بازگشت نیستند . تنها آنهایی که خودتان یا سایر دوستان برایتان پاک کرده اند قابل برگشت بوده اند .
به هر حال منتظر هستیم تا فهرست آنها را به ما بدهید .
با سپاس

mosafer
10-01-2013, 08:04 PM
بله سر جایش است تنها فرصت ویرایش از 3 روز به 24 ساعت به شکل موقتی کاهش یافته تا مدت زمان 3 روز برای آلیس بگذرد تا باز نیاید سر خود 100 تا 100 تا نوشته هاش رو پاک کنه .
شما بگویید کدام پستتان را میخواهید ویرایش کنید ؟! من تاریخش را میکشم عقب که بتوانید این کار را بکنید .
چندان مهم نبود
+
سپاس

یه نفر
10-02-2013, 06:47 AM
دوست عزیزم آلیس؛
لطـــــفــا برگرد..
میدونم چی کشیدی.. این رفتارها 100 برابرش برای منم بود.. لطفا بیــا . حداقــل کمتر توی مباحث شرکت کن. ولی باش

http://www.daftarche.com/images/imported/2013/10/1.jpg

mosafer
10-02-2013, 10:09 AM
دوست عزیزم آلیس؛
لطـــــفــا برگرد..
میدونم چی کشیدی.. این رفتارها 100 برابرش برای منم بود.. لطفا بیــا . حداقــل کمتر توی مباحث شرکت کن. ولی باش


این مباحث با تمام تلخیش یک حسن داشت اون هم اینکه متوجه شدید اینجا کسی به واقع ،هوای دیگری را ندارد


شما ها فقط هوای خودتون رو دارید. کامنت منو فقط میبینی؟؟! حرفای بقیه جفنگ نبود؟؟ از اون همه اسپم فقط به مال من گیر دادی؟؟!!
خیلی ناراحت شدم. این رفتارتون واقعا تبعیضانه هست. همه گفتگو ها بین خودتونه. غریبه رو راه نمیدید و اگر ازش خوشتون نیاد، سریع مسخره اش میکنید...

باشه. باشــه...
من اسپمر. من بی عقل. من بی سواد. به قول بعضی هاتون توی فیسبوک من لــودگی میکنم و چرت و پرت مینویسم..
اکــی.
خوش باشید باهم. بای

یه نفر
10-02-2013, 10:27 AM
این مباحث با تمام تلخیش یک حسن داشت اون هم اینکه متوجه شدید اینجا کسی به واقع ،هوای دیگری را ندارد

کسی به واقع، هوای همدیگر رو دارند!

الان کوروش میاد میگه اینجا تالار دلداری ها و شادباش ها و بدرود هاست!
یه نفر؟ اخطار میگیری چون توی تاپیک نامربوط نوشتی و بحث رو به بیراهه کشیدی! مطابق قوانین آزادانه این انجمن بیراهه کشیدن موضوع بحث، 2تا کارت زرد و جریمه نقدی و ..

:-)

درضمن قضیه خداحافظی آلیس صرفا دعوایی بود که از قبل بوده..
ریشه تاریخی داره...

یه نفر
10-03-2013, 02:59 PM
آلیس اومده :-)

اینم منبعش :-)

http://www.daftarche.com/images/imported/2013/10/26.jpg


خوش اومدی دخدر

سامان
10-04-2013, 08:11 PM
مدتی مهمونتون بودم.
چند وقتی بود که بیشتر تو بحثها شرکت میکردم.
تصورم این بود که اینجا میشه بحث کرد و جواب خوب و درست و حق شنید.
متاسفانه به این نتیجه رسیدم که ایرانی همون ایرانیه. درس بخونه، دانشمند بشه، استدلال کردن رو یاد بگیره، فارسی پهلوی صحبت کنه، باز هم ایرانیه. یک بعدیه. حق جو نیست. تنها به فکر اثبات خودشه. تا وقتی ازش تعریف بکنی باهاته، بخوای اشتباهش رو نشون بدی میشه دشمنت.
زندگی شاد و همراه سلامتی رو برای تک تکتون آرزومندم.

مزدك بامداد
10-04-2013, 08:31 PM
مدتی مهمونتون بودم.
چند وقتی بود که بیشتر تو بحثها شرکت میکردم.
تصورم این بود که اینجا میشه بحث کرد و جواب خوب و درست و حق شنید.
متاسفانه به این نتیجه رسیدم که ایرانی همون ایرانیه. درس بخونه، دانشمند بشه، استدلال کردن رو یاد بگیره، فارسی پهلوی صحبت کنه، باز هم ایرانیه. یک بعدیه. حق جو نیست. تنها به فکر اثبات خودشه. تا وقتی ازش تعریف بکنی باهاته، بخوای اشتباهش رو نشون بدی میشه دشمنت.
زندگی شاد و همراه سلامتی رو برای تک تکتون آرزومندم.
مگر شما ایرانی نیستید؟
نمیشود که در گفتمان، با شانتاژ بگویید که یا سخن مرا بپذیرید
و یا ایرانی هایی هستید که در اندیشه ی "اثبات" خودشانند!
farewell!

Anarchy
10-04-2013, 09:03 PM
مدتی مهمونتون بودم.
چند وقتی بود که بیشتر تو بحثها شرکت میکردم.
تصورم این بود که اینجا میشه بحث کرد و جواب خوب و درست و حق شنید.
متاسفانه به این نتیجه رسیدم که ایرانی همون ایرانیه. درس بخونه، دانشمند بشه، استدلال کردن رو یاد بگیره، فارسی پهلوی صحبت کنه، باز هم ایرانیه. یک بعدیه. حق جو نیست. تنها به فکر اثبات خودشه. تا وقتی ازش تعریف بکنی باهاته، بخوای اشتباهش رو نشون بدی میشه دشمنت.
زندگی شاد و همراه سلامتی رو برای تک تکتون آرزومندم.

ما که متوجه نشدیم دلخوری شما از چی هست. مورد خاصی اتفاق افتاده ؟

اما حرف هایی که زدید آیا شامل حال خودتون هم میشه ؟

Russell
10-04-2013, 09:32 PM
مدتی مهمونتون بودم.
چند وقتی بود که بیشتر تو بحثها شرکت میکردم.
تصورم این بود که اینجا میشه بحث کرد و جواب خوب و درست و حق شنید.
متاسفانه به این نتیجه رسیدم که ایرانی همون ایرانیه. درس بخونه، دانشمند بشه، استدلال کردن رو یاد بگیره، فارسی پهلوی صحبت کنه، باز هم ایرانیه. یک بعدیه. حق جو نیست. تنها به فکر اثبات خودشه. تا وقتی ازش تعریف بکنی باهاته، بخوای اشتباهش رو نشون بدی میشه دشمنت.
زندگی شاد و همراه سلامتی رو برای تک تکتون آرزومندم.
من نمیدانم چه اصراری دارید شما طرف مقابلتان را مجبور کنید که مانند شما بحث کند.اینجا سخنگاه است هر کس هم یکنوع شخصیت دارد.بسیاری از دوستان مثل مهربد و مزدک گرامی اینجا عقاید سرسختانه‌ای دارند که در نوع خودش جالب است.حالا شما علاقه به نوع دیگری از بحث دارید میتوانید با دوستانی دیگر مثل آنارشی خودمان که بسیار نرمخوتر و شکاکتر هستند سخن بگویید.این ایرادات بسیار عجیب اخیر شما از دوستان مرا داشت بر این گمان میبرد که شما خصومتی با سخنگاه دارید.به هر روی ما از رفتن افرادی که قوانین اینجا را رعایت میکنند و اهل گفتگو هستند خرسند نمیشویم.

Theodor Herzl
10-04-2013, 10:18 PM
خسته شدم بابا ، این یعنی‌ چه هی‌ همه یک کمی‌ با یکی‌ درگیر میشوند می‌‌آیند خداحافظی میکنند و بعد منتظر خایه مالی‌ ادمین‌ها مینشینند که ناز کنند که لطفا اینجا بمانید!سر خداحافظی هرکی‌ هم ۲۰ صفحه بحث خزعبل میشود !

Russell
10-05-2013, 02:15 PM
r.daramroei گرامی خوشآمدید :e303:

Mehrbod
10-12-2013, 12:57 AM
Jadi

شما همان جادیِ بلاگر نیستید؟

کافر_مقدس
10-14-2013, 08:13 PM
خسته شدم بابا ، این یعنی‌ چه هی‌ همه یک کمی‌ با یکی‌ درگیر میشوند می‌‌آیند خداحافظی میکنند و بعد منتظر خایه مالی‌ ادمین‌ها مینشینند که ناز کنند که لطفا اینجا بمانید!سر خداحافظی هرکی‌ هم ۲۰ صفحه بحث خزعبل میشود !

به اسپاگتی سوگند بارها قصد داشتم این نکته رو گوشزد کنم ولی گفتم بیخیال! حرف دل ما رو زدی!

به نظر برخی از دوستان مشکل کمبود توجه دارند که از این طریق قصد دارند از لحاظ روحی خودشون رو ارضا کنند!

شعری در همین زمینه: التماس مال دیروز بود...

مال وقتی که بچه بودیم

امروز...

می خاهی بروی؟

خداحافظ! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/10/5.gif

iranbanoo
10-14-2013, 08:56 PM
به اسپاگتی سوگند بارها قصد داشتم این نکته رو گوشزد کنم ولی گفتم بیخیال! حرف دل ما رو زدی!

به نظر برخی از دوستان مشکل کمبود توجه دارند که از این طریق قصد دارند از لحاظ روحی خودشون رو ارضا کنند!
شما مثلا خودت کار خوبی میکنی میای-میری,نه سلامی,نه خدا حافظی ای:e105:

یه نفر
10-19-2013, 03:47 PM
همه گان جمع شوند.. بگویید رفتگان باز گردند تا چیز مهمی بگویم..

امشب که جمع شما رو با همه خوشی هایش ترک میکنم، بر من بسیار سنگین هست. به دلیل کهولت سن در جوانی! و مشغله ی زیادی که از همین روزها گریبان گیرم شده و اتفاقا دوسشون دارم، نمیتونم بیام پیشتون و پست بگذارم.. از طرفی مطمئنا وقت اینو دارم پست های شما رو بخونم.. تازه ظریف با همه مشغله های کاریش باز توی فیسبوک فعاله. من که از اون مشغول تر نیستم!
به هر حال وای به حالتون اگر پشت سرم حرفی بزنیدااا :-) اطلاعات شخصیتون رو لو میدم :)) مثل همون روزای اول :-))
شوخی کردم بابا.. همتونو دوس دارم. بخشید اگر تعمدی اذیت کردم و مسخره کردم :-)

امشب 7 چیز گرانبها در بین شما به یادگار میگذارم. به آن ها چنگ بزنید تا رستگار شوید :-)

http://www.daftarche.com/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-33/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1-1263/

http://www.daftarche.com/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-10/%DB%8C%DA%A9-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-1281/

http://www.daftarche.com/%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%AF-36/%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-1205/

http://www.daftarche.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D9%88-%D9%81%D9%86%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-22/%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-1257/

http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1-1243/

http://www.daftarche.com/%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C-8/%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1-1240/

http://www.daftarche.com/%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C-8/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D 9%87-1097/



خدا نگهدار

Theodor Herzl
10-19-2013, 04:04 PM
این دوستان که هی‌ بخاطر مشغله زیاد و کار اینها اینجا رو ترک میکنند داخل غار که نمیخواهید بروید زندگی‌ کنید ، رئیس جمهور آمریکا هم در توییتر فعال هست شبی نیم ساعت اینترنت رو همه وقت دارند ، پس این خزعبلات رو تحویل مردم ندهید!

Russell
10-19-2013, 04:24 PM
امشب که جمع شما رو با همه خوشی هایش ترک میکنم، بر من بسیار سنگین هست. به دلیل کهولت سن در جوانی! و مشغله ی زیادی که از همین روزها گریبان گیرم شده و اتفاقا دوسشون دارم، نمیتونم بیام پیشتون و پست بگذارم.. از طرفی مطمئنا وقت اینو دارم پست های شما رو بخونم.. تازه ظریف با همه مشغله های کاریش باز توی فیسبوک فعاله. من که از اون مشغول تر نیستم!
بهر روی اگر مشغله یا هر چه که هست اجازه داد و خواستی کار مثبتی کنی، میتوانیی اینجا در کنار جهاد در راه اسلام و زنان (با میزان ترول کنترل شده البته) در بخش‌هایی مانند هنر و ادبیات و ... که گفتی علاقه داری فعالیت کنی و حتی خودت آنها را بیآغازی.

Anarchy
10-19-2013, 06:22 PM
همه گان جمع شوند.. بگویید رفتگان باز گردند تا چیز مهمی بگویم..

امشب که جمع شما رو با همه خوشی هایش ترک میکنم، بر من بسیار سنگین هست. به دلیل کهولت سن در جوانی! و مشغله ی زیادی که از همین روزها گریبان گیرم شده و اتفاقا دوسشون دارم، نمیتونم بیام پیشتون و پست بگذارم.. از طرفی مطمئنا وقت اینو دارم پست های شما رو بخونم.. تازه ظریف با همه مشغله های کاریش باز توی فیسبوک فعاله. من که از اون مشغول تر نیستم!
به هر حال وای به حالتون اگر پشت سرم حرفی بزنیدااا :-) اطلاعات شخصیتون رو لو میدم :)) مثل همون روزای اول :-))
شوخی کردم بابا.. همتونو دوس دارم. بخشید اگر تعمدی اذیت کردم و مسخره کردم :-)

امشب 7 چیز گرانبها در بین شما به یادگار میگذارم. به آن ها چنگ بزنید تا رستگار شوید :-)

http://www.daftarche.com/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-33/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1-1263/

http://www.daftarche.com/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-10/%DB%8C%DA%A9-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-1281/

http://www.daftarche.com/%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%AF-36/%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-1205/

http://www.daftarche.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D9%88-%D9%81%D9%86%D8%AF%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-22/%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-1257/

http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1-1243/

http://www.daftarche.com/%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C-8/%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%DB%8C%D9%87-%D9%86%D9%81%D8%B1-1240/

http://www.daftarche.com/%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C-8/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D 9%87-1097/



خدا نگهدار

هر دوستی که از جمع ما جدا میشه ، من ناراحت میشم... به هر حال درسته که زیاد ترول میکردی ، اما بودنت در بین ما تنوعی بود خودش :e404: !!

هر زمان دوست داشتی و احساس کردی دلت برای ما تنگ شده ، میتونی برگردی !! بهت اجازه میدیم :e415:

فقط دو توصیه : 1) بیشتر مطالعه کن 2) کمتر ترول کن :e105:

:e032:

کافر_مقدس
10-19-2013, 08:10 PM
خدا نگهدار

نقی یارت ، اسپاگتی نگهدارت! http://www.daftarche.com/images/imported/2013/06/3.gif

SAMKING
10-19-2013, 09:19 PM
همه گان جمع شوند.. بگویید رفتگان باز گردند تا چیز مهمی بگویم..

امشب که جمع شما رو با همه خوشی هایش ترک میکنم، بر من بسیار سنگین هست. به دلیل کهولت سن در جوانی! و مشغله ی زیادی که از همین روزها گریبان گیرم شده و اتفاقا دوسشون دارم، نمیتونم بیام پیشتون و پست بگذارم.. از طرفی مطمئنا وقت اینو دارم پست های شما رو بخونم.. تازه ظریف با همه مشغله های کاریش باز توی فیسبوک فعاله. من که از اون مشغول تر نیستم!
به هر حال وای به حالتون اگر پشت سرم حرفی بزنیدااا :-) اطلاعات شخصیتون رو لو میدم :)) مثل همون روزای اول :-))
شوخی کردم بابا.. همتونو دوس دارم. بخشید اگر تعمدی اذیت کردم و مسخره کردم :-)

امشب 7 چیز گرانبها در بین شما به یادگار میگذارم. به آن ها چنگ بزنید تا رستگار شوید :-)

صندلی داغ - یه نفر

یک حرف از دو دهان ( فلسفه )

مبارزه زنانه

انرژی رایگان

یه نفر

پیرامون اعتراضات کاربر "یه نفر"

پرسش هوشمندانه



خدا نگهدار
اَهههههههه شما که بری دوباره سخنگاه میشه یخچال...

اصن بچه که نباشه خونه سوت و کوره...:e413:

(:e105:)

Nevermore
10-19-2013, 09:23 PM
اَهههههههه شما که بری دوباره سخنگاه میشه یخچال...

اصن بچه که نباشه خونه سوت و کوره...:e413:

(:e105:)

نگران نباشید،شما که هستید.:e415:

sonixax
10-20-2013, 02:44 AM
این دوستان که هی‌ بخاطر مشغله زیاد و کار اینها اینجا رو ترک میکنند داخل غار که نمیخواهید بروید زندگی‌ کنید ، رئیس جمهور آمریکا هم در توییتر فعال هست شبی نیم ساعت اینترنت رو همه وقت دارند ، پس این خزعبلات رو تحویل مردم ندهید!

ساعت 3:44 صبح هستش ! ساعت 3:00 صبح از سر کار برگشتم . (کاری که خودم با نوآوری خودم تنهایی دارم آن را به پیش میبرم الحمدوالساغتی گرفته حسابی :دی) و بعد از نوشیدن یک لیوان چای درجه یکِ پر از اسانس و رنگ :)) دارم اینجا را میخوانم .
20 دقیقه دیگر میگیرم میکپم تا ساعت 10 صبح یکشنبه و بعد از مطالعه و کسب علم و دانش و تحصیل و این حرفها باز میروم سر کار تا بوق سگ .

من واقعن نمیفهمم گرفتاری اینهایی که میگویند آی وقت نداریم نمیشه ! مثل خَر کار کنی دیگه وقتی برای درس و مطالعه و آموزش نمیمونه و اینها یعنی چه . دست کم من یکی درک نمیکنم این جماعت را .

Ouroboros
10-20-2013, 03:31 PM
I'm Back, well, sort of


می‌بینم که انجمن از همیشه سرزنده‌تر است و دوستان حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند

Nevermore
10-20-2013, 03:38 PM
به به،ببین که آمده؟:e057::e41f:
خوش برگشتی امیر جان.جایتان بسیار خالی بود.:e303:

Russell
10-20-2013, 03:40 PM
I'm Back, well, sort of


می‌بینم که انجمن از همیشه سرزنده‌تر است و دوستان حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند

به به، برای‌ اهالی دفترچه خبر از این بهتر نمیشد.خوش برگشتی امیر جان :e303:

Mehrbod
10-20-2013, 03:52 PM
I'm Back, well, sort of


می‌بینم که انجمن از همیشه سرزنده‌تر است و دوستان حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند


:e306:

چه کسی گفته این رفتن و آمدن‌ها بده؟ این دیدار‌هایِ دیر به دیر هتّا خوشی‌آور‌تر از دیدن‌هایِ همیشگی‌اند! :e00e:

Anarchy
10-20-2013, 05:09 PM
@Ouroboros (http://www.daftarche.com/members/ouroboros-66/)

رفیق خوش آمدی :e032: !! خیلی دلتنگت بودیم...

فقط دیروز برگشته بودی تا قبل از بدرود یکی از مریدانت(@یه نفر (http://www.daftarche.com/member.php?418-%DB%8C%D9%87%20%D9%86%D9%81%D8%B1)) ، یک صابونی به تنش میزدی :e105:!!!

Ouroboros
10-20-2013, 06:26 PM
سپاس از دوستان گرامی بابت پیامهای صمیمانه. وانگهی گرفتاریهای من همچنان در جریان است و احتمالا ماهی ۳-۴ بار بیشتر نتوانم به انجمن سر بزنم. :e058:
ولی قطعا حاضر خواهم بود چراکه فروم‌نویسی به نوعی بخشی از کارکتر من شده و فراتر از این، دلم برای دوستان تنگ می‌شود. :e418:

Dariush
10-20-2013, 06:59 PM
به به، درود به امیر عزیز. آنقدر از دیدارت خرسند شدم که تمامِ مشقات لاگین کردن را به جان خریدم تا سلامی گفته باشم.
امیدوارم خوب و خوش باشی و دیگر بی‌معرفتی پیشه نکنی:e418::e40a::e303:

google
10-20-2013, 07:19 PM
سپاس از دوستان گرامی بابت پیامهای صمیمانه. وانگهی گرفتاریهای من همچنان در جریان است و احتمالا ماهی ۳-۴ بار بیشتر نتوانم به انجمن سر بزنم.
ولی قطعا حاضر خواهم بود چراکه فروم‌نویسی به نوعی بخشی از کارکتر من شده و فراتر از این، دلم برای دوستان تنگ می‌شود.

امیر گرامی، همین دیروز کاربر « یه نفر » خداحافظی کرد.. کاش زودتر می اومدی و کمی با این موجود آشنا میشدی.. ولی بنظرم به ما سر میزنه ولی دیگه فعال نیست!
به شدت مخالف تو و عقایدت بود.. مخالف منم بود.. چون به زن جماعت بهایی نمیدهم..:e417:

این آمدن تو بلافاصله بعد از رفتن «یه نفر» کمی مشکوک نیست؟؟ (( من شکاک هستم کلن ))
نکنه میترسیدی درگیر افکارش بشی و نمیومدی :e105:

خوش اومدی اسطوره

یه نفر
10-20-2013, 10:15 PM
فقط دیروز برگشته بودی تا قبل از بدرود یکی از مریدانت(@یه نفر) ، یک صابونی به تنش میزدی !!!



امیر گرامی، همین دیروز کاربر « یه نفر » خداحافظی کرد.. کاش زودتر می اومدی و کمی با این موجود آشنا میشدی.. ولی بنظرم به ما سر میزنه ولی دیگه فعال نیست!
به شدت مخالف تو و عقایدت بود..


نامردا هنوز 24 ساعت نشده خداحافظی کردم!


به هر حال وای به حالتون اگر پشت سرم حرفی بزنیدااا :-) اطلاعات شخصیتون رو لو میدم :))

دنبال شـَـر میگردید؟؟؟ :-))

آنارشی (سعید) 30 ساله از بمبئی هندوستان
گوگل ( غضنفر) 21.5 ساله از قزوین :-)

اگر بازم پشت سرم حرفای بد بزنید بیشتر لو میدماااا

درضمن با امیر هیچ دشمنی ندارم. الکی از این وصله ها به من نچسبونید.. یه جایی بهش گفتم ملا هویج! که بعدش گفتم همچین ملا هم نیست.. سوادی هم داره..


این دوستان که هی‌ بخاطر مشغله زیاد و کار اینها اینجا رو ترک میکنند داخل غار که نمیخواهید بروید زندگی‌ کنید ، رئیس جمهور آمریکا هم در توییتر فعال هست شبی نیم ساعت اینترنت رو همه وقت دارند ، پس این خزعبلات رو تحویل مردم ندهید!

من فقط فعالیت ندارم.. ولی حداقل میتونم هفته ای 1 بار بهتون سر میزنم و مطالب مورد علاقه خودمو دنبال میکنم..
من توی 2 شهر متفاوت با فاصله های 3 ساعته کار میکنم.. واقعا وقت فعالیت کردن هم ندارم.. وبلاگم هم نمیتونم بهش برسم. چه برسه اینجا ! اصلا اینترنت ندارم که بخوام بیام.. توی یه اتاق کوچک.. خوابگاه.. عذرم کاملا موجه هست. وگرنه از خدامه بیام باهات در مورد اسرائیل و صهیونیست کل کل کنم.. بخصوص در مورد کشتی خدا و موسی.. :-)


بهر روی اگر مشغله یا هر چه که هست اجازه داد و خواستی کار مثبتی کنی، میتوانیی اینجا در کنار جهاد در راه اسلام و زنان (با میزان ترول کنترل شده البته) در بخش‌هایی مانند هنر و ادبیات و ... که گفتی علاقه داری فعالیت کنی و حتی خودت آنها را بیآغازی.

1- دلم واسه خودت تنگ میشه که نمیتونم اذیتت کنم و آمپر بچسبونی و زیر لبی بخندم بهت :-))
2- اگر عمری بود و برگشتم حتما یه تاپیک کافه هنر ایجاد میکنم و به هنر اصیل ایرانی می پردازم..
3- گزینه 1 :)))))))))))))))))))))))


هر زمان دوست داشتی و احساس کردی دلت برای ما تنگ شده ، میتونی برگردی !! بهت اجازه میدیم

دقیقا منتظر همین بودم :-) منو باید مدیر تالار زنامرد کنید.. تنها شرط برگشت من اینه :-)


اَهههههههه شما که بری دوباره سخنگاه میشه یخچال...
اصن بچه که نباشه خونه سوت و کوره...
(:e105:)
یعنی حیف من :-( شما قدر منو نمیدونید... :-(
به قول نورمور خودت که بچه ای :-)

sonixax
10-21-2013, 12:25 AM
I'm Back, well, sort of


می‌بینم که انجمن از همیشه سرزنده‌تر است و دوستان حسابی سنگ تمام گذاشته‌اند

امیر جان خیلی خوش آمدید ، امیدوار بودم زودتر برگردید ولی باز هم خیلی خوش آمدید :e032:

حالا که جناب مزدک گرامی هم تشریف دارند فکر کنم بتوانیم یک بحث داغ و خواندنی را بین شما دو نفر راه بیندازیم :19:

undead_knight
10-21-2013, 05:55 AM
enemies are friends :))
جای خالی امیر در اکثر تاپیک ها همیشه حس میشه:))
خوش برگشتی امیر عزیز;)

kourosh_bikhoda
10-21-2013, 07:46 AM
من تازه دوزاریم افتاد که امیر کیه.
خوش آمدی برادر.:e032:

Russell
10-21-2013, 08:28 AM
1- دلم واسه خودت تنگ میشه که نمیتونم اذیتت کنم و آمپر بچسبونی و زیر لبی بخندم بهت :-))
2- اگر عمری بود و برگشتم حتما یه تاپیک کافه هنر ایجاد میکنم و به هنر اصیل ایرانی می پردازم..
3- گزینه 1 :)))))))))))))))))))))))
من همیشه همینجوری هستم، ایراد ندارد، ما اینجا هستیم که شاید وسط این "اذیت کردن‌ها" (!!) بلکه مسلمین عزیز مغزشان یک تکانی بخورد.

دقیقا منتظر همین بودم :-) منو باید مدیر تالار زنامرد کنید.. تنها شرط برگشت من اینه :-)

باشد، هر وقت خواستیم تالار زنامرد را نابود کنیم بجای منفجر کردنش مدریتش را میدهیم به تو !!

google
10-21-2013, 08:48 AM
باشد، هر وقت خواستیم تالار زنامرد را نابود کنیم بجای منفجر کردنش مدریتش را میدهیم به تو !!

دقیقا هدفش همینه. میخواد پست های زن ستیزی و فمنیستی و .. رو پاک کنه.

Soheil
10-22-2013, 05:52 PM
@Ouroboros (http://www.daftarche.com/members/ouroboros-66/)
عجب سورپرایزی. مهربد که رفته بود از اول میدونستم که شاید برگرده ولی واقعا فک نمیکردم که شما هم برگردی. خیلی خوشحالم. بخصوص با اومدن تو فک کنم انجمن بهترین روزهاشو میگذرونه. امیدوارم باز یکی نخواد بره.

-----
من میگم حداقل این بدرود رو از فرنام این تاپیک حذف کنید آخه. یا هتا بدرود گفتن رو در قوانین ممنوع کنید تا دیگه کسی از این کارها نکنه!!

Mehrbod
11-01-2013, 12:19 AM
دوستان گرامی, من از فردا برای دو هفته‌ای خانه نبوده و درگیر مسافرت و مهاجرت خواهم بود.

تا آن زمان همه‌یِ شما را به اسپاگتیاوندْگار (http://www.daftarche.com/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2/%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%DA%AF%D8%AA%DB%8C-265/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-3.html) بزرگ میسپارم! :e402:

Agnostic
11-10-2013, 03:49 PM
درود دوستان.
من برگشتم. مدتی بود به دفترچه نیامده بودم.
با ارزوی سلامتی و شادی برای همه دوستان.:e032:

Russell
11-10-2013, 04:28 PM
درود دوستان.
من برگشتم. مدتی بود به دفترچه نیامده بودم.
با ارزوی سلامتی و شادی برای همه دوستان.
خوش برگشتی آگنوستیک گرامی :e032:

sonixax
11-10-2013, 04:33 PM
درود دوستان.
من برگشتم. مدتی بود به دفترچه نیامده بودم.
با ارزوی سلامتی و شادی برای همه دوستان.

خوش آمدید دوست گرامی :e032:

Anarchy
11-10-2013, 06:40 PM
درود دوستان.
من برگشتم. مدتی بود به دفترچه نیامده بودم.
با ارزوی سلامتی و شادی برای همه دوستان.:e032:

از مدتی گذشته بود و فکر کنم از سال هم رد شده بود... به هر حال خوش آمدید دوست گرامی :e056:

Alice
11-14-2013, 01:50 AM
دوستان من کلید انجمن را بشما می‌سپارم و تا زمستان/بهمن‌ماه شما را بدرود می‌گویم.
امیدوارم که این نگرستیزی‌های ایدئولوژیک هم سرانجام تفرقه و شکاف در میان‌تان ایجاد نکند.
بدرود
:e04b::e306::e011:

Theodor Herzl
11-14-2013, 03:23 AM
دوستان من کلید انجمن را بشما می‌سپارم و تا زمستان/بهمن‌ماه شما را بدرود می‌گویم.
امیدوارم که این نگرستیزی‌های ایدئولوژیک هم سرانجام تفرقه و شکاف در میان‌تان ایجاد نکند.
بدرودامیدوارم دوران دوری شما از تمدن بشری و دسترسی‌ به کامپیوتر و اینترنت زودتر حل شود!:e011:

یه نفر
11-21-2013, 10:14 AM
منم اومدم :-):e056:

Mehrbod
01-18-2014, 06:10 PM
به نوهموند امان razi خوشآمد میگویم :e306:

Mehrbod
02-05-2014, 01:36 AM
دوستان و یاران من برای یک هفته تا ده روزی نخواهم بود :e01c:

امیدوارم پس از بازگشت همچنان امیر گرامی را اینجا ببینم, بساکه داریوش
هم از هر کوره‌‌دهاتی که اندرتار ندارد برگشته باشد و تنها tablet نباشد! (:


پارسیگر

sonixax
02-05-2014, 01:44 AM
دوستان و یاران من برای یک هفته تا ده روزی نخواهم بود

امیدوارم پس از بازگشت همچنان امیر گرامی را اینجا ببینم, بساکه[١] داریوش
هم از هر کوره‌‌دهاتی که اندرتار[٢] ندارد برگشته باشد و تنها tablet نباشد! (:

امیدوارم برای خوشی و حال و حول بروی نه گرفتاری و کار و به قول جناب مزدک گند و گوز! :e032:

Alice
02-05-2014, 06:26 AM
امیدوارم پس از بازگشت همچنان امیر گرامی را اینجا ببینم, بساکه[١] داریوش
هم از هر کوره‌‌دهاتی که اندرتار[٢] ندارد برگشته باشد و تنها tablet نباشد! (:

من احساس می‌کنم که داریوش از زندانی جایی وصل می‌شود. مثل زندانی‌ها که چند روز یکبار به ایشان تلفن می‌دهند تا خبری از زن و بچه بگیرند!
زیر بغل امیر هم انقدر هندوانه نگذارید، بگذارید برود ما نفسی آسوده بکشیم! (امیر مثل سایق کمی فلسفی‌ بنویس دستکم ما هم استفاده کنیم،
تو را جان ضعیفه این بازی و آموزش و چه می‌دانم گاه‌تست را ول کن. برو فکر نان کن که خربزه آب است، آخه مینی‌تست و کینو تست و کوفت و درد به
درد چه کسی می‌خورد من نمی‌فهمم؟)

Ouroboros
02-05-2014, 10:42 AM
من احساس می‌کنم که داریوش از زندانی جایی وصل می‌شود. مثل زندانی‌ها که چند روز یکبار به ایشان تلفن می‌دهند تا خبری از زن و بچه بگیرند!
زیر بغل امیر هم انقدر هندوانه نگذارید، بگذارید برود ما نفسی آسوده بکشیم! (امیر مثل سایق کمی فلسفی‌ بنویس دستکم ما هم استفاده کنیم،
تو را جان ضعیفه این بازی و آموزش و چه می‌دانم گاه‌تست را ول کن. برو فکر نان کن که خربزه آب است، آخه مینی‌تست و کینو تست و کوفت و درد به
درد چه کسی می‌خورد من نمی‌فهمم؟)

زن تیپیک: چون بدرد من نمی‌خورد اصلا بدرد نمی‌خورد. :e411:
مهربد جان خوش بگذرد. به حرفهای این خانم هم گوش نکنید،
کس‌بازی‌های موفق بسیاری برای شما آرزومند. :e14c:

Mehrbod
02-11-2014, 06:05 PM
امیدوارم برای خوشی و حال و حول بروی نه گرفتاری و کار و به قول جناب مزدک گند و گوز! :e032:


زن تیپیک: چون بدرد من نمی‌خورد اصلا بدرد نمی‌خورد. :e411:
مهربد جان خوش بگذرد. به حرفهای این خانم هم گوش نکنید،
کس‌بازی‌های موفق بسیاری برای شما آرزومند. :e14c:

این کَرجی که آنجا گذاشتم یادآور دوستی یونانیک/انگلیسی بود که زبانزدی دارند
بنام "to sail away", که میشود یک چیزی در مایه‌هایِ همان گُم و گور و گُمنشان شدن خود امان :21:

بدبختانه نه گرفتاری‌هایِ من بدجور دارند می‌تلنبارند و من پسادستینْ یک تا شاید سه ماهی دوباره ناگُزیر از کناره‌گیری‌ام, که اگر دیر
بجنبم زندگی بفراخور آسوده‌ و دلپذیری که دارم را باید ول نموده و بروم از فردا برایِ یک سرمایه‌دارِ بهره‌کش کودنْ سر و تن به بیگاری دهم.

اگر خواستید چیزی یا کسی را بنکوهید, سرمایه‌داری را بنکوهید!



***


مزدك بامداد
سرور مزدک گرامیگ, امیدوارم نوشته‌هایِ بیشتری از شما بخوانیم, چه
که من و میدانم دیگران بسیاری نوشته‌هایِ شما را همواره میخوانیم و میدنبالیم.
همچنین گرچه خود اتان دسترسی دارید, ولی اگر می‌نیازید من دورادور دادگان pn2 را خواهم ویراست.


Ouroboros
بجای خویشکاری‌تراشی (= وظیفه) برای ما که نمیدانیم بیاییم لقمه را هم بجویم
و در دهان فرهیخته؟ بگذاریم که بهتر سر از فرایافت‌های همبازگرایی و دیگرها دربیاورد (که
همچو خویشکاری‌ای نداریم و ما هم تنها به اندازه‌یِ توان و شکیب امان مینویسیم و در
این سخنگاه هم رُفت سرمایه‌داری را پیشتر داده‌ایم و جای خرده‌گیری نداشته), بیا و کمی از
دختربازی و نازِ خود ات بزن و به این سخنگاه برس که میبینیم چجور به بودن تو می‌نیازد :e405:


Dariush
Raumzeit-Café (http://www.daftarche.com/deutsch-32/raumzeit-caf%C3%A9-1434/#post62246)


Fiona
بیشتر بنویسید و خامه‌یِ ادبیک زیبای اتان را به رُخ پارسی‌ستیزان بکشید.


kourosh_bikhoda
برای شما هم یک آرزوی کمونیستی میکنم که در آمریکا به بهره‌دهی بیافتید و من از ته دل به ریش اتان بخندم (:


viviyan
شما هم بروید یک جای دیگر شوهر پیدا کنید ویوین جان, امیر ما فروشی نیست.


aradnamjoo
شرمنده آراد جان که نزد شما چندی نخواهم بود. دوستانه پیش‌مینهم بجای همراهاندن
دیگران, آنان را دنباله‌رویِ راه سرورانه‌یِ خویش کنید که هم کارآمدتر است, هم آسانتر.


pulsar
امیدوارم از شما هموند اندیشمند هم نوشته‌هایِ بیشتری داشته باشیم :e306:


sonixax
Anarchy
اُمیدوارم تا زمان برگشت چند تا گرداننده‌یِ خوب دیگر هم دست و پا کرده باشید.


Alice
امیدوارم شما هم زودتر بزرگ شوید, هرچند نباید سخت گرفت و من هم ٢٠ سالگی بسیار "دُژ‌گوار" و "خیره‌سر" بودم!



پارسیگر

Alice
02-11-2014, 06:14 PM
امیدوارم شما هم زودتر بزرگ شوید, هرچند نباید سخت گرفت و من هم ٢٠ سالگی بسیار "دُژ‌گوار" و "خیره‌سر" بودم!

درود
مهربد گرامی، خویشکاری خودم می‌بینم که از شما پوزش بخواهم تا از من دلخور نباشید!
(من هم از شما هیچ گله‌ای ندارم دوست خوبم)
هر کجا که هستید همواره پاینده و سربلند باشید، برای‌تان آرزوی کامیابی در زندگی دارم.
:e303:

Russell
02-11-2014, 06:19 PM
به به، رفیق ما هم برگشت که !!
خوش برگشتی!

امیدوارم شما هم زودتر بزرگ شوید, هرچند نباید سخت گرفت و من هم ٢٠ سالگی بسیار "دُژ‌گوار" و "خیره‌سر" بودم!
فقط تا 20 سالگی؟!! :e105:

پ.ن:نمیدانم چرا اول ندیدم اون بخشی که گفتی چند ماهی نمیتونی باشی، سر بزن :e058:

viviyan
02-11-2014, 06:25 PM
مهربد عزیز، دلمان برایتان تنگ شده بود :-*
کمی امیرتان را تحویل بگیرید :) من سبک و سنگین کردم و به این نتیجه رسیدم که ابدا شبیه زن های رویاهای امیر شما نیستم. اصلا خیالش را از سر بیرون کردم، خیالتان راحت باشد :)))

kourosh_bikhoda
02-11-2014, 09:23 PM
برای شما هم یک آرزوی کمونیستی میکنم که در آمریکا به بهره‌دهی بیافتید و من از ته دل به ریش اتان بخندم (:
ای بابا چه زود اومدید :e404:

الان یعنی سه ماه نیستید؟
ولی خستو میشم که دلمون برای غرلند زدن هاتون تنگ شده بود. امیدوارم خوش برگردید که دوباره بتازیم به جبهه ویرانه تان یه کم مغزمون جلا پیدا کنه :e032:

Theodor Herzl
02-11-2014, 09:44 PM
اینجوری باید نفرین کمونیستی کرد!


الهی به حق ۵ تن ال کمون ، دست تروتسکی بزنه کمرت!

murmurous
04-10-2014, 01:17 PM
روز بخیر :)
به امید افزودن بر هر آنچه دانش می نامند اعلام حضور می نماییم:)

Alice
04-10-2014, 01:43 PM
روز بخیر :)
به امید افزودن بر هر آنچه دانش می نامند اعلام حضور می نماییم:)

خیلی خیلی خیلی خوش نیومدید! نه نه! یعنی خوش اومدید ولی نباید این روزهای دفترچه میومدید! :)
باید میذاشتید مهربد بره بـــعــــد...!

یه نفر
04-10-2014, 02:01 PM
خیلی خیلی خیلی خوش نیومدید! نه نه! یعنی خوش اومدید ولی نباید این روزهای دفترچه میومدید! :)
باید میذاشتید مهربد بره بـــعــــد...!
متاسفانه مثل انگل به ما چسبیده و از اینجا نمیره.. داره لذت میبره...
:e105:

sonixax
04-10-2014, 11:14 PM
روز بخیر :)
به امید افزودن بر هر آنچه دانش می نامند اعلام حضور می نماییم:)

خوش آمدید گرامی :e032:

مهربـد
04-18-2014, 08:49 AM
درود بر همگی
عضو جدید انجمن هستم
هدفم از عضو شدن در این فروم بیشتر برای مافع خودم هست که دوست دارم سوالاتی بپرسم و اعضای اینجا نظراتشون رو بنویسند
گفتم برای منافع خودم منظورم تحقیق های شخصی هست
امیدوارم کمکم کنید شاید موضوعات سوالاتم برای شما هم جالب باشه

کافر_مقدس
04-18-2014, 09:21 AM
درود بر همگی عضو جدید انجمن هستمهدفم از عضو شدن در این فروم بیشتر برای مافع خودم هست که دوست دارم سوالاتی بپرسم و اعضای اینجا نظراتشون رو بنویسندگفتم برای منافع خودم منظورم تحقیق های شخصی هستامیدوارم کمکم کنید شاید موضوعات سوالاتم برای شما هم جالب باشه

درود بر شما . به امام نقی سوگند دیروز قصد داشتم به شما بابت عضویت در سخنگاه بزرگ دفترچه شادباش بگویم، ولی از آنجا که گمان می بردم شاید یکی از هموندان سخنگاه به نام"یه کس" باشید چنین نکردم.

گرچه این بدگمانی ام هنوز برطرف نشده!http://www.daftarche.com/images/imported/2013/02/8.png

مهربـد
04-18-2014, 03:45 PM
درود بر شما . به امام نقی سوگند دیروز قصد داشتم به شما بابت عضویت در سخنگاه بزرگ دفترچه شادباش بگویم، ولی از آنجا که گمان می بردم شاید یکی از هموندان سخنگاه به نام"یه کس" باشید چنین نکردم.

گرچه این بدگمانی ام هنوز برطرف نشده!

این که الان گفتی یعنی چی؟ :39::39:

کافر_مقدس
04-18-2014, 09:39 PM
دست بردار یه کس!

دیگران را http://www.daftarche.com/images/imported/2014/04/8.gif فرض مکن!

Nevermore
04-23-2014, 03:31 PM
به به Nocturne ارجمند، چه عجب پس از مدت ها سری به دفترچه زدید کجایید گرامی؟کم پیدایید.:e058:

bilche
05-08-2014, 09:49 PM
درود بر سخنگاه دفترچه . به من تبریک نمیگید ؟
از اینجا خوشم امد . با اعتقادات من همخوانی داشت . و از 7 خوان رستم رد شدم تا خودم و بهتون رسوندم

sonixax
05-08-2014, 10:58 PM
درود بر سخنگاه دفترچه . به من تبریک نمیگید ؟
از اینجا خوشم امد . با اعتقادات من همخوانی داشت . و از 7 خوان رستم رد شدم تا خودم و بهتون رسوندم

صبر داشته باشید ببم جان :e415:
به دفترچه خوش آمدید امیدوارم قدر این 7 خوانی که ازش رد شده اید را بدانید و کاربران را از نوشتار و دانسته هایتان بهره مند کنید :e032:

bilche
05-09-2014, 06:30 AM
ممنون

Russell
05-29-2014, 11:02 AM
درود به نوهموند دفترچه، جناب kerman
:e303:

kourosh_bikhoda
05-29-2014, 06:31 PM
کوروش گریه نکنی هـــآ
مگه میشه؟
زود وگرد کُر جان:e105:

Russell
05-30-2014, 06:45 AM
دوستان من باز هم چند روزی نیستم، اینبار اطلاع می‌دهم تا مثل دفعه‌یِ پیش بعضی نگران نشند و بعضی هم حرف برایم در نیارند !!

Soheil
07-23-2014, 09:14 PM
درود
دلم برای اینجا تنگ شده بود. امیدوارم همه دوستان ِ فرهیخته خوب و سالم باشند.

Soheil
07-23-2014, 09:59 PM
به به @Nocturne (http://www.daftarche.com/member.php?u=79) ارجمند، چه عجب پس از مدت ها سری به دفترچه زدید کجایید گرامی؟کم پیدایید.:e058:

درود شهریار گرامی
ایشان آنطور که خودشان گفته اند (http://www.daftarche.com/%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%AF-36/%D9%BE%D8%AF%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-968/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%87-18.html#post35827) در حال گذراندن خدمت هستند. پس فعلا توقعی ازش نیست.

+
به مدیریت محترم: گویا جنسیت ایشان در قسمت مشخصات اشتباه تنظیم شده است.

Dariush
10-15-2014, 10:47 PM
به اعضای جدیدمان خوشآمد می‌گوییم: شاهو و حامد و گمنام.
:e032:

Russell
10-23-2014, 04:21 PM
سلام از آشنایی با این جمع خیلی خوشحالم
یک سالی بود که سر میزدم و نوشته های شما رو می خوندم ولی عضو نشده بودم. این انجمن به خاطر همین بحث های زنامردش برام جالبه.صفحه ستیز با مردستیزی تون هم خیلی جالبه ولی نمی دونم چرا توش کم کار می کنید.
درود و خوشآمد به شما دوست گرامی.
بله صفحه مدتی‌ست چندان فعال نیست، بالاخره فیسبوک است دیگر.

Dariush
10-24-2014, 03:20 PM
دوستان ِ گرامی، من به دلیل گرفتاری‌ها مدت ِ زیادی از حضورتان مرخص می‌شوم؛ فقط بگویم که من ممکن است هر یکی دو هفته سری به اینترنت بزنم و یک لاگینی در اینجا هم بکنم، بعد نگویند تو که گفته بودی نیستی حالا چرا برگشته‌ای. حداقل مزیتی که نبودن ِ من دارد این است که دوستانی که چندان با سر و شکل ِ من حال نمی‌کنند، در این مدت اینجا راحت‌تر خواهند بود. به امید دیدار دوباره، که من دلم برای شما براستی تنگ خواهد شد.
خوش باشید.:e032:

Ouroboros
10-24-2014, 03:24 PM
دوستان ِ گرامی، من به دلیل گرفتاری‌ها مدت ِ زیادی از حضورتان مرخص می‌شوم؛ فقط بگویم که من ممکن است هر یکی دو هفته سری به اینترنت بزنم و یک لاگینی در اینجا هم بکنم، بعد نگویند تو که گفته بودی نیستی حالا چرا برگشته‌ای. حداقل مزیتی که نبودن ِ من دارد این است که دوستانی که چندان با سر و شکل ِ من حال نمی‌کنند، در این مدت اینجا راحت‌تر خواهند بود. به امید دیدار دوباره، که من دلم برای شما براستی تنگ خواهد شد.
خوش باشید.

می‌خواهید محرم را هر روز و شب بروید «عزاداری» ؟:e405:
منهم با شما خداحافظی و برایتان آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم گرامی. :e306:

Crusader
10-24-2014, 05:00 PM
من هم برایتان آرزوی موفقیت دارم گرامی. رفقایی مثل کاربران اینجا را هیچ کجا نمی‌توان یافت و من شما را به مثابه‌ی برادرانم می‌بینم. خدانگه دارتان.

Russell
10-24-2014, 06:19 PM
من هم برات آرزوی موفقیت می‌کنم داریوش جان و امیدورام که زود برگردی.
من در کل زیاد خداحافظی کردن دوست ندارم، ولی خب...

Theodor Herzl
10-25-2014, 05:17 PM
با درود‌های کارگری و صهیونیستی! یک چند ماهی‌ من فعال نبودم دوستان ، چه خبر خوبید؟

Anarchy
10-25-2014, 10:42 PM
با درود‌های کارگری و صهیونیستی! یک چند ماهی‌ من فعال نبودم دوستان ، چه خبر خوبید؟

واقعا چند ماه نبودی :e407: ؟ هیچ خبری نبود ... همه چیز مثل قبل ، امن و امان !! فقط برادران داعش دارن به مرزهای ایران نزدیک میشن :e11b:...

Newton
10-26-2014, 06:26 AM
درود علیکم
دوستان تو سایت ه م یا همان داعشیه اگاه شدم دوستمان شهریار فوت کرده بر اثر حادثه ایا این خبر راسته :e058:
فکر کنم اینجا هم فعال بود شهریار ادم خوبی بود و از نوشته هاش استفاده میکردم
حالا من که به ماورالطبیعه اعتقاد ندارم چه کنم
فقط میتونم بگم خوش بحالت زودتر رفتی
یادش گرامی:e412:

Anarchy
10-26-2014, 07:52 AM
درود علیکم
دوستان تو سایت ه م یا همان داعشیه اگاه شدم دوستمان شهریار فوت کرده بر اثر حادثه ایا این خبر راسته :e058:
فکر کنم اینجا هم فعال بود شهریار ادم خوبی بود و از نوشته هاش استفاده میکردم
حالا من که به ماورالطبیعه اعتقاد ندارم چه کنم
فقط میتونم بگم خوش بحالت زودتر رفتی
یادش گرامی:e412:

کدوم شهریار ؟ Shahryar52 ؟

Anarchy
10-26-2014, 08:04 AM
کدوم شهریار ؟ Shahryar52 ؟

مثل اینکه واقعیت داره :e108: ...اینجا عضو نبود ایا اگه بود من نام کاربریش رو نمیدونستم اما تو هم میهن دوست خیلی خوبی بود و همیشه از من حمایت میکرد .

یادش گرامی :e413: :e032: !!

Newton
10-26-2014, 09:27 AM
کدوم شهریار ؟ Shahryar52 ؟

بله متاسفانه من امشب دیدم پست مربوط به در گذشتش
و اینجا بوذ یادمه کل کل داشتم میکردم سر جفنگیات اواتارش باسایت داعشیه یکی بود
و مطمنم خودش بود ولی یادم رفت چه بود نام کاربریش
انصافا ادم روشنفکری بود و همیشه جبهه و سنگر رو رها نمیکرد
کلی در جواب نوچه های ابوبکر بغدادی مطلب مینوشت

یادش گرامی:e412:

بهمنیار
03-19-2015, 05:34 AM
پیشاپیش نوروز بر همگی خجسته باد امیدوارم سالی نیک و پردرآمدی و خوبی برای همگی دوستان و خانواده های گرامی شما باشد

این هم گل :e032::e303:

Theodor Herzl
03-21-2015, 01:23 AM
آقا سال نو ایرانی‌ رو من اجنبی ( به قول راسل:e105:) به همه کاربران انجمن تبریک میگم ، امیدوارم امسال هرچه بیشتر سکس داشته باشید و پول در بیارید! :e00e:

Hezbollah_YaHasan
03-21-2015, 10:50 PM
سلام بر آقا حضرت امام زمان عج
عید نوروز که بروایتی موثق سالروز غدیر خم بر مبنای شمسی است و عید ولایت است را به عموم مسلمین جهان تبریک می گویم انشالله در این سال قایم آل محمد انقلابش را آغاز کرده جهان را آزاد کند و پرچم اسلام بر سراسر جهان اهتزاز یابد.

Hezbollah_YaHasan
03-21-2015, 10:50 PM
سلام بر آقا حضرت امام زمان عج
عید نوروز که بروایتی موثق سالروز غدیر خم بر مبنای شمسی است و عید ولایت است را به عموم مسلمین جهان تبریک می گویم انشالله در این سال قایم آل محمد انقلابش را آغاز کرده جهان را آزاد کند و پرچم اسلام بر سراسر جهان اهتزاز یابد.

Russell
04-20-2015, 10:59 AM
خب هر آغازی را پایانی‌ست و فعالیت پر شور من هم، که بدون احتساب ادمین دومین کاربر
فعال اینجا بودم، از اون مستثنا نیست. در این مدت به خیلی‌ها زیادی تندی کردم، از اون‌ها
عذر میخوام، به بعضی‌ها هم کم تندی کردم و زیادی احترام گذاشتم، در این سری آخری سعی
کردم کمی جبرانش کنم.
به هر حال من هم مثل دو دوست گرامی دیگر، امیر و مهربد که از شیوه‌یِ مدیریت اینجا ابراز انزجار کردند
و راهشون رو جدا کردند باید راهم رو جدا میکردم. این جدا از چیزهای زیادی هست که از این دو بزرگوار آموختم.
این دوستان تنها کسانی نبودند که من از اون‌ها آموختم ولی قطعا مهمترین اون‌ها بودند.
من گمان میکنم این جدا کردن راه به غیر از اینکه از نظر وجدانی و شخصی مهم هست از این جهت هم اهمیت
داره که اعلام میکنه یک آزمایش اجتماعی ساده در مقیاس کوچک نتیجه‌یِ خودش رو نشون داده.
البته این آزمایش قابل مقایسه با آزمایش‌هایِ بزرگتر با هزینه‌هایِ واقعی بود نیست ولی آزمایش
مهمی هست برای هرکسی که در اون به نحوی شرکت کرده.

من همچنان گاهی اینجا سر خواهم زد و حتی پست خواهم داد، البته تا زمانی که کسی پیدا شود
و جرعت بخرج دهد !!

عزت دوستان زیاد.

Theodor Herzl
04-20-2015, 01:02 PM
به هر حال من هم مثل دو دوست گرامی دیگر، امیر و مهربد که از شیوه‌یِ مدیریت اینجا ابراز انزجار کردند
و راهشون رو جدا کردند باید راهم رو جدا میکردم. این جدا از چیزهای زیادی هست که از این دو بزرگوار آموختم.
این دوستان تنها کسانی نبودند که من از اون‌ها آموختم ولی قطعا مهمترین اون‌ها بودند.هر کسی‌ که آنچه دلش می‌خواهد اینجا می‌نویسه! یک دونه پست شما تا حالا پاک شده؟ دیگه این هوچی گری‌ها و چسبیدن به ۲ نفر دیگه برای چیست؟

Anarchy
04-20-2015, 07:41 PM
به هر حال من هم مثل دو دوست گرامی دیگر، امیر و مهربد که از شیوه‌یِ مدیریت اینجا ابراز انزجار کردند
و راهشون رو جدا کردند باید راهم رو جدا میکردم. این جدا از چیزهای زیادی هست که از این دو بزرگوار آموختم.
این دوستان تنها کسانی نبودند که من از اون‌ها آموختم ولی قطعا مهمترین اون‌ها بودند.
من گمان میکنم این جدا کردن راه به غیر از اینکه از نظر وجدانی و شخصی مهم هست از این جهت هم اهمیت
داره که اعلام میکنه یک آزمایش اجتماعی ساده در مقیاس کوچک نتیجه‌یِ خودش رو نشون داده.
البته این آزمایش قابل مقایسه با آزمایش‌هایِ بزرگتر با هزینه‌هایِ واقعی بود نیست ولی آزمایش
مهمی هست برای هرکسی که در اون به نحوی شرکت کرده.


هیچ وقت دوست نداشتم همچین مطالبی بنویسم ... اما خب وقتی ببینم هر کس حتی کسی که اون رو دوست خودم میدونستم داره حقیقت رو وارونه نشون میده ، نمیتونم سکوت کنم !!

اول اینکه رفتن مهربد و امیر ربطی به این مطالب یا تحریفات تاریخی شما نداره و دلایل دیگه ای داشت ... خوشبختانه پست هاشون موجوده !!

فقط یک مطلب کوتاه رو بگم که یکی از دلایل نا امید شدن امیر از انجمن دفترچه ، دعوای مسخره شخص جناب عالی و مهربد بود ... به قول برادر مومن شما ، اگر نیاز شد مدارکش هم موجوده !!

شیوه مدیریت اینجا هم البته ایراد داشته و داره ، اما در ایراد داشتنش اتفاقا خود شما نقش زیادی داشتی ... چند تا از کاربر ها رو دقیقا و مستقیما خود شما با برخورد بد و توهین آمیز از اینجا فراری دادی و وقتی هم معترض شدیم ، گفتی اینجا چون با کسی برخورد نمیشه ، این جوری بلو بشو شده و من برخوردم درست بوده !!

اینجا گفتمان "کیر" و "کس" و ضد زن راه انداختین ... من معترض شدم و گفتم درست نیست و من پست های این شکلی رو پاک میکنم ، خود شما اول از همه معترض شدی که حق ندارم همچین کاری کنم !!

و خیلی مطالب دیگه ...

پس اگر ما چیزی نگفتیم ، فکر نکن رفتار و گفتار خودت در وضع فعلی نقشی نداشته ...




من همچنان گاهی اینجا سر خواهم زد و حتی پست خواهم داد، البته تا زمانی که کسی پیدا شود
و جرعت بخرج دهد !!

عزت دوستان زیاد.

جرعت ؟ من فکر میکنم در حال حاضر ترسوترین فرد خود شما هستی که با فرافکنی سعی داری علت خارجی برای تغییر افکار یا ترک کردن انجمن پیدا کنی !! پیدا کردن دلایل و بهانه های مسخره ای مثل انزجار از شیوه مدیریت ... باید این جور بگم که انسان اون هم از نوع مومن مثل شما ، باید کمی به وجدان خودش رجوع کنه بعد همچنین حرف هایی بزنه ...

خیلی سنگین تر بود که بی سر و صدا از اینجا میرفتی تا به خیال خودت شجاعت به خرج بدی و با گفتن این دروغ ها بخوای تناقضات جدید الظهور ذهنیت رو حل کنی ... چون حداقل چیزی از قبل از این ازت به خاطر داشتیم ، همون شجاعت و صداقتت بود که اون رو هم ظاهرا از دست دادی !!

فقط میتونم بگم متاسفم ...

sonixax
04-21-2015, 12:35 AM
هر کسی‌ که آنچه دلش می‌خواهد اینجا می‌نویسه! یک دونه پست شما تا حالا پاک شده؟ دیگه این هوچی گری‌ها و چسبیدن به ۲ نفر دیگه برای چیست؟

مهربد که هنوز هم هست!!!
امیر هم که جایی نگفته مدیریت مشکل داره برای همین میرم!!! (دست کم من ندیدم)
مساله بعدی هم اینه که خیلیها توان محیط باز و آزاد و بدون سانسور رو ندارند چون نقاط ضعفشون رو نشون میده و برای پنهان ماندن آنها نیاز به سانسور دارند.
در تمام این مدت کلهم دو-سه بار برخورد جدی با کاربران شد!
یکی آلیس بود، یکی کافر یکی هم نیوتون که پشت سرش هوچی گری و برچسب زنی و اتهام های بی پایه و اساس شروع شد که همانها هم هنوز سر جاشونه!!!
بله اعتراف میکنم مدیریت اینجا ضعیف هست به خاطر اینکه از اول محکم با هر رفتاری برخورد نکرد و آنارشیستی رفتار کرد و هی زیر سیبلی رد کرد وگرنه الان وضع اینجا این نبود!!!
البته من نمیدونم پشت شناسه کاربری ایشون واقعن کی نشسته! شاید آن کاربری که ما پیشتر میشناختیم اصلن نباشد و شخص دیگری باشد!!!! دیگه مثل قدیمها (کافر مقدس) سوتی هم نمیدند با IP مستقیم وارد بشند، ولی به هر حال این تغییر موضع و تغییر رفتار و یک دفعه ای تواب شدن و حمله به کاربران و دروغ سازی و تحریف و جعل و ... خودش خیلی سوال بر انگیزه.

Moshref
04-21-2015, 07:12 AM
ببخشید وارد بحثتون شدم اما لازم دونستم چند نکته‌ای رو بر حسب 20 سال فعالیتم در فضای رو بعنوان برادر کوچکتون بهتون بگم، اولا که فضای مجازی ارزش این دلخوری‌ها را ندارد چون تا آنجایی که میدانم شما مثل یک تیم و چند دوست قدیمی و صمیمی کنار همدیگر هستین، اما رفتار راسل هم درست نیست این رفتار فقط از آدمای نوب بچه‌ سال تازه به نت اومده سر میزنه البته ببخشید که انقدر رُک حرف میزنم هر چه باشد شما مدت زیادی کنار هم بودین این رفتار و جناح بندی کار درستی نیست چند سال پیش که در یاهو مسنجر و ریدکال گفتمان صوتی بودم ما هم یک اکیپ و چند دوست صمیمی و قدیمی کنار هم بودیم آخرش هم سر همین رفتار کودکانه‌ای که بعضا از همه سر میزد رابطه‌مان شکر آب شد و از هم پاشیدیم.

بنظر من اعلام رفتن هم کار آماتوری هستش مثلا یکی بیاد بگه آقا من از اینجا دارم میرم. اسپاگتی حافظتون باشه !! خب که چی؟ خب میخوای بری برو به کیرم، بعد یک هفته و یا یکماه یا یکسال دوباره دلش بخواد Back بده دلش برای فروم‌نویسی و دوستان تنگ میشه برمیگرده خب این چهره خوبی از شخصیت طرف بجا نمیزاره و یه نوع بچه بازیه "این رفتن و آمدن‌ها" و یکنوع مظلوم‌نمایی هستش. مثلا من سال 2005 که به فروم هم‌میهن آمدم تا سال 2007 فعالیت داشتم و بعد از اون تا سال 2014 نبودم اصلا هم اینو عنوان نکردم، حالا هم شاید دیگه هم‌میهن رو برای مدت طولانی کنار بزارم چندتا پست ضد جمهوری اسهالی فرستادم یه کاربر اومد تو خصوصی گفت کمترین جرم این پستت تو ایران اعدامه سریع ویرایش کن من هم حقیقت ترسیدم از این آخوندها همه چی بر میاد ازشون.

البته از راسل عذرخواهی میکتم این حرفارو زدم چیزی که تو مغز گُهم بود :e409: رو عنوان کردم خیلی ببخشید نظرم کلی بود دشمنی با هیچکدومتون ندارم حتی با اون بچه حزب الهی‌های که میان اینجا هوا میدن :e404::e415: فکر کنم همینجا فضای خوبی برای بجث و تبادل نظر باشه. خوش باشید بگید کُس شعر بگید بخندین، روشنگری کنید دنیا از آن شماست روشنفکرای گرامی.

Russell
04-21-2015, 12:07 PM
هیچ وقت دوست نداشتم همچین مطالبی بنویسم ... اما خب وقتی ببینم هر کس حتی کسی که اون رو دوست خودم میدونستم داره حقیقت رو وارونه نشون میده ، نمیتونم سکوت کنم !!

اول اینکه رفتن مهربد و امیر ربطی به این مطالب یا تحریفات تاریخی شما نداره و دلایل دیگه ای داشت ... خوشبختانه پست هاشون موجوده !!

فقط یک مطلب کوتاه رو بگم که یکی از دلایل نا امید شدن امیر از انجمن دفترچه ، دعوای مسخره شخص جناب عالی و مهربد بود ... به قول برادر مومن شما ، اگر نیاز شد مدارکش هم موجوده !!

شیوه مدیریت اینجا هم البته ایراد داشته و داره ، اما در ایراد داشتنش اتفاقا خود شما نقش زیادی داشتی ... چند تا از کاربر ها رو دقیقا و مستقیما خود شما با برخورد بد و توهین آمیز از اینجا فراری دادی و وقتی هم معترض شدیم ، گفتی اینجا چون با کسی برخورد نمیشه ، این جوری بلو بشو شده و من برخوردم درست بوده !!

اینجا گفتمان "کیر" و "کس" و ضد زن راه انداختین ... من معترض شدم و گفتم درست نیست و من پست های این شکلی رو پاک میکنم ، خود شما اول از همه معترض شدی که حق ندارم همچین کاری کنم !!

و خیلی مطالب دیگه ...

پس اگر ما چیزی نگفتیم ، فکر نکن رفتار و گفتار خودت در وضع فعلی نقشی نداشته ...

بهتر از پست‌هایِ امیر و مهربد، خودشان موجود هستند. آنچه باعث شد ناگهان آن‌ها نسبت به
اینجا ابراز انزجار کنند نه سوء تفاهم نسبت به یک کاربر بود و نه دعوای دو نفر دیگر. بلکه ماهیت فعالیت
اینجا بود و من تا آنجا که رفتار آن‌ها را میبینم همچنان هم موضع آن‌ها همین است. نشان به این نشان
که نه دیگر در اینجا مسئولیت میپذیرند و نه حتی فعالیت ضد ج.ا میکنند.

مشکل اینجا هم علنی شدن کس و کیر گفتن نبود، اتفاقا علنی شدن این نوع سخن گفتن موهبت بود.
اینجا هم (با هر وجود هر چه رفاقت مجازی(؟) بود و انسانیت و سعی در بیطرفی شما بود و...)
اساسا محلی بوده برای «فحاشی مودبانه»، من خودم با ناآگاهانه و با دلیل تراشی جزئی از آن
بوده‌ام و میبینم که بقیه هم همین رویه را داشته‌اند. این بدعت شوم و این سبک بازی با مقدسات و
زدن ریشه ادب و احترام با زیرآبی رفتن را هم گفتگو و آرش بیخدا بنا نهاد (تا آنجایی که من بوده و دیده‌ام).
حالا مسلمانان در فروم خود هر چه کرده‌اند، این‌ بوده هسته‌ و دلیل وجودی اینجا و تا آنجا که من حاضر هستم
درباره‌یِ مشکلات اینجا فکر کنم دلیل اصلی اینکه اینجا هیچگاه قانون نداشت.



جرعت ؟ من فکر میکنم در حال حاضر ترسوترین فرد خود شما هستی که با فرافکنی سعی داری علت خارجی برای تغییر افکار یا ترک کردن انجمن پیدا کنی !! پیدا کردن دلایل و بهانه های مسخره ای مثل انزجار از شیوه مدیریت ... باید این جور بگم که انسان اون هم از نوع مومن مثل شما ، باید کمی به وجدان خودش رجوع کنه بعد همچنین حرف هایی بزنه ...

خیلی سنگین تر بود که بی سر و صدا از اینجا میرفتی تا به خیال خودت شجاعت به خرج بدی و با گفتن این دروغ ها بخوای تناقضات جدید الظهور ذهنیت رو حل کنی ... چون حداقل چیزی از قبل از این ازت به خاطر داشتیم ، همون شجاعت و صداقتت بود که اون رو هم ظاهرا از دست دادی !!

فقط میتونم بگم متاسفم ...

جرعت را شیخ فضل الله نوری داشت که ایستاد و سرش بالای‌ دار رفت، من گمان نمیکنم
فعالیت در اینجا نیاز به جرعت خاصی داشته که حالا فعالیت نکردن بخواهد آنرا کم یا زیاد کنم.
منظور و مخاطب سخن من هم چیز دیگری بود که نیاز به توضیح ندارد...

دلیل جدایی علنی من هم از اینجا و عذرخواهی برای آنچه به ناروا کرده‌ام بیش از اینکه
سلب مشروعیت از اینجا باشد (که البته هست، تا آنجا که من البته مشروعیت میدهم البته !!)
مربوط به خود من میشود و این باور که رهایی از «غار» به اتمام نمی‌رسد تا زمانی که برنگردی
و خبر جهانی خارج از آنرا به همبندان نرسانی.

Mehrbod
04-21-2015, 09:18 PM
بهتر از پست‌هایِ امیر و مهربد، خودشان موجود هستند. آنچه باعث شد ناگهان آن‌ها نسبت به
اینجا ابراز انزجار کنند نه سوء تفاهم نسبت به یک کاربر بود و نه دعوای دو نفر دیگر. بلکه ماهیت فعالیت
اینجا بود و من تا آنجا که رفتار آن‌ها را میبینم همچنان هم موضع آن‌ها همین است. نشان به این نشان
که نه دیگر در اینجا مسئولیت میپذیرند و نه حتی فعالیت ضد ج.ا میکنند.


درسته, شما سخت نگیرید راسل ارجمند, اینها چنانکه در زبانزد پارسی میگوییم, در باغ نیستند.

برای نمونه, همین سرکاران آنارشی یا میلاد جای دیگر میگویند که ما, آری خودمان بخوبی آگاهیم و از
همان سرآغاز کار هم آگا‌ه بوده‌ایم که همه‌یِ چیزهاییکه اینجا مینویسیم در خود کوچکترین قوّه‌یِ
تغییر دادنی چه در شرایط ایران و چه در جهان, ندارند, و آنگاه درست همان دم در همان جستار کناری
میبینیم با چه شور و انرژی‌ای سرکار آنارشی ایشان به تودهنی زدن برادر مسلمان سرگرم میشود; پس چه؟


ازهمینرو در اینجا,



اینجا هم (با هر وجود هر چه رفاقت مجازی(؟) بود و انسانیت و سعی در بیطرفی شما بود و...)
اساسا محلی بوده برای «فحاشی مودبانه»، من خودم با ناآگاهانه و با دلیل تراشی جزئی از آن
بوده‌ام و میبینم که بقیه هم همین رویه را داشته‌اند. این بدعت شوم و این سبک بازی با مقدسات و
زدن ریشه ادب و احترام با زیرآبی رفتن را هم گفتگو و آرش بیخدا بنا نهاد (تا آنجایی که من بوده و دیده‌ام).
حالا مسلمانان در فروم خود هر چه کرده‌اند، این‌ بوده هسته‌ و دلیل وجودی اینجا و تا آنجا که من حاضر هستم
درباره‌یِ مشکلات اینجا فکر کنم دلیل اصلی اینکه اینجا هیچگاه قانون نداشت.


دریافت شما درست بوده که اینها در همان "غار" دوست دارند بمانند و با تودهنی زدن به
عمله‌یِ جهل, اگرچه خودواقفانه هم بدانند سودی ندارد, سرگرم باشند, چرا که احساس
خوبی میدهد; به دیگر زبان, این "فعّالیت اجتماعی" یا افیون مورد علاقه‌یِ ایشان است.


من به هدف سترگ شما ارج مینهم که از این افیون دست شسته‌اید و امیدوارم, این گفتگوهای
کوچک چند روزه‌یِ ما در راهی که از اینجا به پیش برای خودتان میگزینید, اندک سودمندی بوده باشند.


--



... و با خشوع بکوشیم شاید لابلای هیاهو صدای حقیقت را بشنویم. روشی که من پیشنهاد می‌کنم این است که بروید روی یک نیمکت در یک پارک شلوغ بنشینید و آدمها را تماشا بکنید، یا یک کتاب بسیار قدیمی بردارید و شروع به خواندن آن بکنید.

Theodor Herzl
04-21-2015, 11:10 PM
درسته, شما سخت نگیرید راسل ارجمند, اینها چنانکه در زبانزد پارسی میگوییم, در باغ نیستند.این چرندیات چیه؟ اینجا که از حرف کیر و کس تا محمد و علی‌ و تا لنین زده میشه! دیگه چی‌ می‌خواهید؟ آلا شما هم شدی طرف این ق که شده تواب و قهرمانش شده فرماندهان سپاه و خمینی؟

sonixax
04-22-2015, 02:10 AM
برای نمونه, همین سرکاران آنارشی یا میلاد جای دیگر میگویند که ما, آری خودمان بخوبی آگاهیم و از
همان سرآغاز کار هم آگا‌ه بوده‌ایم که همه‌یِ چیزهاییکه اینجا مینویسیم در خود کوچکترین قوّه‌یِ
تغییر دادنی چه در شرایط ایران و چه در جهان, ندارند, و آنگاه درست همان دم در همان جستار کناری
میبینیم با چه شور و انرژی‌ای سرکار آنارشی ایشان به تودهنی زدن برادر مسلمان سرگرم میشود; پس چه؟

مهربد جان خداییش خودت فهمیدی چه گفتی ؟!
اینکه ما در یک جستار کناری تو دهنی به قول خودت میزنیم به برادر مسلمان دقیقن چه ربطی دارد به آگاهی ما در باره تاثیر فعالیتهای ما بر جهان ؟!
این طور باشد خود شما متهم ردیف اول هستید و با اینکه میدانید هیچ قدرت ایجاد تغییر در جهان را ندارید و به آن اعتراف هم کرده اید باز هم نفس میکشید!!!!!!!! چرا که از اساس بنا بر استدلالی که کرده اید بی تاثیر هستید و بود و نبود موجود بی تاثیر هم فرقی ندارد!!!
البته هدف من تشویق شما به خودکشی و حذف و ... نیست. فقط دارم یادآور میشم که برعکس شما من هرگز ادعای بی تاثیر بودن نکرده ام!!! فقط گفته ام فعالیت در دفترچه، بالاترین، هم میهن، گفتگو و ... باعث افتادن کک به تمبان مبارک جمهوری اسلامی و منور شدن افکار جامعه و ... نمیشه. پس در این مورد به خصوص کل کل کردن با کوشا (به طور مثال) نه با هدف از راه به در کردن کوشا و نه با هدف ایجاد تغییر در افکار ایشون هستش! قرار نیست لال بشویم چرا که دوستان به این نتیجه رسیده اند اگر آمریکا بخواهد ده تا بمب اتمی دیگر هم بسازد کاری از دست ما بر نمی آید!!!!
و همان طور که خودت هم گفتی ما با تودهنی زدن به برادر مسلمان سرگرم میشویم! احتمالن ایشون هم متقابلن سرگرم میشوند.

برای کسی که مدام دنبال هدف چینی برای زندگی و فعالیتش در این طرف و آن طرف است خیلی خیلی سخت است درک کند که اصولن هدفی به جز خوش گذرانی نباید وجود داشته باشد. تمام این علم و تکنولوژی و دین و مذهب و ... هم برای همین منظور پدید آمده اند بسته به فرهنگ جایی که درش برای نخستین بار ظاهر شده اند.

پس به جای اینکه هی مدام به فکر اهداف دست نیافتنی و تخیلی از پارسی گوی کردن امت همیشه صحنه دار، تا رزوریت کردن کمونیسم و مبارزه با تکنولوژی و برگرداند انسان به غار و جنگل و دامان شیر و پلنگ و خرس باشید! قدری واقع بین باشید و سعی کنید از زندگی لذت ببرید چرا که بعد از مرگتان پوچ میشوید میروید لابلای برگهای ثبت احوال و فهرست اموات بهشت زهرا! آن هم نه برای همیشه!!!!

و برای پایان دادن به این نوشته نقل قولی از یکی از کاربران قدیمی ولی تازه وارد انجمن :


بنظر من اعلام رفتن هم کار آماتوری هستش مثلا یکی بیاد بگه آقا من از اینجا دارم میرم. اسپاگتی حافظتون باشه !! خب که چی؟ خب میخوای بری برو به کیرم، بعد یک هفته و یا یکماه یا یکسال دوباره دلش بخواد Back بده دلش برای فروم‌نویسی و دوستان تنگ میشه برمیگرده خب این چهره خوبی از شخصیت طرف بجا نمیزاره و یه نوع بچه بازیه "این رفتن و آمدن‌ها" و یکنوع مظلوم‌نمایی هستش.

Reactor
04-22-2015, 09:40 AM
دوستان بهتره بین زندگی واقعی و مجازی تون تعادل برقرار کنید.

زندگی مجازی چیزی ته اش نداره و دلیلی برای جنگیدن و تخریب اعصاب شما در دنیای اینترنت وجود نداره.

اگر میخواهید از اعصاب و وقت و انرژیتون مایه بگذارید برای زندگی شخصی تون وقت بگذارید تا پیشرفت کنید و راحت تر زندگی کنید.

اگر قصد آگاهی و کمک دارید و دست به قلم هستید و اونقدر بخشنده هستید که مقداری از وقتتون رو وقف عام کنید, بیایید در اینترنت, مثلا در این سایت مطلب یا مقاله ای بنویسید تا بقیه هم استفاده کنند.

مطمئن باشید روی خواننده ها تاثیر کافی خواهد گذاشت.

اگر هم زمانی وقتتون در دنیای واقعی بیش از اندازه پُر شد, عیبی نداره. یک مدت به اینجا سر نمیزنید.

بحث و کل کل و جنگ اعصاب و بقیه ناراحتی ها که فقط وقت و انرژی تون رو هَدَر میده و شما رو برای مواجهه با دنیای واقعی "تُهی" میکنه رو ازش دور باشید.

اینطوری وقت برای همه کار دارید.

یه نفر
04-27-2015, 06:45 PM
میدونم این فروم جای این بحث ها نیست. ولی راسل فراموش کرده که خودش چه برخورد تندی و زشتی! به من داشت..
یادت رفته سر یک شوخی چکار کردی و کل فروم رو بهم ریختی.. عذر خواهی لازم نیست. گذر زمان باعث فراموشی میشه. ولی دیگه منت نداره!
اگر قصدت رفتن هست، نباید در مورد فضای بحث اینجا انتقادی کنی. این فضا رو خودت و امثال خودت درست کردید..
اگر امروز امیر و کسری و .. خیلی راحت بهت حمله میکنن و فحاشی میکنن و بی احترامی (که بعید میدونم) علتش اینه که خودت این رفتارو باب کردی..
بحث های داغ رو من میخوندم. هرجا کم میآوردی شخصیت طرف مقابل رو هدف قرار میدادی..

امیر هم همینطور. حوصله بحث نداشت و شخصیت رو مورد هدف قرار میداد..
کلا اینجا نیاز به بازساری اساسی داره..
با حضور همتون.. راسل مهربد امیر میلاد....

Russell
04-28-2015, 11:59 AM
من برای تغییر اینجا قهر نکرده‌ام، در این مدت اخیر اگر بحثی هم کرده‌ام برای همین
«دوستی مجازی» بوده که با برخی از قدیمی‌هایِ اینجا داشته‌ام که اگر بیخبر میرفتم راحتتر
بودم. من اگر گفتم اینگونه حمله به دیگران و اسلامستیزی بد است این سخن را از منظر
لیبرال و دلیل تراشی‌هایِ بیمزه‌یِ آن برای توجیه بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت خودتان
و مملکتتان نبوده که اگر بنابر «حق» باشد میبینیم در اینترنت چه استفاده‌ها از حقشان
که نمیکنند، و من البته علاقه به زمان گذاشتن برای بحث با آن‌ها را ندارم.


دوستان بهتره بین زندگی واقعی و مجازی تون تعادل برقرار کنید.
بحث بر سر تعادل بین پیشرفت خودتان و تلاش برای مردم و خانواده و مملکت خودتان
است نه بین زندگی واقعی و مجازی که زندگی تنها یکنوع است و آنهم واقعی‌ست.

حرف من هم این‌ست که اگر برای مملکت خود وقت میگذارید، هدفمند وقت بگذارید، ولو
یکساعت در هفته باشد. که برای سلامت روان خودتان هم گوش نکردن به اخبار مملکت
و دنیا بسیار بهتر است تا خود را معرض اخبار قرار دادن و بعد فکر کردن خودآگاه و ناخودآگاه
به آن‌ها و بعد از آن هم نوشتن و حمله به دیگران است، البته بشکل خردمندانه و فقط برای «فان» !!


به من داشت..
شما خودت رفتارت یکچیزی هست بدتر از اعضای اینجا، با آن ترول‌هایِ خنکت.

Mehrbod
04-29-2015, 09:09 PM
من چیزی برای گفتن اینجا ندیدم, بجز اینکه همان سخن مرا کاربران بازگویی کردند, که اینجا و اینگونه
فعّالیت‌هایِ سیاسی و دینستیزانه و "خردگرایانه" تنها کارکرد سرگرمی دارند و انجام میشوند, چون
حس خوبی (افیون) میدهند, نه ازینرو که براستی قوّه‌یِ تغییر دادنی در خود داشته باشند.

kourosh_bikhoda
05-19-2015, 01:51 PM
دریافت شما درست بوده که اینها در همان "غار" دوست دارند بمانند و با تودهنی زدن به
عمله‌یِ جهل, اگرچه خودواقفانه هم بدانند سودی ندارد, سرگرم باشند, چرا که احساس
خوبی میدهد; به دیگر زبان, این "فعّالیت اجتماعی" یا افیون مورد علاقه‌یِ ایشان است.
این قضیه افیون در تقریبن همه اعمال انسان ها وارده. یکبار در جایی در رابطه با بحث neuro marketing گفتم که ما هتا خریدهامون هم احساسی هستند که بعد از خرید به دنبال دست و پا کردن برهان منطقی برای عقلانی جلوه دادن اون خرید میگردیم. مثلن همین پروژه پارسیگر شما چقدر به پارسی گویی در جامعه و لا اقل در وب فارسی کمک کرده و خواهد کرد؟ شما فکر کردید خیلی کار عقلانی ای میکنید؟ خیر شما هم به دنبال افیونی جهت تسکین دردها درونی خودتون هستید.

بنابر این انقدر کاربران فعال اینجا رو به خاطر فعالیت بی نتیجشون به ترکه نبندید.

Mehrbod
05-19-2015, 10:55 PM
این قضیه افیون در تقریبن همه اعمال انسان ها وارده. یکبار در جایی در رابطه با بحث neuro marketing گفتم که ما هتا خریدهامون هم احساسی هستند که بعد از خرید به دنبال دست و پا کردن برهان منطقی برای عقلانی جلوه دادن اون خرید میگردیم. مثلن همین پروژه پارسیگر شما چقدر به پارسی گویی در جامعه و لا اقل در وب فارسی کمک کرده و خواهد کرد؟ شما فکر کردید خیلی کار عقلانی ای میکنید؟ خیر شما هم به دنبال افیونی جهت تسکین دردها درونی خودتون هستید.

بنابر این انقدر کاربران فعال اینجا رو به خاطر فعالیت بی نتیجشون به ترکه نبندید.

ولی من با این سخن شما هیچ در ستیز نیستم, یعنی برای همان پروژه‌یِ پارسیگر که گفتید هم هدف من چیزی بیشتر
از سرگرمی نیست; اگرچه بگونه‌یِ بسیار خنده‌آوری این پروژه, پارسیگْ به نشانی PN2 (http://pn2.paarsig.com) — که بخشی
از هستیش را سپاسدار sonixax است — این روزها کاربران فراوانی یافته و در فیسبوک و تنها گروهی که من هر
از چندی سر میزنم پیوسته به گسترش آن یاری میرسانند و برای خود سودمند و هُنودمند (موثر) بوده است.

ب.ن. چندی از همکاری‌های شده:



PN2 - Mahmood Moosadoost (http://pn2.paarsig.com/Mahmood%20Moosadoost)
PN2 - masoumeh hanifehzadeh (http://pn2.paarsig.com/masoumeh%20hanifehzadeh)
PN2 - Mazdak i Bâmdâd (http://pn2.paarsig.com/Mazdak%20i%20Bâmdâd)
PN2 - bahman (http://pn2.paarsig.com/bahman)
...



ولی من یک گام از این نیز پیش رفته و میگویم که خود این پروژه یا همین «پارسیگویی» در سرانجام خود چیزی
بیهوده و هتّا زیانآور است. یعنی با گسترش و بهکرد زبان راه‌هایِ پیشرفت تکنولوژی هموارتر میشوند و هموارتر شدن
و شتاب گرفتن تکنولوژی در جایگاه خود دوباره‌ به کاهش آزادی و در بند فرو رفتن بیشتر میانجامد و خواستنی نیست.


--
نکته‌یِ سخن اینجا است, من به بیهودگی کار خود آگاهم, ولی همانجور که نمونه‌وار تئودور کازینسکی, بمب گذار پیشین
و نویسنده‌یِ زندانی شده‌یِ امروزین مینویسد, در جامعه‌یِ مدرن همه آن اندازه در کنترل شرایط زندگی خود ناتوان اند
که در نیازی ناگسستنی به سرگرمی به سر میبرند. برای او که امروز زندانی‌ست و در پاسخ به
کسی که اگر این همه‌ از تکنولوژی بیزار‌ است پس چرا این همه با علاقه کتاب میخواند و مینویسد, میگوید که
زیرا که امروز این سرگرمی اوست و اگر آزاد و بیرون باشد, به همچون سرگرمی‌ای نیز نیاز نخواهد داشت.

پس دریافت شما درباره‌یِ کار من درست بوده, ولی نتیجه‌گیری‌تان نادرست. پارسیگر برای سرگرمی‌ست,
ولی چیز نه بزرگی‌ست نه مهمی و برای من یکسان است که همه‌یِ کوششهای پارسیگویی
فردا نیست بشوند, آنچه مهم است زندگی‌ست و آنچه ما باید بکنیم, ستیز با تکنولوژی ِ افسارگریخته‌ است.

kourosh_bikhoda
05-23-2015, 01:25 PM
باور کنید کسی اینجا به دنبال تغییر جهان نیست. اکثر کاربران با سابقه و قدیمی اینجا هم برای سرگرمی پست میزنند. نمونش دکتر که قدیم پای ثابت سایت بوده و الان کمیاب شده. اتفاقن فقط شما بودید که اینجا رو خیلی جدی میگرفتید. یادمه یکبار در خلال بحث هامون به من گفتید که من 7 هزار پست فرستادم شما چکار کردید؟ همون موقع هم من فعالیت جدی در اینجا نداشتم. همه ما میدونیم اینجاییم که فقط مقداری گفتگو کنیم. همین.

Mehrbod
05-23-2015, 10:29 PM
باور کنید کسی اینجا به دنبال تغییر جهان نیست.

یک, شما این را درباره‌یِ همه کاربران اینجا نمیتوانید بگویید.
دو, بیرون از اینجا هم کسان پُرشماری به دنبال تغییر جهان‌اند, ولی این تغییرها تا زمانیکه در راستای اصلاح باشند
کار نمیکنند, زیرا سیستم [تکنولوژیک] بزرگتر, پویاتر و پیچیده‌تر از آن است که کس یا کسانی بتوانند آنرا مهار بکنند.

Nilftrondheim
06-02-2015, 05:35 PM
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کابران فروم:e011:
قبل از نامنویسی سالها از بحث ها و نوشته های اینجا استفاده کردم. با اینکه فعالیت انجمن خیلی کاهش یافته اما امیدوارم بتونم حضور مفیدی داشته باشم و به هرچه پربار تر شدن مباحث کمک کنم.:e420:

Nikzad Mehrazmanesh
06-02-2015, 09:15 PM
خوش اومدی

Soheil
06-02-2015, 10:21 PM
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کابران فروم:e011:
قبل از نامنویسی سالها از بحث ها و نوشته های اینجا استفاده کردم. با اینکه فعالیت انجمن خیلی کاهش یافته اما امیدوارم بتونم حضور مفیدی داشته باشم و به هرچه پربار تر شدن مباحث کمک کنم.:e420:

درود
همیشه میخواستم بدونم این کاربران مهمان که سرگرم دیدن جستار ها هستند کیستند.
پس یکی از اونا شما بودی؟؟ :e00e::e417:
پس شما با این حساب عضو قدیمی اینجا محسوب میشی ولی بازم بهت خوش آمد میگم.

Nikzad Mehrazmanesh
06-03-2015, 05:39 AM
منم قبل از نامنویسی یک سالی بود می خوندم فقط

Soheil
06-03-2015, 10:53 AM
منم قبل از نامنویسی یک سالی بود می خوندم فقط

ای ملعونک.... تو هم آره؟؟ :e152:

Soheil
06-03-2015, 10:54 AM
یک خبر خوش

به زودی یکی از کاربران قدیمی اینجا که سالها غیبت داشت بر میگرده... نمیگم کیه تا خودش بیاد بازگشتش رو اعلام کنه.
به ایشون خوش آمد ویژه میگم... :e303:

Nikzad Mehrazmanesh
06-03-2015, 04:24 PM
تو هم آره

حجم نوشته ها انقدر زیاد بود که قبل از نامنویسی و شرکت در بحث خیلی طول کشید خوندنش

iranbanoo
06-03-2015, 07:52 PM
ک خبر خوش

به زودی یکی از کاربران قدیمی اینجا که سالها غیبت داشت بر میگرده... نمیگم کیه تا خودش بیاد بازگشتش رو اعلام کنه.
به ایشون خوش آمد ویژه میگم...
مهتابه:)

mahtab71
06-03-2015, 08:41 PM
من خودم اومدم اینجا پیام دادم ولی نمیدونم چکار کردم که پیامم حذف شد

Hezbollah_YaHasan
06-04-2015, 04:53 PM
تولد آقا امام زمان (عج) را به مسلمین جهان و منتظران‌فرج آن حضرت بخصوص سربازان گمنام آن حضرت تبریک عرض میکنم. همانطور که می دانید آن حضرت تنها منجی بشریت است که سربازانش قبل از ظهور ایشان فعالند و مخالفان و معاندان آن حضرت را با تیر غیب به هلاکت می افکنند. نصر من الله و فتح قریب

Nilftrondheim
06-06-2015, 05:52 PM
درود
همیشه میخواستم بدونم این کاربران مهمان که سرگرم دیدن جستار ها هستند کیستند.
پس یکی از اونا شما بودی؟؟ :e00e::e417:
پس شما با این حساب عضو قدیمی اینجا محسوب میشی ولی بازم بهت خوش آمد میگم.

بله. اینجا تنها پاتوق متفکران فارسی زبان هستش که میشناسم. جمعی از آدمایی که یکم دورترو میبینن یکم بالاتر فکر میکنن مثل خودت. هر کی نباشه یه روز میاد. هر کی هستش میمونه. هر کی قهر کرده بالاخره برمیگرده.:e00e:

Moshref
06-07-2015, 05:43 AM
تولد آقا امام زمان (عج) را به مسلمین جهان و منتظران‌فرج آن حضرت بخصوص سربازان گمنام آن حضرت تبریک عرض میکنم. همانطور که می دانید آن حضرت تنها منجی بشریت است که سربازانش قبل از ظهور ایشان فعالند و مخالفان و معاندان آن حضرت را با تیر غیب به هلاکت می افکنند. نصر من الله و فتح قریب

یک روز بعدش خمینی کپه مرگش رو گذاشت آن را هم نیز تسلیت میگفتی.

kourosh_bikhoda
07-04-2015, 01:52 PM
قبل از نامنویسی سالها از بحث ها و نوشته های اینجا استفاده کردم. با اینکه فعالیت انجمن خیلی کاهش یافته اما امیدوارم بتونم حضور مفیدی داشته باشم و به هرچه پربار تر شدن مباحث کمک کنم.
من که باورم نمیشه کسی اینجا رو مطالعه کنه بدون نامنویسی!

خوش آمدید.